Tja dat is hier de discussie niet. En trouwens, ik denk dat men er gerust goed over nadenkt hoor voordat er getrouwd wordt en je kinderen krijgt. En soms lopen relaties nu eenmaal stuk, heel jammer maar het gebeurd gewoon.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:16 schreef -Xerxes- het volgende:
tjsa, beter zouden jullie eens ff met jullie botte harses nadenken met wie je trouwt
Tegenwoordig word er maar te pas en te onpas getrouwt met jan en alleman en eeen jaar later maar weer scheiden, en och, die kids, mja, dat komt wel goed.
Tuurlijk, als je eenmaal getrouwt bent en kids hebt dan gaan de handjes ineens los zitten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:21 schreef Karin het volgende:
[..]
Tja dat is hier de discussie niet. En trouwens, ik denk dat men er gerust goed over nadenkt hoor voordat er getrouwd wordt en je kinderen krijgt. En soms lopen relaties nu eenmaal stuk, heel jammer maar het gebeurd gewoon.
Ten eerste is dit niet het onderwerp van dit topic, ten tweede kun en mag je niet oordelen over een situatie als je die niet volledig kent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:22 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je eenmaal getrouwt bent en kids hebt dan gaan de handjes ineens los zitten.
Schei toch uit
Anyway, ik ben weer weg, veel plezier met dit topic
goh, dus jij hebt als enige persoon op deze hele aardkloot wel garanties in liefde?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:16 schreef -Xerxes- het volgende:
tjsa, beter zouden jullie eens ff met jullie botte harses nadenken met wie je trouwt
Tegenwoordig word er maar te pas en te onpas getrouwt met jan en alleman en eeen jaar later maar weer scheiden, en och, die kids, mja, dat komt wel goed.
pcies dat bedoel ik dus met mensen die meteen oordelen over het scheiden en uit elkaar gaan.....tuulk het is shit voor de kids ...dat ontken ik zeker niet....maar soms is het voor de kids ook beter.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:25 schreef Pleun het volgende:
[..]
Ten eerste is dit niet het onderwerp van dit topic, ten tweede kun en mag je niet oordelen over een situatie als je die niet volledig kent.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:28 schreef weirdmiss het volgende:
[..]
pcies dat bedoel ik dus met mensen die meteen oordelen over het scheiden en uit elkaar gaan.....tuulk het is shit voor de kids ...dat ontken ik zeker niet....maar soms is het voor de kids ook beter.....
beste xer, hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:28 schreef -Xerxes- het volgende:
Even ter verduidelijk:
Ik bedoelde in het algemeen, niet specifiek hier iemand ofzo.
ik ben blij voor jou en je zoon dat het zeker beter is......ik merk aan mijn zoons dat ze rustiger zijn geworden en vrolijker.....en we gaan ons best doen voor onze kids dat ze het nog beter krijgen...tochquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:29 schreef Pleun het volgende:
[..]
![]()
In mijn geval is het voor mijn zoon zeker beter geweest.
De kinderen moet je er zowiezo buiten laten wat er tussen jullie afspeeld of gespeeld heeft, dat komt later wel als ze volwassen zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:43 schreef weirdmiss het volgende:
jammer genoeg is er altijd iemand van de beide partijen die alles tegen werkt.....alleen voor de kids al heb ik zo veel mogelijk mij stil gehouden omdat ik deze ruzie's en ellende de kids wil besparen....en achteraf was dit inderdaad een juiste beslissing van mij.....zo zien zij ook wie er altijd problemen aan het maken is en trekken zij later zelf hun oordeel.....ik hoop dat ik het goed zeg zo en niet dat er verkeerde conclusies getrokken worden nu
Natuurlijk moet je niet terug gaan gooien met de modder die jij over je heen krijgt. Maar door helemaal niets te zeggen leer je ze neit alleen waar de modder vandaan komt, maar leer je ze ook dat jij niet voor jezelf opkomt. En dat vind ikzelf heel belangrijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:43 schreef weirdmiss het volgende:
jammer genoeg is er altijd iemand van de beide partijen die alles tegen werkt.....alleen voor de kids al heb ik zo veel mogelijk mij stil gehouden omdat ik deze ruzie's en ellende de kids wil besparen....en achteraf was dit inderdaad een juiste beslissing van mij.....zo zien zij ook wie er altijd problemen aan het maken is en trekken zij later zelf hun oordeel.....ik hoop dat ik het goed zeg zo en niet dat er verkeerde conclusies getrokken worden nu
klopt ...heb je helemaal gelijk aan.....gelukkig weten ze dat ik best een sterke moeder ben....tuurlijk ik zeg ook wel eens wat terug tegen hem als ie weer begint....maar denk wel dat ik met bepaalde dingen beter stil kan zijn....het heeft totaal geen nut om dan iets te zeggen omdat ik weet dat ie het erger gaat maken...en het gebeurd altijd als ie de kids gaat halen .....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:54 schreef Pleun het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je niet terug gaan gooien met de modder die jij over je heen krijgt. Maar door helemaal niets te zeggen leer je ze neit alleen waar de modder vandaan komt, maar leer je ze ook dat jij niet voor jezelf opkomt. En dat vind ikzelf heel belangrijk.
Mijn zoon moet zien dat ik niet over me laat lopen, dat ik mijn eigen boontjes kan doppen. Zo leert hij hoe hij dat ook kan doen.
Meid, ik heb er een sport van gemaakt: Hem zo netjes mogelijk op zijn plaats zetten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:59 schreef weirdmiss het volgende:
[..]
klopt ...heb je helemaal gelijk aan.....gelukkig weten ze dat ik best een sterke moeder ben....tuurlijk ik zeg ook wel eens wat terug tegen hem als ie weer begint....maar denk wel dat ik met bepaalde dingen beter stil kan zijn....het heeft totaal geen nut om dan iets te zeggen omdat ik weet dat ie het erger gaat maken...en het gebeurd altijd als ie de kids gaat halen .....
maar ja het is en het blijft moeilijk....soms zeg je teveel en soms weer te weinig....
Met de stelling van hij moet zien hoe ik mijn eigen boontjes dop kom je niet ver, hij zal dat ervaren als ik trouw dan zal mij dat niet gebeuren dus (zweep erover)???quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:54 schreef Pleun het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je niet terug gaan gooien met de modder die jij over je heen krijgt. Maar door helemaal niets te zeggen leer je ze neit alleen waar de modder vandaan komt, maar leer je ze ook dat jij niet voor jezelf opkomt. En dat vind ikzelf heel belangrijk.
Mijn zoon moet zien dat ik niet over me laat lopen, dat ik mijn eigen boontjes kan doppen. Zo leert hij hoe hij dat ook kan doen.
Hier zie ik even geen verband in, misschien kun je dat verder uitleggen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:05 schreef hwt het volgende:
[..]
Met de stelling van hij moet zien hoe ik mijn eigen boontjes dop kom je niet ver, hij zal dat ervaren als ik trouw dan zal mij dat niet gebeuren dus (zweep erover)???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |