okee face 2 face wordt pas over 3 wekenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:53 schreef Cothen het volgende:
Face to face en eerlijk zeggen dat de vlinders weg zijn
Moeilijk, maar geeft wel opluchting
En vrienden blijven... Dat weet je na een tijdje pas of dat gaat werken.
Kun je niet eerder afspreken?quote:
SMS voldoet ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
okee face 2 face wordt pas over 3 weken
En je kan niet iets anders afzeggen om hier prioriteit aan te geven?quote:
Ik durf nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je kan niet iets anders afzeggen om hier prioriteit aan te geven?
Watje!quote:
En over drie weken durf je het wel omdat?quote:
omdat ik haar dan in het echt zie en niet meer toneel kan spelen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:01 schreef BoNi het volgende:
[..]
En over drie weken durf je het wel omdat?
mja, dan doet hij dat toch lekker...hij heeft geen zin om zijn beslissing nu te vertellen dus laat hem lekker die 3 weken gekweld zijn en zich daarna op zijn knietjes vergeven bij z'n vriendin omdat hij het toch niet aandurft...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dan kwel je jezelf alleen maar langer...
Nee ik wil het echtquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:11 schreef Re het volgende:
[..]
mja, dan doet hij dat toch lekker...hij heeft geen zin om zijn beslissing nu te vertellen dus laat hem lekker die 3 weken gekweld zijn en zich daarna op zijn knietjes vergeven bij z'n vriendin omdat hij het toch niet aandurft...
Ja, zeggen dat je liefde weg is, dat je je beter voelt als het uit is. en dan gewoon relaxed.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef Beach het volgende:
Dus gewoon zeggen dat het niet meer gaat werken is het beste?
nou wat denk je zelf, je vind haar lief, en ik neem aan weinig ruzies enzo dus waarom niet gewoon eerlijk zijn en d'r zo snel mogelijk vertellen, of denk je dat ze het tof vind om aan het lijntje gehouden te worden, zal het goed doen bij eventueel toekomstige vriendschap.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |