okee face 2 face wordt pas over 3 wekenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:53 schreef Cothen het volgende:
Face to face en eerlijk zeggen dat de vlinders weg zijn
Moeilijk, maar geeft wel opluchting
En vrienden blijven... Dat weet je na een tijdje pas of dat gaat werken.
Kun je niet eerder afspreken?quote:
SMS voldoet ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
okee face 2 face wordt pas over 3 weken
En je kan niet iets anders afzeggen om hier prioriteit aan te geven?quote:
Ik durf nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je kan niet iets anders afzeggen om hier prioriteit aan te geven?
Watje!quote:
En over drie weken durf je het wel omdat?quote:
omdat ik haar dan in het echt zie en niet meer toneel kan spelen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:01 schreef BoNi het volgende:
[..]
En over drie weken durf je het wel omdat?
mja, dan doet hij dat toch lekker...hij heeft geen zin om zijn beslissing nu te vertellen dus laat hem lekker die 3 weken gekweld zijn en zich daarna op zijn knietjes vergeven bij z'n vriendin omdat hij het toch niet aandurft...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dan kwel je jezelf alleen maar langer...
Nee ik wil het echtquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:11 schreef Re het volgende:
[..]
mja, dan doet hij dat toch lekker...hij heeft geen zin om zijn beslissing nu te vertellen dus laat hem lekker die 3 weken gekweld zijn en zich daarna op zijn knietjes vergeven bij z'n vriendin omdat hij het toch niet aandurft...
Ja, zeggen dat je liefde weg is, dat je je beter voelt als het uit is. en dan gewoon relaxed.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef Beach het volgende:
Dus gewoon zeggen dat het niet meer gaat werken is het beste?
nou wat denk je zelf, je vind haar lief, en ik neem aan weinig ruzies enzo dus waarom niet gewoon eerlijk zijn en d'r zo snel mogelijk vertellen, of denk je dat ze het tof vind om aan het lijntje gehouden te worden, zal het goed doen bij eventueel toekomstige vriendschap.quote:
Dat is dan zijn zwakte.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:11 schreef Re het volgende:
[..]
mja, dan doet hij dat toch lekker...hij heeft geen zin om zijn beslissing nu te vertellen dus laat hem lekker die 3 weken gekweld zijn en zich daarna op zijn knietjes vergeven bij z'n vriendin omdat hij het toch niet aandurft...
Idd, met het risico dat je een wond open trektquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Watje!
Zie het als die pleister die je ook beter in een keer van je lijf af kunt trekken dan tergend langzaam en pijnlijk stukje voor stukje.
Ja.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef Beach het volgende:
Dus gewoon zeggen dat het niet meer gaat werken is het beste?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:30 schreef Turquaz52 het volgende:
Met een SMSje of telefoontje.. wat laf. Wat laag.
en post het sms-je dan wel even hier aubquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
He toe, doe het per smsje... Vind ik leuk.
Onzin, mijn ex-vriend is nog steeds mijn beste vriend, ondanks zijn wens om nog steeds een liefdesrelatie met mij te hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:49 schreef Frolijk het volgende:
Beide mogelijkheden zijn op korte termijn niet mogelijk
Vrienden worden moet opnieuw gebeuren en de schuld zoekt ze toch bij zichzelf.
Een kort face 2 face gesprek zal het beste zijn denk ik.
Inderdaadquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:57 schreef controlaltdelete het volgende:
geen doekjes eromheen winden en zeggen waar het op staat. Dat werkt het beste.
Ik vraag me dan af of dat ondanks niet eerder een vanwege moet zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:17 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Onzin, mijn ex-vriend is nog steeds mijn beste vriend, ondanks zijn wens om nog steeds een liefdesrelatie met mij te hebben.
Nee hoor. Bij deze een bevestiging.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of dat ondanks niet eerder een vanwege moet zijn.
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:22 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Nee hoor. Bij deze een bevestiging.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:27 schreef Liquidootje het volgende:
Hier op fok zijn het altijd de uitzonderingen die het overhand hebben. Weet je dat dan nog steeds niet?
Zo onethisch.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:55 schreef TeenWolf het volgende:
Ga je op vakantie met vrienden?
Dan kun je het een dag van tevoren uitmaken voor je weggaat, de eerste weken die het ergste zijn voor haar ben jij dan op vakantie en kun je ook niet gestalkt worden.
En doe het per smsje, het liefste op het moment dat je per vliegtuig opstijgt. Lekkere mindfuck: Hey schat, het is nu vakantie en ik ga ervandoor naar Lorret de mar (of hoedeneuk je dat ook schrijft). Het is uit, doei. xxxquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:55 schreef TeenWolf het volgende:
Ga je op vakantie met vrienden?
Dan kun je het een dag van tevoren uitmaken voor je weggaat, de eerste weken die het ergste zijn voor haar ben jij dan op vakantie en kun je ook niet gestalkt worden.
Binnen 1 minuut? Zo.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:10 schreef Aneurism het volgende:
Hmmm verkeerd:
'Oi s8, t = nu v4k4nty, ga > lorret > tis uit, d8 xxx'
zow
nee, een dag vantevoren oog in oog, dat weer wel geen bellen/sms of mail.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:09 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En doe het per smsje, het liefste op het moment dat je per vliegtuig opstijgt. Lekkere mindfuck: Hey schat, het is nu vakantie en ik ga ervandoor naar Lorret de mar Fortaleza (of hoedeneuk je dat ook schrijft). Het is uit, doei. xxx
Domme kutopmerking. Niets is zo erg voor je vriendin als dat jij maar een beetje toneelspeelt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:02 schreef Beach het volgende:
[..]
omdat ik haar dan in het echt zie en niet meer toneel kan spelen?
Hoe heb je het nu uiteindelijk gedaan, dan?quote:
Of misschien punchte ze 'm wel to the beat. Of beach ...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:58 schreef Liquidootje het volgende:
Did she beat you to the punch?
Waaromquote:
Weet even niet wat te zeggen.....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:52 schreef Chriz2k het volgende:
Saillant detail: TS heeft hier ooit eens verteld dat hij op zijn 20e met een meisje van 11 heeft gezoend.
Wat is dit voor een aandachthoerige post?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:41 schreef Beach het volgende:
Dat van 20 en 11 is natuurlijk niet waar![]()
Maargoed ik vraag me nu af of ik wl het juiste heb gedaan
Mietje! Hou es op met whinen, en post even wat er precies is gebeurd. We wachten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:41 schreef Beach het volgende:
s8 = sachtquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:10 schreef Aneurism het volgende:
Hmmm verkeerd:
zow
hoi zacht, het is nu vierkviernty, ik ga groter dan lloret, groter dan het is uit, dacht kusjes.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:10 schreef Aneurism het volgende:
Hmmm verkeerd:
zow
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:41 schreef Beach het volgende:
Ik zat in de buurtquote:Op zondag 2 januari 2005 01:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, ik was 17 en zij 12![]()
![]()
![]()
Open er dan ook geen topics meer over, dit is een anti-climaxquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:11 schreef Beach het volgende:
Chris2k, toen was ik van de wereld![]()
En verder wil ik het niet over uitmaken meer hebben
op naar de volgende , je begon al geinteresseerd naar anderen te kijken zei je. Deze relatie zou hooguit nog 6 maanden duren.quote:
TS is pnwd!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk; hoe meer ik haar terugwil![]()
![]()
GODVERDOMME WAT BEN IK STOM
Mja, redelijk. No way dat ze je nog terugwilquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:GODVERDOMME WAT BEN IK STOM
Zij waar je je niet meer tot aangetrokken voelde?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:
![]()
zal ik de TT veranderen naar Hoe krijg ik haar weer terug?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:
![]()
Anders post je gewoon even een foto, dan kunnen wij de realiteitswaarde (is dit een woord?) van jouw bewering, dat ze niet meer aantrekkelijk is nagaan. Dit lijkt me een redelijke tegemoetkoming. Ik hoor het wel!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:55 schreef Beach het volgende:
Nee mag dicht hoor![]()
ik weet echt niet meer wat ik wil
Voorspelbaar natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:56 schreef TheVotary het volgende:
Ik vind je trouwens een slappe zak. Jij bent zeker zo'n eikel die haar zodadelijk gaat opbellen om te zeggen dat je je hebt vergist om dan na een maand toch weer op hetzelfde uit te komen.
Dikke, vette nep ja. Dat begon ik bij de OP al te denkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:49 schreef PDOA het volgende:
Nu geloof ik geen ene zak meer van dit topic.
Nu gebruik IK eens dequote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:47 schreef Beach het volgende:
Geloof het of niet maar ik heb een nieuwe kans gehad![]()
En heb ik iets van![]()
ik weet echt niet wat ik wil
Nouja vanavond maar eens scoren bij een andere meid; eens zien wat dat doet met mn gevoelens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |