phpnuke en nog ietsquote:Op donderdag 6 november 2008 23:47 schreef zarGon het volgende:
Wat heb je geïnstalleerd? En waarom zijn de bestanden CHMOD 777?
Op het dak, wat denk je?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:53 schreef beerten het volgende:
Waarop heb je het geinstalleerd?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:05 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen. Staat duidelijk in de FAQ van PHP.
Je hebt PHP niet geïnstalleerd. PHP-Nuke is een pakket dat draait op PHP. En nog iets? Wat precies? En waarom zet je de bestanden op CHMOD 777? Even duidelijk uitleggen wat je precies doet en hebt gedaan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
phpnuke en nog iets
en als ik de bestanden open zet op cmod 777 dan zie je ze online als ik ze op 755 zet zie je ze niet meer...echt vaag
Windows, Linux, Mac OS... Keuzes te over. Wees eens duidelijk.quote:
Windowsquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt PHP niet geïnstalleerd. PHP-Nuke is een pakket dat draait op PHP.
Dat leek mij nogal duidelijk niet zo denigrerend doen tegen zhe devillltjuh hoor![]()
![]()
En nog iets? Wat precies? En waarom zet je de bestanden op CHMOD 777? Even duidelijk uitleggen wat je precies doet en hebt gedaan.
[..]
Als ik de bestand omzet in cmod777 dan zie je de site op de hosting zet je hem op 755 dan niet meer....hoe kan dit?
Windows, Linux, Mac OS... Keuzes te over. Wees eens duidelijk.
Moet ik alles uit je gaan trekken?quote:
Vage vragen allemaal zeg..quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef zarGon het volgende:
Edit.
Nog ff zo doorgaan dan trek ik wel aan jou..quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet ik alles uit je gaan trekken?
Je zou ook even kunnen vertellen wat je precies geïnstalleerd hebt. Is dat allemaal goed gegaan? Niet "gewoon een phpnuke dinges". Dat helpt. Je kunt ook vertellen wat jij allemaal hebt gedaan voordat je dit kreeg. Sinds wanneer heb jij het? Werkte het hiervoor en is dit opeens gebeurd?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nog ff zo doorgaan dan trek ik wel aan jou..
jemig
snarrie
de database is in orde...niks mis mee..quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef crosby het volgende:
Ok er staat bij dotnetnuke een uitleg over de installatie, heb je die gevolgt en weet je of je PHP hebt geinstaleerd op de computer/server?
En wat krijg je precies te zien als je de chmod op 777 zet?
]quote:
NOU ZEG EENS WELKE SERVER JE HEBT EN WELKE PHPNUKE JE DRAAIT.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
de database is in orde...niks mis mee..
Misschien is de phpnuke te nieuw voor die server?
[..].quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
]
DAT ALLEEN AL>...manne...zuchty
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 @ 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vage vragen allemaal zeg..
Ik heb gewoon een phpnuke geinstalleerd
en dus?
Hij wil niets en niemand inloggen...
de site zie ik alleen online staan als ik cmod op 777 zet
hoe duidelijk moet ik zijn???????
Laat die andere site maar ff zitten dan..is toch hetzelfde probleem nml.
Als ik de cmod op 755 zet zie je de site niet online staan krijg je een wit scherm.
Val ik net in herhaling ofzo?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 @ 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nog ff zo doorgaan dan trek ik wel aan jou..
jemig
snarrie
Tering. Is het weer die tijd van de maand ofzo?quote:Op vrijdag 7 november 2008 @ 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
]
Als jij een oude versie van PHP draait zou dat zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:
de database is in orde...niks mis mee..
Misschien is de phpnuke te nieuw voor die server?
Haha, probeert ie je te helpen. Je kan het beter door iemand anders laten doen aangezien je de vragen niet begrijpt en zelf niet eens weet wat je precies hebt draaien (ook na 5 slapeloze nachten niet). Kansloos.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |