Precies wat hier gezegd wordt, beantwoord ook even de vraag. Waarom zouden we het bij jou kopen en niet bij 1 van de 100 goed aangeschreven winkels.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef ThaNetRunner het volgende:
Met een IT bedrijf ben je 1 van de 100 paddestoelen die per dag uit de grond schieten.
Als je echt wilt meedingen in het wereldje van Webshops moet je wel hele goeie prijzen kunnen waarmaken.
het is gewoon niet rendabel om een webshop te beginnen tegenwoordig, de concurentie is te groot.
Denk er goed over na en zet ook een goed stevig bedrijfsplan in elkaar.
In de IT dienstverlening moet je gewoon al je contacten hebben om te beginnen, anders is er ook geen begin aan. Meeste bedrijfven zijn al voorzien en je ergens tussenwerken lukt alleen maar met het juiste contact.
Dit is gewoon realiteit, daar kan je niets aan veranderen
Ja das allemaal leuk en aardig maar hoe kom je aan die klanten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:44 schreef Ultralaser het volgende:
Je kan dus netwerken installeren etc en je wilt dit ook bij mensen thuis doen. Dan doe je het toch gewoon savonds erbij?
Adverteren he:) woon zelf in een klein dorpje dus daar sta je snel bekend. Website erbij en deze beetje bekend maken en klanten komen wel lijkt me.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja das allemaal leuk en aardig maar hoe kom je aan die klanten?
Jah, en dan eventueel op verzoek de netwerkspullen leveren uiteraard, je kan ook spul verkopen zonder complete webshop.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:50 schreef GLY het volgende:
Dus met andere woorden gewoon voor mijzelf beginnen maar dan zonder webshop, daar komt het op neer?Gewoon als freelancer dus.
Dan kan ik namelijk mijn huidige werk blijven doen bij hetzelfde bedrijf als nu, moet ik alleen mijn functie wijzigen. Kan dan wel lekker betaald krijgen. Komt natuurlijk wel bij kijken dat ik zelf voor alle kosten etc moet opdragen, maar dat is niet zo erg lijkt me.
Wat???quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:22 schreef GLY het volgende:
Nee werk niet voor een detacheringsbedrijf. Maarja je moet wat, krijg echt niet zomaar een salarisverhoging naar minimaal 2000 of hoger. Doorleren kan al niet bij ons, dus heb ik ook niks aan. Zit kleine verhoging aan te komen, naar misschien 1700euro. Maar hoger gaan ze ook amper, iemand van rond de 40 verdient nog geen 1800 voor fulltime. Het is leuk werk, maar verdient gewoon te slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |