Ik vind crocs al erg lelijk.. maar dit slaat echt alles, dat zou ik thuis wanneer niemand het ziet nog niet eens durven dragen..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef Suuz_ het volgende:
Nee geef mij mijn super hippe birkenstocks maar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:08 schreef Nosh het volgende:
Ik vind het namelijk nogal egoistisch allemaal. Het is heel goed mogelijk om een gezellige tussenweg te bewandelen, tussen praktisch en aantrekkelijk in. Er bestaan echt winkels, ketens, MAGAZIJNEN vol met schoenen waar je prima op kunt lopen zonder na een half uurtje de eerste teen te hoeven afschrijven. Schoenen die je figuur perfect doen uitkomen, je hele houding verbeteren en met gemak een jaartje of vijf van je échte leeftijd afschaven.
Maar wat doet mevrouw? Mevrouw kiest voor crocs. Schoenen die als een doorgedraaide magneet de zwaartekracht naar beneden halen, waardoor echt iedereen er automatisch uitziet als een sippe hobbit. Een sippe hobbit met hobbezakshirts, vlotte piekjes en sokken met een chronisch depressieve Pooh-beer erop.
En ondertussen moet die man er maar mee zien te leven. Misschien was ie net van plan om de wittebroodsweken terug te halen, omdat ook hij de boel aan alle kanten zag ineen donderen. Misschien wilde hij zelfs je tegemoet komen en in relatietherapie gaan en zo de boel aan één praten en knuffeltherapieën en mooimaken.
Maar nee, niks van dat. Want die crocs zijn niets minder dan een hele, HELE grote middelvinger in het gezicht van jouw man. Een 'DENK MAAR NIET DAT IK NOG MOEITE HOEF TE DOEN NU IK ER DRIE UIT HEB GEPOEPT' van jewelste. Een gigantische fluoscerende streep over het woord 'midlifecrisis' heen. En dan nog verbaasd opkijken als meneer huilend de liefde bedrijft met een meisje dat voor tien euro hem de ervaring van pijpen-zonder-tanden kan bezorgen. Tja.
Heel veel pijn..quote:Op woensdag 16 juli 2008 04:09 schreef Biogarde het volgende:
Lui die die dingen dragen moeten ze pijn doen.
..quote:Op woensdag 16 juli 2008 05:30 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een paar neppers van de wal mart voor $8 dollar (wat ik nog bijna te veel vind ook) en nee, ze lopen niet lekker en na tien minuten krijg ik zweetpoten, maar ze zijn wel handig om even de tuin in te lopen als je in huis op blote voeten loopt.
Maar je ziet me er dus echt niet mee op straat
Ik heb er zelfs voor mijn man moeten kopen, omdat ie telkens die van mij aanhadquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:30 schreef Nosh het volgende:
Ik quote die moederneuker even, want ik heb al meer dan genoeg energie besteed aan die ondingen:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |