Als je de hele oudegracht afloopt kom je bij de bieb, daar ga je rechtsaf... Dan helemaal rechtdoor, totdat je bij de dom komt.. En naast de Lacostewinkel is hetquote:Op maandag 14 juli 2008 18:41 schreef ivetje het volgende:
Waar zit de lijnmarkt precies?
Jemig, ben daar vandaag wel geweest maar niet aan de dom-kant van de gracht zeg maar. Ben gewoon de oudegracht afgelopen. Moet dus even oversteken richting de dom.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:46 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Als je de hele oudegracht afloopt kom je bij de bieb, daar ga je rechtsaf... Dan helemaal rechtdoor, totdat je bij de dom komt.. En naast de Lacostewinkel is het
Ik zag ze wel staan vandaag! Naast de birkenstocksquote:Op maandag 14 juli 2008 18:49 schreef ivetje het volgende:
[..]
Jemig, ben daar vandaag wel geweest maar niet aan de dom-kant van de gracht zeg maar. Ben gewoon de oudegracht afgelopen. Moet dus even oversteken richting de dom.
Birkenstocks pas ik dus nietquote:Op maandag 14 juli 2008 18:53 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Ik zag ze wel staan vandaag! Naast de birkenstocks
Nope, in tegendeel...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Krijg je in Crocs nou niet enórme zweetpoten? Omdat het zo plastic-achtig is?
Ik vind mijn man en Johnny Depp toch ergquote:Op maandag 14 juli 2008 19:11 schreef SHE het volgende:
Al loopt het alsof je op engelenhaar loopt, crocs aan vrouwenvoeten is net zoiets als make-up op een vent.
Je bent de term vrouw onwaardig als je je kakkers in die plastic steunzolen wurmt
Ik heb het stel dat in de OP staat ook, ze vallen qua maat bij mij hetzelfde als de gewone...quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Kathmandu naast de Image waren ze ook niet hoor, alleen maar 2 paar Sassari, dus ik kon ze ook nog niet passen. Zit beetje te twijfelen om ze online te bestellen omdat de maten soms echt anders uitpakken.
Nee, die kenden de Cyprus ook niet overigens. Maar werd die winkel nou bedoeld met op de lijnmarkt? Want daar ben ik dus al geweest. En ben afgelopen week nog langs de lacoste winkel gelopen, maar kon daar geen winkel vinden waar ze crocs verkochten. Overigens kon ik de hele lijnmarkt al niet vindenquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Kathmandu naast de Image waren ze ook niet hoor, alleen maar 2 paar Sassari, dus ik kon ze ook nog niet passen. Zit beetje te twijfelen om ze online te bestellen omdat de maten soms echt anders uitpakken.
Miss Modepolitie!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:08 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze wel heel lelijk!!![]()
Ja, dan moet je maar niet in de titel zetten dat ze niet lelijk zijn, anders had ik er vast niks van gezegd, maar mèn, wat zijn ze lelijk.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |