quote:Op maandag 14 juli 2008 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
De sollicitaties: KLODOLS: De namen
Graag de naam noemen van de persoon inclusief een stukje waarom je op die persoon hebt gestemd.
Bagger en niet KLODOLS-gerelateerde rommel wordt verwijderd. Have fun en hou het netjes.
Tussenstand tot post nummer 25 in dit topic en crew niet meegerekend:
[..]
En dit zijn de homo's die graag modje willen wordenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:00 schreef Biogarde het volgende:
Users in KLB wilde wel moderator zijn en wisten te vertellen hoe een forum te modden. Hierdoor ontstond het ludieke plan een topic te openen waarin men kon aangeven wie zij graag als moderator willen zien op KLB.
Hieronder kun je een lijstje vinden met alle users die solliciteerden. Onder de naam staan wat regels uit hun sollicitatie. Let op: Hier is geen woord aan aangepast. De tekst is letterlijk de tekst uit de sollicitatie.
Koploperkopper
Chriz2k
Lyzio
Broekpaling
yosander
Juicyhil
James1988
Juup©
elfzesendertig
Scorpie
de_boswachter
first
Meki
HenkieVdV
Acinonyx
postmortum
Sollicitatie 2:
Users zonder sollicitatie maar die wel kans maken en waar je op mag stemmen:
De_Ananas
Behangplakker
Stemmen/reageren kan tot 20 Juli 2008 20.00!
Ik tel al 3 klonen die hun wachtwoord niet meer weten. En bovendien: Voor motivatie krijg je niet +1 stemquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:25 schreef Chriz2k het volgende:
Willen de volgende users:
RacerDKB
Scorpie
godigita
Ulreazj
xyz147
Chuck_Norris
erwinbey
Hun stem op mij nog motiveren?
Dank.
De mensen die altijd in KLB komen, dus ook de "meelezers" weten zelf wel hoeveel ik in KLB ben. Dat hoef ik niet te motiveren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien kunnen de 3 potentiële mods ook ff vertellen hoeveel tijd ze in hun nobele taak gaan steken, aangezien daar het grootste probleem zit volgens velen.
Veel, want ik ben schoolgaand en heb derhalve zeeën van tijdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien kunnen de 3 potentiële mods ook ff vertellen hoeveel tijd ze in hun nobele taak gaan steken, aangezien daar het grootste probleem zit volgens velen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik tel al 3 klonen die hun wachtwoord niet meer weten. En bovendien: Voor motivatie krijg je niet +1 stem
Je bent wel erg overtuigd van jezelf he?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De mensen die altijd in KLB komen, dus ook de "meelezers" weten zelf wel hoeveel ik in KLB ben. Dat hoef ik niet te motiveren.
Omdat je de weg naar onzin kwijt bent Echt een positieve toevoeging zal je zeker niet zijn door je huidige houding en dat zal je uiteindelijk ook de kop kosten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De mensen die altijd in KLB komen, dus ook de "meelezers" weten zelf wel hoeveel ik in KLB ben. Dat hoef ik niet te motiveren.
Zo klopt het weer.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:33 schreef slindenau het volgende:
Post dan ook even de laatste tussenstand in de OP
Beste Stofje,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent wel erg overtuigd van jezelf he?
Hahahaha ja, nog zo'n oneindig grote loser. Eens kijken of die bosneukert dat kan verbeteren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik krijg toch een partij DavidLetterman dejavu men!.
Lieve Chris, de mensen die ik ken uit de lijst van de OP moeten het zeker niet doen, dus jij ook niet. Jij bent veel toffer als je de volledige vrijheid krijgt om te posten en dus stem ik niet op jou, omdat je als user te tof bentquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Beste Stofje,
Op wie stem jij en waarom?
Groetjes,
Chriz2k [ afbeelding ]!
DJ bosneukert wel te verstaan he.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hahahaha ja, nog zo'n oneindig grote loser. Eens kijken of die bosneukert dat kan verbeteren..
Akkoord.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lieve Chris, de mensen die ik ken uit de lijst van de OP moeten het zeker niet doen, dus jij ook niet. Jij bent veel toffer als je de volledige vrijheid krijgt om te posten en dus stem ik niet op jou, omdat je als user te tof bent.
Groetjes,
Stofje [ afbeelding ]
Hehe.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:32 schreef Havoc het volgende:
[..]
Omdat je de weg naar onzin kwijt bent Echt een positieve toevoeging zal je zeker niet zijn door je huidige houding en dat zal je uiteindelijk ook de kop kosten.
Toch hoop ik dat je het wordt want dan valt er nog wat te lachen als je op je bek gaat.
Ben jij Chantal Jansen dan?quote:
Heelmeester heel uzelf!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hehe.
Als je vorig topic leest dan weet je al hoe ik het zie en hoe Yvonne het ook uit gaat spelen. Ik zal het je in het kort nog even uitleggen:
- KLB wil nieuwe MOD
- Er geven zich kandidaten op die niet zo goed liggen bij de mods
- Fok! wil KLB-users op de bek zien gaan als MOD
- KLB-user wordt aangesteld als mod (een van de zogenaamde "baggeraars" )
- Na 1 week zal KLB-user uit functie worden gezet vanwege disfunctioneren, hoe goed hij/zij het ook doet.
- Hun favorietje Juup(c) wordt de blauwe opvolger
- KLB kan niet meer kankeren want ze hebben hun zin gehad. Fok! heeft zijn zin en alweer een kutkop op de blauwe stip
Dat dus.
Want als Yvonne ballen had gehad had ze mij NU al MOD gemaaktMaar ze trekt het nog even om het op een echte verkiezing te laten lijken.
Ja ik weet dat. Want ik doe LOI psychologie.
Als elke beslissing van elk wezen gedurende alle tijden zou leiden tot een aparte parallele dimensie per beslissing, dan nog zou er geen enkele parallele dimensie bestaan waarin paulus de boskneuter een succesvol mod zou kunnen worden of zijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hehe.
Als je vorig topic leest dan weet je al hoe ik het zie en hoe Yvonne het ook uit gaat spelen. Ik zal het je in het kort nog even uitleggen:
- KLB wil nieuwe MOD
- Na 1 week zal KLB-user uit functie worden gezet vanwege disfunctioneren, hoe goed hij/zij het ook doet.
- KLB kan niet meer kankeren want ze hebben hun zin gehad. Fok! heeft zijn zin en alweer een kutkop op de blauwe stip
Dat dus.
Want als Yvonne ballen had gehad had ze mij NU al MOD gemaaktMaar ze trekt het nog even om het op een echte verkiezing te laten lijken.
So true. Niks is onmogelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als elke beslissing van elk wezen gedurende alle tijden zou leiden tot een aparte parallele dimensie per beslissing, dan nog zou er geen enkele parallele dimensie bestaan waarin paulus de boskneuter een succesvol mod zou kunnen worden of zijn.
Ik hou van je, wil je neuqen?quote:
Ja, die doen het altijd erg goed als modquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:14 schreef Stofje het volgende:
Ik stem trouwens op HenkieVdV, dat is een enorme bokkelul zonder enige tact.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hehe.
[...blaat...]
Dat dus.
Toegegeven, het heeft geen lange houdbaarheidsdatum en al vrij snel wordt de tactloze bokkelul niet meer gerespecteerd, maar binnen de houdbaarheidsdatum werkt het wel degelijk!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, die doen het altijd erg goed als mod
Nop, net 2,5 min te laat. Sorry.quote:
Ben jij ooit wel eens op tijd?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:43 schreef yvonne het volgende:
Ben ik nog op tijd?
Bagerren?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:59 schreef Juicyhil het volgende:
-edit, bagerren doe je maar lekker ergens anders-
Done.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:48 schreef Juup© het volgende:
De link naar dit topic is niet aangepast in
KLODOLS: De namen
dat topic.
Misschien kan dat door een mod/FA/Admin even aangepast worden?
Dank u voor de medewerking.
Boswachtertje ligt al op z'n nest zeker?quote:
Op dit tijdstip al in bed liggen is nou niet bepaald een pré voor een KLB-modquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boswachtertje ligt al op z'n nest zeker?
Geen van de kandidaten zie je nog laat onlinequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Op dit tijdstip al in bed liggen is nou niet bepaald een pré voor een KLB-mod
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen van de kandidaten zie je nog laat online
Joehoequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen van de kandidaten zie je nog laat online
Je moet ook niet onderschatten wat al die gebeurtenissen met je doen natuurlijk, ik kan best begrijpen dat wanneer je iedere dag zoveel enerverende dingen meemaakt je om een uurtje of 9 uitgeteld in bed ligt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat hadden mijn kinderen ook toen ze klein warenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet ook niet onderschatten wat al die gebeurtenissen met je doen natuurlijk, ik kan best begrijpen dat wanneer je iedere dag zoveel enerverende dingen meemaakt je om een uurtje of 9 uitgeteld in bed ligt.
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:38 schreef erwinbey het volgende:
motivatie:
omdat je me opviel al een tijd geleden op fok.
goede manier van reageren en ik als meestal lurker vind je cool en heb respect voor je
Op wie stem je?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:38 schreef erwinbey het volgende:
motivatie:
omdat je me opviel al een tijd geleden op fok.
goede manier van reageren en ik als meestal lurker vind je cool en heb respect voor je
Ik zal waakzaam blijvenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, die had ik gemist.
En Bio misschien ook, dus dat had je dan een stem gekost
Gelukkig maar, ik verdiende wel een ram eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:00 schreef erwinbey het volgende:
[..]
En ik heb veel gehad aan me anger management
het zijn toch allemaal nog kinderen...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat hadden mijn kinderen ook toen ze klein waren
Bijdehandjequote:Op woensdag 16 juli 2008 00:25 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
het zijn toch allemaal nog kinderen...
Nee ik lag niet in mijn nest, maar zat niet meer achter de pc. Erg he, niet 24/7 achter de pc zittenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Brechtje ligt anno 2008 ook al om 21:00 uitgeteld in bedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat hadden mijn kinderen ook toen ze klein waren
Ik denk trouwens niet dat je míjn directe collega wordt trouwens, en vraag maar aan ex-crew, of aan huidige, daar heb ik geen enkele moeite mee hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
{
Maar ja. Schijnbaar is het leuk he, boswachtertje afzeiken. Kijken of je dat nog doet als ik je collega ben
Edit: laat maar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat je míjn directe collega wordt trouwens, en vraag maar aan ex-crew, of aan huidige, daar heb ik geen enkele moeite mee hoor
En je blijft triest over Brechtje, als dat nou echt het enige is dat je kunt..
En over dat afzeiken, man, afzeiken is als ik vertel hoe je als DJ constant in de pm's zat te jankzakken dat je zo geplaagd werd boehoehoe en dat het niet leuk meer was.
Maar dát soort dingen zal ik maar niet vertellen, ik houd niet zo van dat soort afzeiken.
Uiteraard moet je dit soort beweringen onderbouwen met bewijs, wil je ze gebruiken in een discussie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:06 schreef yvonne het volgende:
En over dat afzeiken, man, afzeiken is als ik vertel hoe je als DJ constant in de pm's zat te jankzakken dat je zo geplaagd werd boehoehoe en dat het niet leuk meer was.
Maar dát soort dingen zal ik maar niet vertellen, ik houd niet zo van dat soort afzeiken.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:28 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Uiteraard moet je dit soort beweringen onderbouwen met bewijs, wil je ze gebruiken in een discussie.
quote:Maar dát soort dingen zal ik maar niet vertellen, ik houd niet zo van dat soort afzeiken.
Pure leukdoenerij joh.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:28 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Uiteraard moet je dit soort beweringen onderbouwen met bewijs, wil je ze gebruiken in een discussie.
Sorry he meneer de modquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:41 schreef Juup© het volgende:
Goedenmorgen lieve kijkbuis/beeldschermkinderen. Gaan jullie vandaag (weer) aardig doen tegen elkaar (en dit topic gebruiken waar het voor is ipv flamen e.d.) aub?
Wat ben jij een kutusertje zeg...quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pure leukdoenerij joh.
Want ze is Yvonne. Nu ze de mid-life-crisis heeft gehad moet ze wat af te zeiken hebben op een forum.
/care
Moet ja dat geeditte bericht eens lezenquote:
Fijne dag verder hequote:Op woensdag 16 juli 2008 09:54 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, ik ga braaf naar JUUP luisteren en ga genieten van m'n enige vrije dag deze week
Je moet het nog motiverenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:04 schreef enter het volgende:
Ik stem op Chriz2k
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ja dat geeditte bericht eens lezen
Zal ik het terugzetten?
Maar goed, ik ga braaf naar JUUP luisteren en ga genieten van m'n enige vrije dag deze week
Prachtig dat je meteen uit de hoogte begint te doen. Je kunt toch gewoon antwoorden?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar heb jij niks mee te maken.
Bovendien ben ik nog geen mod.
Oh noem jij dat uit de hoogte? Ik noem dat gewoon een vraag negeren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prachtig dat je meteen uit de hoogte begint te doen. Je kunt toch gewoon antwoorden?
Ok hier is je antwoord:quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
Nou nee, ik wil het gewoon serieus weten. Uitlokkerij heeft toch geen zin, want dan zijn we 6 topics verder en weten we nog niet wie er mod wordt.
Doe een protest stem. stem op mij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:08 schreef Grachus het volgende:
Hallo, wie wil er dat ik op hem stem?
Hilarisch weer gewoon, zoals we van je gewend zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:06 schreef Jarno het volgende:
Het zou de crew sieren als ze die hele bosmarmot, ook al 'wint' hij die verkiezing, keihard zouden negeren en hem met een flinke rotschop van het forum af zouden tiefen. Die gast is alleen maar uit op herrie en kan alleen maar zuigen, die moet je er niet bij willen hebben gewoon.
Plus dat ik hem dan wel eens uit zijn plaat (whehe) zou willen zien gaan..
Kom maar op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:08 schreef Grachus het volgende:
Hallo, wie wil er dat ik op hem stem?
Kun jij ook niet gewoon een trein gaan koppen ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Hilarisch weer gewoon, zoals we van je gewend zijn.
Die doet toch ook mee? Zo een trein?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kun jij ook niet gewoon een trein gaan koppen ofzo?
Wat voeg JIJ precies toe aan deze hele 'discussie' dan? Jij zit ook alleen maar commentaar te leveren op mensen die iets anders vinden dan jij, ik heb je nog geen enkele keer een standpunt zien innemen of iets vinden. Je bent net zo'n laag zuigertje als al die andere KLB-usuals kennelijk. Moet ik er een FAIL plaatje bij plaatsen voor je zodat je het kunt begrijpen met je snappertje?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Hilarisch weer gewoon, zoals we van je gewend zijn.
ouwe bruinwerker jij![]()
En alweer zo'n scherp ende gevat antwoordquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kun jij ook niet gewoon een trein gaan koppen ofzo?
Uit op herrie, WTFquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:06 schreef Jarno het volgende:
Het zou de crew sieren als ze die hele bosmarmot, ook al 'wint' hij die verkiezing, keihard zouden negeren en hem met een flinke rotschop van het forum af zouden tiefen. Die gast is alleen maar uit op herrie en kan alleen maar zuigen, die moet je er niet bij willen hebben gewoon.
Plus dat ik hem dan wel eens uit zijn plaat (whehe) zou willen zien gaan..
Ik zou zeggen, neem eens de moeite wat terug te lezen voordat je begint te blaten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat voeg JIJ precies toe aan deze hele 'discussie' dan? Jij zit ook alleen maar commentaar te leveren op mensen die iets anders vinden dan jij, ik heb je nog geen enkele keer een standpunt zien innemen of iets vinden. Je bent net zo'n laag zuigertje als al die andere KLB-usuals kennelijk. Moet ik er een FAIL plaatje bij plaatsen voor je zodat je het kunt begrijpen met je snappertje?
Jij serieus? Dat weet je bijzonder goed te verbergen dan. Maar goed, flukkermaarupkje, jij hebt als newbie natuurlijk geen zak te zoeken in een KLB topic als dit. Gewoon meelopen met de meute en je muil houden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:15 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem eens de moeite wat terug te lezen voordat je begint te blaten.
Ik heb al meerdere serieuze pogingen ondernomen in voorgaande topics. Waar overigens toevalligsteeds overheen gelezen werd door desbetreffende flamende admins en mods.
Dat is een "wat" twijfelachtige motivatiequote:Op woensdag 16 juli 2008 10:16 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ik stem op Chriz2k omdat hij graag wil dat ik op hem stem.
Tevreden zo?![]()
Gewoon dood gaan is natuurlijk ook een optie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij serieus? Dat weet je bijzonder goed te verbergen dan. Maar goed, flukkermaarupkje, jij hebt als newbie natuurlijk geen zak te zoeken in een KLB topic als dit. Gewoon meelopen met de meute en je muil houden.
Oh, laten de we oldbie status er vooral bijhalen. Alweer zo'n sterk argument.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij serieus? Dat weet je bijzonder goed te verbergen dan. Maar goed, flukkermaarupkje, jij hebt als newbie natuurlijk geen zak te zoeken in een KLB topic als dit. Gewoon meelopen met de meute en je muil houden.
Het grappige is dat dit niet wordt goedgekeurd, terwijl ''Chriz2k, omdat hij modkwaliteiten bezitquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:16 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ik stem op Chriz2k omdat hij graag wil dat ik op hem stem.
Tevreden zo?![]()
En heeft wat mij betreft de voorkeur. KLB zou zonder al die patat/friet/fail/ib4tl/lolcat posters met een IQ van 2 x hun leeftijd al een stuk leefbaarder worden natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gewoon dood gaan is natuurlijk ook een optie.
Wat jij zegt J. Wat jij zegt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
En heeft wat mij betreft de voorkeur. KLB zou zonder al die patat/friet/fail/ib4tl/lolcat posters met een IQ van 2 x hun leeftijd al een stuk leefbaarder worden natuurlijk.
Klassiekertjequote:Op woensdag 16 juli 2008 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
C2k, omdat-ie van die leuke plaatjes post op IRC.
Ja lees maar weer over mijn post heenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:22 schreef Jarno het volgende:
Ik mis trouwens de optie tot blanco stemmen. Doordat er een kleine groep schreeuwlelijkerds hun muil open trekken moet er nu persé een modje van twijfelachtig allooi bijkomen, terwijl de grote groep dit misschien helemaal niet nodig vindt. En die kunnen dit niet kenbaar maken.
Wat? Dat je niet niet zelfgeil genoeg bent om ook nog eens op jezelf te stemmen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja lees maar weer over mijn post heen![]()
Daarom zeg ik net. Doe een protest stem. Stem op Armageddon of Jarno. Of verneuken we dan weer het hele idee?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:22 schreef Jarno het volgende:
Ik mis trouwens de optie tot blanco stemmen. Doordat er een kleine groep schreeuwlelijkerds hun muil open trekken moet er nu persé een modje van twijfelachtig allooi bijkomen, terwijl de grote groep dit misschien helemaal niet nodig vindt. En die kunnen dit niet kenbaar maken.
Ik zal het nog even aanpassen dan. Ik stem op Chriz2k, omdat ik denk dat hij modkwaliteiten bezit. Tevens weet hij zijn posts altijd te onderbouwen. Dit lijkt mij ook wel een vereiste als Mod, want hij zal dan ook vast wel kunnen onderbouwen waarom ie een topic dichtgooid. Tevens ken ik maar weinig users die een hekel aan hem hebben, hij zal het dus wel in zich hebben iedereen tevreden te houden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het grappige is dat dit niet wordt goedgekeurd, terwijl ''Chriz2k, omdat hij modkwaliteiten bezit.'' weer wel goedgerekend zou worden, terwijl het allebei even lame is
.
Je bent ook een goede optie ! Al hoop ik dat de boswachter het gaat winnen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Klassiekertje.
Als nou eens alle stemmen met ontoereikende motivaties en stemmen van mods werden meegerekend stond ik dik bovenaan!
Hoezo worden "stemmen met ontoereikende motivaties" niet meegerekend?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef Chriz2k het volgende:
Klassiekertje.
Als nou eens alle stemmen met ontoereikende motivaties en stemmen van mods werden meegerekend stond ik dik bovenaan!
Nee hoor, dat zou juist heel stoer zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daarom zeg ik net. Doe een protest stem. Stem op Armageddon of Jarno. Of verneuken we dan weer het hele idee?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat? Dat je niet niet zelfgeil genoeg bent om ook nog eens op jezelf te stemmen?
[ afbeelding ]
Zo is dat! Voor je het weet moet je straks bij IDOLS je sms'je gaan zitten onderbouwen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoezo worden "stemmen met ontoereikende motivaties" niet meegerekend?! Je reinste lariekoek, bij de echte Idols wordt toch ook elke sms-stem van Mien uit Schubbekutjeveen meegeteld, die zit te soppen op de bank door die leuke zingende neger?
Waarom zou een frisse Nederlandse knul als C2k dan niet KLODOLS mogen winnen? Multiculti-onzin! Kopjestheedrinkerij! Geen knip voor de neus waard! Achterkamertjespolitiek!
You tell 'em, JK!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoezo worden "stemmen met ontoereikende motivaties" niet meegerekend?! Je reinste lariekoek, bij de echte Idols wordt toch ook elke sms-stem van Mien uit Schubbekutjeveen meegeteld, die zit te soppen op de bank door die leuke zingende neger?
Waarom zou een frisse Nederlandse knul als C2k dan niet KLODOLS mogen winnen? Multiculti-onzin! Kopjestheedrinkerij! Geen knip voor de neus waard! Achterkamertjespolitiek!
Ja, dan moet je op Juup stemmen.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik krijg toch een partij DavidLetterman dejavu men!.
Kijk, dit vind ik dan weer wel een valide motivatiequote:Op woensdag 16 juli 2008 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens loof ik C2k om zijn correcte en subtiele PI-gebruik.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:47 schreef Jarno het volgende:
Toch puik van ons oldbies dat wij weer eens zo'n kansloos kutinitiatief-topic gered hebben met onze toffe aanwezigheid.
Voortaan lees ik wel alleen de PI's, dan kan ik je gelijk geven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:48 schreef Jarno het volgende:
Geen dank hoor.
Ik dacht dat je een meisje was.quote:
Juup heeft je zeker eventjes op z'n Grieks gedaanquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik stem op Juup.
Kan mij ook niet voorstellen dat debielen als de boswachter en Chris serieuze opties zijn.
Ananas als nr.2
Zo'n kriebelend voorgevoel in de buikstreek?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een héél raar voorgevoel, dat de winnaar van deze verkiezing niet per definitie de beste keuze zal zijn! Hebben jullie dat ook? Een héél raar voorgevoel!!
Da's bij Idols ook nooit anders geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een héél raar voorgevoel, dat de winnaar van deze verkiezing niet per definitie de beste keuze zal zijn! Hebben jullie dat ook? Een héél raar voorgevoel!!
I rest my casequote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Juup heeft je zeker eventjes op z'n Grieks gedaan?
Lijkt me niet dat iemand die anderen structueel voor ''Kankermongool'' en ''Kankerdebiel'' uitmaakt daar over mag oordelenquote:
Ik solliciteer toch niet?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat iemand die anderen structueel voor ''Kankermongool'' en ''Kankerdebiel'' uitmaakt daar over mag oordelen!
Als je jezelf ook een debiel vindt mag hetquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik solliciteer toch niet?
Mag jij mij even uitleggen waarom iemand die dat zegt daar geen oordeel over mag hebben?
Behalve dat, ik ben 2+ jaar mod geweest. Weet ongeveer wel hoe er gekozen wordt..
Het is vrij irrelevant wat ik van mijzelf vind aangezien er hier op de nieuwe KLB mod gestemd wordt en ik niet solliciteer.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je jezelf ook een debiel vindt mag het!
Jij bent ook een debiel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is vrij irrelevant wat ik van mijzelf vind aangezien er hier op de nieuwe KLB mod gestemd wordt en ik niet solliciteer.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is vrij irrelevant wat ik van mijzelf vind aangezien er hier op de nieuwe KLB mod gestemd wordt en ik niet solliciteer.
ja inderdaad. Door vriendjespolitiek.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Behalve dat, ik ben 2+ jaar mod geweest. Weet ongeveer wel hoe er gekozen wordt..
Ben jij niet die DJ van Skyradio, draai eens een ander plaatje man.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja inderdaad. Door vriendjespolitiek.
Net als nu. Net doen of ik en Chriz2k een kans maken, maar de verkiezing dusdanig lang rekken zodat al die verzuurde oldbie KLB-noobs kunnen kankeren op mensen waar ze voor deze verkiezing nog nooit van hadden gehoord.
Diezelfde vraag kunnen we ook aan jou stellen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:07 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer ?Komt nooit in KLB en komt nu ineens tof doen.
Ga je weer. Dwaas!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:07 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer ?Komt nooit in KLB en komt nu ineens tof doen.
De kerel komt toch alleen om te rellen ?quote:
"Ik ben een meelezer."quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:14 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
De kerel komt toch alleen om te rellen ? Net als jij overigens toen je dominante vriendje Kreator je hierheen stuurde.
Want ? Ik kom nooit in KLB ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Diezelfde vraag kunnen we ook aan jou stellen.
Ik dacht een " kwaliteitsuser"quote:
Nog geen 800 posts en doen alsof je al jaren meeloopt in KLB.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:18 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Want ? Ik kom nooit in KLB ?![]()
Ik snap jouw standpunt ook niet. Voor dit gezeik maak je nog een biografie over de boswachter en nu is het ineens de grootste kutuser alletijden omdat je collega mods daar zo over denken.
Het begrip "karakter" is je waarschijnlijk onbekend ?
Whehehehe, hilarisch. Welke kutuser heeft dit bedacht? Maar goed: ik sta erbij!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht een " kwaliteitsuser"
Hier nog even De KLB-Kaste
de KLB-Kaste
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Emimich, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Ga toch weg man..quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog geen 800 posts en doen alsof je al jaren meeloopt in KLB.
Maar geef eens aan waar ik zeg Boswachter een kutuser te vinden? Wanneer je die quote aan weet te halen is je reply misschien nog ergens op gebaseerd.
Hij doet niet mee, stem maar op mijquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ga voor Klaas.Kopfkaas. Die naam dwingt respect af.
Inderdaad. Iedereen komt met opties en Yfke kiest. En zo hoort het.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja inderdaad. Door vriendjespolitiek.
Eensquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ga voor Klaas.Kopfkaas. Die naam dwingt respect af.
Ik meen Postmortem of die bosDJquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehehehe, hilarisch. Welke kutuser heeft dit bedacht? Maar goed: ik sta erbij!.
Dus wordt het die bosDJquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen komt met opties en Yfke kiest. En zo hoort het.
Ik vind dit écht de leukste reeks sinds jaren gewoon.quote:
Die hebben de programmering toch allang omgegooid ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij niet die DJ van Skyradio, draai eens een ander plaatje man.
Dat bepaal ik zelf wel wanneer ik weg ga, maar als ik het goed begrijp ga je niet met quotes van mij komen om je standpunt kracht bij te zetten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ga toch weg man..Je zit hem sinds KLODOLS toch ineens af te zeiken. Dat weet je toch zelf ook wel.
Inmiddels kunnen we users als Herald, Glucksafer en tuvai.net ook tot de TopNotch rekenenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
de KLB-Kaste
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren
Wist ik tochquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind dit écht de leukste reeks sinds jaren gewoon.
Neen, Chriz zal de dienst in KLB gaan uitmaken. Puik zo'n negersfeer aldaar.quote:
Ondanks dat je hebt laten doorschemeren dat je me een lutser vind, vind ik je liefquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel wanneer ik weg ga, maar als ik het goed begrijp ga je niet met quotes van mij komen om je standpunt kracht bij te zetten?
Er is heus wel iemand die af en toe een plaatje in de playlist van winamp moet gooien hoor. Maar inderdaad: tussen 9 en 5 nooit het zelfde nummer!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die hebben de programmering toch allang omgegooid ?
Volgens mij heeft Sky niet eens DJ's
Schitterend dat je mijn kaste hebt opgemerkt en dat het je een aantal weken na schrijven nog is bijgeblevenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
de KLB-Kaste
Oe, Armageddon-flashbacks.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hehe.
- KLB wil nieuwe MOD
Dat dus.
Want als Yvonne ballen had gehad had ze mij NU al MOD gemaakt Maar ze trekt het nog even om het op een echte verkiezing te laten lijken.
Goed idee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tof! En dan zo'n lijstje in +.
Kaste 1: Danny (top notch)
Etc.
Dat heb je wel vaker met 'speciale' mensen: dat ze op de één of andere manier tóch creatief blijken te zijn. God's goedmakertje voor hun enorme defecten, denk ik dan maar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schitterend dat je mijn kaste hebt opgemerkt en dat het je een aantal weken na schrijven nog is bijgebleven
Best wel creatief he ben ik toch wel
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed idee.
Voor heel Fok een kaste!
Kaste 1 Top Notch: Danny
Kaste 2 Geboren leiders: Yvonne, de_boswachter
Kaste 15 Losers: Jarno
etc. etc.![]()
Puik plan
Nou, kennelijk heb je dus helemaal niet zo'n heel groot probleem met flauwe en voorspelbare garpjes.quote:
Klopt ! Daarom stem ik ook op de boswachter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, kennelijk heb je dus helemaal niet zo'n heel groot probleem met flauwe en voorspelbare garpjes.
Alleen als het in je straatje ligt dus. Is je echte naam Wouter Bos ofzo? En jij durft anderen aan te vallen op hun karakter? Zullen we je voortaan maar zwalkje noemen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:44 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Klopt ! Daarom stem ik ook op de boswachter.
Wat voor een goedmakertje heb jij gekregen dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker met 'speciale' mensen: dat ze op de één of andere manier tóch creatief blijken te zijn. God's goedmakertje voor hun enorme defecten, denk ik dan maar.
Een enorm grote piemel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat voor een goedmakertje heb jij gekregen dan? [ afbeelding ]
Wauwquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik stem op Juup. Gewoon, omdat het kan.
Het lijkt me allemaal niet zo moeilijk. Het ligt aan de persoon natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alleen als het in je straatje ligt dus. Is je echte naam Wouter Bos ofzo? En jij durft anderen aan te vallen op hun karakter? Zullen we je voortaan maar zwalkje noemen?
FFA's staan daarboven, uiteraard.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:50 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer dat die DJ mij niet noemt. Of val ik buiten de 5 kastes?
quote:
Kaste 0: 'God".quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:51 schreef Jarno het volgende:
FFA's staan daarboven, uiteraard.
Uiteraard.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:48 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik stem voor die DJ. Onder voorwaarde dat hij driemaal daags een kwaliteitstopique opent!
Op de DJ.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:52 schreef Jarno het volgende:
Heb jij trouwens al gestemd, Krea?
Die kaste heb ik toen snel opgesteld met verschillende mensen die zo in me opkwamen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:50 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer dat die DJ mij niet noemt. Of val ik buiten de 5 kastes?
Motivatie?quote:
Ik snap dat je in het dagelijks leven continue aandacht gewend bent van je persoonlijk begeleiders, maar voor de rest van de wereld ben je niet 24/7 interessant genoeg om aandacht aan te schenken, ok?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik hoor voor de tweede keer dit topic ineens niets meer Jarno ?
[ afbeelding ]
Jarno doet aan eenrichtingscommunicatie. Hij spuwt, wij moeten luisteren. Net Hitler.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik hoor voor de tweede keer dit topic ineens niets meer Jarno ?
[ afbeelding ]
Vergeleken met de rest is het gewoon een enorm intelligente, leuke, spontane user die als moderator waarschijnlijk niet door de mand gaat vallen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef Jarno het volgende:
Motivatie?
Ik quote hem ff voor m'n fantopic.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap dat je in het dagelijks leven continue aandacht gewend bent van je persoonlijk begeleiders, maar voor de rest van de wereld ben je niet 24/7 interessant genoeg om aandacht aan te schenken, ok?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef Kikkrelikkerfan het volgende:
Halo,
ik stem op, de Booswachter whe he he. Hij hep missc hien ook ene carpre liefde.
Groet jes,
Kloon
Aldus Mr. Kijk-mij-eens-300-KLB-topics-per-dag-openen-en-er-nooit-meer-in-reageren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jarno doet aan eenrichtingscommunicatie.
Hoevaak heb je al een quote te pakken waarin iets instaat met begeleider, gesticht of iets in die trendquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:56 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik quote hem ff voor m'n fantopic.
Bedankt !
en wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:58 schreef Jarno het volgende:
er is kennelijk een markt voor,
Het is ook een beetje sneu dat hij voor de tweede keer dit topic uitgeluld wordt en het toch tegen beter weten in blijft proberen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jarno doet aan eenrichtingscommunicatie. Hij spuwt, wij moeten luisteren. Net Hitler.
Vond het eerst vervelend, nu kijk ik er maar doorheen. Jarno is eenzaam. Hij vind het echt heeeeel erg als Chriz of ik mod zouden worden. Want in het dagelijkse leven heeft hij niks om naar toe te leven en om zich druk over te maken. Alleen als de stroom van zijn pc uitvalt dan natuurlijk he.
En alweer heb je het over iets wat niet waar isquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aldus Mr. Kijk-mij-eens-300-KLB-topics-per-dag-openen-en-er-nooit-meer-in-reageren.. Hilarisch, komende van jou. Maar goed, er is kennelijk een markt voor, getuige die Koos Klopdoos.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest is het gewoon een enorm intelligente, leuke, spontane user die als moderator waarschijnlijk niet door de mand gaat vallen.
U vraagt, wij draaien. Uiteindelijk besilissen wij toch Krea, dat weet jij, dat weet ik, dat weet yvonne, er zijn alleen nog wat hardnekkige kutnewbie's die het niet willen inzien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
en wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen.
er is tenslotte ook een markt voor de josti-band.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:00 schreef Kreator het volgende:
en wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen.
Uitgeluld? Ik?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:00 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Het is ook een beetje sneu dat hij voor de tweede keer dit topic uitgeluld wordt en het toch tegen beter weten in blijft proberen.
Kees Klopstaaf en DJ Bosmongool treden morgen in het huwelijk.quote:
En alweer zo'n gevatte...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uitgeluld? Ik?. Man, de wekker die je daarvoor moet zetten moet nog uitgevonden worden.
.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:02 schreef Armageddon het volgende:
Wat is de tussenstand?
quote:Juicyhill 1
postmortum 1
HenkieVdV 1
Lyzio 2
Meki 3
Chriz2k 22
Juup© 24
Boswachter 12
Een heaumeauxhuwelijk!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kees Klopstaaf en DJ Bosmongool treden morgen in het huwelijk.
Is dit de omgekeerde wereld ofzo? Ik heb nog wat vragen openstaan, Puskop.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:05 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Hoe wil je het feit feit dat je mijn reacties "ineens" negeertdan noemen ?
Aldus de self-proclaimed woordvoerder van het front Bagger.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik zeg : Verkiezingsfraude is meteen exit.
Jammer Juup, better luck next time.
Door jou onder te plassen met intellectuele stukjes proza?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
hoe Jarno zich amuseert
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dit de omgekeerde wereld ofzo? Ik heb nog wat vragen openstaan, Puskop.
Als er nog vragen openstaan, dan betekent dat, dat je er nog geen antwoord op hebt gegeven, Klapschaats. Maar goed, dat is mijn idee van een openstaande vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:09 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
1 toch ? Over die quote. Daar heb ik antwoord op gegeven.
Inderdaad, de zon mag wel weer eens gaan schijnen.quote:
Je bedoelt: ''Ik stem op Juup omdat ik 30+ ben.''quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:14 schreef n00cL30n het volgende:
Ik stem op Juup. Motivatie lijkt mij een beetje overbodig als ik sommige types hier tekeer zie gaan.
OMG.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:01 schreef Impala-neuker het volgende:
Graag 1x de_boswachter , omdat het een rebelse player is met een voorliefde voor sadomasochisme.
Je kan het er ook op gooien dat je zeer actief bent.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMG.![]()
mijngeheim, wat doe je
Fuck: Heb ik precies 56 minuten niks gezegd. Kom ik alweer mijn beloftes niet na. Wat een kutmod zal ik worden![]()
Tnxquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welnee, je past precies in de groep! Dat zijn allemaal ruggegraatloze jankzakken.
Dat doenneme!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:17 schreef slindenau het volgende:
Kunnen jullie nu niet even 1 topic normaal doen ofzo?
Nee, er loopt nog een topic of ik het wel of niet ga worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:25 schreef Lyzio het volgende:
Is 't al bekend?
nou, loopt....quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, er loopt nog een topic of ik het wel of niet ga worden.
Want ik heb ervoor gezorgd dat er een verkiezing kwam. Dus heb je dat mede aan mij te dankenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:31 schreef Kreator het volgende:
Dankzij dit topic de_boswachter ben ik weer fok-fan.
Maar dat even terzijde.
groetjes,
Krea.
Uiteraard. Sterker nog, ik denk dat fok, fok niet zou zijn in zijn huidige vorm als we er geen bekende DJ hadden gehad. Wie weet hoe het dan was afgelopen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
Want ik heb ervoor gezorgd dat er een verkiezing kwam.
Mag ik jou aanraken?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want ik heb ervoor gezorgd dat er een verkiezing kwam. Dus heb je dat mede aan mij te danken
Of zeg maar: Helemaal.
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Sterker nog, ik denk dat fok, fok niet zou zijn in zijn huidige vorm als we er geen bekende DJ hadden gehad. Wie weet hoe het dan was afgelopen.
Waarom heb je je echte account eigenlijk niet meer?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad.
Welke van de 4 ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom heb je je echte account eigenlijk niet meer?
Weljaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want ik heb ervoor gezorgd dat er een verkiezing kwam. Dus heb je dat mede aan mij te danken
Of zeg maar: Helemaal.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weljaaaaaaaaaaaaa
Man man man, wat een eigendunk.
Stel je altijd van die duidelijke vragen? Ik hou er wel van. Ik ben blij dat ik er geen post aan hoef te spenderen om te vertellen dat ik je DJ account bedoel.quote:
Ja, zal zo weer ff tellenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
De meneer van het stemmen tellen is er weer. Wij zijn benieuwd wat de score nu is
Jij had al gestemdquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:27 schreef enter het volgende:
Ik stem op Chriz2k, omdat hij zeer amusant, fenomenaal is en daardoor een klasse verrijking voor Fok!
Waarom ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stel je altijd van die duidelijke vragen? Ik hou er wel van. Ik ben blij dat ik er geen post aan hoef te spenderen om te vertellen dat ik je DJ account bedoel.
Als Yvonne dat wil doe ik dat wel. Pas de problem.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:58 schreef Kreator het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je er neit meer mee post, Sandstorm. het zou je sieren om dat account mod te laten maken.
Hallo Bio,quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:40 schreef TheZapster het volgende:
Boswachter krijgt ook mijn stem![]()
omdat ik altijd zo geil word van Limburgers![]()
goedgekeurd?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:31 schreef PierreBetfair het volgende:
Mijn stem gaat naar de Boswachtert omdat hij een keer 1600 euro op de Italiaan heeft gezet
Ik hoor geruchten in de wandelgangen dat er meerdere mods zullen stoppenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop het niet Chriz. Dan mag jij Mod worden
Ja, allemaal bang om de BosDj als collega te krijgen h`equote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoor geruchten in de wandelgangen dat er meerdere mods zullen stoppen!
Telling tot aan deze post. Domme kloontjes en crew worden niet meegeteld.quote:Scorpie: 1
Juicyhill 1
Lyzio 2
postmortum 3
HenkieVdV 3
Meki 5
Juup© 23
Chriz2k 26
Boswachter 28
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, allemaal bang om de BosDj als collega te krijgen h`e
Bob-B gaat zijn legerforum modden ja en vertrekt bij KLB. Dat had ik gisteren al doorgekregenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoor geruchten in de wandelgangen dat er meerdere mods zullen stoppen!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jarno is eenzaam. Want in het dagelijkse leven heeft hij niks om naar toe te leven en om zich druk over te maken. Alleen als de stroom van zijn pc uitvalt dan natuurlijk he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |