Boswachtertje ligt al op z'n nest zeker?quote:
Op dit tijdstip al in bed liggen is nou niet bepaald een pré voor een KLB-modquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boswachtertje ligt al op z'n nest zeker?
Geen van de kandidaten zie je nog laat onlinequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Op dit tijdstip al in bed liggen is nou niet bepaald een pré voor een KLB-mod
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen van de kandidaten zie je nog laat online
Joehoequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen van de kandidaten zie je nog laat online
Je moet ook niet onderschatten wat al die gebeurtenissen met je doen natuurlijk, ik kan best begrijpen dat wanneer je iedere dag zoveel enerverende dingen meemaakt je om een uurtje of 9 uitgeteld in bed ligt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boswachtertje ligt al op z'n nest zeker?
Ja, dat hadden mijn kinderen ook toen ze klein warenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet ook niet onderschatten wat al die gebeurtenissen met je doen natuurlijk, ik kan best begrijpen dat wanneer je iedere dag zoveel enerverende dingen meemaakt je om een uurtje of 9 uitgeteld in bed ligt.
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:38 schreef erwinbey het volgende:
motivatie:
omdat je me opviel al een tijd geleden op fok.
goede manier van reageren en ik als meestal lurker vind je cool en heb respect voor je
Op wie stem je?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:38 schreef erwinbey het volgende:
motivatie:
omdat je me opviel al een tijd geleden op fok.
goede manier van reageren en ik als meestal lurker vind je cool en heb respect voor je
Ik zal waakzaam blijvenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, die had ik gemist.
En Bio misschien ook, dus dat had je dan een stem gekost
Gelukkig maar, ik verdiende wel een ram eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:00 schreef erwinbey het volgende:
[..]
En ik heb veel gehad aan me anger management
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |