Heelmeester heel uzelf!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hehe.
Als je vorig topic leest dan weet je al hoe ik het zie en hoe Yvonne het ook uit gaat spelen. Ik zal het je in het kort nog even uitleggen:
- KLB wil nieuwe MOD
- Er geven zich kandidaten op die niet zo goed liggen bij de mods
- Fok! wil KLB-users op de bek zien gaan als MOD
- KLB-user wordt aangesteld als mod (een van de zogenaamde "baggeraars" )
- Na 1 week zal KLB-user uit functie worden gezet vanwege disfunctioneren, hoe goed hij/zij het ook doet.
- Hun favorietje Juup(c) wordt de blauwe opvolger
- KLB kan niet meer kankeren want ze hebben hun zin gehad. Fok! heeft zijn zin en alweer een kutkop op de blauwe stip
Dat dus.
Want als Yvonne ballen had gehad had ze mij NU al MOD gemaaktMaar ze trekt het nog even om het op een echte verkiezing te laten lijken.
Ja ik weet dat. Want ik doe LOI psychologie.
Als elke beslissing van elk wezen gedurende alle tijden zou leiden tot een aparte parallele dimensie per beslissing, dan nog zou er geen enkele parallele dimensie bestaan waarin paulus de boskneuter een succesvol mod zou kunnen worden of zijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hehe.
Als je vorig topic leest dan weet je al hoe ik het zie en hoe Yvonne het ook uit gaat spelen. Ik zal het je in het kort nog even uitleggen:
- KLB wil nieuwe MOD
- Er geven zich kandidaten op die niet zo goed liggen bij de mods
- Fok! wil KLB-users op de bek zien gaan als MOD
- KLB-user wordt aangesteld als mod (een van de zogenaamde "baggeraars" )
- Na 1 week zal KLB-user uit functie worden gezet vanwege disfunctioneren, hoe goed hij/zij het ook doet.
- Hun favorietje Juup(c) wordt de blauwe opvolger
- KLB kan niet meer kankeren want ze hebben hun zin gehad. Fok! heeft zijn zin en alweer een kutkop op de blauwe stip
Dat dus.
Want als Yvonne ballen had gehad had ze mij NU al MOD gemaaktMaar ze trekt het nog even om het op een echte verkiezing te laten lijken.
So true. Niks is onmogelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als elke beslissing van elk wezen gedurende alle tijden zou leiden tot een aparte parallele dimensie per beslissing, dan nog zou er geen enkele parallele dimensie bestaan waarin paulus de boskneuter een succesvol mod zou kunnen worden of zijn.
Ik hou van je, wil je neuqen?quote:
Ja, die doen het altijd erg goed als modquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:14 schreef Stofje het volgende:
Ik stem trouwens op HenkieVdV, dat is een enorme bokkelul zonder enige tact.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hehe.
[...blaat...]
Dat dus.
Toegegeven, het heeft geen lange houdbaarheidsdatum en al vrij snel wordt de tactloze bokkelul niet meer gerespecteerd, maar binnen de houdbaarheidsdatum werkt het wel degelijk!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, die doen het altijd erg goed als mod
Nop, net 2,5 min te laat. Sorry.quote:
Ben jij ooit wel eens op tijd?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:43 schreef yvonne het volgende:
Ben ik nog op tijd?
Bagerren?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:59 schreef Juicyhil het volgende:
-edit, bagerren doe je maar lekker ergens anders-
Done.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:48 schreef Juup© het volgende:
De link naar dit topic is niet aangepast in
KLODOLS: De namen
dat topic.
Misschien kan dat door een mod/FA/Admin even aangepast worden?
Dank u voor de medewerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |