Je moet het nog motiverenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:04 schreef enter het volgende:
Ik stem op Chriz2k
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ja dat geeditte bericht eens lezen
Zal ik het terugzetten?
Maar goed, ik ga braaf naar JUUP luisteren en ga genieten van m'n enige vrije dag deze week
Prachtig dat je meteen uit de hoogte begint te doen. Je kunt toch gewoon antwoorden?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar heb jij niks mee te maken.
Bovendien ben ik nog geen mod.
Oh noem jij dat uit de hoogte? Ik noem dat gewoon een vraag negeren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prachtig dat je meteen uit de hoogte begint te doen. Je kunt toch gewoon antwoorden?
Ok hier is je antwoord:quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
Nou nee, ik wil het gewoon serieus weten. Uitlokkerij heeft toch geen zin, want dan zijn we 6 topics verder en weten we nog niet wie er mod wordt.
Doe een protest stem. stem op mij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:08 schreef Grachus het volgende:
Hallo, wie wil er dat ik op hem stem?
Hilarisch weer gewoon, zoals we van je gewend zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:06 schreef Jarno het volgende:
Het zou de crew sieren als ze die hele bosmarmot, ook al 'wint' hij die verkiezing, keihard zouden negeren en hem met een flinke rotschop van het forum af zouden tiefen. Die gast is alleen maar uit op herrie en kan alleen maar zuigen, die moet je er niet bij willen hebben gewoon.
Plus dat ik hem dan wel eens uit zijn plaat (whehe) zou willen zien gaan..
Kom maar op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:08 schreef Grachus het volgende:
Hallo, wie wil er dat ik op hem stem?
Kun jij ook niet gewoon een trein gaan koppen ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Hilarisch weer gewoon, zoals we van je gewend zijn.
Die doet toch ook mee? Zo een trein?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kun jij ook niet gewoon een trein gaan koppen ofzo?
Wat voeg JIJ precies toe aan deze hele 'discussie' dan? Jij zit ook alleen maar commentaar te leveren op mensen die iets anders vinden dan jij, ik heb je nog geen enkele keer een standpunt zien innemen of iets vinden. Je bent net zo'n laag zuigertje als al die andere KLB-usuals kennelijk. Moet ik er een FAIL plaatje bij plaatsen voor je zodat je het kunt begrijpen met je snappertje?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Hilarisch weer gewoon, zoals we van je gewend zijn.
ouwe bruinwerker jij![]()
En alweer zo'n scherp ende gevat antwoordquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kun jij ook niet gewoon een trein gaan koppen ofzo?
Uit op herrie, WTFquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:06 schreef Jarno het volgende:
Het zou de crew sieren als ze die hele bosmarmot, ook al 'wint' hij die verkiezing, keihard zouden negeren en hem met een flinke rotschop van het forum af zouden tiefen. Die gast is alleen maar uit op herrie en kan alleen maar zuigen, die moet je er niet bij willen hebben gewoon.
Plus dat ik hem dan wel eens uit zijn plaat (whehe) zou willen zien gaan..
Ik zou zeggen, neem eens de moeite wat terug te lezen voordat je begint te blaten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat voeg JIJ precies toe aan deze hele 'discussie' dan? Jij zit ook alleen maar commentaar te leveren op mensen die iets anders vinden dan jij, ik heb je nog geen enkele keer een standpunt zien innemen of iets vinden. Je bent net zo'n laag zuigertje als al die andere KLB-usuals kennelijk. Moet ik er een FAIL plaatje bij plaatsen voor je zodat je het kunt begrijpen met je snappertje?
Jij serieus? Dat weet je bijzonder goed te verbergen dan. Maar goed, flukkermaarupkje, jij hebt als newbie natuurlijk geen zak te zoeken in een KLB topic als dit. Gewoon meelopen met de meute en je muil houden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:15 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem eens de moeite wat terug te lezen voordat je begint te blaten.
Ik heb al meerdere serieuze pogingen ondernomen in voorgaande topics. Waar overigens toevalligsteeds overheen gelezen werd door desbetreffende flamende admins en mods.
Dat is een "wat" twijfelachtige motivatiequote:Op woensdag 16 juli 2008 10:16 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ik stem op Chriz2k omdat hij graag wil dat ik op hem stem.
Tevreden zo?![]()
Gewoon dood gaan is natuurlijk ook een optie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij serieus? Dat weet je bijzonder goed te verbergen dan. Maar goed, flukkermaarupkje, jij hebt als newbie natuurlijk geen zak te zoeken in een KLB topic als dit. Gewoon meelopen met de meute en je muil houden.
Oh, laten de we oldbie status er vooral bijhalen. Alweer zo'n sterk argument.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij serieus? Dat weet je bijzonder goed te verbergen dan. Maar goed, flukkermaarupkje, jij hebt als newbie natuurlijk geen zak te zoeken in een KLB topic als dit. Gewoon meelopen met de meute en je muil houden.
Het grappige is dat dit niet wordt goedgekeurd, terwijl ''Chriz2k, omdat hij modkwaliteiten bezitquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:16 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ik stem op Chriz2k omdat hij graag wil dat ik op hem stem.
Tevreden zo?![]()
En heeft wat mij betreft de voorkeur. KLB zou zonder al die patat/friet/fail/ib4tl/lolcat posters met een IQ van 2 x hun leeftijd al een stuk leefbaarder worden natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gewoon dood gaan is natuurlijk ook een optie.
Wat jij zegt J. Wat jij zegt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
En heeft wat mij betreft de voorkeur. KLB zou zonder al die patat/friet/fail/ib4tl/lolcat posters met een IQ van 2 x hun leeftijd al een stuk leefbaarder worden natuurlijk.
Klassiekertjequote:Op woensdag 16 juli 2008 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
C2k, omdat-ie van die leuke plaatjes post op IRC.
Ja lees maar weer over mijn post heenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:22 schreef Jarno het volgende:
Ik mis trouwens de optie tot blanco stemmen. Doordat er een kleine groep schreeuwlelijkerds hun muil open trekken moet er nu persé een modje van twijfelachtig allooi bijkomen, terwijl de grote groep dit misschien helemaal niet nodig vindt. En die kunnen dit niet kenbaar maken.
Wat? Dat je niet niet zelfgeil genoeg bent om ook nog eens op jezelf te stemmen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja lees maar weer over mijn post heen![]()
Daarom zeg ik net. Doe een protest stem. Stem op Armageddon of Jarno. Of verneuken we dan weer het hele idee?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:22 schreef Jarno het volgende:
Ik mis trouwens de optie tot blanco stemmen. Doordat er een kleine groep schreeuwlelijkerds hun muil open trekken moet er nu persé een modje van twijfelachtig allooi bijkomen, terwijl de grote groep dit misschien helemaal niet nodig vindt. En die kunnen dit niet kenbaar maken.
Ik zal het nog even aanpassen dan. Ik stem op Chriz2k, omdat ik denk dat hij modkwaliteiten bezit. Tevens weet hij zijn posts altijd te onderbouwen. Dit lijkt mij ook wel een vereiste als Mod, want hij zal dan ook vast wel kunnen onderbouwen waarom ie een topic dichtgooid. Tevens ken ik maar weinig users die een hekel aan hem hebben, hij zal het dus wel in zich hebben iedereen tevreden te houden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het grappige is dat dit niet wordt goedgekeurd, terwijl ''Chriz2k, omdat hij modkwaliteiten bezit.'' weer wel goedgerekend zou worden, terwijl het allebei even lame is
.
Je bent ook een goede optie ! Al hoop ik dat de boswachter het gaat winnen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Klassiekertje.
Als nou eens alle stemmen met ontoereikende motivaties en stemmen van mods werden meegerekend stond ik dik bovenaan!
Hoezo worden "stemmen met ontoereikende motivaties" niet meegerekend?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef Chriz2k het volgende:
Klassiekertje.
Als nou eens alle stemmen met ontoereikende motivaties en stemmen van mods werden meegerekend stond ik dik bovenaan!
Nee hoor, dat zou juist heel stoer zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daarom zeg ik net. Doe een protest stem. Stem op Armageddon of Jarno. Of verneuken we dan weer het hele idee?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat? Dat je niet niet zelfgeil genoeg bent om ook nog eens op jezelf te stemmen?
[ afbeelding ]
Zo is dat! Voor je het weet moet je straks bij IDOLS je sms'je gaan zitten onderbouwen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoezo worden "stemmen met ontoereikende motivaties" niet meegerekend?! Je reinste lariekoek, bij de echte Idols wordt toch ook elke sms-stem van Mien uit Schubbekutjeveen meegeteld, die zit te soppen op de bank door die leuke zingende neger?
Waarom zou een frisse Nederlandse knul als C2k dan niet KLODOLS mogen winnen? Multiculti-onzin! Kopjestheedrinkerij! Geen knip voor de neus waard! Achterkamertjespolitiek!
You tell 'em, JK!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoezo worden "stemmen met ontoereikende motivaties" niet meegerekend?! Je reinste lariekoek, bij de echte Idols wordt toch ook elke sms-stem van Mien uit Schubbekutjeveen meegeteld, die zit te soppen op de bank door die leuke zingende neger?
Waarom zou een frisse Nederlandse knul als C2k dan niet KLODOLS mogen winnen? Multiculti-onzin! Kopjestheedrinkerij! Geen knip voor de neus waard! Achterkamertjespolitiek!
Ja, dan moet je op Juup stemmen.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik krijg toch een partij DavidLetterman dejavu men!.
Kijk, dit vind ik dan weer wel een valide motivatiequote:Op woensdag 16 juli 2008 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens loof ik C2k om zijn correcte en subtiele PI-gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |