SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Precies, nog 14 kwartiertjesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ook nietmaar bijna weekend zullen we maar denken
die jaquote:
Altijd handig die active topics hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef tripack het volgende:
wtf!?! waarom allemaal tvpsje hebt tog een bookmark functie
je bent net een ambtenaar man, met je halve dagenquote:
Huisvrouwen urenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent net een ambtenaar man, met je halve dagen
jah, maar ik solicteer naar een kleurtjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Altijd handig die active topics hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Hoi jongens!quote:
Dus je gaat misschien op vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi jongens!(Sgele, Tripack, Drokz, is Beller er misschien nog ook verstopt in een hoekje?)
Ik ga niet op vakantieBoehoe:'(
![]()
Maar misschien ga ik met me zus naar curacao, mooie antiliaanse jongens versieren
en met dolfijnen zwemmen![]()
Bookmarken is voor homo'squote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:08 schreef tripack het volgende:
wtf!?! waarom allemaal tvpsje hebt tog een bookmark functie
tvg(ay)quote:
LOL , dan zou zowat de hele wereld homo zijn! kom je uit de kast ?quote:
Wordt bookmarken zoveel gebruikt danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL , dan zou zowat de hele wereld homo zijn! kom je uit de kast ?
geeft niet de uitdrukking ken ik wel!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wordt bookmarken zoveel gebruikt dan
Trouwens, dat " ... is voor homo's" hoor je hier de hele dag op het werk, dus ja, dan neem je het zelf ook nogal snel over
"Wil je wat drinken?
- Ja doe maar thee
"Da's voor homo's"
-... Ok... doe maar cola light?
"Da's voor nichten"
- Water dan
"Dát is voor mietjes"
- Laat maar
Ik weet dat je je best doet hoor, maar weer mijn naam verkeerdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi jongens!(Sgele, Tripack, Drokz, is Beller er misschien nog ook verstopt in een hoekje?)
Ik ga niet op vakantieBoehoe:'(
![]()
Ik moet aan me scriptie werken. Maar misschien ga ik met me zus naar curacao, mooie antiliaanse jongens versieren
en met dolfijnen zwemmen![]()
Ben trouwens ook benieuwd wanneer je mijn naam dan eens goed gaat schrijvenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat je je best doet hoor, maar weer mijn naam verkeerd![]()
alleen jouw naam ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben trouwens ook benieuwd wanneer je mijn naam dan eens goed gaat schrijven
volgens mij bedoeld WL ditquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben trouwens ook benieuwd wanneer je eens goed gaat schrijven
Je M.......quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Pff, wat loopt Fok! te kutten vandaag zeg, ongekend
Ej Tinus voldoet jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben trouwens ook benieuwd wanneer je mijn naam dan eens goed gaat schrijven
* Dr.Droxz moet gelijk denken aan flodder, dat die tank de straat binnen komt rijdenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:55 schreef lynda het volgende:
Oudorp is wel een dorp met actie!
Twee politieauto's die rondrijden, Politie + politiehonden die rondlopen.. Mis alleen nog de helikopter
Ik moet nog 2,5 uur ja... en verveel me echt helemaal de tering hier!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:07 schreef Sgele het volgende:
De tering.. ik val hier bijna in slaap
Over een half uur naar huis![]()
Jawel hoorquote:
Whoops...sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet nog 2,5 uur ja... en verveel me echt helemaal de tering hier!
ik ben stiekem een nergert die op deze account postquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben stiekem een nergert die op deze account post
Cabaret!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben stiekem een nergert die op deze account post
Nou heb ik nog vveeeeeeeeeeulllllllllllllll minder zin ja!quote:
Dat vind ik van die akelige mannetjes he.quote:
Gast!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:12 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben stiekem je moeder die op deze account post
waar heb je mijn picca vandaan?quote:
Yo negert, ik zie hier helemaal geen picca... moeilijk!!!!!!!!!quote:
Droxz.... noem je je moeder nou een gastquote:
M'n waterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
Droxz.... noem je je moeder nou een gast
Nee, je moeder is hier "te gast"quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
Hij noemt z'n pa ook altijd 'sletje'quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
Nee gewoon "bitch"!quote:
maar dan op z'n negerts..quote:
14.gifquote:
Sgele, wat ben jij trouwens actief en wakker vandaag man ?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
maar dan op z'n negerts..
Biaaaaaaaatch!!!
Nou absoluut niet.. je zou me eens moeten zien zitten...of hangen meerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sgele, wat ben jij trouwens actief en wakker vandaag man ?!
nou in dat geval heb ik daar nog wel een adresje waar een bed leeg staatquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou absoluut niet.. je zou me eens moeten zien zitten...of hangen meer
Ik ga afsluiten en een trein op zoeken...hopen dat ik daar niet in slaap val en ergens in Den Haag wakker word
LIEK OMGWTFBBQ!!111!quote:
WTF is dat nou weer?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:49 schreef Bellerophon het volgende:
Sgele
http://www.flabber.nl/archief/024557.php
Whaha
New Kids on the Blockquote:
* Dr.Droxz gaat opzoek naar andere afleveringen....quote:
Seizoen 1, einde discussiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gaat opzoek naar andere afleveringen....
Ik moet lachen ja! wat doe je! (dat eind stukje)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Seizoen 1, einde discussie
Geweldige afleveringen zaten daar tussen
Bedoel... Milli Vanilli gebruiken als intro tune is natuurlijk al foutquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet lachen ja! wat doe je! (dat eind stukje)
Die afleveringen zijn best geinig, alleen zo kort!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bedoel... Milli Vanilli gebruiken als intro tune is natuurlijk al fout
**Mooi**
Denk dat ze ook niet meer leuk zouden zijn als ze langer warenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die afleveringen zijn best geinig, alleen zo kort!
Ziet er netjes uit Beller!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:21 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens dit is voor Sgele, pics van mijn huisje, omdat jij een luie donder bent die geen hyves heeft
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Relaxed Beller!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:21 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens dit is voor Sgele, pics van mijn huisje, omdat jij een luie donder bent die geen hyves heeft
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bedankt manquote:Op woensdag 16 juli 2008 06:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Relaxed Beller!Thanks! Ziet er prima uit verder je huis!
![]()
En goedemorgen aan allemaal natuurlijk![]()
Ik ga kijken of er een bus ergens rondscheurtTot straks
Thanks menquote:
Mogguh WLquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh beller, en tripack, en de rest die zo nog volgt
Klinkt alsof het niet de planning was? Of dat wel?quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:45 schreef tripack het volgende:
ik had nog niet alle foto's gezien Bellerwordt echt een lekker huisje
![]()
kom ik gister het huis binnen... heeft me schoonvader opeens kleur op de muur in de woonkamer gegooid![]()
and I must say, I like it. I like it a lot!![]()
![]()
noujah mijn schoonvader heeft de planning in zijn hoofd zitten en tis nogal lastig om dat eruit te krijgenquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klinkt alsof het niet de planning was? Of dat wel?
Ja ben ook ontzettend blij hoe het huisje begint te worden
Haaai Leanne, hoe is alles mevrouwquote:
Ja maar kom op, een kleur op de muren gooien is niet zomaar iets, dat moet je toch wel overleggen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:51 schreef tripack het volgende:
[..]
noujah mijn schoonvader heeft de planning in zijn hoofd zitten en tis nogal lastig om dat eruit te krijgen![]()
en hij vind het ook leuk om wanneer hij zoiets doet dat dan niet te zeggen en ons te verrassen
Serieus? Ongekendquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
* Sgele druppelt binnen
Goeiendag zeg.. pokkeweer
tis idd pokkeweer...quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
* Sgele druppelt binnen
Goeiendag zeg.. pokkeweer
Haha of op pagina 2quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
ik begrijp dat ik weer iemand zn hyves moet kijken!
Mja ik moet nog 10 minuten lopen van het station naar de zaakquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
tis idd pokkeweer...ben afgezet
2 vliegen in 1 klap... droog aangekomen en strippen bespaard
ik ga vanmiddag zo vergeten dat ik een treinkaartje moet kopen
dure grap lol
whehehe nee tis niet zomaar een kleurquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar kom op, een kleur op de muren gooien is niet zomaar iets, dat moet je toch wel overleggen?
Want wat als je het nou een kleur was die jullie niet echt konden waarderen?
ik heb 20 minuten gefietst. denk dat ik weer droog ben als mn tijd erop zit vandaag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik moet nog 10 minuten lopen van het station naar de zaakpwnd by teh bad weatherz
Moet nog tot 8 uur werken ook
Haha jawel hequote:Op woensdag 16 juli 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's misschien wel net zo makkelijk
Hey Sgele, Draakje, Beller & Tripackquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haaai Leanne, hoe is alles mevrouw
Hij ligt heerlijkquote:
Ooow okquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:57 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe nee tis niet zomaar een kleurdie hadden we allang uitgezocht en gekocht
en ziet er op de muur nog beter uit
![]()
fris en zacht tegelijk
Jaa gaat perfectquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hey Sgele, Draakje, Beller & Tripack![]()
Met mij gaat ut goed, hoe is het met de verhuizingen en andere bezigheden?
Kwam er trouwens vandaag achter dat m'n OVkaart niet meer geldig is![]()
Extra reden om de auto van me ma te lenen
Mogguh Droxz!!! EN??????? HEBBEN WE ER NOG EEN BEETJE ZIN IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNN?quote:
+4 Heul bijdehandquote:
en dan nog een weekje of 2 en dan heb je vakantie!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaa gaat perfectDe komende dagen nog even mijn spulletjes en dan is het klaar.
LIEK OMG, dan kan ik gaan samenwonen![]()
![]()
En ik zie het probleem niet dat je met je moeders auto mocht![]()
Een maand betaald vakantie, genieten!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan nog een weekje of 2 en dan heb je vakantie!
kijk daarom ga ik ook vergeten een treinkaartje te kopenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hey Sgele, Draakje, Beller & Tripack![]()
Met mij gaat ut goed, hoe is het met de verhuizingen en andere bezigheden?
Kwam er trouwens vandaag achter dat m'n OVkaart niet meer geldig is![]()
Extra reden om de auto van me ma te lenen
een maand vakantie! ongekendquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een maand betaald vakantie, genieten!
En jij Draakje? Nog steeds een beetje in een roes?
ik vind het niet te geloven dat het morgen alweer 2 weken geleden isquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een maand betaald vakantie, genieten!
En jij Draakje? Nog steeds een beetje in een roes?
Neem al mijn resterende vakantiedagen opquote:
Maar dan is het wel relaxed ja, ok ik zou er zelf een beetje moeite mee hebben dat iemand anders zoveel aan mijn woning zou doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:07 schreef tripack het volgende:
[..]
kijk daarom ga ik ook vergeten een treinkaartje te kopen![]()
@Beller. ik bracht ook niet echt heldertis nog vroeg enzo...
[Cabaret modus = AAN]quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neem al mijn resterende vakantiedagen opHeerlijk
Kan je niet even naar een Hema (of wat dan ook) toe, en het daar met zo'n machine doen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het niet te geloven dat het morgen alweer 2 weken geleden is
gister druk met foto's bestellen loopt dat ding steeds vast, nu dus nog steeds geen foto's besteld
nu 3 kids te logeren dus rustig is een ander woord, maar we maken zelf steeds hetzelfde grapje, dat ik (of hij) onze trouwring laat zien en dan vragen wat is dit? en dan antwoord natuurlijk Getrouwd, dan schijn ik nog steeds te gaan stralen!
na deze week nog 1 week vakantie met zn 2 en
Dat ik baardgroei heb wilt,nog niet zeggen dat ik op mijn moeder probeer te lijken he!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[Cabaret modus = AAN]
Ga je terug naar Turkije ?
[Cabaret modus = UIT]
dit was via de hema (website)quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan je niet even naar een Hema (of wat dan ook) toe, en het daar met zo'n machine doen?
Dat moet je ook blijven doen he, stralen doordat je zo'n mooie gebeurtenis heb mee mogen maken
Nee Beller gaat meer voor de explosieve vakantiebestemmingen...Karachi, Bagdad etc..quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat ik baardgroei heb wilt,nog niet zeggen dat ik op mijn moeder probeer te lijken he!
Maar serieus, Turkije is een land waar jij mij niet snel meer gaat vinden
Haha cutequote:Op woensdag 16 juli 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
over foto's gesproken hier nog van mn schoenen / pantoffels
net onder mn jurk
[ afbeelding ]
en dit zijn ze dan
[ afbeelding ]
Je moet ze zien vliegen die luiquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee Beller gaat meer voor de explosieve vakantiebestemmingen...Karachi, Bagdad etc..
Ik heb ook wel is problemen gehad met die website ja, werkt soms niet helemaal even lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dit was via de hema (website)
en uiteraard nummertjes doorgestreept enzo dus nu eerst weer uitpuzzelen welke 318! foto's ik wou afdrukken
geeft steeds een errorquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb ook wel is problemen gehad met die website ja, werkt soms niet helemaal even lekker
baardgroei wat is dat ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat ik baardgroei heb wilt,nog niet zeggen dat ik op mijn moeder probeer te lijken he!
Weet ik ook wel hoor, was als geintje bedoeld hehquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
allah akbar!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee Beller gaat meer voor de explosieve vakantiebestemmingen...Karachi, Bagdad etc..
quote:
STERF!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!!! EN??????? HEBBEN WE ER NOG EEN BEETJE ZIN IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNN?
Hij's fijn!quote:
quote:
Gezellige bedoeling daar dusquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
en nu maar eens beneden gaan helpen!
(al ligt er 1 naast me atwt te kijken, dan ander in zn bed nog met de ds te spelen en er dus maar 1 benden is)
Even tot rust komenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
ow maar beller hadden jullie nu ook al weer wel vakantie plannen, of was het gewoon genieten van jullie huisje?
Dude je avatarquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Weet ik ook wel hoor, was als geintje bedoeld hehdat weet je wel!
kan je nagaan , ik ben hem nu eigelijk alweer zat hahahahquote:
Welke Avatar? ik zie alleen een Mortal Kombat logo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan , ik ben hem nu eigelijk alweer zat hahahah
ff een nieuwe zoeken
ik had jouw smiley als avatar gezet. maar niet getreurd, hij is alweer vervangenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Welke Avatar? ik zie alleen een Mortal Kombat logo?
edit: Ah.. ik zie nu dat je die smiley erbij hebt
Dude... deze is wel heul ergquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan , ik ben hem nu eigelijk alweer zat hahahah
ff een nieuwe zoeken
Vind 'm wel geinig eigenlijkquote:
i kieel y000quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vind 'm wel geinig eigenlijk
Je kan ook Achmed gebruiken natuurlijk
[ afbeelding ]
Silence!quote:
Silence!!!...... i'll kill you!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vind 'm wel geinig eigenlijk
Je kan ook Achmed gebruiken natuurlijk
[ afbeelding ]
nog steeds goeie software dat van de hema dusquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:41 schreef draculettetje het volgende:
nou ja zeg, kom ik beneden, had het programma van de hema open laten staan om vandaag verder te gaan,
zegt ie toen ik bij de error op ok drukte dat mn bestelling geplaatst!
volgens bevestiging email ook alle foto's!
Ik dus helemaal blij nu kan ik ze net met het weekend nog ophalen!
Ben ik nou 1 van de weinige die dat filmpje echt niet leuk vind?quote:
Kijk dat is dan weer goed nieuwsquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:41 schreef draculettetje het volgende:
nou ja zeg, kom ik beneden, had het programma van de hema open laten staan om vandaag verder te gaan,
zegt ie toen ik bij de error op ok drukte dat mn bestelling geplaatst!
volgens bevestiging email ook alle foto's!
Ik dus helemaal blij nu kan ik ze net met het weekend nog ophalen!
Schijnbaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben ik nou 1 van de weinige die dat filmpje echt niet leuk vind?
er zijn leukere filmpjes van die gozer.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben ik nou 1 van de weinige die dat filmpje echt niet leuk vind?
Peanut is ook wel grappig. Die vent zelf is trouwens wel erg goedquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:48 schreef tripack het volgende:
[..]
er zijn leukere filmpjes van die gozer.
bv jose the galapheno....on a stick!!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Peanut is ook wel grappig. Die vent zelf is trouwens wel erg goed
De grappen zijn af en toe wel apart.. dat z'n pop tegen hem zegt dat ze niet tegelijkertijd kunnen praten enzo![]()
Ik heb het gewoon in het algemeen niet op Amerikaanse humor, erg oppervlakkig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schijnbaar
Heb 2 dvd's van die vent, en dan moet ik wel toegeven dat Achmed niet het leukste karakter uit de show is.
Vind het wel knap irritant worden dat je tegenwoordig op alle reclames wordt doodgegooid met die Achmed ringtone
Ken je George Carlin ? Da's alles behalve oppervlakkigquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon in het algemeen niet op Amerikaanse humor, erg oppervlakkig.
Freek de Jonge heeft bijvoorbeeld een geweldig stukje
Een deurwaarder zegt dan tegen hem; "Mijnheer, ik kom beslag op uw huis leggen"
Waarop Freek de Jonge zegt; "Nu ben ik gek op pannenkoeken, maar dat vond ik wel heel erg overdreven"
Ik nu ook niet meer, politiek correct gelulquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ken je George Carlin ? Da's alles behalve oppervlakkigDie vent is best geniaal eigenlijk
Verder is het veel van hetzelfde, daar heb je gelijk in. Er zijn niet veel vernieuwende stand up comedians meer daar.
Freek de Jonge kan ik dus absoluut niet langer dan 5 minuten aanhoren![]()
(Die opmerking hierboven vind ik dan weer wel grappig)
youp vh hek of seth gaaikema wel ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Freek de Jonge kan ik dus absoluut niet langer dan 5 minuten aanhoren![]()
(Die opmerking hierboven vind ik dan weer wel grappig)
Wie Freek je Jonge? Of George Carlin...want de laatste is 2 weken geleden gestopt met roken zeg maarquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer, politiek correct gelul
Maar zijn eerdere stukken zijn echt goed, vind ik
Youp vh Hek is wel grappig, Gaaikema is ook niet mijn humor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
youp vh hek of seth gaaikema wel ?
of die vervelende ADHD er, die altijd een eend wil zijn
Jochem meyer? Bert Visser?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
youp vh hek of seth gaaikema wel ?
of die vervelende ADHD er, die altijd een eend wil zijn
Freek de Jonge nu bedoelde ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wie Freek je Jonge? Of George Carlin...want de laatste is 2 weken geleden gestopt met roken zeg maar
Bert Visscher en Jochem Meijer zijn leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Youp vh Hek is wel grappig, Gaaikema is ook niet mijn humor.
Bert Visscher?
Visscher is soms te irritant, maar ik kan hem wel waarderen. Mensen die zich letterlijk in het zweet werkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
Jochem meyer? Bert Visser?
meyer is wel heul heulHEULheul druk... maar zijn liedjes in zijn show zijn dan weer wel erg goed
visser is in zijn eerste shows ook zooo druk... te druk... maar kan ook wel weer heel grappig zijn
A&S zijn erg hilarisch jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bert Visscher en Jochem Meijer zijn leukAlleen Bert Visscher heeft er tegenwoordig een handje van om oude grappen te gaan hergebruiken.
Arie & Sylvester zijn natuurlijk heilig
laatst in december naar hun laatste (quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bert Visscher en Jochem Meijer zijn leukAlleen Bert Visscher heeft er tegenwoordig een handje van om oude grappen te gaan hergebruiken.
Arie & Sylvester zijn natuurlijk heilig
Inderdaad, echt zonde dat zij uit elkaar zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
laatst in december naar hun laatste () show geweest
die is echt super
met showballet
Zijn er maar weinigen die dat doen op die manierquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Visscher is soms te irritant, maar ik kan hem wel waarderen. Mensen die zich letterlijk in het zweet werken
misschien is dat ook wel zoquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
Gadverdamme, komt hier net iemand langs lopen die ruikt alsof er 10 katten over d'r heen gezeken hebben
Inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:14 schreef Sgele het volgende:
Die Robin Williams heb ik hier op DivxMoet ik wel ff naar m'n laptop gooien voor als ik volgende week in Roemenie zit op m'n hotelkamertje
Die heb ik op DVDquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad
En 'Raw' en 'Delirious' mogen natuurlijk ook niet ontbreken
idd, ik haat ze alle 3.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Youp vh Hek is wel grappig, Gaaikema is ook niet mijn humor.
Bert Visscher?
Klopt, maar z'n laatste shows vond ik weinig vernieuwend.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ik haat ze alle 3.
voor mij blijft Hans Teeuwen de absolute #1
Was leuk, maar een show lang schelden en mensen uit het publiek belachelijk maken is geen kunst.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ik haat ze alle 3.
voor mij blijft Hans Teeuwen de absolute #1
Inderdaad! Hij denkt erover om te stoppen met films en weer een stand-up show te gaan doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die heb ik op DVDEddie Murphy op z'n allerbest
Als hij dat doet, dan vlieg ik naar de States om een show te gaan kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad! Hij denkt erover om te stoppen met films en weer een stand-up show te gaan doen
wel grappig dat je dat zegt, eddy murphey deed dat nl ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was leuk, maar een show lang schelden en mensen uit het publiek belachelijk maken is geen kunst.
Dat stuk over de lippen van Mick Jaggerquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als hij dat doet, dan vlieg ik naar de States om een show te gaan kijken![]()
Ik heb helemaal blauw gelegen bij die 2 shows. Rauwe humor terwijl hij gewoon ook laat zien eigenlijk een vreselijk goede stem te hebben. (stukje van Elvis, Michael Jackson of Ricky Ricardo bij Delerious)
Hans Teeuwen - Eddy Murphyquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel grappig dat je dat zegt, eddy murphey deed dat nl ook
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat stuk over de lippen van Mick Jagger
Even a nigger would say; "Damn! Those are some huge ass lips!"
quote:Niggers have big lips, and white people just can't dance
En hij kan trouwens ook op een geweldige wijze James Brown na doenquote:
ik ben me er idd van bewust dat ik het niet eens met je hoef te zijn hoor , ik vindt alleen dat ze allebei schelden , mensen voor lul zetten, en bepaalde taboes willen doorbrekenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hans Teeuwen - Eddy Murphy
Appels - Peren
Je hoeft het niet met mijn optiek eens te zijn, dat weet je toch?
Feit blijft wel bestaan dat Hans Teeuwen bewust mensen uit het publiek pakt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben me er idd van bewust dat ik het niet eens met je hoef te zijn hoor , ik vindt alleen dat ze allebei schelden , mensen voor lul zetten, en bepaalde taboes willen doorbreken
moet je maar s op Youtube kijken, dat doet hij nl welquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Feit blijft wel bestaan dat Hans Teeuwen bewust mensen uit het publiek pakt.
Dat heb ik Eddy Murphy niet zien doen in zijn shows
Over het algemeen in z'n shows spreekt hij z'n publiek wel eens toe .. zoals bij Raw.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je maar s op Youtube kijken, dat doet hij nl wel
Op z'n DVD's is hij niet zo pesterig naar het publiek toe als Teeuwenquote:Don't mind the lights and camera's and all.. This show will be recorded... only i'm getting paid for this motherfucker
Ik heb volgens mij daarnet vermeld dat ik zijn beide shows op dvd heb.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je maar s op Youtube kijken, dat doet hij nl wel
Buckwheat!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
en ik heb er niets op tegen hoor, om het even aan te vullen.
ik vond saturday night live trouwens de beste uit de reeks, maja dat deed hij niet alleen ^^
Kloptquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Over het algemeen in z'n shows spreekt hij z'n publiek wel eens toe .. zoals bij Raw.
[..]
Op z'n DVD's is hij niet zo pesterig naar het publiek toe als Teeuwen
op youtube staan filmpjes die niet vd dvds zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij daarnet vermeld dat ik zijn beide shows op dvd heb.
En zie jij hem ergens de krukken van een vrouw pakken om daar als een idioot meer rond te lopen? Om maar even een voorbeeld te noemen.
-H Capice!! Roflollereinzzzzweicatcusdabei!! Grammarrrrnaazziii!!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
capiche ? (of hoe je dat ook schrijft)
zat ik toch dichtbij hehquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
-H Capice!! Roflollereinzzzzweicatcusdabei!! Grammarrrrnaazziii!!!
ik heb geen zin meer
quote:
hoe gaat het met het roken trouwens ? of eigelijk het niet rokenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bijna inderdaad
Pff ik ga maar eens een bak koffie zoeken.. nog niet op vandaag
Best goed eigenlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe gaat het met het roken trouwens ? of eigelijk het niet roken
Ja die geur is me al bekend, als mensen hier langslopen die net gerookt hebben dan ruik ik het alquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
ah goed zo, nog een even en het wordt gewoon smerig, qua geur enzo
Haha zo erg ja?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vond op een gegeven moment de pakjes bij de kassa zelfs al stinken, ik dacht echt wtf
quote:
Geld uitgeven is altijd leuk natuurlijkquote:
Waar gaan we heenquote:
Da's knap klotequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar gaan we heen![]()
Pfff daarnet vergadering gehad, zometeen van 12.30 - 15.00 weer twee
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja ik weet
morgen ga ik weer shoppen
volgende week me salaris
nog even volhouden jongen, je kan hetquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar gaan we heen![]()
Pfff daarnet vergadering gehad, zometeen van 12.30 - 15.00 weer twee
Volgende week in Boekarest maar eens wat inkopen doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik ga morgen ook even shoppen in rotjeknor.
hopelijk zit het weer een beetje mee
drank sigaretten , imitatie kleding ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgende week in Boekarest maar eens wat inkopen doen
Wat wel weer gunstig is, is dat er een lunch bij zitquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog even volhouden jongen, je kan het
Imitatiekleding? Het stikt daar van de flagship stores. Niks imitatie (althans niet in de winkelcentra'squote:Op woensdag 16 juli 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
drank sigaretten , imitatie kleding ?
hahaha , zie je nou komt de aap uit de mouw !!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat wel weer gunstig is, is dat er een lunch bij zit
order-your-bride.com?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgende week in Boekarest maar eens wat inkopen doen
Kijk dat zijn de beterequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat wel weer gunstig is, is dat er een lunch bij zit
nou gewoon alles verkopen hier, maar t was een geintje hehquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Imitatiekleding? Het stikt daar van de flagship stores. Niks imitatie (althans niet in de winkelcentra's).
Sigaretten.. waarom?
quote:
Op Sigaretten en drank wordt best goed gelet trouwens..quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou gewoon alles verkopen hier, maar t was een geintje heh
nee hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
[..]Je gaat morgen het laatste beetje van je salaris er doorheen jagen?
Inderdationquote:
Rijke vrouw? Shoppen leuk vinden?quote:
quote:
Ik vind het echt leuk om te doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef Leanne het volgende:
Dat probleem heb ik ook een tijd gehad. Sowieso zijn jongens minder shopperig dan meiden denk ik.
(behalve Beller dan volgens mij) Ik heb tijden dat ik echt niks uitgeef, en tijden dat het hard gaat. Maar geef niet meer uit dan dat ik heb.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk om te doen
Heb ook 9 paar schoenen
Een kakker zoals mijn vriendin me omschrijftquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
wauw, modieuze man ben jij
ik ben ook even lunchen, tot later
Hebben ze geen klompen aan dat je ze van verre al aan hoort komen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:38 schreef lynda het volgende:
Waarom staan de glazenwassers opeens voor de deur?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
MogguhWat is het toch heerlijk om weer eens een dagje vrij te hebben zeg!
Nee ze rammen gewoon de ladder opeens tegen je raam aanquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hebben ze geen klompen aan dat je ze van verre al aan hoort komen?
Raam open doen, en ladder terugduwen..quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee ze rammen gewoon de ladder opeens tegen je raam aan
Huhquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:wat een doerakjes!
En jij zeker nog in je ochtendjas (of minder) aan het rond hupsen?
Tegen jou! die gast met die badjas aan!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
HuhTegen wie het heb je het?
Ik zie het al
Mjah, ik was een beetje onduidelijk geloof ik.. maargoed, ben ondertussen alweer thuisquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
HuhTegen wie het heb je het?
Ik zie het al
nou ik staar liever thuis dan hier. maar goed nog 2 uurtjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ik was een beetje onduidelijk geloof ik.. maargoed, ben ondertussen alweer thuisof ik nu op mn werk naar mn beeldscherm staar of thuis (met betere koffie) maakt ook niet uit..
nog 6,5 uurquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik staar liever thuis dan hier. maar goed nog 2 uurtjes
ik zal maar evne niet vermelden dat ik dan al weekend hebquote:
Die koffie bij mij op de zaak is ook niet te zuipen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ik was een beetje onduidelijk geloof ik.. maargoed, ben ondertussen alweer thuisof ik nu op mn werk naar mn beeldscherm staar of thuis (met betere koffie) maakt ook niet uit..
LOL, denk niet dat je hier homos zult vinden, tenzij er nu iemand uit de kastwil komen, dit is nu het moment!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Och arme... Zo maar eens gaan winkelen..(stelletje homos hier allemaal als ik het zo lees
)
Raam gaat naar binnen openquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Raam open doen, en ladder terugduwen..
Ik lag nog heerlijk te slapen ja! En lang leve gordijnenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:wat een doerakjes!
En jij zeker nog in je ochtendjas (of minder) aan het rond hupsen?
heb je dat nu ook al voor die dingen ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die koffie bij mij op de zaak is ook niet te zuipen.
Da's standaard. Denk erover om een Senseo mee te nemen. Wordt de choco tenminste ook te drinken
Of je neemt Spa Groenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die koffie bij mij op de zaak is ook niet te zuipen.
Da's standaard. Denk erover om een Senseo mee te nemen. Wordt de choco tenminste ook te drinken
Ja dus?? als dat raam open is, kan je toch die ladder een duw geven??quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Raam gaat naar binnen open![]()
[..]
Ik lag nog heerlijk te slapen ja! En lang leve gordijnen
Laten we wachten op Guidoquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, denk niet dat je hier homos zult vinden, tenzij er nu iemand uit de kastwil komen, dit is nu het moment!
Hehe, was bij wijze van spreken... ik noem iets van 9 paar schoenen enzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, denk niet dat je hier homos zult vinden, tenzij er nu iemand uit de kastwil komen, dit is nu het moment!
4 paar voetbalschoenen voor in de zaal hierzo..quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, was bij wijze van spreken... ik noem iets van 9 paar schoenen enzo
KIEPraam + hor ervoor?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dus?? als dat raam open is, kan je toch die ladder een duw geven??![]()
Godver je maakt het jezelf wel heel moeilijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
KIEPraam + hor ervoor?
Is eerst lamellen open doen, dan raam helemaaaaaaal open doen dan hor er uit slopen en dan hopen dat de glazenwasser binnen handbereik zit![]()
Onmogelijk dus![]()
![]()
Gelukkig ben ik een vrouw en mag ik 20 paar schoenen hebben staan.. Exclusief slippersquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, was bij wijze van spreken... ik noem iets van 9 paar schoenen enzo
Ik mezelf niet.. Het raam maakt het mij moeilijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver je maakt het jezelf wel heel moeilijk
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vrouw en mag ik 20 paar schoenen hebben staan.. Exclusief slippers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |