nee hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
[..]Je gaat morgen het laatste beetje van je salaris er doorheen jagen?
Inderdationquote:
Rijke vrouw? Shoppen leuk vinden?quote:
quote:
Ik vind het echt leuk om te doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef Leanne het volgende:
Dat probleem heb ik ook een tijd gehad. Sowieso zijn jongens minder shopperig dan meiden denk ik.
(behalve Beller dan volgens mij) Ik heb tijden dat ik echt niks uitgeef, en tijden dat het hard gaat. Maar geef niet meer uit dan dat ik heb.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk om te doen
Heb ook 9 paar schoenen
Een kakker zoals mijn vriendin me omschrijftquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
wauw, modieuze man ben jij
ik ben ook even lunchen, tot later
Hebben ze geen klompen aan dat je ze van verre al aan hoort komen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:38 schreef lynda het volgende:
Waarom staan de glazenwassers opeens voor de deur?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
MogguhWat is het toch heerlijk om weer eens een dagje vrij te hebben zeg!
Nee ze rammen gewoon de ladder opeens tegen je raam aanquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hebben ze geen klompen aan dat je ze van verre al aan hoort komen?
Raam open doen, en ladder terugduwen..quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee ze rammen gewoon de ladder opeens tegen je raam aan
Huhquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:wat een doerakjes!
En jij zeker nog in je ochtendjas (of minder) aan het rond hupsen?
Tegen jou! die gast met die badjas aan!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
HuhTegen wie het heb je het?
Ik zie het al
Mjah, ik was een beetje onduidelijk geloof ik.. maargoed, ben ondertussen alweer thuisquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
HuhTegen wie het heb je het?
Ik zie het al
nou ik staar liever thuis dan hier. maar goed nog 2 uurtjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ik was een beetje onduidelijk geloof ik.. maargoed, ben ondertussen alweer thuisof ik nu op mn werk naar mn beeldscherm staar of thuis (met betere koffie) maakt ook niet uit..
nog 6,5 uurquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik staar liever thuis dan hier. maar goed nog 2 uurtjes
ik zal maar evne niet vermelden dat ik dan al weekend hebquote:
Die koffie bij mij op de zaak is ook niet te zuipen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ik was een beetje onduidelijk geloof ik.. maargoed, ben ondertussen alweer thuisof ik nu op mn werk naar mn beeldscherm staar of thuis (met betere koffie) maakt ook niet uit..
LOL, denk niet dat je hier homos zult vinden, tenzij er nu iemand uit de kastwil komen, dit is nu het moment!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Och arme... Zo maar eens gaan winkelen..(stelletje homos hier allemaal als ik het zo lees
)
Raam gaat naar binnen openquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Raam open doen, en ladder terugduwen..
Ik lag nog heerlijk te slapen ja! En lang leve gordijnenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:wat een doerakjes!
En jij zeker nog in je ochtendjas (of minder) aan het rond hupsen?
heb je dat nu ook al voor die dingen ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die koffie bij mij op de zaak is ook niet te zuipen.
Da's standaard. Denk erover om een Senseo mee te nemen. Wordt de choco tenminste ook te drinken
Of je neemt Spa Groenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die koffie bij mij op de zaak is ook niet te zuipen.
Da's standaard. Denk erover om een Senseo mee te nemen. Wordt de choco tenminste ook te drinken
Ja dus?? als dat raam open is, kan je toch die ladder een duw geven??quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Raam gaat naar binnen open![]()
[..]
Ik lag nog heerlijk te slapen ja! En lang leve gordijnen
Laten we wachten op Guidoquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, denk niet dat je hier homos zult vinden, tenzij er nu iemand uit de kastwil komen, dit is nu het moment!
Hehe, was bij wijze van spreken... ik noem iets van 9 paar schoenen enzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, denk niet dat je hier homos zult vinden, tenzij er nu iemand uit de kastwil komen, dit is nu het moment!
4 paar voetbalschoenen voor in de zaal hierzo..quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, was bij wijze van spreken... ik noem iets van 9 paar schoenen enzo
KIEPraam + hor ervoor?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dus?? als dat raam open is, kan je toch die ladder een duw geven??![]()
Godver je maakt het jezelf wel heel moeilijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
KIEPraam + hor ervoor?
Is eerst lamellen open doen, dan raam helemaaaaaaal open doen dan hor er uit slopen en dan hopen dat de glazenwasser binnen handbereik zit![]()
Onmogelijk dus![]()
![]()
Gelukkig ben ik een vrouw en mag ik 20 paar schoenen hebben staan.. Exclusief slippersquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, was bij wijze van spreken... ik noem iets van 9 paar schoenen enzo
Ik mezelf niet.. Het raam maakt het mij moeilijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver je maakt het jezelf wel heel moeilijk
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vrouw en mag ik 20 paar schoenen hebben staan.. Exclusief slippers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |