Inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:14 schreef Sgele het volgende:
Die Robin Williams heb ik hier op DivxMoet ik wel ff naar m'n laptop gooien voor als ik volgende week in Roemenie zit op m'n hotelkamertje
Die heb ik op DVDquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad
En 'Raw' en 'Delirious' mogen natuurlijk ook niet ontbreken
idd, ik haat ze alle 3.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Youp vh Hek is wel grappig, Gaaikema is ook niet mijn humor.
Bert Visscher?
Klopt, maar z'n laatste shows vond ik weinig vernieuwend.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ik haat ze alle 3.
voor mij blijft Hans Teeuwen de absolute #1
Was leuk, maar een show lang schelden en mensen uit het publiek belachelijk maken is geen kunst.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ik haat ze alle 3.
voor mij blijft Hans Teeuwen de absolute #1
Inderdaad! Hij denkt erover om te stoppen met films en weer een stand-up show te gaan doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die heb ik op DVDEddie Murphy op z'n allerbest
Als hij dat doet, dan vlieg ik naar de States om een show te gaan kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad! Hij denkt erover om te stoppen met films en weer een stand-up show te gaan doen
wel grappig dat je dat zegt, eddy murphey deed dat nl ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was leuk, maar een show lang schelden en mensen uit het publiek belachelijk maken is geen kunst.
Dat stuk over de lippen van Mick Jaggerquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als hij dat doet, dan vlieg ik naar de States om een show te gaan kijken![]()
Ik heb helemaal blauw gelegen bij die 2 shows. Rauwe humor terwijl hij gewoon ook laat zien eigenlijk een vreselijk goede stem te hebben. (stukje van Elvis, Michael Jackson of Ricky Ricardo bij Delerious)
Hans Teeuwen - Eddy Murphyquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel grappig dat je dat zegt, eddy murphey deed dat nl ook
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat stuk over de lippen van Mick Jagger
Even a nigger would say; "Damn! Those are some huge ass lips!"
quote:Niggers have big lips, and white people just can't dance
En hij kan trouwens ook op een geweldige wijze James Brown na doenquote:
ik ben me er idd van bewust dat ik het niet eens met je hoef te zijn hoor , ik vindt alleen dat ze allebei schelden , mensen voor lul zetten, en bepaalde taboes willen doorbrekenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hans Teeuwen - Eddy Murphy
Appels - Peren
Je hoeft het niet met mijn optiek eens te zijn, dat weet je toch?
Feit blijft wel bestaan dat Hans Teeuwen bewust mensen uit het publiek pakt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben me er idd van bewust dat ik het niet eens met je hoef te zijn hoor , ik vindt alleen dat ze allebei schelden , mensen voor lul zetten, en bepaalde taboes willen doorbreken
moet je maar s op Youtube kijken, dat doet hij nl welquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Feit blijft wel bestaan dat Hans Teeuwen bewust mensen uit het publiek pakt.
Dat heb ik Eddy Murphy niet zien doen in zijn shows
Over het algemeen in z'n shows spreekt hij z'n publiek wel eens toe .. zoals bij Raw.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je maar s op Youtube kijken, dat doet hij nl wel
Op z'n DVD's is hij niet zo pesterig naar het publiek toe als Teeuwenquote:Don't mind the lights and camera's and all.. This show will be recorded... only i'm getting paid for this motherfucker
Ik heb volgens mij daarnet vermeld dat ik zijn beide shows op dvd heb.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je maar s op Youtube kijken, dat doet hij nl wel
Buckwheat!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
en ik heb er niets op tegen hoor, om het even aan te vullen.
ik vond saturday night live trouwens de beste uit de reeks, maja dat deed hij niet alleen ^^
Kloptquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Over het algemeen in z'n shows spreekt hij z'n publiek wel eens toe .. zoals bij Raw.
[..]
Op z'n DVD's is hij niet zo pesterig naar het publiek toe als Teeuwen
op youtube staan filmpjes die niet vd dvds zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij daarnet vermeld dat ik zijn beide shows op dvd heb.
En zie jij hem ergens de krukken van een vrouw pakken om daar als een idioot meer rond te lopen? Om maar even een voorbeeld te noemen.
-H Capice!! Roflollereinzzzzweicatcusdabei!! Grammarrrrnaazziii!!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
capiche ? (of hoe je dat ook schrijft)
zat ik toch dichtbij hehquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
-H Capice!! Roflollereinzzzzweicatcusdabei!! Grammarrrrnaazziii!!!
ik heb geen zin meer
quote:
hoe gaat het met het roken trouwens ? of eigelijk het niet rokenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bijna inderdaad
Pff ik ga maar eens een bak koffie zoeken.. nog niet op vandaag
Best goed eigenlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe gaat het met het roken trouwens ? of eigelijk het niet roken
Ja die geur is me al bekend, als mensen hier langslopen die net gerookt hebben dan ruik ik het alquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
ah goed zo, nog een even en het wordt gewoon smerig, qua geur enzo
Haha zo erg ja?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vond op een gegeven moment de pakjes bij de kassa zelfs al stinken, ik dacht echt wtf
quote:
Geld uitgeven is altijd leuk natuurlijkquote:
Waar gaan we heenquote:
Da's knap klotequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar gaan we heen![]()
Pfff daarnet vergadering gehad, zometeen van 12.30 - 15.00 weer twee
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja ik weet
morgen ga ik weer shoppen
volgende week me salaris
nog even volhouden jongen, je kan hetquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar gaan we heen![]()
Pfff daarnet vergadering gehad, zometeen van 12.30 - 15.00 weer twee
Volgende week in Boekarest maar eens wat inkopen doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik ga morgen ook even shoppen in rotjeknor.
hopelijk zit het weer een beetje mee
drank sigaretten , imitatie kleding ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgende week in Boekarest maar eens wat inkopen doen
Wat wel weer gunstig is, is dat er een lunch bij zitquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog even volhouden jongen, je kan het
Imitatiekleding? Het stikt daar van de flagship stores. Niks imitatie (althans niet in de winkelcentra'squote:Op woensdag 16 juli 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
drank sigaretten , imitatie kleding ?
hahaha , zie je nou komt de aap uit de mouw !!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat wel weer gunstig is, is dat er een lunch bij zit
order-your-bride.com?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgende week in Boekarest maar eens wat inkopen doen
Kijk dat zijn de beterequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat wel weer gunstig is, is dat er een lunch bij zit
nou gewoon alles verkopen hier, maar t was een geintje hehquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Imitatiekleding? Het stikt daar van de flagship stores. Niks imitatie (althans niet in de winkelcentra's).
Sigaretten.. waarom?
quote:
Op Sigaretten en drank wordt best goed gelet trouwens..quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou gewoon alles verkopen hier, maar t was een geintje heh
nee hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
[..]Je gaat morgen het laatste beetje van je salaris er doorheen jagen?
Inderdationquote:
Rijke vrouw? Shoppen leuk vinden?quote:
quote:
Ik vind het echt leuk om te doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef Leanne het volgende:
Dat probleem heb ik ook een tijd gehad. Sowieso zijn jongens minder shopperig dan meiden denk ik.
(behalve Beller dan volgens mij) Ik heb tijden dat ik echt niks uitgeef, en tijden dat het hard gaat. Maar geef niet meer uit dan dat ik heb.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk om te doen
Heb ook 9 paar schoenen
Een kakker zoals mijn vriendin me omschrijftquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
wauw, modieuze man ben jij
ik ben ook even lunchen, tot later
Hebben ze geen klompen aan dat je ze van verre al aan hoort komen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:38 schreef lynda het volgende:
Waarom staan de glazenwassers opeens voor de deur?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
MogguhWat is het toch heerlijk om weer eens een dagje vrij te hebben zeg!
Nee ze rammen gewoon de ladder opeens tegen je raam aanquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hebben ze geen klompen aan dat je ze van verre al aan hoort komen?
Raam open doen, en ladder terugduwen..quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee ze rammen gewoon de ladder opeens tegen je raam aan
Huhquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:wat een doerakjes!
En jij zeker nog in je ochtendjas (of minder) aan het rond hupsen?
Tegen jou! die gast met die badjas aan!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
HuhTegen wie het heb je het?
Ik zie het al
Mjah, ik was een beetje onduidelijk geloof ik.. maargoed, ben ondertussen alweer thuisquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
HuhTegen wie het heb je het?
Ik zie het al
nou ik staar liever thuis dan hier. maar goed nog 2 uurtjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ik was een beetje onduidelijk geloof ik.. maargoed, ben ondertussen alweer thuisof ik nu op mn werk naar mn beeldscherm staar of thuis (met betere koffie) maakt ook niet uit..
nog 6,5 uurquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik staar liever thuis dan hier. maar goed nog 2 uurtjes
ik zal maar evne niet vermelden dat ik dan al weekend hebquote:
Die koffie bij mij op de zaak is ook niet te zuipen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ik was een beetje onduidelijk geloof ik.. maargoed, ben ondertussen alweer thuisof ik nu op mn werk naar mn beeldscherm staar of thuis (met betere koffie) maakt ook niet uit..
LOL, denk niet dat je hier homos zult vinden, tenzij er nu iemand uit de kastwil komen, dit is nu het moment!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Och arme... Zo maar eens gaan winkelen..(stelletje homos hier allemaal als ik het zo lees
)
Raam gaat naar binnen openquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Raam open doen, en ladder terugduwen..
Ik lag nog heerlijk te slapen ja! En lang leve gordijnenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:wat een doerakjes!
En jij zeker nog in je ochtendjas (of minder) aan het rond hupsen?
heb je dat nu ook al voor die dingen ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die koffie bij mij op de zaak is ook niet te zuipen.
Da's standaard. Denk erover om een Senseo mee te nemen. Wordt de choco tenminste ook te drinken
Of je neemt Spa Groenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:36 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die koffie bij mij op de zaak is ook niet te zuipen.
Da's standaard. Denk erover om een Senseo mee te nemen. Wordt de choco tenminste ook te drinken
Ja dus?? als dat raam open is, kan je toch die ladder een duw geven??quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Raam gaat naar binnen open![]()
[..]
Ik lag nog heerlijk te slapen ja! En lang leve gordijnen
Laten we wachten op Guidoquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, denk niet dat je hier homos zult vinden, tenzij er nu iemand uit de kastwil komen, dit is nu het moment!
Hehe, was bij wijze van spreken... ik noem iets van 9 paar schoenen enzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, denk niet dat je hier homos zult vinden, tenzij er nu iemand uit de kastwil komen, dit is nu het moment!
4 paar voetbalschoenen voor in de zaal hierzo..quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, was bij wijze van spreken... ik noem iets van 9 paar schoenen enzo
KIEPraam + hor ervoor?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dus?? als dat raam open is, kan je toch die ladder een duw geven??![]()
Godver je maakt het jezelf wel heel moeilijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
KIEPraam + hor ervoor?
Is eerst lamellen open doen, dan raam helemaaaaaaal open doen dan hor er uit slopen en dan hopen dat de glazenwasser binnen handbereik zit![]()
Onmogelijk dus![]()
![]()
Gelukkig ben ik een vrouw en mag ik 20 paar schoenen hebben staan.. Exclusief slippersquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, was bij wijze van spreken... ik noem iets van 9 paar schoenen enzo
Ik mezelf niet.. Het raam maakt het mij moeilijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver je maakt het jezelf wel heel moeilijk
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een vrouw en mag ik 20 paar schoenen hebben staan.. Exclusief slippers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |