baardgroei wat is dat ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat ik baardgroei heb wilt,nog niet zeggen dat ik op mijn moeder probeer te lijken he!
Maar serieus, Turkije is een land waar jij mij niet snel meer gaat vinden
Weet ik ook wel hoor, was als geintje bedoeld hehquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat ik baardgroei heb wilt,nog niet zeggen dat ik op mijn moeder probeer te lijken he!
Maar serieus, Turkije is een land waar jij mij niet snel meer gaat vinden
allah akbar!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee Beller gaat meer voor de explosieve vakantiebestemmingen...Karachi, Bagdad etc..
quote:
STERF!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!!! EN??????? HEBBEN WE ER NOG EEN BEETJE ZIN IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNN?
Hij's fijn!quote:
quote:
Gezellige bedoeling daar dusquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
en nu maar eens beneden gaan helpen!
(al ligt er 1 naast me atwt te kijken, dan ander in zn bed nog met de ds te spelen en er dus maar 1 benden is)
Even tot rust komenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
ow maar beller hadden jullie nu ook al weer wel vakantie plannen, of was het gewoon genieten van jullie huisje?
Dude je avatarquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Weet ik ook wel hoor, was als geintje bedoeld hehdat weet je wel!
kan je nagaan , ik ben hem nu eigelijk alweer zat hahahahquote:
Welke Avatar? ik zie alleen een Mortal Kombat logo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan , ik ben hem nu eigelijk alweer zat hahahah
ff een nieuwe zoeken
ik had jouw smiley als avatar gezet. maar niet getreurd, hij is alweer vervangenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Welke Avatar? ik zie alleen een Mortal Kombat logo?
edit: Ah.. ik zie nu dat je die smiley erbij hebt
Dude... deze is wel heul ergquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan , ik ben hem nu eigelijk alweer zat hahahah
ff een nieuwe zoeken
Vind 'm wel geinig eigenlijkquote:
i kieel y000quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vind 'm wel geinig eigenlijk
Je kan ook Achmed gebruiken natuurlijk
[ afbeelding ]
Silence!quote:
Silence!!!...... i'll kill you!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vind 'm wel geinig eigenlijk
Je kan ook Achmed gebruiken natuurlijk
[ afbeelding ]
nog steeds goeie software dat van de hema dusquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:41 schreef draculettetje het volgende:
nou ja zeg, kom ik beneden, had het programma van de hema open laten staan om vandaag verder te gaan,
zegt ie toen ik bij de error op ok drukte dat mn bestelling geplaatst!
volgens bevestiging email ook alle foto's!
Ik dus helemaal blij nu kan ik ze net met het weekend nog ophalen!
Ben ik nou 1 van de weinige die dat filmpje echt niet leuk vind?quote:
Kijk dat is dan weer goed nieuwsquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:41 schreef draculettetje het volgende:
nou ja zeg, kom ik beneden, had het programma van de hema open laten staan om vandaag verder te gaan,
zegt ie toen ik bij de error op ok drukte dat mn bestelling geplaatst!
volgens bevestiging email ook alle foto's!
Ik dus helemaal blij nu kan ik ze net met het weekend nog ophalen!
Schijnbaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben ik nou 1 van de weinige die dat filmpje echt niet leuk vind?
er zijn leukere filmpjes van die gozer.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben ik nou 1 van de weinige die dat filmpje echt niet leuk vind?
Peanut is ook wel grappig. Die vent zelf is trouwens wel erg goedquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:48 schreef tripack het volgende:
[..]
er zijn leukere filmpjes van die gozer.
bv jose the galapheno....on a stick!!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Peanut is ook wel grappig. Die vent zelf is trouwens wel erg goed
De grappen zijn af en toe wel apart.. dat z'n pop tegen hem zegt dat ze niet tegelijkertijd kunnen praten enzo![]()
Ik heb het gewoon in het algemeen niet op Amerikaanse humor, erg oppervlakkig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schijnbaar
Heb 2 dvd's van die vent, en dan moet ik wel toegeven dat Achmed niet het leukste karakter uit de show is.
Vind het wel knap irritant worden dat je tegenwoordig op alle reclames wordt doodgegooid met die Achmed ringtone
Ken je George Carlin ? Da's alles behalve oppervlakkigquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon in het algemeen niet op Amerikaanse humor, erg oppervlakkig.
Freek de Jonge heeft bijvoorbeeld een geweldig stukje
Een deurwaarder zegt dan tegen hem; "Mijnheer, ik kom beslag op uw huis leggen"
Waarop Freek de Jonge zegt; "Nu ben ik gek op pannenkoeken, maar dat vond ik wel heel erg overdreven"
Ik nu ook niet meer, politiek correct gelulquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ken je George Carlin ? Da's alles behalve oppervlakkigDie vent is best geniaal eigenlijk
Verder is het veel van hetzelfde, daar heb je gelijk in. Er zijn niet veel vernieuwende stand up comedians meer daar.
Freek de Jonge kan ik dus absoluut niet langer dan 5 minuten aanhoren![]()
(Die opmerking hierboven vind ik dan weer wel grappig)
youp vh hek of seth gaaikema wel ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Freek de Jonge kan ik dus absoluut niet langer dan 5 minuten aanhoren![]()
(Die opmerking hierboven vind ik dan weer wel grappig)
Wie Freek je Jonge? Of George Carlin...want de laatste is 2 weken geleden gestopt met roken zeg maarquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer, politiek correct gelul
Maar zijn eerdere stukken zijn echt goed, vind ik
Youp vh Hek is wel grappig, Gaaikema is ook niet mijn humor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
youp vh hek of seth gaaikema wel ?
of die vervelende ADHD er, die altijd een eend wil zijn
Jochem meyer? Bert Visser?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
youp vh hek of seth gaaikema wel ?
of die vervelende ADHD er, die altijd een eend wil zijn
Freek de Jonge nu bedoelde ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wie Freek je Jonge? Of George Carlin...want de laatste is 2 weken geleden gestopt met roken zeg maar
Bert Visscher en Jochem Meijer zijn leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Youp vh Hek is wel grappig, Gaaikema is ook niet mijn humor.
Bert Visscher?
Visscher is soms te irritant, maar ik kan hem wel waarderen. Mensen die zich letterlijk in het zweet werkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
Jochem meyer? Bert Visser?
meyer is wel heul heulHEULheul druk... maar zijn liedjes in zijn show zijn dan weer wel erg goed
visser is in zijn eerste shows ook zooo druk... te druk... maar kan ook wel weer heel grappig zijn
A&S zijn erg hilarisch jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bert Visscher en Jochem Meijer zijn leukAlleen Bert Visscher heeft er tegenwoordig een handje van om oude grappen te gaan hergebruiken.
Arie & Sylvester zijn natuurlijk heilig
laatst in december naar hun laatste (quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bert Visscher en Jochem Meijer zijn leukAlleen Bert Visscher heeft er tegenwoordig een handje van om oude grappen te gaan hergebruiken.
Arie & Sylvester zijn natuurlijk heilig
Inderdaad, echt zonde dat zij uit elkaar zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
laatst in december naar hun laatste () show geweest
die is echt super
met showballet
Zijn er maar weinigen die dat doen op die manierquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Visscher is soms te irritant, maar ik kan hem wel waarderen. Mensen die zich letterlijk in het zweet werken
misschien is dat ook wel zoquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
Gadverdamme, komt hier net iemand langs lopen die ruikt alsof er 10 katten over d'r heen gezeken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |