Hey Sgele, Draakje, Beller & Tripackquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haaai Leanne, hoe is alles mevrouw
Hij ligt heerlijkquote:
Ooow okquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:57 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe nee tis niet zomaar een kleurdie hadden we allang uitgezocht en gekocht
en ziet er op de muur nog beter uit
![]()
fris en zacht tegelijk
Jaa gaat perfectquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hey Sgele, Draakje, Beller & Tripack![]()
Met mij gaat ut goed, hoe is het met de verhuizingen en andere bezigheden?
Kwam er trouwens vandaag achter dat m'n OVkaart niet meer geldig is![]()
Extra reden om de auto van me ma te lenen
Mogguh Droxz!!! EN??????? HEBBEN WE ER NOG EEN BEETJE ZIN IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNN?quote:
+4 Heul bijdehandquote:
en dan nog een weekje of 2 en dan heb je vakantie!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaa gaat perfectDe komende dagen nog even mijn spulletjes en dan is het klaar.
LIEK OMG, dan kan ik gaan samenwonen![]()
![]()
En ik zie het probleem niet dat je met je moeders auto mocht![]()
Een maand betaald vakantie, genieten!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan nog een weekje of 2 en dan heb je vakantie!
kijk daarom ga ik ook vergeten een treinkaartje te kopenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hey Sgele, Draakje, Beller & Tripack![]()
Met mij gaat ut goed, hoe is het met de verhuizingen en andere bezigheden?
Kwam er trouwens vandaag achter dat m'n OVkaart niet meer geldig is![]()
Extra reden om de auto van me ma te lenen
een maand vakantie! ongekendquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een maand betaald vakantie, genieten!
En jij Draakje? Nog steeds een beetje in een roes?
ik vind het niet te geloven dat het morgen alweer 2 weken geleden isquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een maand betaald vakantie, genieten!
En jij Draakje? Nog steeds een beetje in een roes?
Neem al mijn resterende vakantiedagen opquote:
Maar dan is het wel relaxed ja, ok ik zou er zelf een beetje moeite mee hebben dat iemand anders zoveel aan mijn woning zou doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:07 schreef tripack het volgende:
[..]
kijk daarom ga ik ook vergeten een treinkaartje te kopen![]()
@Beller. ik bracht ook niet echt heldertis nog vroeg enzo...
[Cabaret modus = AAN]quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neem al mijn resterende vakantiedagen opHeerlijk
Kan je niet even naar een Hema (of wat dan ook) toe, en het daar met zo'n machine doen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het niet te geloven dat het morgen alweer 2 weken geleden is
gister druk met foto's bestellen loopt dat ding steeds vast, nu dus nog steeds geen foto's besteld
nu 3 kids te logeren dus rustig is een ander woord, maar we maken zelf steeds hetzelfde grapje, dat ik (of hij) onze trouwring laat zien en dan vragen wat is dit? en dan antwoord natuurlijk Getrouwd, dan schijn ik nog steeds te gaan stralen!
na deze week nog 1 week vakantie met zn 2 en
Dat ik baardgroei heb wilt,nog niet zeggen dat ik op mijn moeder probeer te lijken he!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[Cabaret modus = AAN]
Ga je terug naar Turkije ?
[Cabaret modus = UIT]
dit was via de hema (website)quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan je niet even naar een Hema (of wat dan ook) toe, en het daar met zo'n machine doen?
Dat moet je ook blijven doen he, stralen doordat je zo'n mooie gebeurtenis heb mee mogen maken
Nee Beller gaat meer voor de explosieve vakantiebestemmingen...Karachi, Bagdad etc..quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat ik baardgroei heb wilt,nog niet zeggen dat ik op mijn moeder probeer te lijken he!
Maar serieus, Turkije is een land waar jij mij niet snel meer gaat vinden
Haha cutequote:Op woensdag 16 juli 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
over foto's gesproken hier nog van mn schoenen / pantoffels
net onder mn jurk
[ afbeelding ]
en dit zijn ze dan
[ afbeelding ]
Je moet ze zien vliegen die luiquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee Beller gaat meer voor de explosieve vakantiebestemmingen...Karachi, Bagdad etc..
Ik heb ook wel is problemen gehad met die website ja, werkt soms niet helemaal even lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dit was via de hema (website)
en uiteraard nummertjes doorgestreept enzo dus nu eerst weer uitpuzzelen welke 318! foto's ik wou afdrukken
geeft steeds een errorquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb ook wel is problemen gehad met die website ja, werkt soms niet helemaal even lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |