Laat maar, heb al het 1 en ander gevonden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:11 schreef BobbyB het volgende:
Linkjes, namen en rugnummers? Piovan kan ik me nog wel herinneren, maar niet dat ie was weggepest.
Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zelfs KLB heeft tegenwoordig een SC?
Mooi, nog zon kaenkergezwel als ONZ kan FOk niet aan.quote:
Ja, dan kunnen we offtopic kutplaatjesposters buiten dit topic tenminste gewoon bannenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zelfs KLB heeft tegenwoordig een SC?
Nuchter of 6 halve liters achter de kiezen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:27 schreef remlof het volgende:
Op Hayden Pannettiere zou ik het ook niet kunnen trouwens, te blont en te kleine tieten
Voel je niks van.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef Metalfrost het volgende:
Hayden Pannettiere is vet lelijk.
veulste klein
Mwa, ze heeft net leuke borstjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:27 schreef remlof het volgende:
Op Hayden Pannettiere zou ik het ook niet kunnen trouwens, te blont en te kleine tieten
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:27 schreef remlof het volgende:
u gay?quote:
_____quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voel je niks van.
[..]
Mwa, ze heeft net leuke borstjes.Niet te groot en niet te klein.
Italiaans voor bakker. Wil haar kadetjes best even voelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:36 schreef remlof het volgende:
Is pannetiere niet frans voor wegenwachter trouwens?
Piovan? Ik kan me iets met een zweefmolen herinerren..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:11 schreef BobbyB het volgende:
Linkjes, namen en rugnummers? Piovan kan ik me nog wel herinneren, maar niet dat ie was weggepest.
Teringquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Piovan? Ik kan me iets met een zweefmolen herinerren..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de mensen die het overleefden gaan de week later allemaal door rare situaties dood zeker?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat echt?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:11 schreef Juup© het volgende:
Helaas met reclame
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Allemaal fake volgens mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:11 schreef Juup© het volgende:
Helaas met reclame
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Begint 25 augustus pasquote:
Wat lach je nou, rotjong?quote:
quote:
Wat voor iets is dat? Middelbare of voortgezet?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga naar het Koning Willem 1 in Den Bosch, en die school is fokking gigantisch, als ik daar binnen een jaar de weg weet de vinden geef ik mezelf een 8.
Nee man, Hayden is vast geen slet. Check die vader, daar wil je geen ruzie mee!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat lach je nou, rotjong?![]()
Je weet maar nooit tegenwoordig met al die Disney sletten.
Voortgezetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat voor iets is dat? Middelbare of voortgezet?
En waarom was je nou van je vorige school gekickt?
Nou ja, als zij klein is, is hij ook niet groot.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee man, Hayden is vast geen slet. Check die vader, daar wil je geen ruzie mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is net zoeen action hero uit die Amerikaanse films.
Ik snap alleen niet hoe die vader die oerlelijk is, samen met zijn waarschijnlijk ook oerlelijke vrouw zoiets lekkers kan maken. En dat is zowat altijd. Twee ugly ouders--> lekkere dochter.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, als zij klein is, is hij ook niet groot.
De verklaring hiervoor is logisch, want -- is +.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe die vader die oerlelijk is, samen met zijn waarschijnlijk ook oerlelijke vrouw zoiets lekkers kan maken. En dat is zowat altijd. Twee ugly ouders--> lekkere dochter.
Oh ja, wiskunde was ik altijd slecht in dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:08 schreef Adidah het volgende:
[..]
De verklaring hiervoor is logisch, want -- is +.
Pwnd!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:33 schreef reetveter het volgende:
Al die plaatjes en ik kan er niet na staren
ik wil ook werkschuw tuig zijn
IS NIE GENOEGquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:43 schreef slindenau het volgende:
Hoezo, je werkt maar 8 uur per dag in de meeste gevallen, dan blijft er 16 uur over om plaatjes te kijken hier (slapen, eten, poepen etc kan allemaal tegelijk met plaatjes kijken).
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:27 schreef remlof het volgende:
Bij jou hoeft het alleen maar een gat te hebben ofnietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik vind het juist fijn als tsjiks petite zijn!
i knowquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef slindenau het volgende:
Pwnd by ochtenddienst.
Mijn vakantierooster is perfect, ik waardeer in richting van meest naar minst deze diensten het meest: Avond, Nacht, Ochtend.
En mijn rooster is vanaf volgende week: Avond - Nacht - Ochtend - Avond...perfect.
maar dan kan je minder baggerenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:06 schreef GasTurbine het volgende:
Ik moet maar eens een baantje gaan zoeken
quote:
*begint te schuimbekkenquote:
Misschien moet je eens gaan werken op je werkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:10 schreef Agiath het volgende:
ffs
Maak dit topic eens wat minder NSFW
Hoe kan ik nou mee baggeren op werk
Moet toch wat tijdens koffiepauze'squote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan werken op je werk
Ok, daar zit wel wat in. Kan je niet je monitor/werkplek zo verdraaien dat niemand er meer achter langs kan lopen, en jij dus met een gerust hart dit topic kan bekijkenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:10 schreef Agiath het volgende:
ffs
Maak dit topic eens wat minder NSFW
Hoe kan ik nou mee baggeren op werk
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:24 schreef BobbyB het volgende:
Ja, vanaf nu moeten we gewoon alle NSFW zooi in spoilers zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Begin iets voor jezelf, zoals webdevven.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:06 schreef GasTurbine het volgende:
Ik moet maar eens een baantje gaan zoeken
je krijgt van mij 1 euro in ruil voor naaktfotos van je vriendinquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
Wie subsidieert Wat een jodenwoord[ afbeelding ] mij trouwens om m'n rijbewijs te halen?
*kras*quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:50 schreef Broekpaling het volgende:
Hùùùù, die klote voeding is nog niet binnen van Azerty.
Laat ik die nou kwijt geraakt te zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:55 schreef gers het volgende:
[..]
je krijgt van mij 1 euro in ruil voor naaktfotos van je vriendin
zoek er dan eentjequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laat ik die nou kwijt geraakt te zijn.
quote:
Ze heeft alleen een slechte dag vandaag.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:58 schreef reetveter het volgende:
tvp voo feateuax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft alleen een slechte dag vandaag.
me ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar waarom ga je niet langs het uitzendbureau ?[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Heel slecht hoor dit .quote:
Omdat het een langharig werkschuw persoon is.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
me ogen![]()
maar waarom ga je niet langs het uitzendbureau ?
Daar ga je de fout in.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat het een langharig werkschuw persoon is.
Dagcijfers #161quote:
ja maar ik ben nog een newbiequote:
Geen poep, baantjer.quote:
ultra wat zijn dat ?quote:
quote:
Ben je trouwens een die al een paar jaar meelurkte als ik of ben je echt nog maagd?quote:
Geregistreerd op: maandag 8 mei 2006 @ 13:20quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben je trouwens een die al een paar jaar meelurkte als ik of ben je echt nog maagd?
Oh.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:23 schreef gers het volgende:
[..]
dat wijf is bestquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik luister Paramore *kras*kras*
ben ik nog steeds een kutnewbie *krast mee*quote:
owja emo'squote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik luister Paramore *kras*kras*
ultras van top zegt me niksquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
de S doet het niet goed op mijn toetsenbord
owjaquote:
Je gaat dus niet eensch na top oss wedstrijden en je zit ook niet in dat vakquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:39 schreef gers het volgende:
[..]
owjaniet aan gedacht
![]()
Gewoon een mooie foto toch:P
tuurlijk welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat dus niet eensch na top oss wedstrijden en je zit ook niet in dat vak?
dacht dat je vroeg of ik bij de ultras zatquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toch vaag dat de ultras je eerder niks zei dan
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:24 schreef slindenau het volgende:
Vandaag maar een paar keer kunnen fappen...dat kan beter.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:23 schreef GasTurbine het volgende:
Net terug.
Hoe fout: Meng, wat kan breezer soms lekker zijn.
Geen pilsjes?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:23 schreef GasTurbine het volgende:
Net terug.
Hoe fout: Meng, wat kan breezer soms lekker zijn.
waarom breezer drinken als er bier isquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef McFearless het volgende:
Mijn bier is op nu zit ik aan de wijn.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zaterdag- en zondagnacht alles opgezopen met me maten na het uitgaan.
ut was op respect fo the shizzle niggah boemboxquote:
nog minderjarige breezerchicks geplayed ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ut was op respect fo the shizzle niggah boembox
Dankje, het gaat al iets beter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:42 schreef gers het volgende:
[..]
dat zuigt hier wat tetten om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NERDquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:46 schreef slindenau het volgende:
Whehehe, ik heb als rasechte nerd zojuist Star Trek - First Contact gekeken.
Was het op tv?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:46 schreef slindenau het volgende:
Whehehe, ik heb als rasechte nerd zojuist Star Trek - First Contact gekeken.
quote:
Wat een held hè.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]_!_!_!_!_!_!_!
hij zit jilla, of weet je dat nog niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:57 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Wat een held hè.
Conducteuren bedreigen met een pistool was het toch?
Kempi is onschuldig was zelfverdedigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Je img is niet zichtbaar.quote:
Ja, die was op TVquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:52 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Was het op tv?
Niks nerd aan star trek.
Heb 80 gig aan startrek op m'n HD staan
quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:42 schreef Bartholomew het volgende:
fearless je avatar wat doe je
quote:
Voeding? Zo ver zal de supermarkt bij jou toch niet wezen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:49 schreef Broekpaling het volgende:
Jottem, zaterdag was mijn nieuwe pc exclusief voeding binnen. Voeding heb ik namelijk bij Azerty besteld. Inmiddels 4 dagen verder nog geen voeding.
De Deen, ik woon er 500 meter van weg.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voeding? Zo ver zal de supermarkt bij jou toch niet wezen...
En u doet daar 4 dagen over?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De Deen, ik woon er 500 meter van weg.
Anders pas je even de OP aan in de WIKI, dan zie je jezelf verschijnen in het volgende topic...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:42 schreef Lakitu het volgende:
Trouwensch, deze meneer uit de OP:
[ afbeelding ]
is al 6 topics afwezig.
Terwijl deze baas:
[ afbeelding ]
veel meer post in de SC's en niet (meer) in de OP staat.
Bij het volgende topiek zal dit rechtgezet worden, ik eis rechtvaardigheid.
Dus je kunt niet fappen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:49 schreef Broekpaling het volgende:
Jottem, zaterdag was mijn nieuwe pc exclusief voeding binnen. Voeding heb ik namelijk bij Azerty besteld. Inmiddels 4 dagen verder nog geen voeding.
Oh ja.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Anders pas je even de OP aan in de WIKI, dan zie je jezelf verschijnen in het volgende topic...
Haphaphap...quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:24 schreef GasTurbine het volgende:
Het is helemaal geen 4 uur?
In Kabul wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:24 schreef GasTurbine het volgende:
Het is helemaal geen 4 uur?
quote:
fap-fap-fap-fap..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Ik ook zoquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:47 schreef gers het volgende:
moet dadelijk gaan werken pwnd bij de middagdienst
Wanneer doe je weer eens m`n vriendin als avatar?quote:
Tijden?quote:
2 daagjes eerder en ik ga akkoord.quote:
11.45 alquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat doe je? Is het daar niet 11 uur ofzo?
Waar zit je ergens dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
11.45 al![]()
Ik zit hier in een zogenaamd "goed" hotel waar ze een "internetcafe" hebben. De internet is zo sloom dat ik nu nog langer moet wachten om een pagina te openen dan tijdens de databaseproblemen hier op Fok!. Eigenlijk zou ik er een topic over moeten openen
Lekker ding wel, die Gabriella.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:24 schreef reetveter het volgende:
http://www.tmf.nl/video/1(...)e.html#/video/18070/
quote:Joey zegt:
Hey
Joey zegt:
ken ik jou? ;
cherie zegt:
hee wie ben jij
cherie zegt:
oh jij
cherie zegt:
van die kutchatrooms
Joey zegt:
hahahah
cherie zegt:
ik ben brunette-cherie
cherie zegt:
nieuwe msn
Joey zegt:
dat meen je
cherie zegt:
automatisch toegevoegd
Joey zegt:
oh oke
cherie zegt:
ik verwijder je weer hee , doei. ik word gek van jullie namelijk en hou mijn msn er buiten PLEASE
Wat stond daar dan?quote:
'puddingbuks ladenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat stond daar dan?
" Ik wil mijn fallusje in je slibsloot hangen?"
quote:
Dat zeker, had me ook heel iemand anders voorgesteld bij het horen van haar stem. Het is wel een lekker nummertje. Ik ga ff ergens dat album scoren.quote:
ja oke klopt wel maar was gewoon extreem saaiquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Werk is ook nooit bedoeld om leuk te zijn
Soms heb je zin in een ijsje en soms heb je zin om een ijsje te zijn.
[ link | afbeelding ]
Gaan we samen arbeiten.quote:
Goede vriend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |