*begint te schuimbekkenquote:
Misschien moet je eens gaan werken op je werkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:10 schreef Agiath het volgende:
ffs
Maak dit topic eens wat minder NSFW
Hoe kan ik nou mee baggeren op werk
Moet toch wat tijdens koffiepauze'squote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan werken op je werk
Ok, daar zit wel wat in. Kan je niet je monitor/werkplek zo verdraaien dat niemand er meer achter langs kan lopen, en jij dus met een gerust hart dit topic kan bekijkenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:10 schreef Agiath het volgende:
ffs
Maak dit topic eens wat minder NSFW
Hoe kan ik nou mee baggeren op werk
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:24 schreef BobbyB het volgende:
Ja, vanaf nu moeten we gewoon alle NSFW zooi in spoilers zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Begin iets voor jezelf, zoals webdevven.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:06 schreef GasTurbine het volgende:
Ik moet maar eens een baantje gaan zoeken
je krijgt van mij 1 euro in ruil voor naaktfotos van je vriendinquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
Wie subsidieert Wat een jodenwoord[ afbeelding ] mij trouwens om m'n rijbewijs te halen?
*kras*quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:50 schreef Broekpaling het volgende:
Hùùùù, die klote voeding is nog niet binnen van Azerty.
Laat ik die nou kwijt geraakt te zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:55 schreef gers het volgende:
[..]
je krijgt van mij 1 euro in ruil voor naaktfotos van je vriendin
zoek er dan eentjequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laat ik die nou kwijt geraakt te zijn.
quote:
Ze heeft alleen een slechte dag vandaag.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:58 schreef reetveter het volgende:
tvp voo feateuax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft alleen een slechte dag vandaag.
me ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar waarom ga je niet langs het uitzendbureau ?[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Heel slecht hoor dit .quote:
Omdat het een langharig werkschuw persoon is.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
me ogen![]()
maar waarom ga je niet langs het uitzendbureau ?
Daar ga je de fout in.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat het een langharig werkschuw persoon is.
Dagcijfers #161quote:
ja maar ik ben nog een newbiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |