IS NIE GENOEGquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:43 schreef slindenau het volgende:
Hoezo, je werkt maar 8 uur per dag in de meeste gevallen, dan blijft er 16 uur over om plaatjes te kijken hier (slapen, eten, poepen etc kan allemaal tegelijk met plaatjes kijken).
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:27 schreef remlof het volgende:
Op Hayden Pannettiere zou ik het ook niet kunnen trouwens, te blont en te kleine tieten
Bij jou hoeft het alleen maar een gat te hebben ofnietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik vind het juist fijn als tsjiks petite zijn!
i knowquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef slindenau het volgende:
Pwnd by ochtenddienst.
Mijn vakantierooster is perfect, ik waardeer in richting van meest naar minst deze diensten het meest: Avond, Nacht, Ochtend.
En mijn rooster is vanaf volgende week: Avond - Nacht - Ochtend - Avond...perfect.
maar dan kan je minder baggerenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:06 schreef GasTurbine het volgende:
Ik moet maar eens een baantje gaan zoeken
quote:
*begint te schuimbekkenquote:
Misschien moet je eens gaan werken op je werkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:10 schreef Agiath het volgende:
ffs
Maak dit topic eens wat minder NSFW
Hoe kan ik nou mee baggeren op werk
Moet toch wat tijdens koffiepauze'squote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan werken op je werk
Ok, daar zit wel wat in. Kan je niet je monitor/werkplek zo verdraaien dat niemand er meer achter langs kan lopen, en jij dus met een gerust hart dit topic kan bekijkenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:10 schreef Agiath het volgende:
ffs
Maak dit topic eens wat minder NSFW
Hoe kan ik nou mee baggeren op werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |