Ja, die was op TVquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:52 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Was het op tv?
Niks nerd aan star trek.
Heb 80 gig aan startrek op m'n HD staan
quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:42 schreef Bartholomew het volgende:
fearless je avatar wat doe je
quote:
Voeding? Zo ver zal de supermarkt bij jou toch niet wezen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:49 schreef Broekpaling het volgende:
Jottem, zaterdag was mijn nieuwe pc exclusief voeding binnen. Voeding heb ik namelijk bij Azerty besteld. Inmiddels 4 dagen verder nog geen voeding.
De Deen, ik woon er 500 meter van weg.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voeding? Zo ver zal de supermarkt bij jou toch niet wezen...
En u doet daar 4 dagen over?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De Deen, ik woon er 500 meter van weg.
Anders pas je even de OP aan in de WIKI, dan zie je jezelf verschijnen in het volgende topic...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:42 schreef Lakitu het volgende:
Trouwensch, deze meneer uit de OP:
[ afbeelding ]
is al 6 topics afwezig.
Terwijl deze baas:
[ afbeelding ]
veel meer post in de SC's en niet (meer) in de OP staat.
Bij het volgende topiek zal dit rechtgezet worden, ik eis rechtvaardigheid.
Dus je kunt niet fappen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:49 schreef Broekpaling het volgende:
Jottem, zaterdag was mijn nieuwe pc exclusief voeding binnen. Voeding heb ik namelijk bij Azerty besteld. Inmiddels 4 dagen verder nog geen voeding.
Oh ja.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Anders pas je even de OP aan in de WIKI, dan zie je jezelf verschijnen in het volgende topic...
Haphaphap...quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:24 schreef GasTurbine het volgende:
Het is helemaal geen 4 uur?
In Kabul wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:24 schreef GasTurbine het volgende:
Het is helemaal geen 4 uur?
quote:
fap-fap-fap-fap..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Ik ook zoquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:47 schreef gers het volgende:
moet dadelijk gaan werken pwnd bij de middagdienst
Wanneer doe je weer eens m`n vriendin als avatar?quote:
Tijden?quote:
2 daagjes eerder en ik ga akkoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |