Laat maar, heb al het 1 en ander gevonden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:11 schreef BobbyB het volgende:
Linkjes, namen en rugnummers? Piovan kan ik me nog wel herinneren, maar niet dat ie was weggepest.
Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zelfs KLB heeft tegenwoordig een SC?
Mooi, nog zon kaenkergezwel als ONZ kan FOk niet aan.quote:
Ja, dan kunnen we offtopic kutplaatjesposters buiten dit topic tenminste gewoon bannenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zelfs KLB heeft tegenwoordig een SC?
Nuchter of 6 halve liters achter de kiezen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:27 schreef remlof het volgende:
Op Hayden Pannettiere zou ik het ook niet kunnen trouwens, te blont en te kleine tieten
Voel je niks van.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef Metalfrost het volgende:
Hayden Pannettiere is vet lelijk.
veulste klein
Mwa, ze heeft net leuke borstjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:27 schreef remlof het volgende:
Op Hayden Pannettiere zou ik het ook niet kunnen trouwens, te blont en te kleine tieten
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:27 schreef remlof het volgende:
u gay?quote:
_____quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voel je niks van.
[..]
Mwa, ze heeft net leuke borstjes.Niet te groot en niet te klein.
Italiaans voor bakker. Wil haar kadetjes best even voelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:36 schreef remlof het volgende:
Is pannetiere niet frans voor wegenwachter trouwens?
Piovan? Ik kan me iets met een zweefmolen herinerren..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:11 schreef BobbyB het volgende:
Linkjes, namen en rugnummers? Piovan kan ik me nog wel herinneren, maar niet dat ie was weggepest.
Teringquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Piovan? Ik kan me iets met een zweefmolen herinerren..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de mensen die het overleefden gaan de week later allemaal door rare situaties dood zeker?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat echt?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:11 schreef Juup© het volgende:
Helaas met reclame
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Allemaal fake volgens mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:11 schreef Juup© het volgende:
Helaas met reclame
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Begint 25 augustus pasquote:
Wat lach je nou, rotjong?quote:
quote:
Wat voor iets is dat? Middelbare of voortgezet?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga naar het Koning Willem 1 in Den Bosch, en die school is fokking gigantisch, als ik daar binnen een jaar de weg weet de vinden geef ik mezelf een 8.
Nee man, Hayden is vast geen slet. Check die vader, daar wil je geen ruzie mee!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat lach je nou, rotjong?![]()
Je weet maar nooit tegenwoordig met al die Disney sletten.
Voortgezetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat voor iets is dat? Middelbare of voortgezet?
En waarom was je nou van je vorige school gekickt?
Nou ja, als zij klein is, is hij ook niet groot.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee man, Hayden is vast geen slet. Check die vader, daar wil je geen ruzie mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is net zoeen action hero uit die Amerikaanse films.
Ik snap alleen niet hoe die vader die oerlelijk is, samen met zijn waarschijnlijk ook oerlelijke vrouw zoiets lekkers kan maken. En dat is zowat altijd. Twee ugly ouders--> lekkere dochter.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, als zij klein is, is hij ook niet groot.
De verklaring hiervoor is logisch, want -- is +.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe die vader die oerlelijk is, samen met zijn waarschijnlijk ook oerlelijke vrouw zoiets lekkers kan maken. En dat is zowat altijd. Twee ugly ouders--> lekkere dochter.
Oh ja, wiskunde was ik altijd slecht in dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:08 schreef Adidah het volgende:
[..]
De verklaring hiervoor is logisch, want -- is +.
Pwnd!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:33 schreef reetveter het volgende:
Al die plaatjes en ik kan er niet na staren
ik wil ook werkschuw tuig zijn
IS NIE GENOEGquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:43 schreef slindenau het volgende:
Hoezo, je werkt maar 8 uur per dag in de meeste gevallen, dan blijft er 16 uur over om plaatjes te kijken hier (slapen, eten, poepen etc kan allemaal tegelijk met plaatjes kijken).
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:27 schreef remlof het volgende:
Bij jou hoeft het alleen maar een gat te hebben ofnietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik vind het juist fijn als tsjiks petite zijn!
i knowquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef slindenau het volgende:
Pwnd by ochtenddienst.
Mijn vakantierooster is perfect, ik waardeer in richting van meest naar minst deze diensten het meest: Avond, Nacht, Ochtend.
En mijn rooster is vanaf volgende week: Avond - Nacht - Ochtend - Avond...perfect.
maar dan kan je minder baggerenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:06 schreef GasTurbine het volgende:
Ik moet maar eens een baantje gaan zoeken
quote:
*begint te schuimbekkenquote:
Misschien moet je eens gaan werken op je werkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:10 schreef Agiath het volgende:
ffs
Maak dit topic eens wat minder NSFW
Hoe kan ik nou mee baggeren op werk
Moet toch wat tijdens koffiepauze'squote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan werken op je werk
Ok, daar zit wel wat in. Kan je niet je monitor/werkplek zo verdraaien dat niemand er meer achter langs kan lopen, en jij dus met een gerust hart dit topic kan bekijkenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:10 schreef Agiath het volgende:
ffs
Maak dit topic eens wat minder NSFW
Hoe kan ik nou mee baggeren op werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |