abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60083621
Hey mensen

Ik woon samen met mijn vriendin en we hebben een supergoede relatie (bijna een jaar), daar zijn we het samen over eens. We hadden altijd een mooie 3 to 4 keer per week seks. Mijn sexdrive is zelfs nog wel hoger dan dat maar met deze 'statistieken' zal ik absoluut niet klagen.

Maar nu, sinds een week of 3 heeft ze bijna nooit zin meer. Een aantal keer begon ze me wat op te geilen (haar initiatief dus) maar toen we eenmaal in de kussens lagen merkte ik dat haar mood niet meer zo geil was en besloten we te stoppen.
Pas trouwens ook nog een keer wel goede sex gehad (alsin dat zij dus ook geil was) maar we hadden het er vandaag over en ze zegt zelf dat ze niet weet wat er aan de hand is. Ze baalt er zelf ook van. Naar eigen zeggen is ze de afgelopen periode gewoon niet meer geil...

Ze weet zelf niet wat de reden is maar weet wel dat het tussen ons goed zit vindt mij nog steeds sexueel aantrekkelijk (en er is absoluut geen ander in het spel

De pil slikt ze ook al een 9 maanden ofzo dus kan het ook niet aan liggen, toch? Althans dan hadden we het al eerder moeten merken?
Naar eigen zeggen stress ofzo ook niet...

Wat dan wel? Wat zouden oorzaken kunnen zijn en wat zijn de oplossingen?
Dit is natuurlijk voor een tijdje heus geen probleem maar het zou niet fijn zijn voor ons allebei als haar geilheid niet meer komt opzetten

Tips pluease!
  zondag 13 juli 2008 @ 21:38:09 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60083727
recentelijk "per ongeluk" je kwakkie achter in haar strot gedeponeerd misschien?

OT: dit lijkt me gewoon ff een dipje, dat kan iedereen wel overkomen hoor maar hoe harder je je op "het probleem" focussed hoe erger het wordt natuurlijk, dus gewoon relax doe het rustig aan.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 13 juli 2008 @ 21:38:53 #3
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_60083741
Misschien slikt ze wel stiekem zonder dat je het weet antidepressiva.
pi_60083759
ach soms is het de tijd om een andere vriendin te kiezen.
pi_60083892
Gast, waar heb je het over? Omdat zij eens een paar weken minder zin heeft, raak jij al paniek. Dat merkt zij en daarom voelt ze waarschijnlijk ook nog eens een druk om zin te krijgen en daardoor wordt het nog lastiger om zin te krijgen. Daarnaast kunnen er verschillende redenen zijn dat ze minder zin heeft; teveel stress, gewenning (omdat jullie samenwonen), de pil, whatever. Zet er niet zo'n druk op.
pi_60084130
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:45 schreef Tristessa het volgende:
Gast, waar heb je het over? Omdat zij eens een paar weken minder zin heeft, raak jij al paniek. Dat merkt zij en daarom voelt ze waarschijnlijk ook nog eens een druk om zin te krijgen en daardoor wordt het nog lastiger om zin te krijgen. Daarnaast kunnen er verschillende redenen zijn dat ze minder zin heeft; teveel stress, gewenning (omdat jullie samenwonen), de pil, whatever. Zet er niet zo'n druk op.
ik raad je aan dit advies te vergeten en zo snel mogenlijk van je vriendin weg te gaan. kan diverse factoren hebben staat in artikel 4.91 van het vrouwen handboek. Ook raad ik je aan om artikel 12.65 en 13.91 en artikel 17.80 van het vrouwen verlatings boek te gebruiken daarin staan tips voor het onopvallend verdwijnen uit een vrouw der leven.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:09:06 #7
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_60084440
Is ze recentelijk vegetariër geworden?
pi_60084451
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:55 schreef Bleekmiddel het volgende:

[..]

ik raad je aan dit advies te vergeten en zo snel mogenlijk van je vriendin weg te gaan. kan diverse factoren hebben staat in artikel 4.91 van het vrouwen handboek. Ook raad ik je aan om artikel 12.65 en 13.91 en artikel 17.80 van het vrouwen verlatings boek te gebruiken daarin staan tips voor het onopvallend verdwijnen uit een vrouw der leven.
Of dit dus.
.
pi_60084844
Stuur d'r naar de psych of de seksuoloog

Nee, even serieus: joh, soms gaat het met ups en downs. Niet meteen panieken en niet al te veel aandacht aan besteden. Gewoon ff relaxed. Wie weet heeft ze het ff druk op het werk of andere dingen.....waait vast wel weer over
Niet al te veel achter zoeken, relaxed.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:25:25 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_60084858
Ik heb niets aan haar gemerkt
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_60085177
hihi ja dat had ik ook, 9 maanden later is mijn dochter geboren :p
pi_60085523
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb niets aan haar gemerkt
Uiteraard.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:58:51 #13
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_60085673
Het zal idd gewoon een dipje zijn, niks om zorgen om te maken.
en wat betreft de pil. Dat kan bij sommigen een oorzaak zijn, ondanks je die al maanden/jaren slikt. Maargoed, tin periode, geen druk erop leggen (anders krijgt ze er miss alleen nog maar afkeer van).. en dan komt het vanzelf goed
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 13 juli 2008 @ 23:11:56 #14
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_60085967
Ja daar kun je niks over zeggen. Vrouwen zijn wat dat betreft nog steeds vrouwen... In mijn vorige relatie was 2-3x per dag echt gebruikelijk voor een jaar of 1,5 zonder op te scheppen. Van de een op de andere dag sloeg dit van het ene uiterste om in het andere uiterste. Nooit meer goed gekomen. Ik duim voor je...
pi_60086797
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:11 schreef rinzzz het volgende:
Ja daar kun je niks over zeggen. Vrouwen zijn wat dat betreft nog steeds vrouwen... In mijn vorige relatie was 2-3x per dag echt gebruikelijk voor een jaar of 1,5 zonder op te scheppen. Van de een op de andere dag sloeg dit van het ene uiterste om in het andere uiterste. Nooit meer goed gekomen. Ik duim voor je...
Ik vind 2/3x per dag nog wel vrij veel
Maar ik moet zeggen; in mijn geval heeft ruim 2 jaar aan relatie nog geen afbreuk gedaan aan mijn sexdrive, in tegendeel
Maar dingen als zwangerschap, anticonceptiepil, stress, (werk)druk, medicatie (!), etc. kunnen hier allemaal wel invloed op hebben, dus TS moet gewoon even rustig blijven en geduld hebben.

Pieken en dalen
pi_60087204
quote:
Wat een horror verhaal! Hoop dat het hier inderdaad niet zo loopt. Ik laat het inderdaad maar even rusten en zal er vooral niks meer over zeggen en maar kijken hoe het zichzelf oplost.

Maar als groot fanaat van seks hoop ik dat het snel bijdraait
  maandag 14 juli 2008 @ 00:14:30 #17
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_60087426
quote:
Met m'n ex heb ik nooit echt veel seks gehad, maar op een gegeven moment (door drukte van mijn kant) werd het nog minder tot haast niks meer en ik miste het ook niet. Uiteindelijk is de relatie dood gegaan en de dag erna was ik gelijk weer geil dus ik hoop niet dat het diepere redenen heeft voor je
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_60087740
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Met m'n ex heb ik nooit echt veel seks gehad, maar op een gegeven moment (door drukte van mijn kant) werd het nog minder tot haast niks meer en ik miste het ook niet. Uiteindelijk is de relatie dood gegaan en de dag erna was ik gelijk weer geil dus ik hoop niet dat het diepere redenen heeft voor je
Hoop het niet maar lijkt me ook onwaarschijnlijk. Ze zegt zelf vaak dat ze me sexy vindt en ook geniet ze van de sex naar eigen zeggen... Maar ja we hopen maar dat het hormonaal is...
pi_60088257
Waarschijnlijk heeft ze een ander..
Miss stiekum haar smsjes is doorlezen
  maandag 14 juli 2008 @ 01:18:45 #20
107984 The-Hcs
Heet stiekem gewoon Henk.
pi_60088291
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:38 schreef Re het volgende:
recentelijk "per ongeluk" je kwakkie achter in haar strot gedeponeerd misschien?

OT: dit lijkt me gewoon ff een dipje, dat kan iedereen wel overkomen hoor maar hoe harder je je op "het probleem" focussed hoe erger het wordt natuurlijk, dus gewoon relax doe het rustig aan.
Ik ben echt fan van jou uitspraken!
On the third, look out for Otis Wright. Until then, keep your head up.
pi_60095182
Zou het ook zo kunnen zijn dat er geen directe reden achter schuilt? Dat haar 'geilheidshormonen' gewoon wat minder zijn nu?
pi_60095280
Hoe oud zijn jullie?
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  maandag 14 juli 2008 @ 13:41:09 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60095386
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:33 schreef andersgezegd het volgende:
Zou het ook zo kunnen zijn dat er geen directe reden achter schuilt? Dat haar 'geilheidshormonen' gewoon wat minder zijn nu?
tsja, niet alles heeft een reden nodig idd, probeer eens de komende periode haar tot een bepaald nivo op te geilen en dan lekker te stoppen en dat een paar keer achter elkaar en dan niet doorgaan als ze geil blijft, maak haar maar eager zodat ze je de volgende keer opvreet
  maandag 14 juli 2008 @ 13:49:52 #24
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_60095619
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:41 schreef Re het volgende:

[..]

tsja, niet alles heeft een reden nodig idd, probeer eens de komende periode haar tot een bepaald nivo op te geilen en dan lekker te stoppen en dat een paar keer achter elkaar en dan niet doorgaan als ze geil blijft, maak haar maar eager zodat ze je de volgende keer opvreet
Dat is wel een goed idee ja.
Zorg er ini edergeval dat ze niet het gevoel krijgt dat iedere knuffel in seks (moet) eindigen.
pi_60097435
Drie weken minder zin?

Wacht, kalm, nu niet direct in paniek raken, maar ik zou er zo snel mogelijk een arts naar laten kijken.
En vooral niet zelf het initiatief nemen, of anderzins de oorzaak bij jezelf zoeken. Zonde dat je zo'n rotexemplaar hebt getroffen dat niet 52 weken per jaar geil is. Veel fokken dan maar, wellicht kom je de oplossing tegen als je maar lang genoeg achter je beeldscherm zit.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60097517
*ik leef met je mee-teeveepee*
pi_60097537
Herkenbaar, bij mij is het alleen iets langer aan de gang.
pi_60097801
quote:
Op maandag 14 juli 2008 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Herkenbaar, bij mij is het alleen iets langer aan de gang.
Elke vrouw krijg je weer op gang met een serenade met triangelbegeleiding Scorpie.
Zelfs met zo'n hoofd denk ik.

Toch raar, dat zelfs sympathieke mensen als jij en ik....
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60099824
Jullie wonen samen, de buit is binnen, ze hoeft je niet meer te verleiden dus de seks is overbodig geworden. Je mag hopen dat ze op korte termijn door krijgt dat ze ook seks kan hebben voor háár plezier en niet alleen om een man aan zich te binnen, anders... you're screwed!
  maandag 14 juli 2008 @ 16:41:17 #30
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60100020
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:39 schreef lxa het volgende:
hihi ja dat had ik ook, 9 maanden later is mijn dochter geboren :p
Dus jouw dochter werd verwekt op het moment dat jij helemaal geen zin had in sex ?
zzz
pi_60102271
quote:
Op maandag 14 juli 2008 16:34 schreef Twiggy het volgende:
Jullie wonen samen, de buit is binnen, ze hoeft je niet meer te verleiden dus de seks is overbodig geworden. Je mag hopen dat ze op korte termijn door krijgt dat ze ook seks kan hebben voor háár plezier en niet alleen om een man aan zich te binnen, anders... you're screwed!
Dat zou betekenen dat ze voorheen alleen sex had voor mijn plezier of om ons aan elkaar te binden. Dat lijkt me niet het geval. We hebben vaak lange sex sessies waar ook zij heel erg van geniet.
Toevallig dat ze net nog zei dat ze vanavond wel zin had in een portie sex dus het zal allemaal wel goed komen.
Zolang het met pieken en dalen gaat hoef ik me geen zorgen te maken. Als de grafiek echter een constane lijn wordt zo tussen de 0 en 1 op schaal van 10 dan wordt het een ander verhaal
  maandag 14 juli 2008 @ 19:51:31 #32
220906 Fooshantay
Klassieke gitaar (L)
pi_60104241
Ben je dik ?
Ik speel instrumentale stukken op gitaar. Te gusta? Check mijn YT-kanaal: https://www.youtube.com/channel/UC46kwWZ2zsaSQmt90-JL4Yg
  maandag 14 juli 2008 @ 20:10:39 #33
172704 zulthoofd
Ja heb je nee kun je krijgen!
pi_60104693
Zeg vraag is aan haar: "wat is het eerste gevoel wat je krijgt waardoor je weet dat je totaal verliefd bent op die persoon"

En dan vragen wat haar favoriete deel van dat gevoel is.
En als ze dat gevoel heeft wat ze dan het liefste wil doen dat ze normaal niet doet.

Wel serieus vragen want anders denkt ze dat je haar in de maling neemt
Let bij elke vraag op haar reactie is die positief stel je de volgende etc.
Als je ziet dat ze dat gevoel beleefd en als je ziet dat ze op de top is van die belevenis raak je haar aan! en dat bij elke vraag...... Dit heb ik van NLP ik ben practitioner en dit is een model dat vaak heel goed werkt.

Gegarandeerd suc6!

Laat het ons weten

[ Bericht 18% gewijzigd door zulthoofd op 14-07-2008 20:16:55 ]
Expertus dico
pi_60108999
quote:
Op maandag 14 juli 2008 18:23 schreef andersgezegd het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat ze voorheen alleen sex had voor mijn plezier of om ons aan elkaar te binden. Dat lijkt me niet het geval. We hebben vaak lange sex sessies waar ook zij heel erg van geniet.
Toevallig dat ze net nog zei dat ze vanavond wel zin had in een portie sex dus het zal allemaal wel goed komen.
Zolang het met pieken en dalen gaat hoef ik me geen zorgen te maken. Als de grafiek echter een constane lijn wordt zo tussen de 0 en 1 op schaal van 10 dan wordt het een ander verhaal

hoe moet ik me dat voorstellen?

vriendin van ts: " nou schat, heb wel zin in een portie sex vanavond" ?

tzou bij mij een beetje geforceerd / gemaakt overkomen.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:09:18 #35
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60109440
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:40 schreef Bleekmiddel het volgende:
ach soms is het de tijd om een andere vriendin te kiezen.
Dat dus.

En het liefst een lekkere Braziliaanse of een andere latina, heb je veel betere sex
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60114002
Is er nou niemand die een link maakt met de pil?

Heb het meegemaakt en ja het kwam bij m'n vriendin door de pil. Het duurt maanden voordat een pil optimaal werkt en je hormonen behoorlijk door elkaar schopt. Zou zeggen, ff googlen met lager libido door pil (ofzoiets)en je zult genoeg te lezen krijgen.. Waarschijnlijk heeft ze zeker ook last van stemmingswisselingen?

De pil is natuurlijk voor 1 ding geweldig, maar als je niet zo ver komt, heb je er geen donder aan!!!
pi_60114205
En? Heeft TS al sex gehad?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:09:16 #38
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60116125
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
En? Heeft TS al sex gehad?
hij moet hem weer door het vuistje halen..
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60118344
Stiekem testosteron-gel op haar huid smeren, binnenkort ben jij dan degene met de lage sexdrive.

ps. Je vriendin krijgt wel meer lichaamshaar, meer spiermassa en kan dominanter worden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:19:54 #40
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_60118884
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:56 schreef waht het volgende:
Stiekem testosteron-gel op haar huid smeren, binnenkort ben jij dan degene met de lage sexdrive.

ps. Je vriendin krijgt wel meer lichaamshaar, meer spiermassa en kan dominanter worden.
Je spreekt uit ervaring?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:48:35 #41
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_60119648
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 08:44 schreef Hansjoh het volgende:
Is er nou niemand die een link maakt met de pil?

Heb het meegemaakt en ja het kwam bij m'n vriendin door de pil. Het duurt maanden voordat een pil optimaal werkt en je hormonen behoorlijk door elkaar schopt. Zou zeggen, ff googlen met lager libido door pil (ofzoiets)en je zult genoeg te lezen krijgen.. Waarschijnlijk heeft ze zeker ook last van stemmingswisselingen?

De pil is natuurlijk voor 1 ding geweldig, maar als je niet zo ver komt, heb je er geen donder aan!!!
Die link heeft hij al zelf gelegd (dat ie het niet verwacht).. en ik heb al gezegd, dat het nog heel goed zou kunnen
pi_60121155
Ik zou niet vreemd opkijken als je een keer thuis komt en ze tegen je begint:

we moeten praten...
pi_60189565
-edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 18-07-2008 14:33:05 ]
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:03:42 #45
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_60190447
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Die link heeft hij al zelf gelegd (dat ie het niet verwacht).. en ik heb al gezegd, dat het nog heel goed zou kunnen
Het kan zeker ook weer maanden duren voor je van die lage seksdrive door de hormonen af bent of niet?
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_60192496
ik weet nog wel een neurochirurg voor je, die haalt een deel van haar frontaal kwab weg..
raakt ze ontremd en heb je weer 4 a 5x per dag sex..

tenminste, als ze de sexdrive voor jou aanwendt

succes
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:33:54 #47
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60192586
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:53 schreef PDOA het volgende:
Dit is de vriendin van de TS:

Je nieuwe vriend heeft een klein pikkie, en nu?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:37:17 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60192650
Als ik het andere topic van TS lees (om over de rest nog maar te zwijgen) dan verbaast het me niets dat ze geen zin meer heeft.

Je moet er toch niet aan denken, dat eeuwige gezeur om niets omdat je 11 maanden geleden (toen ze geen relatie hadden!!) met een ander gezoend hebt.
Ik was al weggeweest

TS mag van geluk spreken dat ie alleen maar pikstraf heeft en niet weer vrijgezel is.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_60192731
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:37 schreef Leandra het volgende:
Als ik het andere topic van TS lees dan verbaast het me niets dat ze geen zin meer heeft.

Je moet er toch niet aan denken, dat eeuwige gezeur om niets omdat je 11 maanden geleden (toen ze geen relatie hadden!!) met een ander gezoend heeft.
Ik was al weggeweest

TS mag van geluk spreken dat ie alleen maar pikstraf heeft en niet weer vrijgezel is.
als er iets kinds is, dan is het aanwenden van pikstraf wel..
het lijkt erg op : "jij doet stout dus je krijgt geen koekje"

een volwassen mens praat erover en zegt dat ze boos is...
  vrijdag 18 juli 2008 @ 17:04:01 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60193100
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
als er iets kinds is, dan is het aanwenden van pikstraf wel..
het lijkt erg op : "jij doet stout dus je krijgt geen koekje"

een volwassen mens praat erover en zegt dat ze boos is...
Pikstraf of geen pikstraf, als je geconfronteerd wordt met het gezeur van TS dan daalt je libido vanzelf wel tot min 10.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_60196753
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Pikstraf of geen pikstraf, als je geconfronteerd wordt met het gezeur van TS dan daalt je libido vanzelf wel tot min 10.
Inderdaad het zou me niet verbazen als ze binnenkort weer eens iets doet in een dronken bui gewoon om hem te pesten .

TS als ze lekker is zou je ook een triootje kunnen proberen, neem maar contact met me op .
pi_60196812
of het heeft iets te maken met dit topic

Stoot tegen de baarmoederwand aan, maar niet altijd... TIPS!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 juli 2008 @ 20:47:05 #53
163650 Greys
pi_60196901
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:40 schreef Oranje0031 het volgende:

Daar zou je nog wel eens een punt kunnen hebben.
Of ze is er achter gekomen dat TS werkelijk ALLES over hun relatie en sexleven op internet deponeert
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:53:59 #54
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60197000
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:40 schreef Oranje0031 het volgende:

daar zeg je wat

best een kleine heb jij trouwens TS
pi_60201686
hmmja, TS lijkt wel chronisch ontevreden over zn vriendin...

als ze deze topics ontdekt, heeft ze zoiets van: hij zoekt maar een slikkertje
  zaterdag 19 juli 2008 @ 02:51:38 #56
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60202540
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 01:31 schreef Godshand het volgende:

ach gut ja, ze wilde ook al niet slikken Vast een onbewuste afkeer vanwege alle andere crap die ze al van TS moet slikken.
pi_60202561
Probeer het eens in d'r kont.
*****Kraak........
  zaterdag 19 juli 2008 @ 03:08:16 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60202656
dit is best chronisch geloof ik...
  zaterdag 19 juli 2008 @ 09:05:55 #59
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60203546
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 03:08 schreef Re het volgende:
dit is best chronisch geloof ik...
Je bedoelt dit soort topics Re? mannen zijn sukkels, je wéét toch

Als ik als vrouw geboren was zou ik zéker een pot worden
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 09:08:41 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_60203557
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 01:31 schreef Godshand het volgende:

Als ik de vriendin was en er achter zou komen dat hij alle privé zooi op Internet gooide, dan kon hij wat mij betreft vertrekken (als het allemaal waar is wat hij hier schrijft natuurlijk).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 19 juli 2008 @ 09:16:38 #61
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60203588
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 09:08 schreef Karina het volgende:
Als ik de vriendin was en er achter zou komen dat hij alle privé zooi op Internet gooide, dan kon hij wat mij betreft vertrekken (als het allemaal waar is wat hij hier schrijft natuurlijk).
Hoezo? Hij doet t toch netjes anoniem?

Vrouwen kletsen/schrijven/lezen toch ook over de dingen aan hun man die ze niet bevallen?

Zowel mannen als vrouwen hebben kennelijk bepaalde verwachtingen van relaties, en als ze niet krijgen wat ze willen gaan ze kijken hoe ze dat wel kunnen krijgen. Doodnormaal toch?

En inderdaad: vrouwen willen dat de vuilniszakken buiten worden gezet, het gras wordt gemaaid, bosjes bloemen, ontbijtjes op bed, romantische weekendjes, zaterdagmiddag naar de woonboulevard etc. Mannen willen gewoon minstens 3x per week neuken. Maar dát is toch geen nieuws?

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_60203652
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:45 schreef Tristessa het volgende:
Idd zeg. Je hebt het godsamme over drie lullige weekjes. Hoe oud is TS?

En dan dit:
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:37 schreef Leandra het volgende:
Als ik het andere topic van TS lees (om over de rest nog maar te zwijgen) dan verbaast het me niets dat ze geen zin meer heeft.

Je moet er toch niet aan denken, dat eeuwige gezeur om niets omdat je 11 maanden geleden (toen ze geen relatie hadden!!) met een ander gezoend hebt.
Ik was al weggeweest

Allejezus, zeikerd! (edit: dat slaat dus op TS, die ene met een EQ van een jochie in de peuterpuberteit die heeeel hard aan het proberen is om volwassen te lijken door overal over te "praten", lees: door te zeiken)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 11:09:16 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_60204641
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 09:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Hoezo? Hij doet t toch netjes anoniem?

Vrouwen kletsen/schrijven/lezen toch ook over de dingen aan hun man die ze niet bevallen?

Zowel mannen als vrouwen hebben kennelijk bepaalde verwachtingen van relaties, en als ze niet krijgen wat ze willen gaan ze kijken hoe ze dat wel kunnen krijgen. Doodnormaal toch?

En inderdaad: vrouwen willen dat de vuilniszakken buiten worden gezet, het gras wordt gemaaid, bosjes bloemen, ontbijtjes op bed, romantische weekendjes, zaterdagmiddag naar de woonboulevard etc. Mannen willen gewoon minstens 3x per week neuken. Maar dát is toch geen nieuws?

[ afbeelding ]
Nou ja, anoniem, als ik die vriendin was zou ik mezelf wel herkennen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 19 juli 2008 @ 11:11:50 #64
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60204677
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 11:09 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou ja, anoniem, als ik die vriendin was zou ik mezelf wel herkennen.
Ja duh, als jouw vriend (indien van toepassing) zou horen wat je over hem kletst met vriendinnen zou hij zich er ook wel in herkennen ookal vertelde je zn naam er niet bij
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')