Inderdaad het zou me niet verbazen als ze binnenkort weer eens iets doet in een dronken bui gewoon om hem te pestenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pikstraf of geen pikstraf, als je geconfronteerd wordt met het gezeur van TS dan daalt je libido vanzelf wel tot min 10.
Daar zou je nog wel eens een punt kunnen hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:40 schreef Oranje0031 het volgende:
of het heeft iets te maken met dit topic
Stoot tegen de baarmoederwand aan, maar niet altijd... TIPS!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:40 schreef Oranje0031 het volgende:
of het heeft iets te maken met dit topic
Stoot tegen de baarmoederwand aan, maar niet altijd... TIPS!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:31 schreef Godshand het volgende:
hmmja, TS lijkt wel chronisch ontevreden over zn vriendin...
als ze deze topics ontdekt, heeft ze zoiets van: hij zoekt maar een slikkertje
Je bedoelt dit soort topics Re?quote:
Als ik de vriendin was en er achter zou komen dat hij alle privé zooi op Internet gooide, dan kon hij wat mij betreft vertrekken (als het allemaal waar is wat hij hier schrijft natuurlijk).quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:31 schreef Godshand het volgende:
hmmja, TS lijkt wel chronisch ontevreden over zn vriendin...
als ze deze topics ontdekt, heeft ze zoiets van: hij zoekt maar een slikkertje
Hoezo? Hij doet t toch netjes anoniem?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:08 schreef Karina het volgende:
Als ik de vriendin was en er achter zou komen dat hij alle privé zooi op Internet gooide, dan kon hij wat mij betreft vertrekken (als het allemaal waar is wat hij hier schrijft natuurlijk).
Idd zeg. Je hebt het godsamme over drie lullige weekjes. Hoe oud is TS?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:45 schreef Tristessa het volgende:
Gast, waar heb je het over? Omdat zij eens een paar weken minder zin heeft, raak jij al paniek. Dat merkt zij en daarom voelt ze waarschijnlijk ook nog eens een druk om zin te krijgen en daardoor wordt het nog lastiger om zin te krijgen. Daarnaast kunnen er verschillende redenen zijn dat ze minder zin heeft; teveel stress, gewenning (omdat jullie samenwonen), de pil, whatever. Zet er niet zo'n druk op.
Allejezus, zeikerd! (edit: dat slaat dus op TS, die ene met een EQ van een jochie in de peuterpuberteit die heeeel hard aan het proberen is om volwassen te lijken door overal over te "praten", lees: door te zeiken)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:37 schreef Leandra het volgende:
Als ik het andere topic van TS lees (om over de rest nog maar te zwijgen) dan verbaast het me niets dat ze geen zin meer heeft.
Je moet er toch niet aan denken, dat eeuwige gezeur om niets omdat je 11 maanden geleden (toen ze geen relatie hadden!!) met een ander gezoend hebt.
Ik was al weggeweest
TS mag van geluk spreken dat ie alleen maar pikstraf heeft en niet weer vrijgezel is.
Nou ja, anoniem, als ik die vriendin was zou ik mezelf wel herkennen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hoezo? Hij doet t toch netjes anoniem?
Vrouwen kletsen/schrijven/lezen toch ook over de dingen aan hun man die ze niet bevallen?
Zowel mannen als vrouwen hebben kennelijk bepaalde verwachtingen van relaties, en als ze niet krijgen wat ze willen gaan ze kijken hoe ze dat wel kunnen krijgen. Doodnormaal toch?
En inderdaad: vrouwen willen dat de vuilniszakken buiten worden gezet, het gras wordt gemaaid, bosjes bloemen, ontbijtjes op bed, romantische weekendjes, zaterdagmiddag naar de woonboulevard etc. Mannen willen gewoon minstens 3x per week neuken. Maar dát is toch geen nieuws?
[ afbeelding ]
Ja duh, als jouw vriend (indien van toepassing) zou horen wat je over hem kletst met vriendinnen zou hij zich er ook wel in herkennen ookal vertelde je zn naam er niet bijquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, anoniem, als ik die vriendin was zou ik mezelf wel herkennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |