Elke vrouw krijg je weer op gang met een serenade met triangelbegeleiding Scorpie.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Herkenbaar, bij mij is het alleen iets langer aan de gang.
Dus jouw dochter werd verwekt op het moment dat jij helemaal geen zin had in sex ?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:39 schreef lxa het volgende:
hihi ja dat had ik ook, 9 maanden later is mijn dochter geboren :p
Dat zou betekenen dat ze voorheen alleen sex had voor mijn plezier of om ons aan elkaar te binden. Dat lijkt me niet het geval. We hebben vaak lange sex sessies waar ook zij heel erg van geniet.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:34 schreef Twiggy het volgende:
Jullie wonen samen, de buit is binnen, ze hoeft je niet meer te verleiden dus de seks is overbodig geworden. Je mag hopen dat ze op korte termijn door krijgt dat ze ook seks kan hebben voor háár plezier en niet alleen om een man aan zich te binnen, anders... you're screwed!
quote:Op maandag 14 juli 2008 18:23 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze voorheen alleen sex had voor mijn plezier of om ons aan elkaar te binden. Dat lijkt me niet het geval. We hebben vaak lange sex sessies waar ook zij heel erg van geniet.
Toevallig dat ze net nog zei dat ze vanavond wel zin had in een portie sex dus het zal allemaal wel goed komen.
Zolang het met pieken en dalen gaat hoef ik me geen zorgen te maken. Als de grafiek echter een constane lijn wordt zo tussen de 0 en 1 op schaal van 10 dan wordt het een ander verhaal
Dat dus.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:40 schreef Bleekmiddel het volgende:
ach soms is het de tijd om een andere vriendin te kiezen.
hij moet hem weer door het vuistje halen..quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:56 schreef waht het volgende:
Stiekem testosteron-gel op haar huid smeren, binnenkort ben jij dan degene met de lage sexdrive.
ps. Je vriendin krijgt wel meer lichaamshaar, meer spiermassa en kan dominanter worden.
Die link heeft hij al zelf gelegd (dat ie het niet verwacht).. en ik heb al gezegd, dat het nog heel goed zou kunnenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:44 schreef Hansjoh het volgende:
Is er nou niemand die een link maakt met de pil?
Heb het meegemaakt en ja het kwam bij m'n vriendin door de pil. Het duurt maanden voordat een pil optimaal werkt en je hormonen behoorlijk door elkaar schopt. Zou zeggen, ff googlen met lager libido door pil (ofzoiets)en je zult genoeg te lezen krijgen.. Waarschijnlijk heeft ze zeker ook last van stemmingswisselingen?
De pil is natuurlijk voor 1 ding geweldig, maar als je niet zo ver komt, heb je er geen donder aan!!!
Het kan zeker ook weer maanden duren voor je van die lage seksdrive door de hormonen af bent of niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die link heeft hij al zelf gelegd (dat ie het niet verwacht).. en ik heb al gezegd, dat het nog heel goed zou kunnen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:53 schreef PDOA het volgende:
Dit is de vriendin van de TS:
Je nieuwe vriend heeft een klein pikkie, en nu?
als er iets kinds is, dan is het aanwenden van pikstraf wel..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:37 schreef Leandra het volgende:
Als ik het andere topic van TS lees dan verbaast het me niets dat ze geen zin meer heeft.
Je moet er toch niet aan denken, dat eeuwige gezeur om niets omdat je 11 maanden geleden (toen ze geen relatie hadden!!) met een ander gezoend heeft.
Ik was al weggeweest
TS mag van geluk spreken dat ie alleen maar pikstraf heeft en niet weer vrijgezel is.
Pikstraf of geen pikstraf, als je geconfronteerd wordt met het gezeur van TS dan daalt je libido vanzelf wel tot min 10.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
als er iets kinds is, dan is het aanwenden van pikstraf wel..
het lijkt erg op : "jij doet stout dus je krijgt geen koekje"![]()
een volwassen mens praat erover en zegt dat ze boos is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |