ik raad je aan dit advies te vergeten en zo snel mogenlijk van je vriendin weg te gaan. kan diverse factoren hebben staat in artikel 4.91 van het vrouwen handboek. Ook raad ik je aan om artikel 12.65 en 13.91 en artikel 17.80 van het vrouwen verlatings boek te gebruiken daarin staan tips voor het onopvallend verdwijnen uit een vrouw der leven.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:45 schreef Tristessa het volgende:
Gast, waar heb je het over? Omdat zij eens een paar weken minder zin heeft, raak jij al paniek. Dat merkt zij en daarom voelt ze waarschijnlijk ook nog eens een druk om zin te krijgen en daardoor wordt het nog lastiger om zin te krijgen. Daarnaast kunnen er verschillende redenen zijn dat ze minder zin heeft; teveel stress, gewenning (omdat jullie samenwonen), de pil, whatever. Zet er niet zo'n druk op.
Of dit dus.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:55 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
ik raad je aan dit advies te vergeten en zo snel mogenlijk van je vriendin weg te gaan. kan diverse factoren hebben staat in artikel 4.91 van het vrouwen handboek. Ook raad ik je aan om artikel 12.65 en 13.91 en artikel 17.80 van het vrouwen verlatings boek te gebruiken daarin staan tips voor het onopvallend verdwijnen uit een vrouw der leven.
Ik vind 2/3x per dag nog wel vrij veelquote:Op zondag 13 juli 2008 23:11 schreef rinzzz het volgende:
Ja daar kun je niks over zeggen. Vrouwen zijn wat dat betreft nog steeds vrouwen... In mijn vorige relatie was 2-3x per dag echt gebruikelijk voor een jaar of 1,5 zonder op te scheppen. Van de een op de andere dag sloeg dit van het ene uiterste om in het andere uiterste. Nooit meer goed gekomen. Ik duim voor je...
Wat een horror verhaal! Hoop dat het hier inderdaad niet zo loopt. Ik laat het inderdaad maar even rusten en zal er vooral niks meer over zeggen en maar kijken hoe het zichzelf oplost.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:11 schreef rinzzz het volgende:
Ja daar kun je niks over zeggen. Vrouwen zijn wat dat betreft nog steeds vrouwen... In mijn vorige relatie was 2-3x per dag echt gebruikelijk voor een jaar of 1,5 zonder op te scheppen. Van de een op de andere dag sloeg dit van het ene uiterste om in het andere uiterste. Nooit meer goed gekomen. Ik duim voor je...
Met m'n ex heb ik nooit echt veel seks gehad, maar op een gegeven moment (door drukte van mijn kant) werd het nog minder tot haast niks meer en ik miste het ook niet. Uiteindelijk is de relatie dood gegaan en de dag erna was ik gelijk weer geilquote:Op zondag 13 juli 2008 23:11 schreef rinzzz het volgende:
Hoop het niet maar lijkt me ook onwaarschijnlijk. Ze zegt zelf vaak dat ze me sexy vindt en ook geniet ze van de sex naar eigen zeggen... Maar ja we hopen maar dat het hormonaal is...quote:Op maandag 14 juli 2008 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met m'n ex heb ik nooit echt veel seks gehad, maar op een gegeven moment (door drukte van mijn kant) werd het nog minder tot haast niks meer en ik miste het ook niet. Uiteindelijk is de relatie dood gegaan en de dag erna was ik gelijk weer geildus ik hoop niet dat het diepere redenen heeft voor je
Ik ben echt fan van jou uitspraken!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:38 schreef Re het volgende:
recentelijk "per ongeluk" je kwakkie achter in haar strot gedeponeerd misschien?
OT: dit lijkt me gewoon ff een dipje, dat kan iedereen wel overkomen hoor maar hoe harder je je op "het probleem" focussed hoe erger het wordt natuurlijk, dus gewoon relax doe het rustig aan.
tsja, niet alles heeft een reden nodig idd, probeer eens de komende periode haar tot een bepaald nivo op te geilen en dan lekker te stoppen en dat een paar keer achter elkaar en dan niet doorgaan als ze geil blijft, maak haar maar eager zodat ze je de volgende keer opvreetquote:Op maandag 14 juli 2008 13:33 schreef andersgezegd het volgende:
Zou het ook zo kunnen zijn dat er geen directe reden achter schuilt? Dat haar 'geilheidshormonen' gewoon wat minder zijn nu?
Dat is wel een goed idee ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:41 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, niet alles heeft een reden nodig idd, probeer eens de komende periode haar tot een bepaald nivo op te geilen en dan lekker te stoppen en dat een paar keer achter elkaar en dan niet doorgaan als ze geil blijft, maak haar maar eager zodat ze je de volgende keer opvreet
Elke vrouw krijg je weer op gang met een serenade met triangelbegeleiding Scorpie.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Herkenbaar, bij mij is het alleen iets langer aan de gang.
Dus jouw dochter werd verwekt op het moment dat jij helemaal geen zin had in sex ?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:39 schreef lxa het volgende:
hihi ja dat had ik ook, 9 maanden later is mijn dochter geboren :p
Dat zou betekenen dat ze voorheen alleen sex had voor mijn plezier of om ons aan elkaar te binden. Dat lijkt me niet het geval. We hebben vaak lange sex sessies waar ook zij heel erg van geniet.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:34 schreef Twiggy het volgende:
Jullie wonen samen, de buit is binnen, ze hoeft je niet meer te verleiden dus de seks is overbodig geworden. Je mag hopen dat ze op korte termijn door krijgt dat ze ook seks kan hebben voor háár plezier en niet alleen om een man aan zich te binnen, anders... you're screwed!
quote:Op maandag 14 juli 2008 18:23 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze voorheen alleen sex had voor mijn plezier of om ons aan elkaar te binden. Dat lijkt me niet het geval. We hebben vaak lange sex sessies waar ook zij heel erg van geniet.
Toevallig dat ze net nog zei dat ze vanavond wel zin had in een portie sex dus het zal allemaal wel goed komen.
Zolang het met pieken en dalen gaat hoef ik me geen zorgen te maken. Als de grafiek echter een constane lijn wordt zo tussen de 0 en 1 op schaal van 10 dan wordt het een ander verhaal
Dat dus.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:40 schreef Bleekmiddel het volgende:
ach soms is het de tijd om een andere vriendin te kiezen.
hij moet hem weer door het vuistje halen..quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:56 schreef waht het volgende:
Stiekem testosteron-gel op haar huid smeren, binnenkort ben jij dan degene met de lage sexdrive.
ps. Je vriendin krijgt wel meer lichaamshaar, meer spiermassa en kan dominanter worden.
Die link heeft hij al zelf gelegd (dat ie het niet verwacht).. en ik heb al gezegd, dat het nog heel goed zou kunnenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:44 schreef Hansjoh het volgende:
Is er nou niemand die een link maakt met de pil?
Heb het meegemaakt en ja het kwam bij m'n vriendin door de pil. Het duurt maanden voordat een pil optimaal werkt en je hormonen behoorlijk door elkaar schopt. Zou zeggen, ff googlen met lager libido door pil (ofzoiets)en je zult genoeg te lezen krijgen.. Waarschijnlijk heeft ze zeker ook last van stemmingswisselingen?
De pil is natuurlijk voor 1 ding geweldig, maar als je niet zo ver komt, heb je er geen donder aan!!!
Het kan zeker ook weer maanden duren voor je van die lage seksdrive door de hormonen af bent of niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die link heeft hij al zelf gelegd (dat ie het niet verwacht).. en ik heb al gezegd, dat het nog heel goed zou kunnen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:53 schreef PDOA het volgende:
Dit is de vriendin van de TS:
Je nieuwe vriend heeft een klein pikkie, en nu?
als er iets kinds is, dan is het aanwenden van pikstraf wel..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:37 schreef Leandra het volgende:
Als ik het andere topic van TS lees dan verbaast het me niets dat ze geen zin meer heeft.
Je moet er toch niet aan denken, dat eeuwige gezeur om niets omdat je 11 maanden geleden (toen ze geen relatie hadden!!) met een ander gezoend heeft.
Ik was al weggeweest
TS mag van geluk spreken dat ie alleen maar pikstraf heeft en niet weer vrijgezel is.
Pikstraf of geen pikstraf, als je geconfronteerd wordt met het gezeur van TS dan daalt je libido vanzelf wel tot min 10.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
als er iets kinds is, dan is het aanwenden van pikstraf wel..
het lijkt erg op : "jij doet stout dus je krijgt geen koekje"![]()
een volwassen mens praat erover en zegt dat ze boos is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |