abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60135673
Post verwijderd omdat de discussie niet meer relevent is. Verderop in het topic meer.

Conclusie:
Mijn vriendin heeft meermaals gelogen / verzwegen en komt nu na 11 maanden met het verhaal aanzetten dat ze een kerel heeft gekust. Welliswaar hadden we op dat moment officieel geen relatie meer maar toch kwam het aan als een klap in mijn gezicht.

Wat denken jullie hiervan? Stel ik me aan? Of valt het wel of niet goed te praten?

[ Bericht 77% gewijzigd door andersgezegd op 17-07-2008 15:13:00 ]
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:15:56 #2
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60135723
"WE WERE ON A BREAK"
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:18:14 #3
189938 Dhr.P
for paranoia
pi_60135750
plaats jezelf in haar situatie, mensen liegen.

zo zit de mens en de wereld in elkaar, zo heb ik makkelijk praten dat weet ik maar het valt wel mee denk ik
batsen?
pi_60135759
Dumpen, sowieso wijfen uit oostbloklanden
pi_60135763
Waarom voelde ze nu ineens de drang om het alsnog te vertellen?
pi_60135770
Ja, je stelt je aan.

Op het moment dat het gebeurde was er tussen jullie absoluut niets. Jullie waren beide uitwisselingsstudenten. Dat is op een aantal punten toch te vergelijken met een vakantie. Je verlegd je grenzen in de wetenschap dat je de ander toch na een bepaalde tijd niet meer ziet. Het thuisfront kan je ook niet confronteren met je gedrag. Ideaal! Kijk hoe al de mensen zich gedragen in oorden als Salou en Chersonissos.

Ze vond je toen gewoon een leuk speeltje. Meer was het waarschijnlijk ook niet. Uiteindelijk is ze je wel leuk gaan vinden. Om je niet kwijt te raken heeft ze toen maar verteld dat er niets is gebeurt tussen haar en die Australiėr. Nu het bij jullie toch was serieuzere vormen aan begint te nemen dacht ze dat ze het je wel kon vertellen. Dat zij toentertijd met hem heeft gezoend kan je haar niet kwalijk nemen. Dat ze daarover heeft gelogen was om jou te behouden. Dat ze er nu eerlijk over is geeft aan dat je al meer voor haar betekend. Ze vertrouwd je. Als je hier nu moeilijk over gaat lopen doen haalt ze het volgende keer wel uit haar hoofd zulke geheimpjes op te biechten.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_60135785
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:19 schreef Pakspul het volgende:
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:21:46 #8
189938 Dhr.P
for paranoia
pi_60135786
hypocriete donders dat zijn het!
batsen?
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:22:27 #9
158452 IQM
I am the one
pi_60135798
Ze heeft het gedaan toen jullie nog niks hadden, dus ze heeft je niet bedrogen ofzo. Maar ze heeft wel gelogen. Het is aan jou om te bepalen wat je daarmee doet. Waarschijnlijk loog zij onder het mom van "het betekende niks, dus laat ik er niks over zeggen".
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:25:03 #10
189938 Dhr.P
for paranoia
pi_60135827
of ze is nu pas echt vreemdgegaan en probeert van haar schuldgevoel af te komen door iets anders, kleins, nietzeggends en onbetekenends op te biechen, omdat ze denkt dat je gemerkt hebt dat ze zich raar of anders gedraagd de laatste tijd.

misschien n beetje vergezocht dan

waarschijnlijk is het niks
batsen?
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:28:11 #11
158452 IQM
I am the one
pi_60135852
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:25 schreef Dhr.P het volgende:
of ze is nu pas echt vreemdgegaan en probeert van haar schuldgevoel af te komen door iets anders, kleins, nietzeggends en onbetekenends op te biechen, omdat ze denkt dat je gemerkt hebt dat ze zich raar of anders gedraagd de laatste tijd.

misschien n beetje vergezocht dan

waarschijnlijk is het niks
Ja joh, jaag TS even lekker de stuipen op het lijf.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:29:30 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_60135867
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:10 schreef andersgezegd het volgende:
Wat denken jullie hiervan? Stel ik me aan? Of valt het wel of niet goed te praten?
Ik heb het even voor je gecheckt:

Ik loop de slaapkamer in:

ElisaB: "Schat, ik moet iets opbiechten...."
Schat: "Wacht ff, zit ff wat te lezen..."
ElisaB: "Ik heb 11 maanden geleden een dronken Australier gekust."
Schat: "Huh-huh... momentje nog..."
(stilte....)
Schat: "Een dronken Australier gekust?"
ElisaB: "Yeps!"
Schat: "Ow, nou, owkee gefeliciteerd; ik niet"
ElisaB: "NIet erg dus?"
Schat: "Uhhh, nee, het kan me niet echt boeien. Is dat erg?
ElisaB: "Nee hoor Jij nog koffie?"

Man, waar heb je het over. Jullie hadden ff nix, het is 11 maanden geleden en het was slechts wat gezoen. Get over it
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_60135870
Ze is nu toch eerlijk tegen je?

Er worden legio topics geopen of het allemaal wel of niet verteld moet worden. Nu ja blijkbaar niet en zij vertelde het je uit zichzelf. En waarom vond ze het nodig om te vertellen? Wilde ze eerlijk met je zijn of ga je misschien wat ondoordacht met haar om en wil ze je jaloers maken.

Wanneer je echt gek op haar bent, heb het er gewoon niet meer over tenzij je merkt dat ze over alles liegt.
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:30:59 #14
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60135882
Jesus fuck, jullie hadden niets toen zij een hem zoende. Whats next? "Whaaaaaaat, je hebt 3 jaar geleden iemand anders geneukt?! "
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:32:18 #15
189938 Dhr.P
for paranoia
pi_60135900
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:28 schreef IQM het volgende:

[..]

Ja joh, jaag TS even lekker de stuipen op het lijf.
hoe bedoel je
batsen?
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:34:28 #16
33954 ElisaB
pi_60135920
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Whats next? "Whaaaaaaat, je hebt 3 jaar geleden iemand anders geneukt?! "
Zou het
pi_60135925
Ik denk dat je overdrijft ja, zoals gezegd jullie hadden niet eens iets en het is een klein leugentje voor bestwil. Want zo te zien ben je vrij jumpy dus ze deed er goed aan te denken dat ze je nog wel eens kwijt kon raken, denk je eens in haar plaats in Maar dat ze nu vreemd is gegaan en dit gebruikte om je reactie te peilen is ook zomaar mogelijk. Maar ok, het kwam in een gesprek over die tijd naar boven toen je er zelf naar vroeg dus dat lijkt me toch niet zo
graag verwijderen
pi_60135959
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:19 schreef Xennia het volgende:
Waarom voelde ze nu ineens de drang om het alsnog te vertellen?
We waren nog eens herinneringen aan het ophalen aan onze zweden tijd. En op een gegeven moment vroeg ik haar letterlijk
'hey die avond met die gast toen jullie aan het knuffelen waren. Zei die kerel niet iets tegen je, dat ie je leuk vond ofzo?'

Dus ja. Als je het dan niet meer vertelt, vertel je het nooit meer...

Overigens heb ik haar uit achterdocht nog meer vervelende vragen gesteld waar ze eerlijk op heeft geantwoord. Ze heeft absoluut spijt van haar gelieg en gekus met een achterlijke partyboy. Maar dat is dus achteraf gelul.
Op dat moment was de enigsinds aangeslagen en dronken vriendin dus wel vatbaar voor zo'n mongool.

Jammer vind ik het dus wel. Meer adviezen graag!
pi_60135968
Er blijft toch een klein vraagje open he? Waarom heeft ze iets verteld wat ze meerdere keren verzwegen heeft maar nu ineens de moeite waard vond om te vertellen.
pi_60135972
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:19 schreef Pakspul het volgende:
mee eens ..
wat moet je nou met haar?
eens een leugenaar altijd een leugenaar.
ஐ Us girls we are so magical,Soft skin, red lips, so kissable,Hard to resist, so touchable..
pi_60135996
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:38 schreef andersgezegd het volgende:

[..]

We waren nog eens herinneringen aan het ophalen aan onze zweden tijd. En op een gegeven moment vroeg ik haar letterlijk
'hey die avond met die gast toen jullie aan het knuffelen waren. Zei die kerel niet iets tegen je, dat ie je leuk vond ofzo?'

Dus ja. Als je het dan niet meer vertelt, vertel je het nooit meer...

Overigens heb ik haar uit achterdocht nog meer vervelende vragen gesteld waar ze eerlijk op heeft geantwoord. Ze heeft absoluut spijt van haar gelieg en gekus met een achterlijke partyboy. Maar dat is dus achteraf gelul.
Op dat moment was de enigsinds aangeslagen en dronken vriendin dus wel vatbaar voor zo'n mongool.

Jammer vind ik het dus wel. Meer adviezen graag!
!

Kom je er nog overheen eik?
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:44:45 #22
189938 Dhr.P
for paranoia
pi_60136006
eerst 'echte' relatie lijkt me?
batsen?
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:48:34 #23
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_60136040
Ik zou laten dat het je toch wel serieus is, je laat toch niet met je sollen........ Maar meer dan dat ook niet
mischien besefte ze te laat hoe leuk ze je wel niet vond.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een meisje waarmee ik had vreemd ging. (of ik ben er nooit achter gekomen, dat kan natuurlijk ook ). Maar als dat zou gebeuren zou ik haar ook niet zo snel een 2e kans geven, ik zie het zo van.. 'dan is de relatie toch niet wat het moest zijn....................

Maar dit is iets anders?
  woensdag 16 juli 2008 @ 01:49:58 #24
33954 ElisaB
pi_60136051
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:38 schreef andersgezegd het volgende:
Overigens heb ik haar uit achterdocht nog meer vervelende vragen gesteld

[KNIP]

Meer adviezen graag!
Wanneer heb je zelf voor het laatst de Nobel-prijs gewonnen? Heb je zelf in je hele leven nog nooit iets verzwegen en nergens over gelogen?

Problemen zijn er genoeg, die hoef je zelf niet te maken. Dus het beste advies: hou ermee op en - nogmaals - get over it!
pi_60136059
Maar kerel, nu zit je in haar systeem. Toen nog niet dus je moet je niet onnodig druk maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')