quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:19 schreef Pakspul het volgende:
Dumpen, sowieso wijfen uit oostbloklanden![]()
Ja joh, jaag TS even lekker de stuipen op het lijf.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:25 schreef Dhr.P het volgende:
of ze is nu pas echt vreemdgegaan en probeert van haar schuldgevoel af te komen door iets anders, kleins, nietzeggends en onbetekenends op te biechen, omdat ze denkt dat je gemerkt hebt dat ze zich raar of anders gedraagd de laatste tijd.
misschien n beetje vergezocht dan
waarschijnlijk is het niks
Ik heb het even voor je gecheckt:quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:10 schreef andersgezegd het volgende:
Wat denken jullie hiervan? Stel ik me aan? Of valt het wel of niet goed te praten?
hoe bedoel jequote:Op woensdag 16 juli 2008 01:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja joh, jaag TS even lekker de stuipen op het lijf.
Zou hetquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Whats next? "Whaaaaaaat, je hebt 3 jaar geleden iemand anders geneukt?!"
We waren nog eens herinneringen aan het ophalen aan onze zweden tijd. En op een gegeven moment vroeg ik haar letterlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:19 schreef Xennia het volgende:
Waarom voelde ze nu ineens de drang om het alsnog te vertellen?
mee eens ..quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:19 schreef Pakspul het volgende:
Dumpen, sowieso wijfen uit oostbloklanden
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:38 schreef andersgezegd het volgende:
[..]
We waren nog eens herinneringen aan het ophalen aan onze zweden tijd. En op een gegeven moment vroeg ik haar letterlijk
'hey die avond met die gast toen jullie aan het knuffelen waren. Zei die kerel niet iets tegen je, dat ie je leuk vond ofzo?'
Dus ja. Als je het dan niet meer vertelt, vertel je het nooit meer...
Overigens heb ik haar uit achterdocht nog meer vervelende vragen gesteld waar ze eerlijk op heeft geantwoord. Ze heeft absoluut spijt van haar gelieg en gekus met een achterlijke partyboy. Maar dat is dus achteraf gelul.
Op dat moment was de enigsinds aangeslagen en dronken vriendin dus wel vatbaar voor zo'n mongool.
Jammer vind ik het dus wel. Meer adviezen graag!
Wanneer heb je zelf voor het laatst de Nobel-prijs gewonnen? Heb je zelf in je hele leven nog nooit iets verzwegen en nergens over gelogen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:38 schreef andersgezegd het volgende:
Overigens heb ik haar uit achterdocht nog meer vervelende vragen gesteld
[KNIP]
Meer adviezen graag!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |