Dan ga je toch lekker in R&P wat huilerige zelfmoordpogingen doen of zoquote:
Heel vriendelijk aanbod, maar nee, dank je.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in R&P wat huilerige zelfmoordpogingen doen of zo
ga je nog blote tieten posten?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
niet genoeg gezopen vanavond, het was gewoon te rustig. Morgen een herkansing.
zeker weten, ik ga morgen een hulplijn in de vorm van een leuk grietje inschakelen.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:10 schreef Fha het volgende:
Komt vast goed morgen
vanavond niet meer. Het is hier twee uur in de nacht. FFies douchen en dan lekker onder het laken kruipenquote:
Dat is al helemaal niet verkeerdquote:Op zondag 13 juli 2008 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeker weten, ik ga morgen een hulplijn in de vorm van een leuk grietje inschakelen.
Ow, hier is het toch ook al zeker kwart over 9quote:Op zondag 13 juli 2008 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vanavond niet meer. Het is hier twee uur in de nacht. FFies douchen en dan lekker onder het laken kruipen
weet ik nog niet. zag er in een flits wel aardig uit, dus gewoon direct nummer vragen en zeggen dat je haar morgen wel ffies belt... zo simpel is het hierquote:Op zondag 13 juli 2008 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is al helemaal niet verkeerd![]()
Douche-ze!
tjah, remmende voorsprong he.. die vijf uurtjesquote:Op zondag 13 juli 2008 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, hier is het toch ook al zeker kwart over 9
Jij blanke man, jij rijk, zij jou willenquote:Op zondag 13 juli 2008 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weet ik nog niet. zag er in een flits wel aardig uit, dus gewoon direct nummer vragen en zeggen dat je haar morgen wel ffies belt... zo simpel is het hier [ afbeelding ]
Wehehe dat is inderdaad niet echt moeilijkquote:Op zondag 13 juli 2008 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weet ik nog niet. zag er in een flits wel aardig uit, dus gewoon direct nummer vragen en zeggen dat je haar morgen wel ffies belt... zo simpel is het hier [ afbeelding ]
haha.. dan is het samenzijn morgen binnen vijf minuten over.. gewoon opzouten dan, daarvan heb ik er al genoeg gezien en ik weet dat er nog genoeg gaan komen ook.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij blanke man, jij rijk, zij jou willen
precies, dus dan moet ik het er ook maar gewoon van nemen ...quote:Op zondag 13 juli 2008 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe dat is inderdaad niet echt moeilijk
Handig welquote:Op zondag 13 juli 2008 21:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. dan is het samenzijn morgen binnen vijf minuten over.. gewoon opzouten dan, daarvan heb ik er al genoeg gezien en ik weet dat er nog genoeg gaan komen ook.
Indonesie hequote:Op zondag 13 juli 2008 21:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, zo gemakkelijk is het hier als je dat wil.. heeft zijn voordelen dus
Je bent jaloers he?quote:
Ik zou graag iets noordelijker zitten danquote:
Waar dan? mijn topografiekennis is echt om te janken..quote:Op zondag 13 juli 2008 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou graag iets noordelijker zitten dan
Die jaquote:Op zondag 13 juli 2008 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Thailand?
Waarom daar?quote:
Maar of ik het er uit zou houden jaren lang is een tweede hoorquote:
Hmmm misschien ook maar eens kijken daarquote:Op zondag 13 juli 2008 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
Heerlijk land, mooie natuur, supergoed eten
Hopelijk weer volgend jaarquote:Op zondag 13 juli 2008 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm misschien ook maar eens kijken daar
Dat is onze nachtwacht, je bent 1,5 uur te vroegquote:
Jaquote:
Geeft niks.quote:
Ben ik nog mee bezigquote:Op zondag 13 juli 2008 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heb je wel terug gelezen, M?
Vertel je mij de hoogtepunten even?quote:
Snelpostwedstrijdje van JortK, Fles en mijn naamgenoot. 48 minuten over het volposten van #927quote:
Mja oke dan had ik het goed ingeschat hahaquote:Op zondag 13 juli 2008 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Snelpostwedstrijdje van JortK, Fles en mijn naamgenoot. 48 minuten over het volposten van #927
Dat duurde eigenlijk nog langquote:Op zondag 13 juli 2008 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Snelpostwedstrijdje van JortK, Fles en mijn naamgenoot. 48 minuten over het volposten van #927
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:22 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik wil het best even met argumenten omkleden hoor: "Friet"(frite, frites, frité) slaat op de bereidingswijze: gefrituurd. Is weinig verhelderend, omdat je werkelijk alles kan frituren: aardappelen, gras, stukken cement, provincialen, mobiele telefoons. De term verheldert dus niets. Blieft u friet? Friet wat? Maar "patat" slaat op het ding zelf: aardappel. Die kan je naar believen gekookt of gefrituurd bestellen en nuttigen. In een snackbar is het meestal wel duidelijk welke variant aangeboden wordt.
Ik mag morgenavond weer de nachtdienst inquote:Op zondag 13 juli 2008 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer veel te vroeg op.![]()
trusten koffievrienden
Een patat is een aardappel. Zo'n knol. Zoiets als dit:quote:Op zondag 13 juli 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
O, en voor de teruglezende MPG, een zeer goede verklaring over de onjuistheid van zijn Limburgse dialectwoordje.
[..]
Als je een drol frituurt, is het taalkundig gezien ook frietquote:Op zondag 13 juli 2008 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Een patat is een aardappel. Zo'n knol. Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Friet zijn echter gefrituurde aardappelreepjes. Zoiets:
[ afbeelding ]
Omdat friet het eerste gefrituurde gerecht is, is de techniek naar het gerecht vernoemd, waardoor de naam friet de enige juiste is
Ooit het verschil tussen Zelfstandig en Bijvoeglijk Naamwoord geleerdquote:Op zondag 13 juli 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een drol frituurt, is het taalkundig gezien ook friet.
Neequote:Op zondag 13 juli 2008 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooit het verschil tussen Zelfstandig en Bijvoeglijk Naamwoord geleerd.
Indien friet als bijvoeglijk naamwoord gebruikt wordt, heb jij gelijk.
Indien friet als zelfstandig naamwoord gebruikt wordt, kan het enkel doelen op de zo gewaardeerde gefrituurde aardappelreepjes.
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:50 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, dan ben ik zover dat ik het eindelijk als Limburgs dialectwoord erken, en dan nog is mevrouw niet tevreden....
Ik wens überhaupt niet in een hokje gestopt te worden, dus ik wens niet geassocieerd te worden met "patatgeneratie" noch "frietgeneratie".quote:Op zondag 13 juli 2008 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Je bent toch ook van de patatgeneratie en niet van de frietgeneratie.
Maar goed, dan ben ik zover dat ik het eindelijk als Limburgs dialectwoord erken, en dan nog is mevrouw niet tevreden....
Dan stop ik je wel in een bak patat!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wens überhaupt niet in een hokje gestopt te worden, dus ik wens niet geassocieerd te worden met "patatgeneratie" noch "frietgeneratie".
Aangezien ABN jarenlang de verkeerde voetbalclub heeft gesponsord, weiger ik om daar ook maar iets van te erkennen. Ook heeft de snackbar hier geen friet op de kaart staan, maar wel patat, dus kan ik je verzoek niet honoreren.quote:Verder waardeer ik je erkenning van het woord friet als onderdeel van de Limburgse dialecten. Doch ik zou ook graag zien dat je het woord friet erkent als de ABN benaming van het fenomeen gefrituurde aardappelreepjes.
Dat zeg jij, en ga ik niet controleren. We wachten dus even op Muck om haar deskundige mening over dit geschilpunt te gevenquote:Tot slot wil ik nog opmerken dat ik geen mevrouw ben.
Lekker wroeten tussen de aardappelsquote:
U doelt hier op de edele A.F.C.? Vernoemd naar een Griekse godheid? De vereniging die ten zeerste te verkiezen is boven dat tuig van de richel uit Rotterdam? Daar zou ik JUIST iets van erkennen. Dat is een grote eer.quote:[..]
Aangezien ABN jarenlang de verkeerde voetbalclub heeft gesponsord, weiger ik om daar ook maar iets van te erkennen. Ook heeft de snackbar hier geen friet op de kaart staan, maar wel patat, dus kan ik je verzoek niet honoreren.
U hoeft dit niet te controleren, Muck kan dit bevestigen.quote:[..]
Dat zeg jij, en ga ik niet controleren. We wachten dus even op Muck om haar deskundige mening over dit geschilpunt te geven.
Slaap lekker Fhaquote:Op maandag 14 juli 2008 00:04 schreef Fha het volgende:
Ga mn bed in. Slaap lekker bekvechtende wijven en sander![]()
Uit de Van Dale:quote:Op maandag 14 juli 2008 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker wroeten tussen de aardappels.
[..]
Je bent dus gewoon een Belgquote:1ˇ (Belgisch-Nederlands, spreektaal) aardappel
Ik doelde inderdaad op die *piep*club uit de Hoofdstad van ons landquote:U doelt hier op de edele A.F.C.? Vernoemd naar een Griekse godheid? De vereniging die ten zeerste te verkiezen is boven dat tuig van de richel uit Rotterdam? Daar zou ik JUIST iets van erkennen. Dat is een grote eer.
De snackbars in deze contreien echter, hebben geen patat op de menukaart, enkel friet en snacks als kroketten, frikandellen, etc. Daarnaast circuleert op mijn werk in de pauze een frietlijst en gene patatlijst.
Deze argumentatie lijkt mij voldoende grond mijn verzoek opnieuw in overweging te nemen.
Dat kan ze dan ook zelf wel zeggenquote:U hoeft dit niet te controleren, Muck kan dit bevestigen.
O jee, worden we weer te puberaal?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:04 schreef Fha het volgende:
Ga mn bed in. Slaap lekker bekvechtende wijven en sander![]()
Och, best. Ik ben geen Hollander in elk gevalquote:Op maandag 14 juli 2008 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit de Van Dale:
[..]
Je bent dus gewoon een Belg.
Deze mooie club uit onze hoofdstad is geen reden het verzoek af te wijzen. Daarnaast zal de KNVB de club die PiSV tegengas kan geven echt niet degraderen. Derhalve vraag ik om het verzoek nogmaals in behandeling te nemen.quote:[..]
Ik doelde inderdaad op die *piep*club uit de Hoofdstad van ons land. En het verzoek wordt dus nogmaals afgewezen. Volgende keer dat je dit verzoek indientt, vraag ik bij de KNVB gedwongen degradatie naar de amateurs aan van die nepgoden
.
Dan moet je het haar vragenquote:[..]
Dat kan ze dan ook zelf wel zeggen.
Wij prijzen ons daar gelukkig meequote:Op maandag 14 juli 2008 00:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, best. Ik ben geen Hollander in elk geval.
Nu je ook nog eens de mooiste club van Nederland, Feyenoord dus, er in negatieve zin bij gaat betrekken, kun je het dus wel helemaal vergeten hequote:Deze mooie club uit onze hoofdstad is geen reden het verzoek af te wijzen. Daarnaast zal de KNVB de club die PiSV tegengas kan geven echt niet degraderen. Derhalve vraag ik om het verzoek nogmaals in behandeling te nemen.
Dat deed ik hierboven ook, maar toen kwam jij er weer tussendoor!quote:Dan moet je het haar vragen.
O wacht, je bedoelde juist positief dat de KNVB wel gek zou zijn om Feyenoord te laten degraderen. In dat geval neem ik het toch even in beraad voor je!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:23 schreef DaMart het volgende:
Nu je ook nog eens de mooiste club van Nederland, Feyenoord dus, er in negatieve zin bij gaat betrekken, kun je het dus wel helemaal vergeten he.
[..]
Na een zorgvuldige afweging van alle argumenten en belangen, kan ik je meedelen dat ik tot de juiste conclusie ben gekomen in reactie op jouw verzoek: nee.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, je bedoelde juist positief dat de KNVB wel gek zou zijn om Feyenoord te laten degraderen. In dat geval neem ik het toch even in beraad voor je!
Ik doelde eigenlijk op Ajax, maargoed, als jij denkt dit zo te moeten interpreteren laat ik je lekker op die roze wolk zittenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, je bedoelde juist positief dat de KNVB wel gek zou zijn om Feyenoord te laten degraderen. In dat geval neem ik het toch even in beraad voor je!
Die roze wolk zweeft boven Amsterdam... rood en wit maakt roze hequote:Op maandag 14 juli 2008 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Ajax, maargoed, als jij denkt dit zo te moeten interpreteren laat ik je lekker op die roze wolk zitten.
Ik ben het niet eens met deze uitspraak en teken beroep aan. Gezien de feiten lijkt het mij immers niet meer dan billijk het woord friet te erkennen als deel van de Nederlandse Taal.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na een zorgvuldige afweging van alle argumenten en belangen, kan ik je meedelen dat ik tot de juiste conclusie ben gekomen in reactie op jouw verzoek: nee.
Vijnoord heeft dezelfde kleuren, pipoquote:Op maandag 14 juli 2008 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die roze wolk zweeft boven Amsterdam... rood en wit maakt roze he.
Maar het was me een plezante avond en ik heb me prima vermaakt met deze hoogstaande discussie, maar nu is het tijd om naar bed te gaan en schapen te tellen, voordat ze vermalen worden tot shoarma.
Maar Feyenoordfans zingen niet vol trots over de kleuren die samen roze makenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vijnoord heeft dezelfde kleuren, pipo.
Als je al zo ver heen bent is het wel bedtijd ja
Dat komt wel goed. Ik lust namelijk geen shoarmaquote:Slaap lekker Mart, en eet niet alle shoarma op, Muck en ik lusten ook nog wat.
Of was dat PSV?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Feyenoordfans zingen niet vol trots over de kleuren die samen roze maken.
[..]
BIj nader inzien wel, volgens mij. Als compromis houden we het dus gewoon bij PSV als de nichtenclub, akkoord?quote:
Of nietquote:Op maandag 14 juli 2008 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj nader inzien wel, volgens mij. Als compromis houden we het dus gewoon bij PSV als de nichtenclub, akkoord?
Eenschquote:Op maandag 14 juli 2008 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj nader inzien wel, volgens mij. Als compromis houden we het dus gewoon bij PSV als de nichtenclub, akkoord?
Nou nouquote:
Ik postte dat zonder in de gaten te hebben dat er een PSV-aanhanger (weer eens wat anders dan die platte karquote:
tsjonge jonge, belachelijk! en dat is modquote:Op maandag 14 juli 2008 00:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik postte dat zonder in de gaten te hebben dat er een PSV-aanhanger (weer eens wat anders dan die platte boerenkar) in de buurt was
.
Shit, mijn grapje net te laat iets vriendelijker gemaaktquote:Op maandag 14 juli 2008 00:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
tsjonge jonge, belachelijk! en dat is mod
Die "kameraden" in Rotterdam zijn de nichten want die lopen hand in handquote:Op maandag 14 juli 2008 00:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Shit, mijn grapje net te laat iets vriendelijker gemaakt.
Allemaal jaloezie gewoon, dat jullie de afgelopen jaren beter gepresteerd hebben...quote:Op maandag 14 juli 2008 00:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
tsjonge jonge, belachelijk! en dat is mod
Jij hebt zeker contact gehad met MPG?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die "kameraden" in Rotterdam zijn de nichten want die lopen hand in hand
Je blijft bezig hequote:Op maandag 14 juli 2008 00:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt zeker contact gehad met MPG?
Maar in dat geval trap ik dat balletje graag weer terug naar Amsterdam.
Nee hoorquote:
Niet alle ballen zijn rondquote:Op maandag 14 juli 2008 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Je blijft bezig he
De cirkel is rond en de bal ook
Dat is hier wel anders. Zaterdagavond een boete van 60 euro gehad omdat ik geen rijbewijs bij me had. En ik mocht nog wel van 'geluk' spreken dat ik niet ook nog eens 60 euro daar bovenop gekregen heb voor de papierquote:Op maandag 14 juli 2008 06:46 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. bij het naar binnen rijden van een politie-controle doen ze al niet eens meer de moeite mijn papieren te controleren. Ze willen kennelijk alleen mijn Indonesisch testen.
dat is mooie naaierij idd... hier is de boete officieel 3 euro, maar als je ter plekke voldoet (= in de zak van de agent) dan is het 1.50 euro.. nog nooit hoeven betalen overigens..quote:Op maandag 14 juli 2008 06:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is hier wel anders. Zaterdagavond een boete van 60 euro gehad omdat ik geen rijbewijs bij me had. En ik mocht nog wel van 'geluk' spreken dat ik niet ook nog eens 60 euro daar bovenop gekregen heb voor de papier![]()
![]()
![]()
Dat zijn betere bedragen inderdaad!quote:Op maandag 14 juli 2008 06:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is mooie naaierij idd... hier is de boete officieel 3 euro, maar als je ter plekke voldoet (= in de zak van de agent) dan is het 1.50 euro.. nog nooit hoeven betalen overigens..
maar niet als 45 euro je maandsalaris isquote:Op maandag 14 juli 2008 06:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn betere bedragen inderdaad!
Nu werkwerkwerk![]()
jij wint!quote:Op maandag 14 juli 2008 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
familiefeestje
"stukje doen"
Nou jullie weer
quote:Top 100 van vrijdag 11 juli 2008
03. 119 Pheno
22. 072 indahnesia.com
36. 062 Fha
39. 060 Muck
56. 049 Sander170
63. 048 DrakenVlieg
89. 040 Papierversnipperaar
99. 037 MPG
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Top 100 van zaterdag 12 juli 2008
15. 067 Dark_Angelus
16. 065 Muck
18. 064 Papierversnipperaar
35. 044 indahnesia.com
48. 039 OA
57. 037 Fha
quote:Top 100 van zondag 13 juli 2008
02. 227 JortK
08. 121 Dark_Angelus
09. 114 marcb1974
11. 103 DrakenVlieg
17. 090 Sander170
29. 067 Papierversnipperaar
37. 057 indahnesia.com
quote:
Alletwee?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
Ik heb het gehaald, ik heb het gehaald ik heb het gehááld![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is de koffie?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Wat eigenlijk?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
![]()
Toelatingsexamen voor de Hogeschool van Nijmegenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Toelatingsexamen voor de Hogeschool van Nijmegen.
Dat dusquote:Op maandag 14 juli 2008 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Toelatingsexamen voor de Hogeschool van Nijmegen.
Feli!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iyah lah, jelas dong!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef Pheno het volgende:
Ook daar zijn bushokjes?
owh, dan zal ik zo nog eens even gaan kijken dan.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef Pheno het volgende:
All lies!!!!!!!!!!
het antwoord krijg je morgen wel, want ik ga direct door naar een bierfeest verjaardagquote:Op maandag 14 juli 2008 15:22 schreef Pheno het volgende:
Dat is goed.
Whehe, zuipzequote:Op maandag 14 juli 2008 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het antwoord krijg je morgen wel, want ik ga direct door naar een bierfeest verjaardag
quote:
Dankquote:
ja, deze was niet optimaal, maar ik wilde je niet geheel zonder lege handen achterlatenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
Dank. Al moet ze iets vaker de zon zien, maar dat is op te lossen
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mja. Zul je net zien dat die weer terugkomt als ik aan het werkwerkwerk ben, zodat ik morgen heel veel terug te lezen hebquote:
Nouja dan heb je in ieder geval morgen nog iets te doen..quote:Op maandag 14 juli 2008 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Zul je net zien dat die weer terugkomt als ik aan het werkwerkwerk ben, zodat ik morgen heel veel terug te lezen heb.
Fha, baby you keep surprising me!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
Hoi! frits! (weer goed)
Precies. Straks werkwerkwerkquote:
Magnetronvoedselquote:Op maandag 14 juli 2008 18:35 schreef Fha het volgende:
Supermarkt die weinig keus meer had uit magnetronvoedsel waardoor ik zometeen boerenkool eet
Je moet gewoon weten welke je wel en welke je niet moet eten..quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:19 schreef Fha het volgende:
Straks douchenook best nuttig. (krijg er alleen helaas niet voor betaald)
Samen?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Straks douchenook best nuttig. (krijg er alleen helaas niet voor betaald)
Nog nietquote:
Nee.quote:
Best hoorquote:
Ik wil wel wat vragen..quote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.![]()
* Fha is niet in de stemming voor dit soort gevatte opmerkingen
Waarom moet ik nou weer je moeder daten?quote:
Ahhh, hoe komt het?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Best hoorflink sagerijnig haha
Hoe is het met jou?
Ga je gang.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik wil wel wat vragen..
Maar weet niet of je daar dan antwoord op wilt geven
Zijn jij en Papier een stelletje?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga je gang.
En date my mom is al afgelopen hoor!
Neequote:Op maandag 14 juli 2008 19:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zijn jij en Papier een stelletje?
Duidelijk!quote:
Dat . is . un. televisie . programma .quote:Op maandag 14 juli 2008 19:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer je moeder daten?
Ik woon al samen!
En jij weet dat omdat...?quote:
Datquote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat . is . un. televisie . programma .
Nahjah dan kom je het tenminste te wetenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Duidelijk!![]()
Sorry, maar zo ben ik.. Als ik iets wil weten, vraag ik het
Altijd een paar graden kouder douchen dan het buiten warm is.. Helptquote:Op maandag 14 juli 2008 19:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitgesport voor vandaag. Meteen de douche gepest en nu zweet ik me alweer kapot met de warmte in huis![]()
.
Easy way is my way zeg maarquote:Op maandag 14 juli 2008 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Nahjah dan kom je het tenminste te wetenWel zo handig
niks mis mee!quote:
Dat dacht ik..quote:
Hoe kan dat nou? Ik heb nog niet voor dr gekookt en ze drinkt geen koffie.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zijn jij en Papier een stelletje?
Geen idee. Zo werd ik gewoon wakker vandaagquote:Op maandag 14 juli 2008 19:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat dacht ik..
Maar waarom ben je nou chagrijnig?
...en het is buiten vast nog geen 30 gradenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Altijd een paar graden kouder douchen dan het buiten warm is.. Helpt![]()
Hoi
Zeg, zolang ken ik jullie nog niet..quote:Op maandag 14 juli 2008 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ik heb nog niet voor dr gekookt en ze drinkt geen koffie.
Da's ook kut...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen idee. Zo werd ik gewoon wakker vandaag
Theequote:Op maandag 14 juli 2008 19:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zeg, zolang ken ik jullie nog niet..
Dus vraag t maar gewoon..
En zolang ze maar thee lust
Mja daar werd ik eigenlijk nog sagerijniger van hahahahaquote:
Ik heb deze hele week zo'n dagquote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja daar werd ik eigenlijk nog sagerijniger van hahahahaAchja, zulke dagen heb je soms (ik wel in ieder geval)
Ghehehequote:
Stoere dv!quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:42 schreef MPG het volgende:
Maar eens opletten of die nog terugkomt dan.
Hij is er weerquote:Op maandag 14 juli 2008 20:42 schreef MPG het volgende:
Maar eens opletten of die nog terugkomt dan.
Heb ik hem weer gemistquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
En hierbij kondig ik dan maar aan:
Ik ben de nieuwe FOK! DVD reviewer
Trustenquote:
Squashen, dat heb ik al veel te lang niet gedaan...quote:
Want?quote:
Die bal is vet hard, het gaat veel te snel en ik ben een keer dwars door zo'n glazen deur gevallen.quote:
Zo'n bal is niet hard,quote:Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Die bal is vet hard, het gaat veel te snel en ik ben een keer dwars door zo'n glazen deur gevallen.
Nou die ballen doen anders behoorlijk pijn hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 23:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo'n bal is niet hard,
het gaat zo snel als je zelf slaat
en hoe krijg je dat voor elkaar
Goeie aktiequote:Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Die bal is vet hard, het gaat veel te snel en ik ben een keer dwars door zo'n glazen deur gevallen.
Mja het zal er wel mooi uit gezien hebbenquote:
Ach ja, risico van het vakquote:Op maandag 14 juli 2008 23:33 schreef DaMart het volgende:
Bij de squashbaan hier hebben ze een open ruimte boven de glazen wand. Dus als je het balletje iets te hard tegen de muur mept, kan hij zomaar de gang invliegen. Heb zo al eens iemand per ongeluk geraakt![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |