Nouja dan heb je in ieder geval morgen nog iets te doen..quote:Op maandag 14 juli 2008 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Zul je net zien dat die weer terugkomt als ik aan het werkwerkwerk ben, zodat ik morgen heel veel terug te lezen heb.
Fha, baby you keep surprising me!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
Hoi! frits! (weer goed)
Precies. Straks werkwerkwerkquote:
Magnetronvoedselquote:Op maandag 14 juli 2008 18:35 schreef Fha het volgende:
Supermarkt die weinig keus meer had uit magnetronvoedsel waardoor ik zometeen boerenkool eet
Je moet gewoon weten welke je wel en welke je niet moet eten..quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:19 schreef Fha het volgende:
Straks douchenook best nuttig. (krijg er alleen helaas niet voor betaald)
Samen?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Straks douchenook best nuttig. (krijg er alleen helaas niet voor betaald)
Nog nietquote:
Nee.quote:
Best hoorquote:
Ik wil wel wat vragen..quote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.![]()
* Fha is niet in de stemming voor dit soort gevatte opmerkingen
Waarom moet ik nou weer je moeder daten?quote:
Ahhh, hoe komt het?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Best hoorflink sagerijnig haha
Hoe is het met jou?
Ga je gang.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik wil wel wat vragen..
Maar weet niet of je daar dan antwoord op wilt geven
Zijn jij en Papier een stelletje?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga je gang.
En date my mom is al afgelopen hoor!
Neequote:Op maandag 14 juli 2008 19:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zijn jij en Papier een stelletje?
Duidelijk!quote:
Dat . is . un. televisie . programma .quote:Op maandag 14 juli 2008 19:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer je moeder daten?
Ik woon al samen!
En jij weet dat omdat...?quote:
Datquote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat . is . un. televisie . programma .
Nahjah dan kom je het tenminste te wetenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Duidelijk!![]()
Sorry, maar zo ben ik.. Als ik iets wil weten, vraag ik het
Altijd een paar graden kouder douchen dan het buiten warm is.. Helptquote:Op maandag 14 juli 2008 19:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitgesport voor vandaag. Meteen de douche gepest en nu zweet ik me alweer kapot met de warmte in huis![]()
.
Easy way is my way zeg maarquote:Op maandag 14 juli 2008 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Nahjah dan kom je het tenminste te wetenWel zo handig
niks mis mee!quote:
Dat dacht ik..quote:
Hoe kan dat nou? Ik heb nog niet voor dr gekookt en ze drinkt geen koffie.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zijn jij en Papier een stelletje?
Geen idee. Zo werd ik gewoon wakker vandaagquote:Op maandag 14 juli 2008 19:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat dacht ik..
Maar waarom ben je nou chagrijnig?
...en het is buiten vast nog geen 30 gradenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Altijd een paar graden kouder douchen dan het buiten warm is.. Helpt![]()
Hoi
Zeg, zolang ken ik jullie nog niet..quote:Op maandag 14 juli 2008 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ik heb nog niet voor dr gekookt en ze drinkt geen koffie.
Da's ook kut...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen idee. Zo werd ik gewoon wakker vandaag
Theequote:Op maandag 14 juli 2008 19:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zeg, zolang ken ik jullie nog niet..
Dus vraag t maar gewoon..
En zolang ze maar thee lust
Mja daar werd ik eigenlijk nog sagerijniger van hahahahaquote:
Ik heb deze hele week zo'n dagquote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja daar werd ik eigenlijk nog sagerijniger van hahahahaAchja, zulke dagen heb je soms (ik wel in ieder geval)
Ghehehequote:
Stoere dv!quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:42 schreef MPG het volgende:
Maar eens opletten of die nog terugkomt dan.
Hij is er weerquote:Op maandag 14 juli 2008 20:42 schreef MPG het volgende:
Maar eens opletten of die nog terugkomt dan.
Heb ik hem weer gemistquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
En hierbij kondig ik dan maar aan:
Ik ben de nieuwe FOK! DVD reviewer
Trustenquote:
Squashen, dat heb ik al veel te lang niet gedaan...quote:
Want?quote:
Die bal is vet hard, het gaat veel te snel en ik ben een keer dwars door zo'n glazen deur gevallen.quote:
Zo'n bal is niet hard,quote:Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Die bal is vet hard, het gaat veel te snel en ik ben een keer dwars door zo'n glazen deur gevallen.
Nou die ballen doen anders behoorlijk pijn hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 23:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo'n bal is niet hard,
het gaat zo snel als je zelf slaat
en hoe krijg je dat voor elkaar
Goeie aktiequote:Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Die bal is vet hard, het gaat veel te snel en ik ben een keer dwars door zo'n glazen deur gevallen.
Mja het zal er wel mooi uit gezien hebbenquote:
Ach ja, risico van het vakquote:Op maandag 14 juli 2008 23:33 schreef DaMart het volgende:
Bij de squashbaan hier hebben ze een open ruimte boven de glazen wand. Dus als je het balletje iets te hard tegen de muur mept, kan hij zomaar de gang invliegen. Heb zo al eens iemand per ongeluk geraakt![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |