Fha, baby you keep surprising me!quote:Op maandag 14 juli 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
Hoi! frits! (weer goed)
Precies. Straks werkwerkwerkquote:
Magnetronvoedselquote:Op maandag 14 juli 2008 18:35 schreef Fha het volgende:
Supermarkt die weinig keus meer had uit magnetronvoedsel waardoor ik zometeen boerenkool eet
Je moet gewoon weten welke je wel en welke je niet moet eten..quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:19 schreef Fha het volgende:
Straks douchenook best nuttig. (krijg er alleen helaas niet voor betaald)
Samen?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Straks douchenook best nuttig. (krijg er alleen helaas niet voor betaald)
Nog nietquote:
Nee.quote:
Best hoorquote:
Ik wil wel wat vragen..quote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.![]()
* Fha is niet in de stemming voor dit soort gevatte opmerkingen
Waarom moet ik nou weer je moeder daten?quote:
Ahhh, hoe komt het?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Best hoorflink sagerijnig haha
Hoe is het met jou?
Ga je gang.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik wil wel wat vragen..
Maar weet niet of je daar dan antwoord op wilt geven
Zijn jij en Papier een stelletje?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga je gang.
En date my mom is al afgelopen hoor!
Neequote:Op maandag 14 juli 2008 19:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zijn jij en Papier een stelletje?
Duidelijk!quote:
Dat . is . un. televisie . programma .quote:Op maandag 14 juli 2008 19:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer je moeder daten?
Ik woon al samen!
En jij weet dat omdat...?quote:
Datquote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat . is . un. televisie . programma .
Nahjah dan kom je het tenminste te wetenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Duidelijk!![]()
Sorry, maar zo ben ik.. Als ik iets wil weten, vraag ik het
Altijd een paar graden kouder douchen dan het buiten warm is.. Helptquote:Op maandag 14 juli 2008 19:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitgesport voor vandaag. Meteen de douche gepest en nu zweet ik me alweer kapot met de warmte in huis![]()
.
Easy way is my way zeg maarquote:Op maandag 14 juli 2008 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Nahjah dan kom je het tenminste te wetenWel zo handig
niks mis mee!quote:
Dat dacht ik..quote:
Hoe kan dat nou? Ik heb nog niet voor dr gekookt en ze drinkt geen koffie.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zijn jij en Papier een stelletje?
Geen idee. Zo werd ik gewoon wakker vandaagquote:Op maandag 14 juli 2008 19:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat dacht ik..
Maar waarom ben je nou chagrijnig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |