Ik doelde eigenlijk op Ajax, maargoed, als jij denkt dit zo te moeten interpreteren laat ik je lekker op die roze wolk zittenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, je bedoelde juist positief dat de KNVB wel gek zou zijn om Feyenoord te laten degraderen. In dat geval neem ik het toch even in beraad voor je!
Die roze wolk zweeft boven Amsterdam... rood en wit maakt roze hequote:Op maandag 14 juli 2008 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Ajax, maargoed, als jij denkt dit zo te moeten interpreteren laat ik je lekker op die roze wolk zitten.
Ik ben het niet eens met deze uitspraak en teken beroep aan. Gezien de feiten lijkt het mij immers niet meer dan billijk het woord friet te erkennen als deel van de Nederlandse Taal.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na een zorgvuldige afweging van alle argumenten en belangen, kan ik je meedelen dat ik tot de juiste conclusie ben gekomen in reactie op jouw verzoek: nee.
Vijnoord heeft dezelfde kleuren, pipoquote:Op maandag 14 juli 2008 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die roze wolk zweeft boven Amsterdam... rood en wit maakt roze he.
Maar het was me een plezante avond en ik heb me prima vermaakt met deze hoogstaande discussie, maar nu is het tijd om naar bed te gaan en schapen te tellen, voordat ze vermalen worden tot shoarma.
Maar Feyenoordfans zingen niet vol trots over de kleuren die samen roze makenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vijnoord heeft dezelfde kleuren, pipo.
Als je al zo ver heen bent is het wel bedtijd ja
Dat komt wel goed. Ik lust namelijk geen shoarmaquote:Slaap lekker Mart, en eet niet alle shoarma op, Muck en ik lusten ook nog wat.
Of was dat PSV?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Feyenoordfans zingen niet vol trots over de kleuren die samen roze maken.
[..]
BIj nader inzien wel, volgens mij. Als compromis houden we het dus gewoon bij PSV als de nichtenclub, akkoord?quote:
Of nietquote:Op maandag 14 juli 2008 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj nader inzien wel, volgens mij. Als compromis houden we het dus gewoon bij PSV als de nichtenclub, akkoord?
Eenschquote:Op maandag 14 juli 2008 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj nader inzien wel, volgens mij. Als compromis houden we het dus gewoon bij PSV als de nichtenclub, akkoord?
Nou nouquote:
Ik postte dat zonder in de gaten te hebben dat er een PSV-aanhanger (weer eens wat anders dan die platte karquote:
tsjonge jonge, belachelijk! en dat is modquote:Op maandag 14 juli 2008 00:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik postte dat zonder in de gaten te hebben dat er een PSV-aanhanger (weer eens wat anders dan die platte boerenkar) in de buurt was
.
Shit, mijn grapje net te laat iets vriendelijker gemaaktquote:Op maandag 14 juli 2008 00:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
tsjonge jonge, belachelijk! en dat is mod
Die "kameraden" in Rotterdam zijn de nichten want die lopen hand in handquote:Op maandag 14 juli 2008 00:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Shit, mijn grapje net te laat iets vriendelijker gemaakt.
Allemaal jaloezie gewoon, dat jullie de afgelopen jaren beter gepresteerd hebben...quote:Op maandag 14 juli 2008 00:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
tsjonge jonge, belachelijk! en dat is mod
Jij hebt zeker contact gehad met MPG?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die "kameraden" in Rotterdam zijn de nichten want die lopen hand in hand
Je blijft bezig hequote:Op maandag 14 juli 2008 00:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt zeker contact gehad met MPG?
Maar in dat geval trap ik dat balletje graag weer terug naar Amsterdam.
Nee hoorquote:
Niet alle ballen zijn rondquote:Op maandag 14 juli 2008 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Je blijft bezig he
De cirkel is rond en de bal ook
Dat is hier wel anders. Zaterdagavond een boete van 60 euro gehad omdat ik geen rijbewijs bij me had. En ik mocht nog wel van 'geluk' spreken dat ik niet ook nog eens 60 euro daar bovenop gekregen heb voor de papierquote:Op maandag 14 juli 2008 06:46 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. bij het naar binnen rijden van een politie-controle doen ze al niet eens meer de moeite mijn papieren te controleren. Ze willen kennelijk alleen mijn Indonesisch testen.
dat is mooie naaierij idd... hier is de boete officieel 3 euro, maar als je ter plekke voldoet (= in de zak van de agent) dan is het 1.50 euro.. nog nooit hoeven betalen overigens..quote:Op maandag 14 juli 2008 06:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is hier wel anders. Zaterdagavond een boete van 60 euro gehad omdat ik geen rijbewijs bij me had. En ik mocht nog wel van 'geluk' spreken dat ik niet ook nog eens 60 euro daar bovenop gekregen heb voor de papier![]()
![]()
![]()
Dat zijn betere bedragen inderdaad!quote:Op maandag 14 juli 2008 06:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is mooie naaierij idd... hier is de boete officieel 3 euro, maar als je ter plekke voldoet (= in de zak van de agent) dan is het 1.50 euro.. nog nooit hoeven betalen overigens..
maar niet als 45 euro je maandsalaris isquote:Op maandag 14 juli 2008 06:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn betere bedragen inderdaad!
Nu werkwerkwerk![]()
jij wint!quote:Op maandag 14 juli 2008 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
familiefeestje
"stukje doen"
Nou jullie weer
quote:Top 100 van vrijdag 11 juli 2008
03. 119 Pheno
22. 072 indahnesia.com
36. 062 Fha
39. 060 Muck
56. 049 Sander170
63. 048 DrakenVlieg
89. 040 Papierversnipperaar
99. 037 MPG
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Top 100 van zaterdag 12 juli 2008
15. 067 Dark_Angelus
16. 065 Muck
18. 064 Papierversnipperaar
35. 044 indahnesia.com
48. 039 OA
57. 037 Fha
quote:Top 100 van zondag 13 juli 2008
02. 227 JortK
08. 121 Dark_Angelus
09. 114 marcb1974
11. 103 DrakenVlieg
17. 090 Sander170
29. 067 Papierversnipperaar
37. 057 indahnesia.com
quote:
Alletwee?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
Ik heb het gehaald, ik heb het gehaald ik heb het gehááld![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is de koffie?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Wat eigenlijk?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
![]()
Toelatingsexamen voor de Hogeschool van Nijmegenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Toelatingsexamen voor de Hogeschool van Nijmegen.
Dat dusquote:Op maandag 14 juli 2008 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Toelatingsexamen voor de Hogeschool van Nijmegen.
Feli!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iyah lah, jelas dong!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef Pheno het volgende:
Ook daar zijn bushokjes?
owh, dan zal ik zo nog eens even gaan kijken dan.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef Pheno het volgende:
All lies!!!!!!!!!!
het antwoord krijg je morgen wel, want ik ga direct door naar een bierfeest verjaardagquote:Op maandag 14 juli 2008 15:22 schreef Pheno het volgende:
Dat is goed.
Whehe, zuipzequote:Op maandag 14 juli 2008 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het antwoord krijg je morgen wel, want ik ga direct door naar een bierfeest verjaardag
quote:
Dankquote:
ja, deze was niet optimaal, maar ik wilde je niet geheel zonder lege handen achterlatenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
Dank. Al moet ze iets vaker de zon zien, maar dat is op te lossen
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |