Je zou mijn gezichtsuitdrukking er eens bij moeten zien !quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:21 schreef Placenta het volgende:
Nice inderdaad. Erik1, je staat wel op elke foto alsof je net in je broek hebt staan schijten
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
@eR1k_: waar heb je die pa:nuu tee gekocht?
Bedanktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:09 schreef eR1k_ het volgende:
Daily Rush Rotterdam daar verkopen ze pa:nuu als je het eerst ff wilt passen.
Er hangt nog een vishaak door je lipquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
lang shirt + touwdingetje - american apparel
cardigan - h&m
[ afbeelding ]
legging - american apparel
schoenen - (van me zus) komen uit indonesië
Ziet d'r vet uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
lang shirt + touwdingetje - american apparel
cardigan - h&m
[ afbeelding ]
legging - american apparel
schoenen - (van me zus) komen uit indonesië
dikke sale @ BB store he.quote:
Hm, zal eens gaan kijken volgende week. Veel aanbod daar?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:45 schreef Chindo het volgende:
[..]
dikke sale @ BB store he.
die Avalon V-necks incl. sjaal zijn ook maar 45 euries nu..
Vind ze zelf wat looose - stap liever naar de overkant @ filippa K - maar voor de prijs..
Jammer alleen dat een zweet-plek het iets minder fris maakt.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jammer alleen dat een zweet-plek het iets minder fris maakt.
Echt mooiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Cardigan : Boss
Jurkje : One Step
Legging : Bijenkorf
Schoenen : Minnetonka
Mooimooiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Cardigan : Boss
Jurkje : One Step
Legging : Bijenkorf
Schoenen : Minnetonka
Ziet er erg goed uitquote:
Thnxquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:40 schreef eR1k_ het volgende:
Ik vind de fit van je pak bijzonder goed !
Het is niet voor me werk (nja soms voor school etc), heb dit pak speciaal aangeschaft voor het trouwfeest van mijn broer. Besteld op yooxquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt prachtig.
Voor je werk, neem ik aan?
Waar heb je dat pak gekocht, als ik vragen mag?
Thnxquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit
Mooi pak
Oke, dat je dat aandurft, zo'n pak kopen via internet. Was je niet bang met pasvormen e.d?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:58 schreef sarlo het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Het is niet voor me werk (nja soms voor school etc), heb dit pak speciaal aangeschaft voor het trouwfeest van mijn broer. Besteld op yoox
[..]
Thnx
Zo dat ziet er goed uit zeg, vooral die schoenenquote:
Ziet er goed uit, al is de broek iets te strak over de dijen volgens mij. Skinny pants. Maar de kleur is echt mooi, al komt het misschien ook door de achtergrond. Wat voor kleur is het precies? Het lijkt in te zitten tussen blauw en grijs?quote:
De sluiting van je broek komt onder je riem uit.staat niet netjes.(is mijn mening). verder.OKquote:
Je had ook zo'n site waar eerder een aantal Fokkers een soortgelijk horloge vandaan hadden gehaald voor een hele schappelijke prijs. Waaronder Erotica en de Brandweer dacht ik. Welke site dat was weet ik jammer genoeg niet meer.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:57 schreef SunBoom het volgende:
Dies geil![]()
Hoeveel heb je ervoor betaald en waar?
Danke feuerwehr.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:24 schreef D.zire het volgende:
http://furni.myshopify.com/collections/current-collection-1/
Ja had ik ook last van. Maar als je hem elke week bijstelt dan loopt ie nooit meer dan een minuut voor of achter. En ze vervangen de horloges als je er last van hebt zeggen ze.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:31 schreef SunBoom het volgende:
Bedankt, maar op de site zelf staat dat er problemen met dat horloge zijn. Iemand anders nog een (NLse) site waar ik een (imitatie/merkloze) Casio G-Shock kan vinden?
Coole blazer.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:53 schreef Chindo het volgende:
Vrijdag toen ik in de avond ging karten
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Superdry Tee
- Flat Head F380 (Zeker.. unsanforized; 14oz japanese yellow selvage denim)
En zaterdag
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Filippa K shirt
- Tommy H. Denim [heritage] blazertje
- Blue Blood slim
dus dat.
Je wilt een imitatie om de prijs? Casio G-Shocks zijn niet duur hoor, maar een euro of 40/50quote:Op zondag 20 juli 2008 15:31 schreef SunBoom het volgende:
Bedankt, maar op de site zelf staat dat er problemen met dat horloge zijn. Iemand anders nog een (NLse) site waar ik een (imitatie/merkloze) Casio G-Shock kan vinden?
Zeer mooie jeansquote:Op zondag 20 juli 2008 16:53 schreef Chindo het volgende:
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Superdry Tee
Misschien trouwens duidelijkere pics van je beide jeans?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:53 schreef Chindo het volgende:
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Superdry Tee
En zaterdag
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Filippa K shirt
- Blue Blood slim
dus dat.
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:53 schreef Chindo het volgende:
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Superdry Tee
En zaterdag
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Filippa K shirt
- Blue Blood slim
dus dat.
Weet ik, maar wil graag een witte en die is moeilijk(er) te vinden. Dus een imitatie van 20 euro in het wit zou top zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:41 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Je wilt een imitatie om de prijs? Casio G-Shocks zijn niet duur hoor, maar een euro of 40/50
ghehe zie dequote:Op zondag 20 juli 2008 23:27 schreef Chindo het volgende:
Ik vind dat mooi.
Heb er nog 5 meer ofzo, laat mij:p
Als ik een sjaal om zou moeten doen om de kou zou ik wss nooit een sjaal dragen =)
Want wou jij beweren dat het hier in NL zo koud is dat je echt een sjaal nodig hebt?hahaha..
En Gallagher, thanks!
Thanks thanks Zonnebril!quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:30 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Saaie outfit met saai en depressief kut weer![]()
Shirt : H&M
Vest: Vila
Jeans: citizen of humanity
Bedoelde u: verregend meisjequote:Op maandag 21 juli 2008 20:51 schreef verregentmeisje het volgende:
[ afbeelding ]
Outfit voor verjaardag (niet de mijne)
bolero ding - H&M
jurkje - Wonder Women
legging - H&M
Goh dat is echt de eerste keer dat ik die hoordequote:
Best leuke broek, jammer dat-ie té groot is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Bunker Records | Dior | Nike
In dat geval;quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:22 schreef zwahiel het volgende:
Scherp scherp...
Maar bij de Gamma probeer ik zo min mogelijk te komen, ben meer een Praxis man...
Is die lengte het model van de broek?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat is de bedoeling.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Is die lengte het model van de broek?
Dacht ik al. Ik vind het een toffe outfit.quote:
Waarom zou dat niet legaal zijn? Een pakketje versturen is toch niet illegaal? Er zijn 1000 en 1 sites waar je zoiets kan (laten) regelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:25 schreef Pie.cr het volgende:
Ik weet niet of ik reclame mag maken, en volgens mij is "proxiën" ook niet legaal dus als iemand meer info wil moet hij/zij even een PM sturen.
fuck, zeker een mooie broek.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Als het via een legale weg gaat, is het legaal.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:56 schreef Pie.cr het volgende:
Geen idee, maar het douanerecht omzeilen zal vast niet legaal zijn.
Off-topic trouwens.
je omzeilt het douanerecht helemaal niet, maar ze controleren gewoon niet alle pakketjes, anders had je nml nog +30% bij kunnen betalenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:56 schreef Pie.cr het volgende:
Geen idee, maar het douanerecht omzeilen zal vast niet legaal zijn.
Off-topic trouwens.
Ziet er best leuk uit!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
De rode stipjes zijn appeltjes.
Onzin, dat ligt aan je eigen voorkeur...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:27 schreef Cloud_SB het volgende:
Gewoon korte broek.
Vroeger was dat boven de knie tegenwoordig onder de knie.
Lol, het is dat je het zeg. Maar ik was dus van plan op 2 APC´s te kopen een new cure en een new standard. Zou toch nog een Dior MIJ willen alleen laat em wel een stuk inkorten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:09 schreef Pie.cr het volgende:
MIJ, de MII zijn van mindere kwaliteit. Als je niet zo van stacken houd zou je ook naar de A.P.C. new cure in zwart kunnen kijken, ongeveer hetzelfde model maar met een kortere inseam. De foto's die ik van ingekorte 19cm's heb gezien doen in mijn ogen echt af aan het hele model.
Geen onzin, dat is de mode atm. Uiteraard worden er ook korte broeken verkocht in heren zaken die boven de knie eindigen, maar daar hebben we het hier niet over.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:28 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Onzin, dat ligt aan je eigen voorkeur...
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:15 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde even 'pimpen' met mijn zelfgemaakt jan taminau jurkje.
+ glans legging van wings
avec lakpumps
Jij, blijkbaar. Ik wel.quote:Op zondag 27 juli 2008 08:59 schreef hoppla het volgende:
[..]
Geen onzin, dat is de mode atm. Uiteraard worden er ook korte broeken verkocht in heren zaken die boven de knie eindigen, maar daar hebben we het hier niet over.
Je quote Mindstate toch? Dus het kan me aan me reet roesten dat het jou weinig interesseert. Je ziet zelf ook wel dat hij zijn kleding niet bij de Hout Brox haalt en zijn schoenen niet van Mephisto zijn aangezien hij redelijk modebewust (kut woord eigenlijk) gekleed is.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:47 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Jij, blijkbaar. Ik wel.
Wat de mode is, interesseert me vrij weinig.
Ik quootte Cloud_SB.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:32 schreef hoppla het volgende:
[..]
Je quote Mindstate toch? Dus het kan me aan me reet roesten dat het jou weinig interesseert. Je ziet zelf ook wel dat hij zijn kleding niet bij de Hout Brox haalt en zijn schoenen niet van Mephisto zijn aangezien hij redelijk modebewust (kut woord eigenlijk) gekleed is.
Ik mis je gouden kettingquote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Maar toen had ik het bij een feest aan
Gelukkig draagt 'ie een hemd van Esprit met aardig wat elastiek erin, anders scheur je er gemakkelijk uit wil je een hendig sjiecke slip maken gek.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Maar toen had ik het bij een feest aan
Blousen van Espiritquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:41 schreef Daury het volgende:
[..]
Gelukkig draagt 'ie een hemd van Esprit met aardig wat elastiek erin, anders scheur je er gemakkelijk uit wil je een hendig sjiecke slip maken gek.
Wat is er geil aan Esprit ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Blousen van Espirit
Als ik het merk van de blouse noem gaat iedereen in dit topic huilen dat ik zogenaamd "merkengeil" benterwijl je het niet es aan de blouse ziet
Niks, maar dat overhemd is heul niet van espiritquote:
Dit. Man = overhemdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:00 schreef nietzman het volgende:
O-ver-hemd.
Tofquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:15 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde even 'pimpen' met mijn zelfgemaakt jan taminau jurkje.
+ glans legging van wings
avec lakpumps
Dat woord, wat doe jequote:
Die schoenen zijn vet manquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:05 schreef Dolichologofobie het volgende:
Leuk shirt, jammer van die afschuwelijke schoenen en 3/4-broek.
iemand die, net als ik, moeite heeft te bepalen wat nou ook alweer wat isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:27 schreef ajuu het volgende:
[..]
bij esprit noemen ze het, god mag weten waarom, blouse. in de etalages tenminste.
shirt is de makkelijkste. kan nooit mis. meisjes dragen blousen - bloesjes. overhemd is mischien al ouderwets. bij suitsupply en oger en dat soort segment winkels heet het shirt. H&M of ZARA noemt het altijd overhemd trouwens. voor jongens. dit its trouwens meer een t-shirt topic aan het worden hehehe.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
iemand die, net als ik, moeite heeft te bepalen wat nou ook alweer wat is
Kan je beter je arm zo ver mogelijk van je af houden en dan een foto van jezelf maken. Nu zie je er niet zoveel van.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik blijf het moeilijk vinden zonder spiegel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UNDFTD X AT X Nike Dunk High Mita Edition
Het is kut ja,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:06 schreef Cloud_SB het volgende:
Donderdag maar weer is een poging wagen. Camera ligt nog op mijn werk.
Vreselijk fout.quote:
Shirt en broek zijn best leuk.quote:
Sinds wanneer is alles tegenwoordig gay wat er gewoon wat netter uitziet ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jovink, ga eens naar Berlijn dan. Muziek in Berlijn
. Berliners
.
@maikuuul:
veters in je schoenen is gay. Ik strik al mijn schoenen altijd (toch bijna zo'n 40 paar inmiddels..)
Soms.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:05 schreef jovink het volgende:
zal me aan mijn aarsje roeste. Ze (Ze Germans) zien er ontiegelijk slecht uit qua kleding, en nog maar over de muziek in ZAK maar niet te spreken met dito dj's
Jovinkje ouwe boef!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:05 schreef jovink het volgende:
zal me aan mijn aarsje roeste. Ze (Ze Germans) zien er ontiegelijk slecht uit qua kleding, en nog maar over de muziek in ZAK maar niet te spreken met dito dj's
In Amerika doen ze niet anders, (bijna) iedereen vetert daar schoenenquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:51 schreef Stansfield het volgende:
En schoenen/sneakers hoor je gewoon te veteren.
Auwquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:05 schreef jovink het volgende:
en nog maar over de muziek in ZAK maar niet te spreken met dito dj's
Als ze ergens niets van kleding wetenquote:In Amerika doen ze niet anders
dat is anders dat is subcultuur maar dit kon echt niet en daar is parsel het stiekem ook mee eensquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jovink, ga eens naar Berlijn dan. Muziek in Berlijn
. Berliners
.
Leukquote:Op zondag 27 juli 2008 10:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]had jij het niet verschrikkelijk warm? Volgens mij is je Taminau jurkje wel mooi gelukt, ik zie hem niet heel goed op de foto, maar de vorm ziet er tof uit
.
[ afbeelding ]
Katoenen jurkje van Filippa K (de band in de taille is wit met donkergroen en donkerpaars)
Heels van Zara.
Je hebt mooie benen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:52 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje van turnover, riem jackpot en heels van nine west
sinds plimsolls bij de men at work en sasha liggen is het voorbij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:52 schreef GuyFawkes het volgende:
Henk: schoenen zijn tof. Plimsolls zijn de shit.
Nordic Walkingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:14 schreef Pie.cr het volgende:
Nice Grasmat =).
[ afbeelding ]
AA|NF|Skull5010XX 6x6|Nike
Oh ik ben nog steeds verlieeeeeefd op je heels!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nordic Walking
Grapje je ziet er weer lekker uit hurr.
[ afbeelding ]
Mwuh, riem zit scheef.
H&M H&M Zara.
Change?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ik ben nog steeds verlieeeeeefd op je heels!
Any change dat ze deze nog verkopen?
Luv zem!
Foto, prijs?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik vermoed van niet, maar ze hebben nu wel iets wat er een beetje op lijkt, zelfde hakhoogte, veel leer op de wreef, maar dan nog wat meer bandjes geloof ik...
Mijn voeten beginnen al pijn te doen aan het eind van de dag wanneer ik de hele dag vans aan heb.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef Erotica_ het volgende:
Woei! Grasmat is er weer bij
[ afbeelding ]
aa
replay
vans
jammer van de schoenen, ja kweet. maar ik ging naar een concert en voeten doen verdomd pijn als ik swears draag.
Ik denk (mag toch hopen) dat het een pyamabroek isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt een testbeeld op je broek.
quote:
jeweetet, en ik kom harder als nooit tevorenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef Erotica_ het volgende:
Woei! Grasmat is er weer bij
[ afbeelding ]
aa
replay
vans
jammer van de schoenen, ja kweet. maar ik ging naar een concert en voeten doen verdomd pijn als ik swears draag.
Jurkje ziet er zover ik kan zien leuk uitquote:Op zondag 27 juli 2008 10:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]had jij het niet verschrikkelijk warm? Volgens mij is je Taminau jurkje wel mooi gelukt, ik zie hem niet heel goed op de foto, maar de vorm ziet er tof uit
.
[ afbeelding ]
Katoenen jurkje van Filippa K (de band in de taille is wit met donkergroen en donkerpaars)
Heels van Zara.
Plimsolls zijn nog wel ok.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef grasmat het volgende:
[..]
jeweetet, en ik kom harder als nooit tevoren
een half jaar geleden heb ik ook al ns wat over je schoenen gezegd, koop gewoon zwarte plimsolls voor die festivals.. 15 euro zipper, ideaal voor festivals.
En dan wel alleen festivals, want plimsolls zijn inmiddels kapot gemaakt door de sascha en invito, waardoor het overgewaaid is naar de jack en jones jeugd.
Dus Henk, je bent te laat..
edit: blauwe plimsolls zijn daarentegen wel te gek!
Wat voor fiets is dat eigenlijk??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
hm, hm, filippa k, vans
leuke kleren en goed figuurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:07 schreef Footprint het volgende:
Today:
[ afbeelding ]
Top: Asos.com
Vestje: Vero Moda
Leren rokje: H&M
Panty: Hema
Schoenen: Daryl van Wouw @ Sacha
Die filippa k broek is iig wel super hardd!!..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor fiets is dat eigenlijk??
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor fiets is dat eigenlijk??
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef Chindo het volgende:
[..]
Die filippa k broek is iig wel super hardd!!..
waarom ik al een tijdje niks post;
ik werk meer dan 50u in de week [vanwege vakantie xD] waarvan 40u bij een Porsche centrum, dus mooie kleren aan zit er niet in
Heb trouwens wel een jack gevonden van Filippa K een tijdje terug, zal wel even posten als ik weer wat ga maken =)
In NL gekocht? Zoja, waar?quote:
Nee, ik heb het t-shirt in Wenen gekocht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In NL gekocht? Zoja, waar?
Maar het gaat om die broek van Humor (ik ga er namelijk vanuit dat die tee van Marvel is)quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:38 schreef CheapAss het volgende:
[..]
Nee, ik heb het t-shirt in Wenen gekocht.
Haha sorry, ik zie het nu pas dat je de broek bedoelde.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar het gaat om die broek van Humor (ik ga er namelijk vanuit dat die tee van Marvel is)
Thanks, maar een keer naar Utrecht dan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:44 schreef CheapAss het volgende:
[..]
Haha sorry, ik zie het nu pas dat je de broek bedoelde.
De broek heb ik bij Revenge in Utrecht gekocht.
Onze toekomstige woonplaats en bierbuik ook.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:22 schreef eR1k_ het volgende:
Cloud en Henk's fiets matchen hard jeweetz
Die truiquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:12 schreef Cloud_SB het volgende:
[ afbeelding ]
MHI Blows your mind X MHI Snocords X blote voeten (schoenen in huis is voor posers)
Mooi!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:07 schreef Footprint het volgende:
Today:
[ afbeelding ]
Top: Asos.com
Vestje: Vero Moda
Leren rokje: H&M
Panty: Hema
Schoenen: Daryl van Wouw @ Sacha
Inderdaad.quote:
furniquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:13 schreef ToooonyBell het volgende:
[..]
eR1k, welk merk/model is dat witte horloge en waar heb je hem gekocht?
nicequote:Op zondag 24 augustus 2008 15:21 schreef Placenta het volgende:
[..]
furni
http://furni.myshopify.com/products/farmer
Is die trui niet van je broer / voor jongens ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trui - element
broek - miss sixty
en schoenen heavy mentals, maar die heb ik nu niet meer aan..
Neukteugelsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef eR1k_ het volgende:
Die rok accentueert de vorm van je taille geweldig mooi.
Waar is de bijbehorende pet bij die rok?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
H&M, Susan Bijl, H&M, H&M, Topshop.
Meisjes mogen heul geen niet vrouwelijke kleren dragen !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
@ maikuuul
ja dat is een jongenstrui, dus?
@ erotica_
nee, komt door de zon
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meisjes mogen heul geen niet vrouwelijke kleren dragen !
Wat is dat voor een witte schans links?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:00 schreef Cloud_SB het volgende:
[ afbeelding ]
Nike SB Stussy X Sugarcane X MHI
En voor als de zo'n ineens weg gaat:
[ afbeelding ]
Nike SB Stussy X SugarCane X MHI X Maharishi
Nou en.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meisjes mogen heul geen niet vrouwelijke kleren dragen !
Ben jij jamai?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
hm, hm, filippa k, vans
Wat seto al zei. Dat is voor foto's.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is dat voor een witte schans links?
Bedankt, ik kon er niets van makenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:54 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Wat seto al zei. Dat is voor foto's.
Buitenbeeld staat nog een lightbox en 2 lampen op statief voor de kleinere dingen.
Als alles set-up is ziet het er uit als hier:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:54 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Wat seto al zei. Dat is voor foto's.
Buitenbeeld staat nog een lightbox en 2 lampen op statief voor de kleinere dingen.
Als alles set-up is ziet het er uit als hier:
[ afbeelding ]
Al die schoenendozen linksquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:11 schreef Cloud_SB het volgende:
Omdat ik dat doek graag wit wil houden en mijn schoenen zijn nou niet bepaald schoon van onderen.
Oja vandaag vanuit een andere hoek:
[ afbeelding ]
Nike Tech Pack Hoody X Maharishi T-shirt X SugarCane Jeans X Nike SB Shanghai 2
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:11 schreef Cloud_SB het volgende:
Omdat ik dat doek graag wit wil houden en mijn schoenen zijn nou niet bepaald schoon van onderen.
Oja vandaag vanuit een andere hoek:
[ afbeelding ]
Nike Tech Pack Hoody X Maharishi T-shirt X SugarCane Jeans X Nike SB Shanghai 2
inclusief motorhead tshirt, sjawelquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
FYAH.Ben jij dat. Muahahaha.
Kekke riem en ketting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |