Je zou mijn gezichtsuitdrukking er eens bij moeten zien !quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:21 schreef Placenta het volgende:
Nice inderdaad. Erik1, je staat wel op elke foto alsof je net in je broek hebt staan schijten
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
@eR1k_: waar heb je die pa:nuu tee gekocht?
Bedanktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:09 schreef eR1k_ het volgende:
Daily Rush Rotterdam daar verkopen ze pa:nuu als je het eerst ff wilt passen.
Er hangt nog een vishaak door je lipquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
lang shirt + touwdingetje - american apparel
cardigan - h&m
[ afbeelding ]
legging - american apparel
schoenen - (van me zus) komen uit indonesië
Ziet d'r vet uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
lang shirt + touwdingetje - american apparel
cardigan - h&m
[ afbeelding ]
legging - american apparel
schoenen - (van me zus) komen uit indonesië
dikke sale @ BB store he.quote:
Hm, zal eens gaan kijken volgende week. Veel aanbod daar?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:45 schreef Chindo het volgende:
[..]
dikke sale @ BB store he.
die Avalon V-necks incl. sjaal zijn ook maar 45 euries nu..
Vind ze zelf wat looose - stap liever naar de overkant @ filippa K - maar voor de prijs..
Jammer alleen dat een zweet-plek het iets minder fris maakt.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jammer alleen dat een zweet-plek het iets minder fris maakt.
Echt mooiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Cardigan : Boss
Jurkje : One Step
Legging : Bijenkorf
Schoenen : Minnetonka
Mooimooiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Cardigan : Boss
Jurkje : One Step
Legging : Bijenkorf
Schoenen : Minnetonka
Ziet er erg goed uitquote:
Thnxquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:40 schreef eR1k_ het volgende:
Ik vind de fit van je pak bijzonder goed !
Het is niet voor me werk (nja soms voor school etc), heb dit pak speciaal aangeschaft voor het trouwfeest van mijn broer. Besteld op yooxquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt prachtig.
Voor je werk, neem ik aan?
Waar heb je dat pak gekocht, als ik vragen mag?
Thnxquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit
Mooi pak
Oke, dat je dat aandurft, zo'n pak kopen via internet. Was je niet bang met pasvormen e.d?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:58 schreef sarlo het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Het is niet voor me werk (nja soms voor school etc), heb dit pak speciaal aangeschaft voor het trouwfeest van mijn broer. Besteld op yoox
[..]
Thnx
Zo dat ziet er goed uit zeg, vooral die schoenenquote:
Ziet er goed uit, al is de broek iets te strak over de dijen volgens mij. Skinny pants. Maar de kleur is echt mooi, al komt het misschien ook door de achtergrond. Wat voor kleur is het precies? Het lijkt in te zitten tussen blauw en grijs?quote:
De sluiting van je broek komt onder je riem uit.staat niet netjes.(is mijn mening). verder.OKquote:
Je had ook zo'n site waar eerder een aantal Fokkers een soortgelijk horloge vandaan hadden gehaald voor een hele schappelijke prijs. Waaronder Erotica en de Brandweer dacht ik. Welke site dat was weet ik jammer genoeg niet meer.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:57 schreef SunBoom het volgende:
Dies geil![]()
Hoeveel heb je ervoor betaald en waar?
Danke feuerwehr.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:24 schreef D.zire het volgende:
http://furni.myshopify.com/collections/current-collection-1/
Ja had ik ook last van. Maar als je hem elke week bijstelt dan loopt ie nooit meer dan een minuut voor of achter. En ze vervangen de horloges als je er last van hebt zeggen ze.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:31 schreef SunBoom het volgende:
Bedankt, maar op de site zelf staat dat er problemen met dat horloge zijn. Iemand anders nog een (NLse) site waar ik een (imitatie/merkloze) Casio G-Shock kan vinden?
Coole blazer.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:53 schreef Chindo het volgende:
Vrijdag toen ik in de avond ging karten
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Superdry Tee
- Flat Head F380 (Zeker.. unsanforized; 14oz japanese yellow selvage denim)
En zaterdag
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Filippa K shirt
- Tommy H. Denim [heritage] blazertje
- Blue Blood slim
dus dat.
Je wilt een imitatie om de prijs? Casio G-Shocks zijn niet duur hoor, maar een euro of 40/50quote:Op zondag 20 juli 2008 15:31 schreef SunBoom het volgende:
Bedankt, maar op de site zelf staat dat er problemen met dat horloge zijn. Iemand anders nog een (NLse) site waar ik een (imitatie/merkloze) Casio G-Shock kan vinden?
Zeer mooie jeansquote:Op zondag 20 juli 2008 16:53 schreef Chindo het volgende:
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Superdry Tee
Misschien trouwens duidelijkere pics van je beide jeans?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:53 schreef Chindo het volgende:
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Superdry Tee
En zaterdag
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Filippa K shirt
- Blue Blood slim
dus dat.
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:53 schreef Chindo het volgende:
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Superdry Tee
En zaterdag
[ afbeelding ]
- H&M Shawl
- Filippa K shirt
- Blue Blood slim
dus dat.
Weet ik, maar wil graag een witte en die is moeilijk(er) te vinden. Dus een imitatie van 20 euro in het wit zou top zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:41 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Je wilt een imitatie om de prijs? Casio G-Shocks zijn niet duur hoor, maar een euro of 40/50
ghehe zie dequote:Op zondag 20 juli 2008 23:27 schreef Chindo het volgende:
Ik vind dat mooi.
Heb er nog 5 meer ofzo, laat mij:p
Als ik een sjaal om zou moeten doen om de kou zou ik wss nooit een sjaal dragen =)
Want wou jij beweren dat het hier in NL zo koud is dat je echt een sjaal nodig hebt?hahaha..
En Gallagher, thanks!
Thanks thanks Zonnebril!quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:30 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Saaie outfit met saai en depressief kut weer![]()
Shirt : H&M
Vest: Vila
Jeans: citizen of humanity
Bedoelde u: verregend meisjequote:Op maandag 21 juli 2008 20:51 schreef verregentmeisje het volgende:
[ afbeelding ]
Outfit voor verjaardag (niet de mijne)
bolero ding - H&M
jurkje - Wonder Women
legging - H&M
Goh dat is echt de eerste keer dat ik die hoordequote:
Best leuke broek, jammer dat-ie té groot is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Bunker Records | Dior | Nike
In dat geval;quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:22 schreef zwahiel het volgende:
Scherp scherp...
Maar bij de Gamma probeer ik zo min mogelijk te komen, ben meer een Praxis man...
Is die lengte het model van de broek?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Bunker Records | Dior | Nike
Ja, dat is de bedoeling.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Is die lengte het model van de broek?
Dacht ik al. Ik vind het een toffe outfit.quote:
Waarom zou dat niet legaal zijn? Een pakketje versturen is toch niet illegaal? Er zijn 1000 en 1 sites waar je zoiets kan (laten) regelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:25 schreef Pie.cr het volgende:
Ik weet niet of ik reclame mag maken, en volgens mij is "proxiën" ook niet legaal dus als iemand meer info wil moet hij/zij even een PM sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |