fuck, zeker een mooie broek.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:06 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Bunker Records | Dior | Nike
Als het via een legale weg gaat, is het legaal.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:56 schreef Pie.cr het volgende:
Geen idee, maar het douanerecht omzeilen zal vast niet legaal zijn.
Off-topic trouwens.
je omzeilt het douanerecht helemaal niet, maar ze controleren gewoon niet alle pakketjes, anders had je nml nog +30% bij kunnen betalenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:56 schreef Pie.cr het volgende:
Geen idee, maar het douanerecht omzeilen zal vast niet legaal zijn.
Off-topic trouwens.
Ziet er best leuk uit!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
De rode stipjes zijn appeltjes.
Onzin, dat ligt aan je eigen voorkeur...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:27 schreef Cloud_SB het volgende:
Gewoon korte broek.
Vroeger was dat boven de knie tegenwoordig onder de knie.
Lol, het is dat je het zeg. Maar ik was dus van plan op 2 APC´s te kopen een new cure en een new standard. Zou toch nog een Dior MIJ willen alleen laat em wel een stuk inkorten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:09 schreef Pie.cr het volgende:
MIJ, de MII zijn van mindere kwaliteit. Als je niet zo van stacken houd zou je ook naar de A.P.C. new cure in zwart kunnen kijken, ongeveer hetzelfde model maar met een kortere inseam. De foto's die ik van ingekorte 19cm's heb gezien doen in mijn ogen echt af aan het hele model.
Geen onzin, dat is de mode atm. Uiteraard worden er ook korte broeken verkocht in heren zaken die boven de knie eindigen, maar daar hebben we het hier niet over.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:28 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Onzin, dat ligt aan je eigen voorkeur...
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:15 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde even 'pimpen' met mijn zelfgemaakt jan taminau jurkje.
+ glans legging van wings
avec lakpumps
Jij, blijkbaar. Ik wel.quote:Op zondag 27 juli 2008 08:59 schreef hoppla het volgende:
[..]
Geen onzin, dat is de mode atm. Uiteraard worden er ook korte broeken verkocht in heren zaken die boven de knie eindigen, maar daar hebben we het hier niet over.
Je quote Mindstate toch? Dus het kan me aan me reet roesten dat het jou weinig interesseert. Je ziet zelf ook wel dat hij zijn kleding niet bij de Hout Brox haalt en zijn schoenen niet van Mephisto zijn aangezien hij redelijk modebewust (kut woord eigenlijk) gekleed is.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:47 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Jij, blijkbaar. Ik wel.
Wat de mode is, interesseert me vrij weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |