Wat voor fiets is dat eigenlijk??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
hm, hm, filippa k, vans
leuke kleren en goed figuurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:07 schreef Footprint het volgende:
Today:
[ afbeelding ]
Top: Asos.com
Vestje: Vero Moda
Leren rokje: H&M
Panty: Hema
Schoenen: Daryl van Wouw @ Sacha
Die filippa k broek is iig wel super hardd!!..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor fiets is dat eigenlijk??
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor fiets is dat eigenlijk??
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef Chindo het volgende:
[..]
Die filippa k broek is iig wel super hardd!!..
waarom ik al een tijdje niks post;
ik werk meer dan 50u in de week [vanwege vakantie xD] waarvan 40u bij een Porsche centrum, dus mooie kleren aan zit er niet in
Heb trouwens wel een jack gevonden van Filippa K een tijdje terug, zal wel even posten als ik weer wat ga maken =)
In NL gekocht? Zoja, waar?quote:
Nee, ik heb het t-shirt in Wenen gekocht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In NL gekocht? Zoja, waar?
Maar het gaat om die broek van Humor (ik ga er namelijk vanuit dat die tee van Marvel is)quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:38 schreef CheapAss het volgende:
[..]
Nee, ik heb het t-shirt in Wenen gekocht.
Haha sorry, ik zie het nu pas dat je de broek bedoelde.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar het gaat om die broek van Humor (ik ga er namelijk vanuit dat die tee van Marvel is)
Thanks, maar een keer naar Utrecht dan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:44 schreef CheapAss het volgende:
[..]
Haha sorry, ik zie het nu pas dat je de broek bedoelde.
De broek heb ik bij Revenge in Utrecht gekocht.
Onze toekomstige woonplaats en bierbuik ook.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:22 schreef eR1k_ het volgende:
Cloud en Henk's fiets matchen hard jeweetz
Die truiquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:12 schreef Cloud_SB het volgende:
[ afbeelding ]
MHI Blows your mind X MHI Snocords X blote voeten (schoenen in huis is voor posers)
Mooi!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:07 schreef Footprint het volgende:
Today:
[ afbeelding ]
Top: Asos.com
Vestje: Vero Moda
Leren rokje: H&M
Panty: Hema
Schoenen: Daryl van Wouw @ Sacha
Inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |