Mijn voeten beginnen al pijn te doen aan het eind van de dag wanneer ik de hele dag vans aan heb.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef Erotica_ het volgende:
Woei! Grasmat is er weer bij
[ afbeelding ]
aa
replay
vans
jammer van de schoenen, ja kweet. maar ik ging naar een concert en voeten doen verdomd pijn als ik swears draag.
Ik denk (mag toch hopen) dat het een pyamabroek isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt een testbeeld op je broek.
quote:
jeweetet, en ik kom harder als nooit tevorenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef Erotica_ het volgende:
Woei! Grasmat is er weer bij
[ afbeelding ]
aa
replay
vans
jammer van de schoenen, ja kweet. maar ik ging naar een concert en voeten doen verdomd pijn als ik swears draag.
Jurkje ziet er zover ik kan zien leuk uitquote:Op zondag 27 juli 2008 10:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]had jij het niet verschrikkelijk warm? Volgens mij is je Taminau jurkje wel mooi gelukt, ik zie hem niet heel goed op de foto, maar de vorm ziet er tof uit
.
[ afbeelding ]
Katoenen jurkje van Filippa K (de band in de taille is wit met donkergroen en donkerpaars)
Heels van Zara.
Plimsolls zijn nog wel ok.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef grasmat het volgende:
[..]
jeweetet, en ik kom harder als nooit tevoren
een half jaar geleden heb ik ook al ns wat over je schoenen gezegd, koop gewoon zwarte plimsolls voor die festivals.. 15 euro zipper, ideaal voor festivals.
En dan wel alleen festivals, want plimsolls zijn inmiddels kapot gemaakt door de sascha en invito, waardoor het overgewaaid is naar de jack en jones jeugd.
Dus Henk, je bent te laat..
edit: blauwe plimsolls zijn daarentegen wel te gek!
Wat voor fiets is dat eigenlijk??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
hm, hm, filippa k, vans
leuke kleren en goed figuurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:07 schreef Footprint het volgende:
Today:
[ afbeelding ]
Top: Asos.com
Vestje: Vero Moda
Leren rokje: H&M
Panty: Hema
Schoenen: Daryl van Wouw @ Sacha
Die filippa k broek is iig wel super hardd!!..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor fiets is dat eigenlijk??
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor fiets is dat eigenlijk??
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:31 schreef Chindo het volgende:
[..]
Die filippa k broek is iig wel super hardd!!..
waarom ik al een tijdje niks post;
ik werk meer dan 50u in de week [vanwege vakantie xD] waarvan 40u bij een Porsche centrum, dus mooie kleren aan zit er niet in
Heb trouwens wel een jack gevonden van Filippa K een tijdje terug, zal wel even posten als ik weer wat ga maken =)
In NL gekocht? Zoja, waar?quote:
Nee, ik heb het t-shirt in Wenen gekocht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In NL gekocht? Zoja, waar?
Maar het gaat om die broek van Humor (ik ga er namelijk vanuit dat die tee van Marvel is)quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:38 schreef CheapAss het volgende:
[..]
Nee, ik heb het t-shirt in Wenen gekocht.
Haha sorry, ik zie het nu pas dat je de broek bedoelde.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar het gaat om die broek van Humor (ik ga er namelijk vanuit dat die tee van Marvel is)
Thanks, maar een keer naar Utrecht dan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:44 schreef CheapAss het volgende:
[..]
Haha sorry, ik zie het nu pas dat je de broek bedoelde.
De broek heb ik bij Revenge in Utrecht gekocht.
Onze toekomstige woonplaats en bierbuik ook.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:22 schreef eR1k_ het volgende:
Cloud en Henk's fiets matchen hard jeweetz
Die truiquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:12 schreef Cloud_SB het volgende:
[ afbeelding ]
MHI Blows your mind X MHI Snocords X blote voeten (schoenen in huis is voor posers)
Mooi!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:07 schreef Footprint het volgende:
Today:
[ afbeelding ]
Top: Asos.com
Vestje: Vero Moda
Leren rokje: H&M
Panty: Hema
Schoenen: Daryl van Wouw @ Sacha
Inderdaad.quote:
furniquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:13 schreef ToooonyBell het volgende:
[..]
eR1k, welk merk/model is dat witte horloge en waar heb je hem gekocht?
nicequote:Op zondag 24 augustus 2008 15:21 schreef Placenta het volgende:
[..]
furni
http://furni.myshopify.com/products/farmer
Is die trui niet van je broer / voor jongens ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trui - element
broek - miss sixty
en schoenen heavy mentals, maar die heb ik nu niet meer aan..
Neukteugelsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef eR1k_ het volgende:
Die rok accentueert de vorm van je taille geweldig mooi.
Waar is de bijbehorende pet bij die rok?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
H&M, Susan Bijl, H&M, H&M, Topshop.
Meisjes mogen heul geen niet vrouwelijke kleren dragen !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
@ maikuuul
ja dat is een jongenstrui, dus?
@ erotica_
nee, komt door de zon
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meisjes mogen heul geen niet vrouwelijke kleren dragen !
Wat is dat voor een witte schans links?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:00 schreef Cloud_SB het volgende:
[ afbeelding ]
Nike SB Stussy X Sugarcane X MHI
En voor als de zo'n ineens weg gaat:
[ afbeelding ]
Nike SB Stussy X SugarCane X MHI X Maharishi
Nou en.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meisjes mogen heul geen niet vrouwelijke kleren dragen !
Ben jij jamai?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
hm, hm, filippa k, vans
Wat seto al zei. Dat is voor foto's.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is dat voor een witte schans links?
Bedankt, ik kon er niets van makenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:54 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Wat seto al zei. Dat is voor foto's.
Buitenbeeld staat nog een lightbox en 2 lampen op statief voor de kleinere dingen.
Als alles set-up is ziet het er uit als hier:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:54 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Wat seto al zei. Dat is voor foto's.
Buitenbeeld staat nog een lightbox en 2 lampen op statief voor de kleinere dingen.
Als alles set-up is ziet het er uit als hier:
[ afbeelding ]
Al die schoenendozen linksquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:11 schreef Cloud_SB het volgende:
Omdat ik dat doek graag wit wil houden en mijn schoenen zijn nou niet bepaald schoon van onderen.
Oja vandaag vanuit een andere hoek:
[ afbeelding ]
Nike Tech Pack Hoody X Maharishi T-shirt X SugarCane Jeans X Nike SB Shanghai 2
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:11 schreef Cloud_SB het volgende:
Omdat ik dat doek graag wit wil houden en mijn schoenen zijn nou niet bepaald schoon van onderen.
Oja vandaag vanuit een andere hoek:
[ afbeelding ]
Nike Tech Pack Hoody X Maharishi T-shirt X SugarCane Jeans X Nike SB Shanghai 2
inclusief motorhead tshirt, sjawelquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
FYAH.Ben jij dat. Muahahaha.
Kekke riem en ketting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |