Mijn voeten beginnen al pijn te doen aan het eind van de dag wanneer ik de hele dag vans aan heb.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef Erotica_ het volgende:
Woei! Grasmat is er weer bij
[ afbeelding ]
aa
replay
vans
jammer van de schoenen, ja kweet. maar ik ging naar een concert en voeten doen verdomd pijn als ik swears draag.
Ik denk (mag toch hopen) dat het een pyamabroek isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt een testbeeld op je broek.
quote:
jeweetet, en ik kom harder als nooit tevorenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef Erotica_ het volgende:
Woei! Grasmat is er weer bij
[ afbeelding ]
aa
replay
vans
jammer van de schoenen, ja kweet. maar ik ging naar een concert en voeten doen verdomd pijn als ik swears draag.
Jurkje ziet er zover ik kan zien leuk uitquote:Op zondag 27 juli 2008 10:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]had jij het niet verschrikkelijk warm? Volgens mij is je Taminau jurkje wel mooi gelukt, ik zie hem niet heel goed op de foto, maar de vorm ziet er tof uit
.
[ afbeelding ]
Katoenen jurkje van Filippa K (de band in de taille is wit met donkergroen en donkerpaars)
Heels van Zara.
Plimsolls zijn nog wel ok.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef grasmat het volgende:
[..]
jeweetet, en ik kom harder als nooit tevoren
een half jaar geleden heb ik ook al ns wat over je schoenen gezegd, koop gewoon zwarte plimsolls voor die festivals.. 15 euro zipper, ideaal voor festivals.
En dan wel alleen festivals, want plimsolls zijn inmiddels kapot gemaakt door de sascha en invito, waardoor het overgewaaid is naar de jack en jones jeugd.
Dus Henk, je bent te laat..
edit: blauwe plimsolls zijn daarentegen wel te gek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |