Ik quootte Cloud_SB.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:32 schreef hoppla het volgende:
[..]
Je quote Mindstate toch? Dus het kan me aan me reet roesten dat het jou weinig interesseert. Je ziet zelf ook wel dat hij zijn kleding niet bij de Hout Brox haalt en zijn schoenen niet van Mephisto zijn aangezien hij redelijk modebewust (kut woord eigenlijk) gekleed is.
Ik mis je gouden kettingquote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Maar toen had ik het bij een feest aan
Gelukkig draagt 'ie een hemd van Esprit met aardig wat elastiek erin, anders scheur je er gemakkelijk uit wil je een hendig sjiecke slip maken gek.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Maar toen had ik het bij een feest aan
Blousen van Espiritquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:41 schreef Daury het volgende:
[..]
Gelukkig draagt 'ie een hemd van Esprit met aardig wat elastiek erin, anders scheur je er gemakkelijk uit wil je een hendig sjiecke slip maken gek.
Wat is er geil aan Esprit ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Blousen van Espirit
Als ik het merk van de blouse noem gaat iedereen in dit topic huilen dat ik zogenaamd "merkengeil" benterwijl je het niet es aan de blouse ziet
Niks, maar dat overhemd is heul niet van espiritquote:
Dit. Man = overhemdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:00 schreef nietzman het volgende:
O-ver-hemd.
Tofquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:15 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde even 'pimpen' met mijn zelfgemaakt jan taminau jurkje.
+ glans legging van wings
avec lakpumps
Dat woord, wat doe jequote:
Die schoenen zijn vet manquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:05 schreef Dolichologofobie het volgende:
Leuk shirt, jammer van die afschuwelijke schoenen en 3/4-broek.
iemand die, net als ik, moeite heeft te bepalen wat nou ook alweer wat isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:27 schreef ajuu het volgende:
[..]
bij esprit noemen ze het, god mag weten waarom, blouse. in de etalages tenminste.
shirt is de makkelijkste. kan nooit mis. meisjes dragen blousen - bloesjes. overhemd is mischien al ouderwets. bij suitsupply en oger en dat soort segment winkels heet het shirt. H&M of ZARA noemt het altijd overhemd trouwens. voor jongens. dit its trouwens meer een t-shirt topic aan het worden hehehe.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
iemand die, net als ik, moeite heeft te bepalen wat nou ook alweer wat is
Kan je beter je arm zo ver mogelijk van je af houden en dan een foto van jezelf maken. Nu zie je er niet zoveel van.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik blijf het moeilijk vinden zonder spiegel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UNDFTD X AT X Nike Dunk High Mita Edition
Het is kut ja,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:06 schreef Cloud_SB het volgende:
Donderdag maar weer is een poging wagen. Camera ligt nog op mijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |