Shirt en broek zijn best leuk.quote:
Sinds wanneer is alles tegenwoordig gay wat er gewoon wat netter uitziet ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jovink, ga eens naar Berlijn dan. Muziek in Berlijn
. Berliners
.
@maikuuul:
veters in je schoenen is gay. Ik strik al mijn schoenen altijd (toch bijna zo'n 40 paar inmiddels..)
Soms.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:05 schreef jovink het volgende:
zal me aan mijn aarsje roeste. Ze (Ze Germans) zien er ontiegelijk slecht uit qua kleding, en nog maar over de muziek in ZAK maar niet te spreken met dito dj's
Jovinkje ouwe boef!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:05 schreef jovink het volgende:
zal me aan mijn aarsje roeste. Ze (Ze Germans) zien er ontiegelijk slecht uit qua kleding, en nog maar over de muziek in ZAK maar niet te spreken met dito dj's
In Amerika doen ze niet anders, (bijna) iedereen vetert daar schoenenquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:51 schreef Stansfield het volgende:
En schoenen/sneakers hoor je gewoon te veteren.
Auwquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:05 schreef jovink het volgende:
en nog maar over de muziek in ZAK maar niet te spreken met dito dj's
Als ze ergens niets van kleding wetenquote:In Amerika doen ze niet anders
dat is anders dat is subcultuur maar dit kon echt niet en daar is parsel het stiekem ook mee eensquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jovink, ga eens naar Berlijn dan. Muziek in Berlijn
. Berliners
.
Leukquote:Op zondag 27 juli 2008 10:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]had jij het niet verschrikkelijk warm? Volgens mij is je Taminau jurkje wel mooi gelukt, ik zie hem niet heel goed op de foto, maar de vorm ziet er tof uit
.
[ afbeelding ]
Katoenen jurkje van Filippa K (de band in de taille is wit met donkergroen en donkerpaars)
Heels van Zara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |