abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59118490
Is het mysterie rond het nieuwe personage in Gooische Vrouwen eindelijk opgelost? De afgelopen weken kwamen er al meerdere namen bovendrijven, maar Gouden Kooi-deelneemster Nadia zou in elk geval een plekje hebben veroverd in de serie...

Evert Santegoeds deed vanmorgen in de radioshow van Edwin Evers een boekje open over het nieuwe seizoen van de serie. "Nadia krijgt na haar zwangerschap een vaste rol in Gooische Vrouwen. Ze gaat de vrouw van een Oost-Europese diplomaat spelen", liet hij de luisteraars weten.

De 22-jarige Nadia verwacht in augustus haar eerste kindje met Gouden Kooi-deelnemer Dennis (24). De baby is in de miljoenenvilla verwekt.

Heeft die Nadia toch niet slecht gedaan.

http://www.telegraaf.nl/p(...)rouwen___.html?p=3,1
pi_59118532
Lelijke, vadsige slet die ze is !
pi_59118947
Ze mag eerst toch nog die kleine drol van dennis uitwerpen of niet?
pi_59118952
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:34 schreef Chriz2k het volgende:
Lelijke, vadsige slet die ze is !
Precies, jezus...niemand wil haar nog terug zien
Sure, Whatever...
pi_59123169
Wie zegt dat ze kan acteren dan?
Als ze per sé iemand met een kleurtje willen zijn er nog genoeg andere actrices hoor
pi_59123535
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie zegt dat ze kan acteren dan?
Als ze per sé iemand met een kleurtje willen zijn er nog genoeg andere actrices hoor
Exact wat ik denk 14.gif
pi_59144263
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:44 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Exact wat ik denk 14.gif
Ach, toen ze al in de gouden kooi zat, \kon ze al niet acteren, dat was niks en het word niks!
Sure, Whatever...
  woensdag 18 juni 2008 @ 03:55:57 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_59478996
Nu Willemijn (geniaalste Nederlandse tv-personage ooit) eruit is hoop ik op lekker veel Anouk in het nieuwe seizoen want die is ook erg grappig en Susan Visser acteert haar steengoed.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_59480994
Ik ben eerlijk gezegd als kooi fan best benieuwd hoe Nadia het gaat spelen,Als ze haar karakter in de kooi uitvergroot kan het volgens mij behoorlijk hilarisch worden.
pi_59484053
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:36 schreef joep.t het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd als kooi fan best benieuwd hoe Nadia het gaat spelen,Als ze haar karakter in de kooi uitvergroot kan het volgens mij behoorlijk hilarisch worden.
Hilarisch en Nadia ... dat gaat niet samen

Wat een enorme, irritante muts was dat.
Iedere kapper en visagist deed het verkeerd, en dan kregen we weer oeverloze mokk-en dramuurtjes
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:54:33 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59484386
Ik meen ergens te hebben gelezen dat dit gerucht totaal uit de lucht was gegrepen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59509847
helaas niet, John de Mol moest zelfs deze domme hoer ergens kwijt. Ach, het zal in ieder geval een flinke daling van de kijkcijfers veroorzaken
  † In Memoriam † donderdag 19 juni 2008 @ 09:27:32 #13
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59510122
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
Ik meen ergens te hebben gelezen dat dit gerucht totaal uit de lucht was gegrepen?
Huub had er volgens mij contact over gehad met Nadia en het was idd nog niet zeker...
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:54:01 #14
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59512316
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:27 schreef Manu82 het volgende:

Huub had er volgens mij contact over gehad met Nadia en het was idd nog niet zeker...
Dat was Jaap.

5 juni, KingJaap

Het Nadia Geheim,
Zoals gezegd ga ik onthullen hoe Nadia een Gooische vrouw gaat worden, nou dat is dus alleen
nog niet zeker, het bericht dat Evert Santegoeds van de Prive heeft gepubliceerd is voorbarig,
Nadia heeft mooie kansen liggen en ik gun het haar van harte, Nadia heeft mij persoonlijk verzekerd
over de telefoon, dat het allemaal nog afwachten is hoe en wat.

............
Nu 14 dagen later?
en
Nadia en Dennis verwachten hun kindje 3 augustus.
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:35:57 #15
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_59519002
Is zij 22?? Ach ja. Ze heeft wel heel wat bereikt. De vrouw die frambozensperma tot een begrip maakte.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_59519153
*puke*
10/08 Maximo Park | 15.16.17/08 Lowlands | 02/09 Conor Oberst | 04/09 The Faint
the space that's in between insane and insecure
pi_59539413
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:54 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Dat was Jaap.

5 juni, KingJaap

Het Nadia Geheim,
Zoals gezegd ga ik onthullen hoe Nadia een Gooische vrouw gaat worden, nou dat is dus alleen
nog niet zeker, het bericht dat Evert Santegoeds van de Prive heeft gepubliceerd is voorbarig,
Nadia heeft mooie kansen liggen en ik gun het haar van harte, Nadia heeft mij persoonlijk verzekerd
over de telefoon, dat het allemaal nog afwachten is hoe en wat.

............
Nu 14 dagen later?
en
Nadia en Dennis verwachten hun kindje 3 augustus.
ik was geen fan van Nadia, zou het zonde vinden van het programma Gooise vrouwen
ga ik me rot zitten ergeren
  vrijdag 20 juni 2008 @ 02:26:33 #18
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59539890
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik was geen fan van Nadia, zou het zonde vinden van het programma Gooise vrouwen
ga ik me rot zitten ergeren
Die wordt er binnen een paar weken uitgeknikkerd omdat ze voor een opname eerst 3 uur gaat lopen tangen en heur haar niet wil verven als er een tikje aubergine in zit. No way dat Linda haar diva-gedrag accepteert
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:48:25 #19
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59542794
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
There must be a God .

Ik vertik het om tegen die hork aan te kijken. Sterker nog; ik breng mijn dvd's met de afgelopen seizoenen terug naar de winkel als ik haar in de nieuwe afleveringen ontwaar .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59542969
"Ik wil eerst een zoontje, en daarne een dochtertje. Ja dat wil ik"
pi_59544044
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 03:55 schreef Marble het volgende:
Nu Willemijn (geniaalste Nederlandse tv-personage ooit) eruit is hoop ik op lekker veel Anouk in het nieuwe seizoen want die is ook erg grappig en Susan Visser acteert haar steengoed.
Willemijn eruit is echt shit. Alleen Anouk vind ik juist de minste mijn favoriet is Claire. Maar we hebben Martin Morero nog !
pi_60014435
Goede tijden:

Dennix doet aangifte van de geboorte van Jaycee-Lynn BAX.

Met dank aan NL.

Slechte tijden:

Gouden Kooi-Bart weer alleen
Wilma Nanninga

AMSTERDAM - In De Gouden Kooi waren ze zo verliefd en voor haar verliet hij zelfs, na bijna een jaar, de miljoenenvilla. Maar de 28-jarige Bart en paardenmeisje Lesley zijn uit elkaar.

Zij zijn alle twee heel verdrietig maar gaan het toch apart proberen. „Niemand sluit uit dat ze weer bij elkaar komen. Maar nu kan het gewoon niet.”

Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is. „Hij loopt daar heel erg over te piekeren.” Vrienden herkennen de zelfverzekerde Bart niet meer terug. „Hij bevindt zich in een emotionele rollercoaster en dat is logisch. Hij moet eerst zichzelf terugvinden om weer liefde te kunnen geven.”

In De Gouden Kooi hield Bart zich ondanks zijn verliefdheid maanden in voor de camera’s. Verder dan een kusje kwam het niet. Hij was ’opgelucht’ toen hij paardenverzorgster Lesley buiten de villa eindelijk in alle privacy kon beminnen. Dat was hem zelfs het kwijtraken van zijn borgsom van 10.000 euro waard. Het zal hem nu extra bezuren.
Go hard or go home
pi_60014731
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met z'n sjaaltje.
En z'n shirt én hoofd.
Daar sta je dan. Je wilde een flitsende carrière maken in de showbizz. Hij had alles mee, zijn stem en zijn looks ( ). Liever mooi en geen succes dan succesvol en lelijk. Watskeburt? Niemand wilde zijn stem nog horen. Hij werd alsmaar vetter en de liefde van zijn leven bezorgde hem alleen maar imago-schade. Daar sta je dan met een roze papiertje, dik en de moeder die je kind op gaat voeden heeft nog meer huiluurtjes dan het kind zelf. Gefeliciteerd Dennis!
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 11:09:18 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_60014918
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef noekje het volgende:

En z'n shirt én hoofd.
Daar sta je dan. Je wilde een flitsende carrière maken in de showbizz. Hij had alles mee, zijn stem en zijn looks ( ). Liever mooi en geen succes dan succesvol en lelijk. Watskeburt? Niemand wilde zijn stem nog horen. Hij werd alsmaar vetter en de liefde van zijn leven bezorgde hem alleen maar imago-schade. Daar sta je dan met een roze papiertje, dik en de moeder die je kind op gaat voeden heeft nog meer huiluurtjes dan het kind zelf. Gefeliciteerd Dennis!
En toch vind ik het zielig voor Jaycee-Lynn, je zult maar zulke ouders hebben.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54382&sess=14591

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_60015283
ach ja, mogen ze oud en gelukkig worden...en een opvallende naam was bij deze ouders toch wel te verwachten, gaat Nadia nu echt in Gooische Vrouwen spelen?
  donderdag 10 juli 2008 @ 11:31:16 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60015379
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:26 schreef Zana het volgende:
ach ja, mogen ze oud en gelukkig worden...en een opvallende naam was bij deze ouders toch wel te verwachten, gaat Nadia nu echt in Gooische Vrouwen spelen?
Ik vind het zo'n kampernaam; Jaycee Lynn. Maar ieder zijn meug. Ik heb het idee dat dat verhaal van Nadia in Gooische Vrouwen uit de grote duim is gezogen. Misschien wel diezelfde grote duim die Dennis' prostaat kietelt.
pi_60015563
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef Urquhart het volgende:
"Ik wil eerst een zoontje, en daarne een dochtertje. Ja dat wil ik"
Oei da's niet gelukt! Dat zal een drama geweest zijn........NEEEEEEEEEEHEEEEHEEEEEE ik wil eerst een jongetje boehoeoeoeoeheoeoe *huil*schop*krijs* en DAN een meisje.
You won't know the facts until you've seen the fiction
pi_60015575
quote:

[..]

En z'n shirt én hoofd.
Gefeliciteerd Dennnis
pi_60015637
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n kampernaam; Jaycee Lynn. Maar ieder zijn meug. Ik heb het idee dat dat verhaal van Nadia in Gooische Vrouwen uit de grote duim is gezogen. Misschien wel diezelfde grote duim die Dennis' prostaat kietelt.
Dat Linda haar er binnen 2 weken uitkickt ok,
Maar liever op jouw manier
pi_60015833
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

En toch vind ik het zielig voor Jaycee-Lynn, je zult maar zulke ouders hebben.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54382&sess=14591

Ooh, en weer kromme tenen. Zo stom, zo achterlijk varkensachtig stom zijn ze. Christ, wat heb ik van dat labiele stomheidsgedrag genoten. Kunnen ze geen real life soap van die twee maken? Ik ben alvast de eerste kijker!

Wat me eraan herinnert. Wilden Brian en Amanda niet een real life soap?
Go hard or go home
pi_60016012
quote:

[..]

En z'n shirt én hoofd.
Zeker gefeliciteerd....
Verder ben je aardig negatief over dit drietal....ik denk maar zo...als ze met elkaar maar gelukkig zijn.
Dennis verdient goed...en is blij met al zijn optredens overal en nergens...dus,laat ze lekker hun gang gaan.
En hoezo voedt de moeder een kind alleen op?
Dennis....ik zag er ook niet veel in maar een slechte jongen is het niet...z'n vrienden en z'n geliefden doet ie alles voor.
Laat ze lekker gelukkig zijn....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:01:32 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60016041
Gelukkig is daar altijd weer riri met een positieve kijk op de zaken.
pi_60016047
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:00 schreef riri het volgende:

[..]

Zeker gefeliciteerd....
Verder ben je aardig negatief over dit drietal....ik denk maar zo...als ze met ekaar maar gelukkig zijn.
Dennis verdient goed...en is blij met al zijn optredens overal en nergens...dus,laat ze lekker hun gang gaan.
Dennis....ik zag er ook niet veel in maar een slechte jongen is het niet...z'n vrienden en z'n geliefden doet ie alles voor.
Joh?
Go hard or go home
pi_60016301
waar ik nu echt benieuwd naar ben is hoe alle deelnemers nu tegen hun tijd in de Gouden Kooi aan kijken, en of het hun gebracht heeft wat ze ervan hebben verwacht...er zijn nog maar enkele waarvan ueberhaupt nog iets in de media te vinden is...tja zij hebben het in elk geval geprobeerd...wij hebben er alleen maar vanuit ons veilige positie achter de computer naar gekijken en dan is het makkelijk commentaar geven...maar zij hebben hun hele hebben en houden blootgegeven, om als "paaldanseres", "zanger" en weet ik wat de kooi te verlaten...
pi_60016318
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:00 schreef riri het volgende:

[..]

Zeker gefeliciteerd....
Verder ben je aardig negatief over dit drietal....ik denk maar zo...als ze met elkaar maar gelukkig zijn.
Jo... Riri...
Dennis... is zo... slecht niet... inderdaad.
Fijn dat je... er weer bent...
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:18:25 #36
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60016380
Er is ook vrolijk nieuws zie ik in de OP: Bart is weer alleen!
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 12:19:42 #37
135305 beequeen
Lost.
pi_60016405
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:14 schreef Prospera het volgende:

Jo... Riri...
Dennis... is zo... slecht niet... inderdaad.
Fijn dat je... er weer bent...
Ook al kortademig?

Dennix is een watje en zingen, ach., je moet ervan houden.

― Mark Twain
pi_60016445
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ook al kortademig?

Dennix is een watje en zingen, ach., je moet ervan houden.

Nou heel kortademig
pi_60018006
Waarom doet Dennis eigenlijk aangifte van geboorte en niet die dubbele LL? Mag dat zomaar?
pi_60018276
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:26 schreef Upsetter het volgende:
Waarom doet Dennis eigenlijk aangifte van geboorte en niet die dubbele LL? Mag dat zomaar?
Ik dacht dat de vader altijd aangifte moest doen, maar King Jaap was in geen velden of wegen te bekennen
pi_60018335
En dan DGK Bart, ik kreeg al een beetje een vermoeden toen Huub meldde dat Claire en Lesley samen iets gingen doen

Beide keren was het Lesley alleen en hoorde je nix over Bart....
Wel jammer, vond het een leuk stel
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:11:15 #42
162917 tuinfluiter
pi_60019457
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:51 schreef noekje het volgende:
Wat me eraan herinnert. Wilden Brian en Amanda niet een real life soap?
Ja eeeh Amanda wilde ook presenteren en singles uitbrengen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:25:55 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60019525
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:23 schreef Scandalous het volgende:

Ja eeeh Amanda wilde ook presenteren en singles uitbrengen
En een beautysalon starten en acteren en een stichting beginnen vóór loverboys en ook nog iets voor alleenstaande moeders doen en ondertussen aan de paal hangen en haar moeder zien.
pi_60020361
Jullie zijn veuls te negatief over het ouderschap van hem en haar. 't Komt best wel goed. Dennis is een prima gast, hij heeft een leuke zus, z'n vader is ok. Naadje's hormonen komen vanzelluf tot rust na zo'n zwangerschap en is vast dol op die kleine.....
pi_60020683
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie zijn veuls te negatief over het ouderschap van hem en haar. 't Komt best wel goed. Dennis is een prima gast, hij heeft een leuke zus, z'n vader is ok. Naadje's hormonen komen vanzelluf tot rust na zo'n zwangerschap en is vast dol op die kleine.....
Ja ja, saai. Next!

*zoekt wanhopig naar Cc en Scandalous
Go hard or go home
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:22:08 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60020945
Naad blijft denk ik de rest van haar leven in een postnatale depressie hangen.
pi_60021029
Ik denk dat ze deze week al een afspraak met Dr. Laban heeft
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_60021035
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig!
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:25 schreef Scandalous het volgende:
Ik denk dat ze deze week al een afspraak met Dr. Laban heeft
Dat denk ik ook! En ik denk dat die kleine spuugvlekken op wimpers maakt. Zie dat er maar eens uit te krijgen.
Go hard or go home
pi_60021337
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef Copycat het volgende:
Postanale Postnatale depressies zijn gaaf
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:43:52 #51
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_60021494
Linda de Mol deed van de week erg geheimzinnig in shownieuws...
ze zei, dat ze iemand hadden voor GV die niet bekend is...maar ze wilde de naam van de persoon nóg niet noemen. Wie weet kan zij toch wel zijn..
pi_60021567
Ja klopt, ze zei dat het iemand is die de meeste mensen niet kennen. Maar dan is het niet Nadia denk ik, aangezien toch honderdduizenden mensen die wél kennen. Gelukkig maar.
pi_60021593
Waar zit die kleine kutkabouter ? Hij zal toch niet met z'n eigenwijs gedrag die piloot vertellen hoe hij moet vliegen......en ergens in Timboektoe uitgekomen zijn
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:49:40 #54
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_60021642
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja klopt, ze zei dat het iemand is die de meeste mensen niet kennen. Maar dan is het niet Nadia denk ik, aangezien toch honderdduizenden mensen die wél kennen. Gelukkig maar.
S_S, hoor ik niet bij de honderdduizenden mensen die Nadia kennen Ik kijk nooit naar de GK
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:53:55 #55
162917 tuinfluiter
pi_60021756

Ik vond Nadia in de echte soap DGK een aanstellerig , leugenachtig en slecht acterend persoon,
Fictie , reallife , eetproblemen had Nadia sinds haar 12 de jaar, DGK: zelf scripten verzinnen,
opdracht tot een verhaal in elkaar te flansen ? DGK.......... niets is wat het leek.

Nu dat Nadia moeder is, wens ik hen 3-tjes alle Liefde en een stabiel gezin toe.

Dennis wil van het imago af van de reallife soap DGK, maar de bekendheid van DGK
geeft Dennis toch meer optredens dan na zijn deelname aan Popstar the rivals.
  Moderator donderdag 10 juli 2008 @ 15:54:03 #56
184769 crew  Deisyy
pi_60021762
Ik hoor Dennis zoveel rare dingen zeggen in dit filmpje (what else is new, zou je zeggen).

Toen Nadia vertelde dat ze weeën had dacht Dennis "Ach lul niet".

Over het bedenken van de naam heeft Dennis het alleen maar over IK.

http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=ba0d3fcb-3a8d-4a4e-a1e7-eecb135c8875&tab=m2073

Maar volgens Nadia lijkt Jaycee-Lynn heel veel op haar papa
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 16:11:11 #57
135305 beequeen
Lost.
pi_60022136
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor Dennis zoveel rare dingen zeggen in dit filmpje (what else is new, zou je zeggen).

Toen Nadia vertelde dat ze weeën had dacht Dennis "Ach lul niet".

Over het bedenken van de naam heeft Dennis het alleen maar over IK.

http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=ba0d3fcb-3a8d-4a4e-a1e7-eecb135c8875&tab=m2073

Maar volgens Nadia lijkt Jaycee-Lynn heel veel op haar papa
Raar filmpje idd.
Weggegaan om bij zijn a.s. schoonmoeder toch maar een paar uurtjes slaap te pakken, hoe dan?

Arm kind, heet je Jaycee-Lynn en lijk je ook nog op je vader.
― Mark Twain
pi_60022665
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Raar filmpje idd.
Weggegaan om bij zijn a.s. schoonmoeder toch maar een paar uurtjes slaap te pakken, hoe dan?

Arm kind, heet je Jaycee-Lynn en lijk je ook nog op je vader.
Héhéhéhé Dennis die wakker gemaakt wordt en binnen 20 minuten weer in het ziekenhuis is?
niet eerst 2,5 uur haartjes stijlen?

Hoe dan?
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:56:11 #59
162917 tuinfluiter
pi_60023242
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:53 schreef tuinfluiter het volgende:
de bekendheid van DGK geeft Dennis toch meer optredens
dan na zijn deelname aan Popstar the rivals.
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:01:54 #60
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60023384
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Héhéhéhé Dennis die wakker gemaakt wordt en binnen 20 minuten weer in het ziekenhuis is?
niet eerst 2,5 uur haartjes stijlen?

Hoe dan?
Hahaha scherp.... ik begrijp niet hoe je als vader rustig naar huis kunt gaan om even bij te slapen, terwijl je vrouw met pijn in het ziekenhuis ligt, ieder normaal mens kan dan toch never nooit in slaap vallen...
pi_60023643
foutje
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:32:49 #62
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_60024075
Hahaha! Dat filmpje Morgen ga ik dr aangeven, nee niet nu maar morgen! Echt waar! 100 %
pi_60024155
ik heb jullie gevonden joeppieeeeeeeee was jullie kwijt
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_60024165
zei dennix nou in het filmpje ze had 40 cm ontsluiting???????
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 17:42:56 #65
135305 beequeen
Lost.
pi_60024245
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
Agossie, was je ons kwijt? WB.

40 cm ontsluiting , is het toch van Jaap?
― Mark Twain
pi_60024513
quote:
Jeetjuh! Wat leuk
pi_60024527
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ja, dat moet dan wel
pi_60024798
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

hahahahahahah
  donderdag 10 juli 2008 @ 18:31:55 #69
162917 tuinfluiter
pi_60025002
(Oproep)
Jaap zoekt anorexia-patienten die in zijn nieuwe show over eten komen praten,
dus deed Jaap een oproep op een site.

(Origineel ?)
Hij zou graag met anorexia patienten door een winkelcentrum willen lopen
en bijvoorbeeld langs een friettent gaan.

(Gespreksonderwerp in zijn show)
Jaap zegt zelf moeite te hebben om van eten af te blijven, terwijl een anorexia-patiente
het tegen overgestelde heeft.

(Op zijn Jaap's?)
Hier wil hij graag serieus en informatief over praten,
onder een relaxte en grappige sfeer.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ienten__.html?p=13,1
pi_60025228
quote:
[DGK #56]hier verder ?
en hier zitten we ook.
Go hard or go home
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:20:28 #71
104871 remlof
Europees federalist
pi_60028367
Dit topic is nu een merge tussen 'Gouden Kooi-ster Nadia in Gooische Vrouwen' en De ex-Gouden kooi bewoners in de media #2.
pi_60028968
zijn die b & a nog bij elkaar ???? weet iemand dat
pi_60029029
ik dacht dat het eerste kind brooke zou heten
pi_60029070
ik dacht dat naad dr eerste meisje brooke zou noemen hehehhee
pi_60030052
waarom zie ik mijn posten niet?
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:43:07 #76
104871 remlof
Europees federalist
pi_60031886
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik zie ze wel hoor, kijk eens hier: De ex-Gouden kooi bewoners in de media #2
pi_60038799
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:49 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

S_S, hoor ik niet bij de honderdduizenden mensen die Nadia kennen Ik kijk nooit naar de GK
count your blessings
pi_60038862
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou, ik zie ze wel heur.... 4 op een rij

Welcome back en we zitten ook hier te klooien: Commode voor Huub # 22
(FOK die bezig is met de kinderkamer van Huub&Claire... echt gul zijn we niet, maar een commode kan er net vanaf)
pi_60083996
Ik rij 2 uur geleden op de Stadhouderskade in Amsterdam. Rijden Brian en Amanda achter me. In een lelijke auto , tja die hadden ze niet gehad als ze gewonnen hadden
pi_60088053
Ook ik heb een DGK'er gespot: een kleine 2 uur geleden liep ik in Nijmegen door de stad (zomerfeesten) en liep ik opeens langs Dennis. Wat een mini-mannetje zeg! Hij liep niet met Nadia, maar met een blond meisje, zeer waarschijnlijk z'n zusje.
pi_60136915
tvp
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:15:13 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60138782
Dennis, Nadia en Jaycee Lynn:

pi_60138988
Meer met de camera bezig dan met Jaycee Lynn

wel een mooie baby
Goedemorgen :W
pi_60139440
ik had liever zulke foto,s van bart en lesley gezien dan waren ze in ieder geval nog samen wat nu volgens de berichten niet meer zo is ,wat ik eigenlijk niet geloof
pi_60140497
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
wel een mooie baby
ze doet net alsof ze het babytje een kusje wil geven maar jah dan gaat haar lipgloss eraf hé

dus dan toch maar niet .......
pi_60141663

[ Bericht 100% gewijzigd door fanvanheteersteuur op 16-07-2008 12:31:58 ]
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:14:12 #87
58921 Day
You can fly!
pi_60142813
Wat heeft die Dennis een dikke kop gekregen, zeg!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:50:47 #88
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60145189
Test.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator woensdag 16 juli 2008 @ 15:01:32 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60145427
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:14 schreef Day het volgende:
Wat heeft die Dennis een dikke kop gekregen, zeg!
Hij had altijd al zo'n plofkop. Zeker voor iemand die zo enorm gedreven voetbalde op bijna professioneel niveau.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60145489
Wel een mooie baby hoor en een kop met haar.Hoop alleen niet dat ze het meteen gaan stylen.
  Admin woensdag 16 juli 2008 @ 15:21:35 #91
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60145905
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
wel een mooie baby
nogal lastig te zien met die enorme hoeveelheid spam eroverheen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_60158838
wel een lieve baby , kan nadia gelijk gaan stylen die haartjes hahahha

maar waarom lees ik nou nooit iets terug over amanda en brian is dat bewust dat die uit de publiciteit worden gehouden?????

offuh hebben we altijd gelijk gehad en zijn die 2 gewoon echt niks.
  † In Memoriam † donderdag 17 juli 2008 @ 09:46:31 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_60160095
Ja ja, daar is ie dan, met bril hè?

Met dank aan Lady-Night voor het scannen.
― Mark Twain
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:47:46 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60160115
Zegt ie nog meer dan enkel deze quote?
  † In Memoriam † donderdag 17 juli 2008 @ 09:49:42 #95
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60160150
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:46 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]

Hij zit wel naast het fornuis
Wat zou hij gaan koken?
Room 23
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:51:35 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60160175
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:49 schreef Manu82 het volgende:
Hij zit wel naast het fornuis
Wat zou hij gaan koken?
Amanda? En dan gooit ie haar tegen de muur om te kijken of ze gaar is.
  † In Memoriam † donderdag 17 juli 2008 @ 09:52:36 #97
135305 beequeen
Lost.
pi_60160187
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:47 schreef Copycat het volgende:
Geen idee, ik heb dat vod niet gekocht en meer gaf Lady-Night niet.
― Mark Twain
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:53:00 #98
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60160189
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:46 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:53:56 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60160197
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:53 schreef soylent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan je smiley niet duiden.
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:58:17 #100
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60160267
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan je smiley niet duiden.
In het Chinees staat deze uitdrukking voor pure ongebreidelde extase.

Maar ik ben geen Chinees.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:06:21 #101
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60160379
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Amanda? En dan gooit ie haar tegen de muur om te kijken of ze gaar is.
pi_60160408
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:47 schreef Copycat het volgende:
hier het verhaaltje wat erbij staat:
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]

† In Memoriam † donderdag 17 juli 2008 @ 10:14:23 #103
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60160496
nu heeft hij het ook al over het anaal inspecteren van de shit van Amanda
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 17 juli 2008 @ 10:17:44 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_60160550
Dank je Blommke, dat stukje heb ik helemaal gemist.

Entertainer en ondergoedmodel, OMG.
― Mark Twain
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:50:03 #105
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60161142
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:17 schreef beequeen het volgende:
Dank je Blommke, dat stukje heb ik helemaal gemist.

Entertainer en ondergoedmodel, OMG.
Ondergoedmodel, mja sommige mensen moeten ook niet te hoog inzetten....
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:17:18 #106
16245 CarOnline
met lange O
pi_60164125
Probeert ie Johnny Depp na te doen met die bril?

Mijn Johnny, wat doe je!
Screw them.
We're going home.
pi_60164979
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef CarOnline het volgende:

[ afbeelding ]

Mijn Johnny, wat doe je!
verdomd hij lijkt er ook nog op eigenlijk ..........
pi_60165235
quote:

[ afbeelding ]

Mijn Johnny, wat doe je!
Ik denk eerder dat Brian intellectueel over wil komen

wij weten beter
pi_60166491
Wat een jaloezie hier op fok
al die lelijke kneusjes hier op fok die maar niet willen toegeven dat het een mooie man is en het geen lelijke foto is
  Admin donderdag 17 juli 2008 @ 14:59:06 #110
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60166723
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:47 schreef BrainView het volgende:
al die lelijke kneusjes hier op fok die maar niet willen toegeven dat het een mooie man is en het geen lelijke foto is
Mooie man
Ik ben hetero hoor, daar niet van, maar een mooie man is niet iemand die vrouwen mishandelt. Brian is een overagressieve Antilliaan met loverboy mentaliteit en chronisch gebrek aan hersens. Geloof me; daar ben ik verre van jaloers op
pi_60166758
quote:

En als een vrouw hem nou ook niet mooi vind? Is het dan ook jaloezie?
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:17:42 #112
103972 BuffyJan
pi_60167131
Ik vind t maar n pauper met n pamper voor zn penis
Brrrrr
pi_60167201

Ik vind het ook een griezel van een vent, sorry Brianview!
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:24:54 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60167296
Puur op looks vind ik 'm best aantrekkelijk. Maar ja, dat verrotte karakter en die tenenkrommende domheid zijn zo afstotend.
pi_60167404
hij heeft wel een mooi lijf, maar verder...ik had soms medelijden met hem in de kooi, hij bedoelde het soms goed (bijvoorbeeld zwangerschapstest voor Amanda), maar bracht het zo verschrikkelijk onhandig...tja een zijn agressieve kant...niet echt iets om trots op te zijn...ben blij dat hij niet heeft gewonnen
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:32:00 #116
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60170217
We kunnen hem dus binnenkort in de wehkamp en de otto tegenkomen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60170928
quote:

Ik geloof toch echt dat er al héél wat vrouwen hebben gereageerd dat ze hem helemaal niks vinden hoor.
Of ga je nu zeggen, ja maar die zijn weer jaloers omdat ze zelf niet zo'n mooie man hebben ofzo?

nah, die heb je dan ook weer mis

trouwens mooie man of geen mooie man, je zal d'r maar mee moeten leven met die knul

voorbeeldje;

de meeste mannen zullen waarschijnlijk eerder kiezen voor een lichaam als arnold schwarzenegger
dan dani devito, nou vind ik persoonlijk arnold schwarzenegger één groot nep figuur en een nare man.
De enige keer dat ik hem wel schattig vond was in de film Twins, maar dat schattige was een rol natuurlijk.

maar als ik moest kiezen tussen die twee, zou ik er geen seconde over na hoeven denken en zou ik lekker Danny devito kiezen, omdat ie leuk is en humor heeft ook als ie gewoon een intervieuw geeft, terwijl schwarzenegger zich gaat bemoeien vanaf welke kant hij gefilm wordt zodat ie er het ''mooiste'' vanaf komt, bovendien heeft die man tegenwoordig meer botox in zijn hoofd dan brian boter op zijn hoofd

nee geef mij danny maar

dus eh......... wat is mijn punt, weet ik veel, ik vind brian helemaal niks, mooi of niet mooi, tis gewoon niks

punt .
pi_60172003
Het lichaam van Brian is niets mis mee, maar dat hoofd doet het hem, daar zou ik niet constant tegen aan willen kijken.
  Admin donderdag 17 juli 2008 @ 19:03:05 #119
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60172011
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

nee geef mij danny maar
pi_60172067
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:03 schreef Danny het volgende:

[..]

pi_60172068
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef blomst het volgende:
Het lichaam van Brian is niets mis mee, maar dat hoofd doet het hem, daar zou ik niet constant tegen aan willen kijken.
En wat er uit dat hoofd kómt, die teksten
pi_60172606
Kan er nix aan doen maar Brian gives me the creeps....
pi_60172773
hehe Tenenkrommende domheid???
Als Brian als megadom word bestempeld wat moet het merendeel van de bevolking dan wel niet van zichzelf denken??
Je bent niet dom als je zover komt in een programma als de Gouden kooi. Dat jullie dat niet snappen met z'n allen.
Sneuheid
pi_60172883
Hadden jullie niet even een waarschuwing kunnen plaatsen

Ik was Brian al weer bijna vergeten
Dus moest dat nou!
pi_60172891
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:39 schreef BrainView het volgende:
Als Brian als megadom word bestempeld wat moet het merendeel van de bevolking dan wel niet van zichzelf denken??
Je bent niet dom als je zover komt in een programma als de Gouden kooi. Dat jullie dat niet snappen met z'n allen.
Sneuheid
Dat dus! Brian is niet zo dom als hij soms doet. Ik durf eigenlijk wel de stelling aan dat hij slimmer is dan 40 procent van de nederlandse bevolking. Daarnaast vind ik hem ook nog eens aantrekkelijk om te zien (als hetero man).

Jammer dat hij dat kloterige agressieve gedrag heeft. Dat haalt hem qua eindcijfer enorm onderuit en vandaar dan ook een onvoldoende.
pi_60172906
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:39 schreef BrainView het volgende:
Sneuheid

Hij kwam vooral zo ver omdat Amanda zo dom was...
  donderdag 17 juli 2008 @ 19:49:24 #127
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60172996
quote:
Heb je wel eens goed naar z'n beentjes gekeken..en z'n tong is net een naaktslak jasses..
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  Admin donderdag 17 juli 2008 @ 19:51:32 #128
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60173042
Alleen z'n naam staat me al niet aan.
Brian Koe Bats

Aangezien hij ook paarden aftrekt zou het me niet eens verbazen als Brian een Koe Batst.
  donderdag 17 juli 2008 @ 19:53:15 #129
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60173074
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jammer dat hij dat kloterige agressieve gedrag heeft. Dat haalt hem qua eindcijfer enorm onderuit en vandaar dan ook een onvoldoende.
Dat bedoel je hopelijk wel serieus..
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_60173099
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:51 schreef Danny het volgende:

Aangezien hij ook paarden aftrekt zou het me niet eens verbazen als Brian een Koe Batst.
Jammer dat je daar ook aan mee doet......, het prolongeren van feitelijke onjuistheden
  † In Memoriam † donderdag 17 juli 2008 @ 20:12:56 #131
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60173506
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jammer dat je daar ook aan mee doet......, het prolongeren van feitelijke onjuistheden
Ik zou een rechtszaak beginnen
Room 23
pi_60173576
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik zou een rechtszaak beginnen
Zit in de planning, eerst vakantie
pi_60173602
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou ja, zo vond ik het aanrandingsverhaal een voorbeeld van feitelijke onjuistheid prolongeren.
pi_60173640
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nou ja, zo vond ik het aanrandingsverhaal een voorbeeld van feitelijke onjuistheid prolongeren.
Kan.......begin een rechtzaak zou ik zeggen
pi_60173890
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kan.......begin een rechtzaak zou ik zeggen
Nou nee, ben geen partij in deze. Constateer alleen een feit
pi_60177119
quote:
Idd is er niets mis met het lijf van Braaain, maar die kop en dat rotkarakter
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:20:22 #137
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_60177565
Dus Brian is ook weer in de media?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:03:40 #138
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60190446
Waar, waar?
pi_60194073
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:08 schreef blomst het volgende:

[..]

[..]

he bah heb je die rotkop van klabatz weer
pi_60194151
quote:

[ afbeelding ]

Mijn Johnny, wat doe je!
wat ie porbeerd weet ik niet maar het is op voorhand al mislukt en dat keukenblok kan je gelijk weg pleuren

en hij druk waarom lees ik daar niks over terug ergens zoals huub wel doet
pi_60194175
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:51 schreef Danny het volgende:
Alleen z'n naam staat me al niet aan.
Brian Koe Bats

† In Memoriam † vrijdag 18 juli 2008 @ 22:15:17 #142
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_60198328
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:08 schreef blomst het volgende:

[..]

[..]

Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_60204865
quote:

gheghghe brian is niet knap , brian is niet lelijk ....................BRIAN IS KNAPLELIJK
pi_60212435
ik vind hem echt niet knap hoor, met zijn rattenschmoel.
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 15:48:52 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_60226499
Brian zelf is er erg blij mee en oh zo grappig. Brian en humor gaat 'm helaas niet worden.
quote:
Zo de Grazia van deze week is uit en eindelijk zijn de foto's te zien. Bij de eerste pagina van Man Candy zie je de sexy handen van Amanda. Die stond voor mij gehurkt om als een soort van dekmantel te fungeren De 2e foto, tsja ik was net even bezig de afwas te doen weet je....lekker afdrogen in je nakie weet je....en ik denk ik ga ff lekker rustig zitten en een enkele flash flash later had Carli Hermes er een foto van gemaakt

Ik was blij dat ik die theedoek ff liet liggen!

Skatties op www.grazia.nl staat er een leuke poll over welke naakte man in de Grazia vind jij het mooist?

Zullen we massaal gaan stemmen...muahahahh

ONE.
Bron: http://brianaire.hyves.nl/

De Brianfans hebben zich rotgestemd.

http://www.grazia.nl/
― Mark Twain
pi_60232357
blehhh als ik die kop van brian weer zie wordt ik misselijk en ik heb ff niet op brajen gestemd valt me wel reuze mee dat amanda en brajen nog bij elkaar zijn
pi_60234317
quote:
Op zondag 20 juli 2008 21:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
blehhh als ik die kop van brian weer zie wordt ik misselijk en ik heb ff niet op brajen gestemd valt me wel reuze mee dat amanda en brajen nog bij elkaar zijn
Ik heb hetzelfde. Alhoewel ik wel moet toegeven dat dit een erg leuke foto is...

Moderator / Miss SHO zondag 20 juli 2008 @ 23:20:40 #148
22592 crew  Ole
pi_60235169
als hij zijn mond dichthoudt kan hij er enigszins mee door
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 21 juli 2008 @ 00:07:38 #149
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60236016
Allemaal effe op Jody Bernal gaan stemmen hahahaha.
Snooker is top!!!
  maandag 21 juli 2008 @ 03:48:44 #150
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60237610
quote:
Uitgerangeerd als poëet, als rapper, als K1 vechter.
Joh ga aan een paal hangen
  maandag 21 juli 2008 @ 11:51:45 #151
103972 BuffyJan
pi_60241585
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:39 schreef pronkjewail het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Alhoewel ik wel moet toegeven dat dit een erg leuke foto is...

[ afbeelding ]
Ja vooral die scheve bril he, dat maakt m erg leuk ja
pi_60241967
op Amanda's hyves staan ook mooie foto's

http://lifeofamanda.hyves(...)os/289704363/0/s-CX/

Was ze nu na de kooi geen NAGELSTYLISTE??? oh, nee zangeres en paaldanseres
  Moderator / Miss SHO maandag 21 juli 2008 @ 12:28:20 #153
22592 crew  Ole
pi_60242426

hoe nep
  maandag 21 juli 2008 @ 12:57:43 #154
14746 k_i_m
pi_60243095
Leuk, zo'n foto waar je nagels op half 7 hangen .
In my life
Why do I smile
pi_60243799
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef k_i_m het volgende:
Leuk, zo'n foto waar je nagels op half 7 hangen .
hoe karakteristiek; slonzige amanda in de bocht ,wat een konijn is dat mens ook .........hahahhahahah
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † maandag 21 juli 2008 @ 14:31:09 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_60245109
OMG, één rode nagel, roze lipstick en een oranje sjaal, hoe krijgt ze het voor elkaar?
― Mark Twain
  maandag 21 juli 2008 @ 14:33:56 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60245166
En zo te zien heeft ze ook de plompzakriem nog om.
pi_60245169
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
OMG, één rode nagel, roze lipstick en een oranje sjaal, hoe krijgt ze het voor elkaar?
Ik zie dr twee??
  maandag 21 juli 2008 @ 14:35:20 #159
14746 k_i_m
pi_60245202
En dan hebben we het nog niet eens over het slechtpassende jurkje waardoor ze dik lijkt en de rare pose waardoor het net lijkt alsof haar hoofd los op haar romp staat. Dat zo'n fotograaf dit durft te publiceren .
In my life
Why do I smile
pi_60245243
Stom wijf, maar wel een geile foto.
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 21 juli 2008 @ 14:42:27 #161
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_60245321
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
En zo te zien heeft ze ook de plompzakriem nog om.

Zou ze nog steeds boos worden als je iets zegt over haar Beroep?
  Moderator / Miss SHO maandag 21 juli 2008 @ 14:42:44 #162
22592 crew  Ole
pi_60245325
en dat haar
  † In Memoriam † maandag 21 juli 2008 @ 14:42:56 #163
135305 beequeen
Lost.
pi_60245329
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:34 schreef Dark_Killah het volgende:

Ik zie dr twee??
Je hebt gelijk, ik zie die duim nu ook.
― Mark Twain
  maandag 21 juli 2008 @ 14:43:32 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60245343
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:37 schreef Roquefort het volgende:
Stom wijf, maar wel een geile foto.
Roquefort, wat doe je? En ik moest gisteren nog wel aan je denken toen ik rozenstengels aan het pletten was.
pi_60245554
Tien jaloerse dames op rij
  maandag 21 juli 2008 @ 14:56:28 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60245580
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fuck, je hebt me zo door! Was ik maar als Amanda, dán was ik vast wél gelukkig.
  maandag 21 juli 2008 @ 15:10:03 #167
14746 k_i_m
pi_60245815
Ja, had ik ook maar een pruik en 9 gemanicuurde vingernagels .
In my life
Why do I smile
pi_60246642
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Fuck, je hebt me zo door! Was ik maar als Amanda, dán was ik vast wél gelukkig.
Toch vind ik jou ook een knapperd hoor
pi_60246985
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Roquefort, wat doe je? En ik moest gisteren nog wel aan je denken toen ik rozenstengels aan het pletten was.
Was je echt rozenstengels aan het hameren?!

Sodeju, dan heeft mijn bestaan ineens zin!
Ik schrijf dus ik ben.
Ik ben de hamerprofeet.
pi_60338905
Nieuws:

quote:Huub is niet gekomen om te werken,jaap was met cora ! nu weet ik het zeker een man heeft huub in zijn gezicht geslaan en per ongeluk heeft hij Claire een bloedneus geslaan. ik dacht zij zullen optreden maar huub is in hotel geblijven. De portier zegt dat de man heeft een bmw de latste modele, de man zal komen met andere mannen, maar laatste niemand is gekomen. Huub was met claire gekomen om een drink, huub was net gekomen van Marokko, hij was niet dronken of zo, de man die heeft gezetten bij militaire, is sterkt en was zoeken probleem om niks, huub,claire,jaap en cora , zullen gaanl vandaag naar nederland. Ik wil toen geen paniek doen omdat ik dacht dat huub zal komen werken. Ik vind verchreklijk dat zoms zijn gek mensen , Huub heeft een snee op zijn wang , ik was nu 2 dagen kapot van zorgen en verdriet nu weet ik van de portier in voom voom. vannacht was jaap alleen met cora aan praten en wil met niemand omgaan,hij vertrouw niemand. wij wensen sterkt voor huub en claire !

Aldus Nadia, een franse fan.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:44:36 #171
2018 PC eend
relativist
pi_60341019
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:11 schreef -Blurk- het volgende:

Is dat wel een medium?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_60341285
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:44 schreef PC eend het volgende:

[..]

Is dat wel een medium?
Mediá gaat het toch om ?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:59:07 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_60341391
Tja, daar kon je op wachten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2008 @ 14:16:18 #174
128220 Peter6000
pi_60341892
En straks verschijnt er natuurlijk een tekstje op zijn weblog dat het de schuld van iedereen is, behalve van Huub zelf.

Sterkte Claire, knap dat je het bij zo`n 'held' uithoudt.
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2008 @ 14:18:12 #175
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60341947
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:59 schreef APK het volgende:
Tja, daar kon je op wachten.
Had jij laatst geen nieuwe BMW aangeschaft
Room 23
pi_60342161
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:11 schreef -Blurk- het volgende:
Nieuws:

quote:Huub is niet gekomen om te werken,jaap was met cora ! nu weet ik het zeker een man heeft huub in zijn gezicht geslaan en per ongeluk heeft hij Claire een bloedneus geslaan. ik dacht zij zullen optreden maar huub is in hotel geblijven. De portier zegt dat de man heeft een bmw de latste modele, de man zal komen met andere mannen, maar laatste niemand is gekomen. Huub was met claire gekomen om een drink, huub was net gekomen van Marokko, hij was niet dronken of zo, de man die heeft gezetten bij militaire, is sterkt en was zoeken probleem om niks, huub,claire,jaap en cora , zullen gaanl vandaag naar nederland. Ik wil toen geen paniek doen omdat ik dacht dat huub zal komen werken. Ik vind verchreklijk dat zoms zijn gek mensen , Huub heeft een snee op zijn wang , ik was nu 2 dagen kapot van zorgen en verdriet nu weet ik van de portier in voom voom. vannacht was jaap alleen met cora aan praten en wil met niemand omgaan,hij vertrouw niemand. wij wensen sterkt voor huub en claire !

ik vroeg me al af of jij zo slecht nederlands praatte
Wie ben jezelf?!!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:35:16 #177
6941 APK
Factual, I think.
pi_60342368
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef Manu82 het volgende:

Had jij laatst geen nieuwe BMW aangeschaft
Zit nu een enorme deuk in.

Maar goed, toen hij laatst schreef hoe hilarisch het was toen hij en Jaap een heel vliegtuig aan het vermaken waren trokken mijn tenen al krom.

[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 25-07-2008 14:41:23 ]
pi_60343330
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:35 schreef APK het volgende:

[..]

Maar goed, toen hij laatst schreef hoe hilarisch het was toen hij en Jaap een heel vliegtuig aan het vermaken waren trokken mijn tenen al krom.
Vermoedelijk zit driekwart van het vliegtuig dan geërgerd voor zich uit te kijken en durven al die mensen niets te zeggen.

Ik weet niet wat er hier gebeurt is, 't kan ook een gek zijn die aan één woord genoeg heeft om te tikken. Maar feit is dat je er op kunt wachten totdat Hubert "de goeie" tegenkomt en horizontaal gaat.
pi_60344968
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:26 schreef Blondestoot het volgende:

[..]

ik vroeg me al af of jij zo slecht nederlands praatte
Tja, als je niet weet wat qoute betekent is het inderdaad wat lastig voor je om te begrijpen.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 16:35:52 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60345026
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef HoneyBunny het volgende:

Tja, als je niet weet wat qoute betekent is het inderdaad wat lastig voor je om te begrijpen.
Mooi. Zo samen met die smiley.
Ik denk: die quote ik effe! .
  vrijdag 25 juli 2008 @ 17:51:59 #181
16715 Mylene
*schatje*
pi_60346175
Brian en Amanda staan in de Party. Ze zijn bezig met een huisje en een grote roadshow waar Brian gaat deejayen en Amanda paaldansen. Amanda zegt dat ze op televisie zal terugkeren, maar in welke hoedanigheid en op welke zender moet ze nog even voor zich houden.
pi_60347300
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Oh dat heb ik niet eens gezien...(blond)
Wie ben jezelf?!!
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2008 @ 19:58:29 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_60348215
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:51 schreef schatje het volgende:
Brian en Amanda staan in de Party. Ze zijn bezig met een huisje en een grote roadshow waar Brian gaat deejayen en Amanda paaldansen. Amanda zegt dat ze op televisie zal terugkeren, maar in welke hoedanigheid en op welke zender moet ze nog even voor zich houden.
Scannen en printen als het ff kan.
― Mark Twain
pi_60348309
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
En straks verschijnt er natuurlijk een tekstje op zijn weblog dat het de schuld van iedereen is, behalve van Huub zelf.

Sterkte Claire, knap dat je het bij zo`n 'held' uithoudt.
Toch knap dat jij al weet hoe het gebeurd is, je hebt een gave.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 25 juli 2008 @ 20:07:09 #185
22592 crew  Ole
pi_60348383
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:51 schreef schatje het volgende:
Net als Kelly, als webcamgirl?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:12:12 #186
16715 Mylene
*schatje*
pi_60348471
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Scannen en printen als het ff kan.
Mijn scanner is kapoet. Anders had ik het wel ff gedaan.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:46:23 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_60349192
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:03 schreef blomst het volgende:

Toch knap dat jij al weet hoe het gebeurd is, je hebt een gave.
Dus jij denkt dat Huub huilend op zijn log gaat toegeven dat het zijn fout was
pi_60349479
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:46 schreef APK het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat Huub huilend op zijn log gaat toegeven dat het zijn fout was
Ik weet niets, maar peter schijnt al te weten dat het Huub zijn fout was, maar daar niet vooruit zal komen.
pi_60349866
Toch zie ik hier heel vreemde reacties. Je wordt geslagen, en vervolgens moet je je verdedigen voor het feit dát je geslagen bent
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:26:50 #190
6941 APK
Factual, I think.
pi_60350017
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:20 schreef -Blurk- het volgende:
Toch zie ik hier heel vreemde reacties. Je wordt geslagen, en vervolgens moet je je verdedigen voor het feit dát je geslagen bent
Men vraagt zich af waarom hij geslagen is.
Of overkomt zoiets jou dagelijks?
pi_60350222
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:26 schreef APK het volgende:

[..]

Men vraagt zich af waarom hij geslagen is.
Of overkomt zoiets jou dagelijks?
Af en toe
  dinsdag 29 juli 2008 @ 05:21:07 #192
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60411467
Nadia wordt geen Gooische Vrouw, hoe zou dat komen?
- ze mag niet langer dan een uur tangen
- Linda is haar gezeur nu al spuugzat
- ze heeft nog een paar maanden nodig om over de geboorte van haar king te komen , met/zonder PND

AMSTERDAM - Volgens Alex Klaasen, in het nieuwe seizoen zelf te zien in Gooische Vrouwen, komt er geen vaste vervanger voor Annet 'Willemijn' Malherbe.

Foto: BEUSKER, ROY Ads door Google
"Het is niet zo dat ik de vaste vervanger ben van Annet", vertelt Alex. "Er worden in het nieuwe seizoen een aantal nieuwe personages geïntroduceerd die eigenlijk allemaal vervanger zijn van Willemijn."

Eerder nog onthulde Linda de Mol dat de vervanger van Willemijn zeker een vrouw zou zijn, maar dat wordt nu dus tegengesproken door Alex.

Alex is in het nieuwe seizoen te zien als een stylist. "Ik zie er in de serie echt verschrikkelijk uit", vertelt hij. "Ik kan niet te veel onthullen, maar gooi Maik de Boer, Leco van Zadelhoff en Mari van de Ven op één hoop, doe ze in het kwadraat en dan heb je een idee hoe mijn karakter er uit komt te zien."

Dit meldt Shownieuws.

Bron
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:54:27 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60412435
Ik wist 't. Niet officieel, natuurlijk. Maar een stemmetje in me zei me dat Nadia's Gooische Vrouwen avontuur zou eindigen voor het begon.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:13:07 #194
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_60412688
wat een neppers allemaal. Nog een klein jaar dan zijn die DGK gasten uitgerangeerde zogenaamd bekende nederlanders. Met plezier heb ik naar de foto's van Amanda en Brian gekeken. Er is niks fotogenieks aan A want ze heeft steeds dezelfde (snolle) uitdrukking en wanneer zet ze eens dat pruikje af, je ziet haar kroeshaar er inmiddels onderuit komen.

Brian ... wat doet die nou buiten wat mislukte fotosessie's maken? Ook hij kent maar 1 pose en dat is van zgnd hunk/ badguy. Yeah right, die rayban op zn smoel staat veel te hoog op zn kop. Mislukte dichter/ boxer/ rapper oja dj is ie ook nog. Misschien is er nog een baantje als paardeninsiminator, dat hij graag aan hengstenpiemels rukt hebben we kunnen zien.

Jaap gaat vast op jonge leeftijd een hartstilstand krijgen zeker nu hij een zak met centen heeft en helemaal niet meer in beweging hoeft te komen. Boontje komt om zn loontje dan moet hij maar niet zngd goede doelen misbruiken om aan je centen te komen.

Met de carriere van Dennix loopt het ook al voor geen meter want wie wil dat nichterige plaatje van hem nu horen.... laat staan kopen. Net goed dat Nadia die rol niet krijgt, straks kan ze weer gaan werken .. als wat???? ...wat was ze ook alweer grondstewardess???? Haar pens zal nu wel helemaal op half zeven hangen na het werpen van haar spruit. Gooit ze vast straks weer een buikcorrectie tegen aan.

Buiten Huub vind ik het een stelletje mafketels, ik hoop dat ik ze nooit meer tegen kom op tv.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_60607468
Amanda in de Panorama

† In Memoriam † woensdag 6 augustus 2008 @ 19:46:30 #196
137949 Disana
pi_60607491
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef Prospera het volgende:
Amanda in de Panorama

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jee die tweede... ordinairder kon ook echt niet he.
pi_60608661
misschien ben ik preuts, maar die tweede kan echt niet , zo wil je toch niet in een blad staan en al helemaal niet als, ja hoe oud is Amanda nu?, 20 jarige
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:54:22 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60609119
Dat zijn volgens mij stills van het bijbehorende filmpje op de panoramasite:
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=1550
pi_60612060
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:54 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn volgens mij stills van het bijbehorende filmpje op de panoramasite:
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=1550
Goed gezien, maar ik kon het cappen niet laten, vooral omdat dit haar favo standje is

Ze staat wellicht niet zo in de Panorama, maar wel op hun site in het filmpje.
pi_60628200
Dat zo ook zo gaat liggen op zaterdag in Bloemendaal in plaats van op een tropisch strand
pi_60632265
quote:
Amanda in de Panorama

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Yesses yuck!
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 17:30:30 #202
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60632530
Dat diepte interview ook
Room 23
pi_60633745
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Precies...ik zou ze zelf wel eens op 'n foto wilen zien,denk dat dat in veel gevallen schrikken wordt
pi_60634753
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef riri het volgende:

[..]

Precies...ik zou ze zelf wel eens op 'n foto wilen zien,denk dat dat in veel gevallen schrikken wordt
Die hebben iig nog hun karakter mee.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 19:51:58 #205
135305 beequeen
Lost.
pi_60635493
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef riri het volgende:

Het was even zoeken hè? Die opmerking betreft trouwens een andere foto shoot. Ook ordinair maar dat was te verwachten.
― Mark Twain
pi_60635952
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het was even zoeken hè? Die opmerking betreft trouwens een andere foto shoot. Ook ordinair maar dat was te verwachten.
't blijft een zielig geval
pi_60646066
Ach...we weten allemaal wie het zeggen,het is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven,afgunst is een nare ziekte'.
Het zijn altijd onzekere karakters die afgunst vertonen.

Ik kan het alleen maar ""Geen karakter hebben" noemen als mensen voortdurend een ander bekritiseren om het uiterlijk.
Het zegt eerder heel veel over deze mensen die het als een dagtaak beschouwen een ander te bekritiseren om zijn of haar uiterlijk.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:40:52 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60646074
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:40 schreef riri het volgende:
Ach...we weten allemaal wie het zeggen.
Daarom.
pi_60646175
quote:
Amanda in de Panorama

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dus Riri, als ik je goed begrijp vind jij dit prachtige foto's waarbij Amanda een fantastische uitstraling heeft
  Admin vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:04:30 #210
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60646372
quote:
Op zondag 20 juli 2008 22:39 schreef pronkjewail het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dat is een prachtfoto. Jammer dat die rare antilliaan in beeld staat, maar verder is het een prachtfoto
pi_60646549
Als je die vieze drekhoer zo verdedigt, spoor je zelf volgens mij ook niet helemaal. Dat afgeven op Amanda heeft niks met afgunst te maken, wel met niveau.
pi_60646750
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:16 schreef bloodymary het volgende:
Als je die vieze drekhoer zo verdedigt, spoor je zelf volgens mij ook niet helemaal. Dat afgeven op Amanda heeft niks met afgunst te maken, wel met niveau.
En jij vindt dat jezelf niveau hebt als jij iemand die je ook nog eens niet persoonlijk kent een vieze drekhoer noemt?

Oké....
Dank je voor het duidelijk zijn daarover
pi_60647427
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:40 schreef riri het volgende:
Ach...we weten allemaal wie het zeggen,het is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven,afgunst is een nare ziekte'.
Het zijn altijd onzekere karakters die afgunst vertonen.

Ik kan het alleen maar ""Geen karakter hebben" noemen als mensen voortdurend een ander bekritiseren om het uiterlijk.
Het zegt eerder heel veel over deze mensen die het als een dagtaak beschouwen een ander te bekritiseren om zijn of haar uiterlijk.
Boe-fucking-hoe met je hypocriete geneuzel.
Go hard or go home
pi_60647502
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:09 schreef noekje het volgende:

[..]

Boe-fucking-hoe met je hypocriete geneuzel.
same to you Noekje...same to you!
pi_60647748

Nou, verder nog nieuws?
Go hard or go home
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:26:28 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60647782
noekje heeft het blauwe juk afgeworpen!
pi_60648003
Noekje,jij hoeft me,zoals je heel duidelijk weet,helemaal niet aan te komen met je opvattingen,want die zijn zo gekleurd als maar kan,en die neem ik dan ook met een hele grote korrel zout.
we weten allebei wat echte hypocritie is toch...

en we weten allebei wat ik daarvan vind,dat kan je niet ontgaan zijn

Verder nog nieuws?
pi_60648137
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:36 schreef riri het volgende:
Noekje,jij hoeft me,zoals je heel duidelijk weet,helemaal niet aan te komen met je opvattingen,want die zijn zo gekleurd als maar kan,en die neem ik dan ook met een hele grote korrel zout.

Verder nog nieuws?
Dus alleen jóuw opvattingen (die niet gekleurd zijn ) tellen hier.
En hypocriet ben je ook al niet, joh
pi_60648163
quote:

Verder nog nieuws?
Ja ja, fantast. Ik hoop niet dat John op de koffie zit te wachten want die zal inmiddels wel koud zijn.

Nou is het klaar, hoor. Fijn weekend enzo.
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:54:26 #220
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60648444
quote:

Misschien moet je het juiste woord 'hypocrisie' gebruiken
Room 23
pi_60648463
fijn weekend,ook voor jou
pi_60648598
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:42 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dus alleen jóuw opvattingen (die niet gekleurd zijn ) tellen hier.
ja jullie zien het allemaal verkeerd, wij moeten alles hetzelfde zien als Lieke dan is het pas goed..

Lieke vond Huub geweldig.... dus Huub was een leuk jong
Lieke vindt Huub een lul......... dus moeten wij hem ook haten en enkel nog slecht over hem schrijven
Lieke heeft een nwe beste vriendin Amanda ..... Amanda heeft geen slabek, prachthaar en echte tieten
Lieke mag Bra ....... dus Brian is tha bomb
en Lieke zelf ....... volgens de zen en haar nwse godin is ze in balans met zichzelf en alles wat ze doet, doet ze goed

zo en nu jullie weer stelletje paupers en huubgroupies
pi_60648836
De beste speler in het begin vond ik van Huub....toen hij een bepaald spel ging spelen was dat over.
Ik ben nooit een fan van Lieke geweest...van geen enkele andere bewoner overigens.
Keek alleen naar het spel wat ze speelden en had daar mijn menig over.
Je vereenzelvigen met bewoners lijkt me niet gezond...
  Moderator vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:45:20 #224
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60649759
Zal wel lastig geweest zijn voor Brian, dat-ie haar vanaf een week voor de fotoshoot niet meer kon slaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60649862
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:00 schreef Desii het volgende:

[..]

ja jullie zien het allemaal verkeerd, wij moeten alles hetzelfde zien als Lieke dan is het pas goed..

Lieke vond Huub geweldig.... dus Huub was een leuk jong
Lieke vindt Huub een lul......... dus moeten wij hem ook haten en enkel nog slecht over hem schrijven
Lieke heeft een nwe beste vriendin Amanda ..... Amanda heeft geen slabek, prachthaar en echte tieten
Lieke mag Bra ....... dus Brian is tha bomb
en Lieke zelf ....... volgens de zen en haar nwse godin is ze in balans met zichzelf en alles wat ze doet, doet ze goed

zo en nu jullie weer stelletje paupers en huubgroupies
pi_60650030
Je ziet bij Amanda op die fotos d'r pruik zitten.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:55:08 #227
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_60650078
Veel zichzelf benoemend media hier.
pi_60650084
Nou de fotoshoot over is kan hij dus weer zijn gang gaan wil je zeggen?....
Geef hem aan bij de politie als je een echte kerel bent!
Brian zou jou aan kunnen geven omdat je iets beweert wat je helemaal niet hard kan maken...daar weleens aan gedacht?
Over een publieke figuur kun je niet zomaar van alles beweren wat los en vast zit....dat mag een roddelblad ook niet.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:56:09 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60650105
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:30 schreef Manu82 het volgende:
Dat diepte interview ook
Vreemd dat ze nog geen aanbod van Playboy heeft gehad. Maar ach, Panorama begint ook met een P.
  Admin vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:58:24 #230
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60650175
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef riri het volgende:
Brian zou jou aan kunnen geven omdat je iets beweert wat je helemaal niet hard kan maken...daar weleens aan gedacht?
Over een publieke figuur kun je niet zomaar van alles beweren wat los en vast zit....dat mag een roddelblad ook niet.
Heeftie de Party al aangeklaagd voor het paardenrukkers verhaal dan
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:58:52 #231
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60650187
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vreemd dat ze nog geen aanbod van Playboy heeft gehad. Maar ach, Panorama begint ook met een P.
Pleepapier ook
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Moderator vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:01:27 #232
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60650269
quote:
Bedankt voor weer een wijze les. Brian is een grafschenner, wist je dat al? Bah hoor.
pi_60650313
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Gert het volgende:
Zal wel lastig geweest zijn voor Brian, dat-ie haar vanaf een week voor de fotoshoot niet meer kon slaan.
Ze kunnen toch photoshoppen? Nee hoor, Brian kan rustig door meppen.

Zo heeft Huub heeft nooit een blauw oog gehad. Die heeft dat er ook laten photoshoppen voor de commotie of Claire heeft het gedaan met make-up. Die is daar een kei in....
  Moderator vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:05:31 #234
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60650372
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze kunnen toch photoshoppen? Nee hoor, Brian kan rustig door meppen.

Zo heeft Huub heeft nooit een blauw oog gehad. Die heeft dat er ook laten photoshoppen voor de commotie of Claire heeft het gedaan met make-up. Die is daar een kei in....
Wél een goede publiciteitsstunt dan.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:06:23 #235
6941 APK
Factual, I think.
pi_60650400
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Gert het volgende:

pi_60650439
Dit topic moet gered worden. Hu!

God met een slurf, die hebben we nodig.
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:10:50 #237
135305 beequeen
Lost.
pi_60650521
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef noekje het volgende:
Dit topic moet gered worden. Hu!

God met een slurf, die hebben we nodig.
Ze is nu into Ganesh hè, iedere week een andere God, how sweet.
― Mark Twain
pi_60650579
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze is nu into Ganesh hè, iedere week een andere God, how sweet.
Ik begreep het al niet, dacht dat Noekje het over APK had
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:14:42 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_60650653
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:12 schreef -Blurk- het volgende:

Ik begreep het al niet, dacht dat Noekje het over APK had
Is APK een God met een slurf dan?
― Mark Twain
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:15:52 #240
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_60650720
Ik vind ze best mooi! Goede belichting ook.
Go hard or go home
pi_60650759
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Is APK een God met een slurf dan?
Nee, ik begreep het verkeerd maar 1 ding zal wel kloppen denk ik
pi_60650912
hihi
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:28:58 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_60651079
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef -Blurk- het volgende:

Nee, ik begreep het verkeerd maar 1 ding zal wel kloppen denk ik
Je weet het nooit hè? Ik zeg maar één ding: Static!!!!!!!!
― Mark Twain
  Admin vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:29:41 #245
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60651092
quote:
we hebben toch allemaal gezien hoe hij met vrouwen omgaat? die beweringen zijn dus vrij eenvoudig hard te maken Verder kiest Amanda er zelf voor een agressief mannetje met losse handjes te nemen, dus ik heb er geen medelijden mee verder, maar ga 'm nou niet als heilige afschilderen. Hij mept 'r tot ze bij 'm weggaat en dan neemt-ie gewoon weer een paardenlul
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:31:03 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60651137
Danny, straks moet je Brian (of is het nu Bryan?) FOK! cadeau doen omdat je hem schaadt met je laster!
  Admin vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:33:12 #247
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60651198
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:31 schreef Copycat het volgende:
Danny, straks moet je Brian (of is het nu Bryan?) FOK! cadeau doen omdat je hem schaadt met je laster!
mag-ie achter Yvonne van Hertum aansluiten...
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:34:26 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60651223
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:33 schreef Danny het volgende:
mag-ie achter Yvonne van Hertum aansluiten...
Wordt die Yvonne ook een keertje van achter gepenetreerd.
pi_60651459
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wordt die Yvonne ook een keertje van achter gepenetreerd.
Als pepentreren een afgeleide is van penetrant, dan is het volgende van toepassing, maar dit terzijde:

Dit zijn de verschillende stappen die gevolgd moeten worden bij penetranten onderzoek:

1. Reiniging van het monster

Het te testen oppervlak wordt gereinigd om alle vuil, verf, olie, vet, roest, ... te verwijderen. Dit kan zowel mechanisch (schuren) als chemisch gebeuren met een 'cleaner'stof.

2. Penetrant aanbrengen:

Het penetrant wordt aangebracht op het gereinigde oppervlak. Het penetrant heeft enige tijd nodig (normaal 10 to 30 minuten) om in de scheuren te dringen. De indringtijd hangt vooral af van het te testen materiaal.

3. Teveel aan Penetrant verwijderen:

Het teveel aan penetrant wordt verwijderd van het testoppervlak (normaal gebruikt men hiervoor een vod gedrenkt in 'remover'). Probeer nooit om de 'remover' rechtstreeks op het oppervlak aan te brengen, omdat zo het penetrant uit de scheuren verwijderd kan worden.

4. Aanbrengen van een ontwikkelaar:

Nadat het teveel aan penetrant verwijderd is, wordt er een witte ontwikkelaar aangebracht in een dun en egaal laagje op het oppervlak. Hierdoor wordt het penetrant dat in de scheuren was gedrongen, er uit getrokken, men kan dit best vergelijken met een vloeipapier dat inkt opzuigt. Gekleurde vlekken duiden de positie en de vorm van de scheuren aan. Voor een goed contrast tegenover de witte ontwikkelaar, wordt meestal een rode, paarse of soms een orange penetrant gebruikt.

5. Inspectie:

Het testoppervlak wordt direct na het aanbrengen van de ontwikkelaar geïnspecteerd en een tweede keer na 15 minuten.

6. Reiniging van het monster:

Na de inspectie en het noteren van eventuele scheuren, wordt het monster opnieuw gereinigd.

[bewerk] Voordelen

* De scheuren zijn beter zichtbaar met penetrant testen dan met visuele inspectie, omdat:
o De kleur van het penetrant en de ontwikkelaar een groot contrast hebben.
o Het penetrant wordt door de ontwikkelaar uit de scheur getrokken en kleurt de ontwikkelaar over een gebied dat groter is dan de oorspronkelijke kleur.
* Penetranten onderzoek is een goedkope testmethode en voor de operator is er geen dure, ingewikkelde training nodig.

[bewerk] Nadelen

* Een grondige reiniging op voorhand is nodig, zeker voor roestige monsters.
* Penetrant, ontwikkelaar en reiniger zijn vervuilende stoffen die het milieu zwaar kunnen belasten. Het werken met de pentrant vloeistof kan smerig zijn. Voorzorgsmaatregelen moeten genomen worden.
pi_60651619
  Admin vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:59:00 #251
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_60651857
quote:
a) wat is er met z'n oog en
b) waarom staat ze zo achterlijk te lonken met de camera?
Je gaat op de foto met je kind, niet om porno actrice te worden.
Stom gezicht zo dat gewulp over het hoofd van hun kindje.

pi_60652009
Haha ja, die domme getuite lippen ook van allebei
Screw them.
We're going home.
  Admin vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:22:52 #253
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60652479
wat is dat voor raar eigengeilerijfilmpje?
pi_60652567
Leuke fotootjes, leuk filmpje

Iedereen die daar kritiek op heeft is wel erg zuur
  Admin vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:31:33 #255
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_60652734
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuke fotootjes, leuk filmpje

Iedereen die daar kritiek op heeft is wel erg zuur
leuk kindje ok, maar daar hoeven ze niet zo camerageil kwijlend boven te hangen op elke fokking foto.
pi_60652781
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:04 schreef CarOnline het volgende:
Ja, het is om te gillen die lippen, zou dat geen pijn gaan doen op den duur?
En dat kindje ligt daar maar, het is hét onderwerp, maar pa en ma zijn alleen maar met zichzelf bezig.
Heb het fotoalbum na 1.37 maar gesloten, jakkes .
pi_60652987
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef Danny het volgende:

[..]

leuk kindje ok, maar daar hoeven ze niet zo camerageil kwijlend boven te hangen op elke fokking foto.
Ik zit je een beetje te stangen natuurlijk. Ik vermoed en denk dat ze die pose aan moeten nemen van de fotograaf him- herself.

Los van het geneuzel, Dennis lijkt mij een aardige gozer en Nadia heeft een stel prachtige ogen in een niet fout gelaat, maar ze lijkt mij omgekeerd evenredig hopeloos in de omgang te zijn.
pi_60653039
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:33 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja, het is om te gillen die lippen, zou dat geen pijn gaan doen op den duur?
En dat kindje ligt daar maar, het is hét onderwerp, maar pa en ma zijn alleen maar met zichzelf bezig.
Heb het fotoalbum na 1.37 maar gesloten, jakkes .
Nou, niet zo zuur Blurk!

Het is een heel leuk kindje en Dennis en Marcia mogen er ook zijn. Beeldige mensen.
Je moet als pas bevallene én als verse papa wel een beetje uitdagend op de foto hoor, 't komt immers wél in het babyboek! Lekker recht in de camera, lipjes getuit, borstjes vooruit!
Screw them.
We're going home.
pi_60653067
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:43 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nou, niet zo zuur Blurk!

Het is een heel leuk kindje en Dennis en Marcia mogen er ook zijn. Beeldige mensen.
Je moet als pas bevallene én als verse papa wel een beetje uitdagend op de foto hoor, 't komt immers wél in het babyboek! Lekker recht in de camera, lipjes getuit, borstjes vooruit!
Vertel wat weet jij wat wij nog niet weten, we zijn gek op roddels.
heeft Dennis een nieuwe liefde???
pi_60653071
Ik vind ze iedergeval goed bij elkaar passen en vind het wel een leuk stel past wel bij hun een babytje
pi_60653103
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:44 schreef blomst het volgende:

[..]

Vertel wat weet jij wat wij nog niet weten, we zijn gek op roddels.
heeft Dennis een nieuwe liefde???
Eh hoe heet ze ook weer
Tis iets met ia toch?

Nadia! Oh ja.

[ Bericht 2% gewijzigd door CarOnline op 08-08-2008 13:46:45 (Nadia) ]
Screw them.
We're going home.
pi_60653120
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:46 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Eh hoe heet ze ook weer
Tis iets met ia toch?
Nadia
pi_60653870
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:32 schreef riri het volgende:

[..]

En jij vindt dat jezelf niveau hebt als jij iemand die je ook nog eens niet persoonlijk kent een vieze drekhoer noemt?

Oké....
Dank je voor het duidelijk zijn daarover
Iemand die zich dagelijks op televisie en internet tentoonstelt ken ik goed genoeg om als zodanig te beoordelen.

Net zo als dat ik jouw goed genoeg ken van dit forum om te kunnen oordelen dat jij een irritant mens bent. Zo, dat is wel heel persoonlijk, maar na twee jaar ergeren moest ik het even kwijt.

[ Bericht 2% gewijzigd door bloodymary op 08-08-2008 14:15:58 ]
  Moderator vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:08:40 #264
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60653897
quote:
Dóm? Hoezo? Dat zijn kúsjes, omdat ze zoveel van zichzelf de baby houden. Alleen jammer van die pauperherrie onder het verder zo schattige filmpje. Wiie is die kneus die dat zingt.
pi_60655006
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Dóm? Hoezo? Dat zijn kúsjes, omdat ze zoveel van zichzelf de baby houden. Alleen jammer van die pauperherrie onder het verder zo schattige filmpje. Wiie is die kneus die dat zingt.
Ohh zijn dat kúsjes!
Nee, sorry, dan neem ik dat natuurlijk terug!
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:45:34 #266
103972 BuffyJan
pi_60655205
Volgens mij verzorgt Dennis t meisje ook. Als je die vermoeide kop ziet oei. En die Nadia maar in de camera kijken. Wat een verschrikkelijk wijf is t toch ook
Zelfgeilerij inderdaad
pi_60717441
Amanda laatst in de Panorama
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  † In Memoriam † donderdag 14 augustus 2008 @ 12:03:21 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_60821993
Jaap in de bocht.

TERROR JAAP ZOEKT PORNOACTRICE VOOR GOED GESPREK!
quote:
(13-8-2008) De winnaar van De Gouden Kooi, Terror Jaap, is druk bezig om een porno-actrice te vinden. Niet voor de seks, maar voor een goed gesprek! Op zijn website legt hij uit dat hij het liefst een meisje heeft dat nog een relatief groentje is in de pornowereld.

Terror Jaap op zijn website: “Hallo vrienden,

De vorderingen voor mijn nieuwe talkshow gaan goed en mijn eerste aflevering zal eind augustus klaar zijn.

Er was nogal wat commotie om mijn zoektocht naar een anorexia patiënt. Mijn log over de aanmelding van een anorexia patiënt haalde zelfs de fysieke Telegraaf. Verder kreeg ik erg veel reacties. Positief in de trant van wat gaaf dat ik dat ik zo’n gevoelig onderwerp durf aan te snijden tot regelrechte haatmail van andere anorexia patiënten die mij ontwetend noemden en me betichtten van het misbruiken van iemands conditie. Niets is minder waar, ik heb me zeer goed ingelezen op het onderwerp en alle critici mogen mij nogmaals mailen na het zien van de uitzending.

Voor mijn 2e gast zoek ik een porno actrice. Ik wil graag met een opkomend actrice spreken over de porno industrie en haar vak, maar ook over haar privé leven en de hobbels die ze daarin is tegen gekomen door haar werk.

Het thema is ludiek informatief. Ik wil een stukje nieuwswaarde en inhoud vinden, maar het niet te droog houden. Een grap moet kunnen uiteraard.

Dinsdag 19 augustus vinden de opnames plaats, dus haast met de aanmelding is geboden. Let op! Je hoeft dus geen A pornoster te zijn.”,
Bron: ZijOnLine en http://www.kingjaap.nl/
― Mark Twain
pi_60826804
quote:
Ja geweldig

God wat moet dat een bevalling zijn geweest.... ik weet nog toen Nadia werd gestoken door een wesp
pi_60834232
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

a) wat is er met z'n oog en
b) waarom staat ze zo achterlijk te lonken met de camera?
Je gaat op de foto met je kind, niet om porno actrice te worden.
Stom gezicht zo dat gewulp over het hoofd van hun kindje.
Ik vind Nadia ook erg dik geworden zeg. Moet je die buik zien.
Ik dat normaal na een bevalling, dat je moddervet bent?
Make my day!
pi_60835800
Ruud de Wild tart Jaap!
Lectori salutem,

In de Telegraaf van vandaag geeft Ruud de Wild ongezouten zijn mening over de bedenker van reality programma’s Big Brother en De Gouden Kooi; creatief grootmeester John de Mol. “De mensen die het verzinnen, de John de Mollen dus, zijn net zo debiel als de mensen in het huis zelf”, aldus de Wild.

Hmzz mensen in een huis? Ja, ik voel me aangesproken en laat dit niet geruisloos over mijn kant gaan.

Best Ruud,

Ik wil je graag uitnodigen om bij mij thuis onbeperkt spareribs te komen eten. Ondanks dat jij je zakken hebt lopen vullen met tonnen salaris over de rug van de man die je nu zo ongenuanceerd aanvalt, zal dit geheel op mijn kosten zijn. Ik bedoel de kosten van jouw en mijn oud werkgever. Ik ben namelijk wel heel erg blij met de bevoorrechte positie die ik heb verworven, doordat mijn bankrekening nu net als de jouwe gevuld is met een miljoen euro.

Als je er behoefte aan hebt, mag je een waarnemer meenemen die kan controleren hoe deze zwaarlijvige randdebiel spareribs bakt. Laten we eerlijk zijn. Gezien het feit dat ik in De Gouden Kooi heb gebivakkeerd, mag toch wel worden afgenomen dat er een vergroot risico bestaat dat ik het gasfornuis laat ontploffen.

Ruud, red ons! Wij reality slachtoffers vragen jouw hulp! Ik zag laatst Bart van Big Brother en volgens mij had hij niet eens zijn tanden gepoetst!

Is het een idee, oh grote alwetende Ruud, dat jij ons leidt naar het sanatorium?
Jij hebt de wijsheid in pacht en wij zijn slechts debielen.

Ruud, je kan het!

Hoogachtend,

Opperranddebiel Jaap.

Link: artikel Telegraaf

lady night vol
pi_60841646
Zelfs Ruud de wild kreeg Jaap het al voor elkaar, nu ook al bij Han Peekel is Jaap niet zo geliefd.

Wat bezielt die mensen hun huidige koning zo te tarten?
pi_60841859
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:15 schreef Ning het volgende:
Ruud de Wild tart Jaap!
Lectori salutem,
knip
Je moet wel alles goed vertellen he?
Voor de echte tekst kan je HIER terecht.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:01:17 #274
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60850358
Had deze nog niet gezien. Overdrijven is ook een vak.

Snooker is top!!!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:22:30 #275
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_60863166
Die muziek onder dat filmpje, wat een takkenummer
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:19:12 #276
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_60864322
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs Ruud de wild kreeg Jaap het al voor elkaar, nu ook al bij Han Peekel is Jaap niet zo geliefd.

Wat bezielt die mensen hun huidige koning zo te tarten?
Is dit allemaal wel echt of zijn er alter ego's?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_60907393
Terror Jaap is niet voor iedereen.
Ola,

De reacties over mijn artikel in het AD zijn heftig. Aan de uiterste zijde van het spectrum zie je de "je bent een vadsige sukkel, rot van de TV af" tot "ik moet altijd om je lachen, je bent top".

Wat me opviel is dat mensen die wat te mekkeren op me hebben met zo weinig inhoud komen. Het is makkelijk om shit over iemand heen te pleuren vanuit je luie stoel veilig beschermd aan de andere kant van een langgerekte digitale snelweg.

Als ik in een winkelcentrum loop wordt ik veel herkend. Foto's, handtekeningen, vragen beantwoorden over mijn aankomende show, complimenten over mijn leuke acties in de Kooi, vragen over hoe het gaat met de andere bewoners, mensen die vanaf een terrasje keihard gillen "HET IS TOCH FOKKING NIET NORMAAL, TERRORRRRR".....dat is toch wel mijn core business die ik losmaak door mijn herkenbaarheid op straat.

Niemand heeft het lef om de grove reacties op de site van het ad.nl op straat recht in mijn gezicht te zeggen. Op hyves ben ik een handjevol keer bedreigd. "Als ik je zie geef ik je een klap voor je kop" en dergelijke. Nou ik tour door heel Nederland......nog geen klappen gehad.
Wederom het veilige internet.....

Check hier de reacties van het AD. Ik heb enkele inhoudelijk reacties overgenomen.

[ Citeer ] Erik - Z`drecht - 16/08/08 - 20:33:14 2533654
Sjonge jonge wat nemen een hoop mensen Jaap serieus zeg. Hij heeft zichzelf een rol aangemeten om in de gouden kooi op te vallen. En met succes. Die jongen blijft gewoon prachtig in zijn rol zolang er geld mee te verdienen valt. Geef 'm eens ongelijk. Jullie geloven toch niet echt dat hij zo in het dagelijks leven is. Kom op zeg!

[ Citeer ] hans - brielle - 16/08/08 - 17:22:37 2533337
Weet je wat het mooie van een Democratie is.. Je mag een mening hebben en hem ook ventileren zo ook die Jaap (ook al is dat niet de mijne) trouwens.. er zit een knop op je TV

[ Citeer ] mieke - Maasbracht - 16/08/08 - 15:03:37 2533112
reactie op: theetje-lutjebroek
NIEMAND ZIT OP JAAP TE WACHTEN !

[ Citeer ] Jannie - Spijkenisse - 16/08/08 - 15:02:45 2533111
dat is niet waar.
dat jij niet op hem zit te wachten kan natuurlijk.....heel veel mensen vinden jaap wel leuk.

[ Citeer ] Marco - 030 - 16/08/08 - 14:59:41 2533104
Ik ken deze jongen qua afbeelding in "nieuwssites". Ik zou zelf nooit naar zoiets kijken op tv, maar als er een markt voor is; prima toch. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je je kostbare tijd besteed aan het kijken naar zoiets doms en oninteressants.
(aan de andere kant is reageren hier ook niet bijster snugger natuurlijk)

[ Citeer ] logisch - meppel - 16/08/08 - 13:04:14 2532820
wist niet dat er zo veel mensen jaloers waren in nederland, Jaap heb van je genoten in spanje
mensen laat nou eens een dag alle mensen in hun waarden wedden dat je dan ook een fijne dag hebt.

Niet te vergeten.....hoe briljant is deze reactie......

[ Citeer ] jan de wit - zwelg in je eigen vet - 16/08/08 - 22:01:50 2533784
Elke aandacht is teveel, ook deze aandacht. Ik stop met het schenken van aandacht.

Waarom schrijf je dan toch wat over me SLIMBO?!?!?

Tja.....het is maar net waar je komt. De mainstream AD-website lezer zal minder met me hebben dan jongeren sites. Op de een verguist, op de ander tot God verheven. Dat is ook niet erg, iedereen mag zijn eigen mening hebben.

Een les die ik heb geleerd en hoe ik omga met verguizingsreacties is:
Terror Jaap is niet voor iedereen.

Terror Jaap heeft zijn eigen stijl, een niche, iets wat niet eerder op de Nederlandse TV te zien was. Vernieuwend, dat zeker. Wat mensen van die vernieuwing vinden loopt gigantisch uiteen.

Ach, als het je niet bevalt.
1) niemand dwingt jou om persberichten omtrent mij te lezen
2) niemand dwingt jou om materiaal over mij op TV te kijken
3) niemand dwingt jou om uberhaupt aan me te denken
4) sterker nog, het is zelfs je eigen keuze om deze zin op MIJN website te lezen haha

Vind je me wel lachen, top! Blijf dan vooral deze website checken waar alle info over mijn toekomst van zelf verschijnt.

Ik ben nou eenmaal niet voor iedereen.........

Jaapieooooooo
http://www.kingjaap.nl/20(...)t_voor_iedereen.html
Hangplek voor vrije gedachten
pi_60962902
Een stukje van een huwelijksambtenaar, die bijzondere huwelijken arrangeert in de Telegraaf.
Ik dacht altijd dat Brian niet wilde trouwen; blijkt nu dat de mevrouw ambtenaar hun niet wilde trouwen ,
zie de laatste alinea:

pi_60963142
Go hard or go home
pi_60966333
pi_60966373
Judgement Day

Hasta la vista baby's,

Vandaag is het dan zover. Vroeg mijn bed uit. Afgelopen weekend me intens voorbereid op mijn gasten.

Terminator Jaap: Judgement Day

Zal het Jaap vandaag op zijn allerbelangrijkste opname dag met maar liefst 2 interviews en 2 gekke acties lukken om zijn oude niveau uit de Kooi te hervinden? Of gaat ie af als een baksteen?

Dat kunt u morgen allemaal lezen wanneer ik uit mijn bedje ben gerold.........

Stay tuned en I'll be back!

Arnold.
Jaap | 19-08-08 | 08:21
Bron : KingJaap.nl
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:41:18 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60966908
Heeft PoekieRoekie een baan bij dat sufferdje?
Is gebeurt. Kan ik me aan irriteren.
To name a few.

Ik erger me aan 'Ik irriteer me'.
Nota bene.
pi_60970473
quote:
Kijk dáár zaten we op te wachten in dit topic vol Brian en Amanda
pi_60990829
Zo even op z'n Brabants gezegt: ik heb het KEI druk maar maak even tijd om wat van me af te lullen Er blijken een paar mensen te zijn die het leuk vinden om te lezen, heeeeeeeeeeerlijk. Hier komt weer wat gelul aan.

Ik zit even in een melige bui, helemaal alleen achter mijn laptopje. Huub is weer aan het overwerken en ik heb rode wangen van de drukte die om me heen hangt. Ligt niet aan de was de strijk of wat dan ook, maar aan deadlines die ik moet halen voor mijn geplande opening in oktober.

Als je zo terugkomt van een klus is een opgeruimd huis wel errug lekker! Dus ik had een blij momentje!

Ben bezig met personeel, maar dat blijkt niet zo makkelijk te zijn. Ik wil natuurlijk het beste zonder gezeik, maar dat is een droompje. Moet toch iemand zijn die gewoon lekker wil werken tegen een goed salaris? Die een andere job zoekt en direct 1 oktober kan beginnen? Heb er een paar echt uitgezocht uit de gesprekken, maar loop tegen wat dingen aan. Dus als iemand weer wil reageren, kom maar op, je weet nooit waar het goed voor is.

Heb een berg liggen waar ik doorheen moet, niet normaal. Verzekeringen, aanvragen van rolluiken, vloeren (nog niet besloten nee..) , aanbiedingen, planten, tafels, daar is weer een bekend boek van een bepaalde meubelzaak waar ik de naam niet van noem omdat mensen denken dat ik gesponsord word terwijl ik hun juist sponsor met een berg inkopen maar waar ik sjezusmina binnenkort weer met mijn man heen moet... Want naast de salon gaan we dus ook over ..niet schrikken....... 11 dagen .............. verhuizen.

Mijn hoofd ontploft als ik dat zo opschrijf. Huubje, schatje, als je dit nog op je werk leest, 't is toch fokking niet normaal wat we allemaal doen.... Maar lief, komt goed!

Huub heeft de afgelopen 3 dagen iets van 48 uur gewerkt, geen tijd gezien om mensen te melden of hij nog leeft, dus je kunt nagaan hoe we even door deze week heen lopen..... ofwel rennen.

Dat is niet erg, we zijn nog jong en werken keihard aan onze toekomst!

Ik heb om precies te zijn nu nog 116 ongelezen prive mailtjes in mijn inbox op hyves, nog 13 mensen die ik vandaag heb gehoord op mijn voicemail terug te bellen, ik heb net vanaf pagina 4 alle krabbelaars wat teruggestuurd, sorry als je er niet bij zat, en mijn zakelijke mails zijn gedaan. Visagieklussen zijn WELKOM maar niet zo goed te combineren met het opstarten van zo'n grote zaak als ik doe...

Nou, ik moet nu echt weer verder, ik ga even een schema maken, want mijn kop moet nu onderhand toch wel leeggemaakt worden. Morgen komt die heeeeeeeeerlijke vader van me om wat dingen voor de zaak te regelen naar Hilversum.

Lieve mensjes, we spreken elkaar snel weer. Een hele fijne avond!

ZOEN

Claire!
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 21:32:23 #286
135305 beequeen
Lost.
pi_60992853
Heel lief Lady, maar dit is een log van Claire. Heeft niks te maken met de media toch?

Over taalfouten gesproken.....
― Mark Twain
pi_60997638
http://ilargia.hyves.nl/a(...)West_Hollywood/kGQH/

vraag me af hoe selene aan zon vet appartement komt. Brad Pitt moest als chauffeur aan de bak toen ie in hollywood aankwam. naar mijn weten heeft selene geen rijke ouders. Ze weet niet eens wie haar vader is. Als een jong mokkel zonder geld en opleiding meteen zon tent weet te bemachtigen. Dan moet er iets niet in de haak zijn. Dit zaakje stinkt als je het mij vraagt....
  donderdag 21 augustus 2008 @ 05:29:09 #288
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_61000158
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:31 schreef gauss het volgende:

vraag me af hoe selene aan zon vet appartement komt. Brad Pitt moest als chauffeur aan de bak toen ie in hollywood aankwam. naar mijn weten heeft selene geen rijke ouders. Ze weet niet eens wie haar vader is. Als een jong mokkel zonder geld en opleiding meteen zon tent weet te bemachtigen. Dan moet er iets niet in de haak zijn. Dit zaakje stinkt als je het mij vraagt....
Ze won met Beauty & De Nerd ¤25000,-
Daarna heeft ze ook modellenwerk gedaan dus, ze kan zich het één en ander veroorloven.

http://www.rtl.nl/reality/beautyendenerd/video/
pi_61020352
Tsja...
pi_61033430
Gouden Kooi-baby in ziekenhuis
Het dochtertje van ex-Gouden Kooi-bewoners Nadia en Dennis is vorige week ter observatie opgenomen in een ziekenhuis. Jaycee-Lynn zou een melkallergie hebben.

Het dochtertje van voormalig Gouden Kooi-bewoners Nadia Derbane en Dennis Bax is vorige week drie dagen ter observatie opgenomen in een ziekenhuis. Ze moest heel veel overgeven en sliep 's nachts niet", vertelt Bax. "Ze was 24 uur per dag aan het huilen van de pijn. Daarom moest ze gewoon even goed onderzocht worden."

De inmiddels zes weken oude Jaycee-Lynn heeft drie dagen in het ziekenhuis gelegen, terwijl haar ouders bij haar op de kamer sliepen. "Het kwam waarschijnlijk door verkeerde voeding", vertelt Bax, die na zijn vertrek uit de Gouden Kooi als zanger aan de weg timmert. "Ze denken dat ze misschien een melkallergie heeft. Ze heeft volgende week nog een onderzoekje en dan hebben we daar uitsluitsel over. Melkallergie schijnt vaker voor te komen bij baby's, dus het is geen drama."

Het ouderschap bevalt de jonge ouders goed, zo vertelt Bax. "Ze is nu zes weken en ze groeit met de dag. Dat is echt niet normaal." Het meisje lijkt sprekend op haar vader. "Ze heeft het mondje van Nadia, maar over het algemeen is het een klein Dennisje", vertelt de zanger, van wie eind vorige maand de single 'Ademloos geluk' verscheen.

Nadia ontpopt zich volgens haar vriend als een echte moeder. "Ze is heel lief en is continu met het kindje bezig. Het is echt haar prinsesje."

Het meisje, dat werd verwekt in de Gouden Kooi, kwam 8 juli drie weken te vroeg ter wereld in een ziekenhuis in Nijmegen. Haar naam heeft Jaycee-Lynn aan haar vader te danken. "Het is een eigen verzinsel", vertelde hij eerder. "Ik wilde iets Amerikaans met een leuke klank. Nadia was ook meteen enthousiast."
pi_61099152
pi_61099177
pi_61099241
pi_61099260
pi_61099289
pi_61099306
pi_61099373
weblog Ilona

Bel me maar...je hebt mijn nummer!

gisteren, 21:37, 158 x bekeken
Ben net thuis uit de stad...even wezen shoppen, want mijn zomerkleding kan ik voorlopig wel opbergen denk ik.
Vanmorgen regende het nog in Amsterdam en ik vroeg me gelijk af waarom de engelen zo huilen in deze maand augustus.
Na de kalverstraat en Magna Plaza,waar ik niet kon slagen ben ik naar de PC Hooftstraat gereden.
Ik ben absoluut niet koopziek maar voor en na de zomer koop ik wel nieuwe kleding voor mijn garderobe.
In de PC aangekomen ben ik eerst Uggs gaan passen...ik wist niet of ik ze kopen moest...vind het aan de ene kant zo 2007 maar aan de andere kant zitten ze waanzinnig.
Daarna mezelf in een spijkerbroek gehezen...eerst een skinny jeans en daarna een jeans met wijde pijp.
' Welk model is nou nieuw? ' vroeg ik de verkoopster die ongeinteresseerd naar me staarde.
Ze haalde haar schouders op en kon er met moeite uitbrengen:'owww...alletwee kan.'
Laat maar dacht ik ...ik wacht wel...ik ga geen 230 euro uitgeven voor een jeans waarvan ik niet weet of het model van vorig jaar is.

Na een aantal winkels te hebben gehad kon ik gewoon niets vinden waarvan ik dacht...waauw!
De lol is er een beetje af en ik loop langs de etalages die vol hangen met borden sales.
Sales...jaaah, tuurlijk...waarom heb ik nooit geluk dat ik een hele garderobe kan aanschaffen in de sales.
Ik koop altijd of te dure dingen of een vette miskoop.

Mijn mobiel gaat en ik zoek 'm in mijn veel te volle tas..'hey mop...kun je slagen?-hoor ik mijn vriendin aan de andere kant van de lijn.
'Nee,' zeg ik en ik betrap mezelf erop dat ik uit frustratie op mijn lip bijt.
Je had mee moeten gaan, met jou is het ook veel gezelliger,' lach ik.
Na even kletsen hangen we op, met de afspraak dat we volgende week samen gaan shoppen.

Als ik naar mijn auto loop tikt er iemand op mijn schouder.
'Ilona...toch?'...vraagt een meisje met lang blond haar en vriendelijke blauwe ogen.
'Ik knik wat geschrokken...en zeg: 'ja, klopt.'
'Ik werk voor John de Mol....maar wij hebben elkaar nooit in het echt ontmoet,' zegt ze.
Voor ik iets kan zeggen reikt ze mij haar hand en stelt zichzelf voor.
Gelijk vraagt ze hoe het met me gaat.
'Ja, weet je' zegt ze ...toch wel jammer dat je je boek niet mag uitgeven.'
Ik ben allert en weet dat ik op mijn woorden moet letten.
Daarom vertel ik haar alleen dat ik er alles aan gedaan heb en er nu ook klaar mee ben.
Plotseling kan ik het toch niet laten om te zeggen dat JdM een narcistisch persoon is en met de ideeen van anderen pronkt.
Wat ik nooit had verwacht,is dat ze hierom smakelijk moet lachen en met een knikje mijn woorden beaamt.
Toen het cruciaal moment kwam dat ze gevaarlijke vragen ging stellen, had ik een prima smoes dat de parkeermeter bij mijn auto afliep....want anders had ik er nu waarschijnlijk nog steeds gestaan.
In principe heb ik "het boek" allang uit mijn hoofd gezet, maar omdat er nog steeds erg veel mensen om vragen...blijft het me toch bezig houden...hoe raar dat ook klinkt.

Tien minuten later zat ik weer in mijn auto en moest ik toch nog even denken aan de Mol.
Ik vergeet nooit dat hij ons via de redactie had gevraagd om nieuwe ideeën te verzinnen....zogenaamd voor "De Gouden Kooi."
Natuurlijk John, wij als aspirant miljonairs hadden toch zat ideeën - ideeën die je nu zelfs kan gebruiken voor je nieuwe programma "CBML".
Maar je had het me ook gewoon zelf mogen vragen...en me kunnen bellen...hadden we misschien nog een dealtje kunnen maken...jij een idee en ik mijn boek.

P.S. Dus John, mocht je nog een dealtje willen maken, omdat er nog steeds mensen nieusgierig zijn naar mijn boek... bel me maar...je hebt mijn nummer!!

bron
  zondag 24 augustus 2008 @ 23:58:56 #298
143001 Prospera
Verfrissend
pi_61099436
Daar is ze dan, de moeder

Ach en eigenlijk staat Amanda wel goed bij zo'n paal.
  maandag 25 augustus 2008 @ 02:40:33 #300
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_61101708
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:31 schreef gauss het volgende:

porno-industrie levert toch een aardig zakcentje op
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_61102175
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')