Exact wat ik denk 14.gifquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie zegt dat ze kan acteren dan?
Als ze per sé iemand met een kleurtje willen zijn er nog genoeg andere actrices hoor
Ach, toen ze al in de gouden kooi zat, \kon ze al niet acteren, dat was niks en het word niks!quote:
Hilarisch en Nadia ... dat gaat niet samenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:36 schreef joep.t het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd als kooi fan best benieuwd hoe Nadia het gaat spelen,Als ze haar karakter in de kooi uitvergroot kan het volgens mij behoorlijk hilarisch worden.
Huub had er volgens mij contact over gehad met Nadia en het was idd nog niet zeker...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
Ik meen ergens te hebben gelezen dat dit gerucht totaal uit de lucht was gegrepen?
Dat was Jaap.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:27 schreef Manu82 het volgende:
Huub had er volgens mij contact over gehad met Nadia en het was idd nog niet zeker...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat was Jaap.
5 juni, KingJaap
Het Nadia Geheim,
Zoals gezegd ga ik onthullen hoe Nadia een Gooische vrouw gaat worden, nou dat is dus alleen
nog niet zeker, het bericht dat Evert Santegoeds van de Prive heeft gepubliceerd is voorbarig,
Nadia heeft mooie kansen liggen en ik gun het haar van harte, Nadia heeft mij persoonlijk verzekerd
over de telefoon, dat het allemaal nog afwachten is hoe en wat.
............
Nu 14 dagen later?
en
Nadia en Dennis verwachten hun kindje 3 augustus.
Die wordt er binnen een paar weken uitgeknikkerd omdat ze voor een opname eerst 3 uur gaat lopen tangen en heur haar niet wil verven als er een tikje aubergine in zit. No way dat Linda haar diva-gedrag accepteertquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik was geen fan van Nadia, zou het zonde vinden van het programma Gooise vrouwen
ga ik me rot zitten ergeren
There must be a Godquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
Ik meen ergens te hebben gelezen dat dit gerucht totaal uit de lucht was gegrepen?
Willemijn eruit is echt shit. Alleen Anouk vind ik juist de minstequote:Op woensdag 18 juni 2008 03:55 schreef Marble het volgende:
Nu Willemijn (geniaalste Nederlandse tv-personage ooit) eruit is hoop ik op lekker veel Anouk in het nieuwe seizoen want die is ook erg grappig en Susan Visser acteert haar steengoed.
En z'n shirt én hoofd.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
En z'n shirt én hoofd.
Daar sta je dan. Je wilde een flitsende carrière maken in de showbizz. Hij had alles mee, zijn stem en zijn looks (). Liever mooi en geen succes dan succesvol en lelijk. Watskeburt? Niemand wilde zijn stem nog horen. Hij werd alsmaar vetter en de liefde van zijn leven bezorgde hem alleen maar imago-schade. Daar sta je dan met een roze papiertje, dik en de moeder die je kind op gaat voeden heeft nog meer huiluurtjes dan het kind zelf. Gefeliciteerd Dennis!
Ik vind het zo'n kampernaam; Jaycee Lynn. Maar ieder zijn meug. Ik heb het idee dat dat verhaal van Nadia in Gooische Vrouwen uit de grote duim is gezogen. Misschien wel diezelfde grote duim die Dennis' prostaat kietelt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:26 schreef Zana het volgende:
ach ja, mogen ze oud en gelukkig worden...en een opvallende naam was bij deze ouders toch wel te verwachten, gaat Nadia nu echt in Gooische Vrouwen spelen?
Oei da's niet gelukt! Dat zal een drama geweest zijn........NEEEEEEEEEEHEEEEHEEEEEE ik wil eerst een jongetje boehoeoeoeoeheoeoe *huil*schop*krijs* en DAN een meisje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef Urquhart het volgende:
"Ik wil eerst een zoontje, en daarne een dochtertje. Ja dat wil ik"
Gefeliciteerd Dennnisquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
[..]
En z'n shirt én hoofd.
Daar sta je dan. Je wilde een flitsende carrière maken in de showbizz. Hij had alles mee, zijn stem en zijn looks (). Liever mooi en geen succes dan succesvol en lelijk. Watskeburt? Niemand wilde zijn stem nog horen. Hij werd alsmaar vetter en de liefde van zijn leven bezorgde hem alleen maar imago-schade. Daar sta je dan met een roze papiertje, dik en de moeder die je kind op gaat voeden heeft nog meer huiluurtjes dan het kind zelf. Gefeliciteerd Dennis!
Dat Linda haar er binnen 2 weken uitkickt ok,quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n kampernaam; Jaycee Lynn. Maar ieder zijn meug. Ik heb het idee dat dat verhaal van Nadia in Gooische Vrouwen uit de grote duim is gezogen. Misschien wel diezelfde grote duim die Dennis' prostaat kietelt.
Ooh, en weer kromme tenen. Zo stom, zo achterlijk varkensachtig stom zijn ze. Christ, wat heb ik van dat labiele stomheidsgedrag genoten. Kunnen ze geen real life soap van die twee maken? Ik ben alvast de eerste kijker!quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
En toch vind ik het zielig voor Jaycee-Lynn, je zult maar zulke ouders hebben.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54382&sess=14591
Zeker gefeliciteerd....quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
[..]
En z'n shirt én hoofd.
Joh?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:00 schreef riri het volgende:
[..]
Zeker gefeliciteerd....
Verder ben je aardig negatief over dit drietal....ik denk maar zo...als ze met ekaar maar gelukkig zijn.
Dennis verdient goed...en is blij met al zijn optredens overal en nergens...dus,laat ze lekker hun gang gaan.
En hoezo voedt de moeder een kind alleen op?
Dennis....ik zag er ook niet veel in maar een slechte jongen is het niet...z'n vrienden en z'n geliefden doet ie alles voor.
Laat ze lekker gelukkig zijn....
Jo... Riri...quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:00 schreef riri het volgende:
[..]
Zeker gefeliciteerd....
Verder ben je aardig negatief over dit drietal....ik denk maar zo...als ze met elkaar maar gelukkig zijn.
Dennis verdient goed...en is blij met al zijn optredens overal en nergens...dus,laat ze lekker hun gang gaan.
En hoezo voedt de moeder een kind alleen op?
Dennis....ik zag er ook niet veel in maar een slechte jongen is het niet...z'n vrienden en z'n geliefden doet ie alles voor.
Laat ze lekker gelukkig zijn....
Ook al kortademig?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:14 schreef Prospera het volgende:
Jo... Riri...
Dennis... is zo... slecht niet... inderdaad.
Fijn dat je... er weer bent...
Nou heel kortademigquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook al kortademig?
Dennix is een watje en zingen, ach., je moet ervan houden.![]()
Ik dacht dat de vader altijd aangifte moest doen, maar King Jaap was in geen velden of wegen te bekennenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:26 schreef Upsetter het volgende:
Waarom doet Dennis eigenlijk aangifte van geboorte en niet die dubbele LL? Mag dat zomaar?
Ja eeeh Amanda wilde ook presenteren en singles uitbrengenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:51 schreef noekje het volgende:
Wat me eraan herinnert. Wilden Brian en Amanda niet een real life soap?
En een beautysalon starten en acteren en een stichting beginnen vóór loverboys en ook nog iets voor alleenstaande moeders doen en ondertussen aan de paal hangen en haar moeder zien.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:23 schreef Scandalous het volgende:
Ja eeeh Amanda wilde ook presenteren en singles uitbrengen
Ja ja, saai. Next!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie zijn veuls te negatief over het ouderschap van hem en haar. 't Komt best wel goed. Dennis is een prima gast, hij heeft een leuke zus, z'n vader is ok. Naadje's hormonen komen vanzelluf tot rust na zo'n zwangerschap en is vast dol op die kleine.....
Gelukkig!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef Copycat het volgende:
Naad blijft denk ik de rest van haar leven in een postnatale depressie hangen.
Dat denk ik ook! En ik denk dat die kleine spuugvlekken op wimpers maakt. Zie dat er maar eens uit te krijgen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:25 schreef Scandalous het volgende:
Ik denk dat ze deze week al een afspraak met Dr. Laban heeft
Postanale Postnatale depressies zijn gaafquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef Copycat het volgende:
Naad blijft denk ik de rest van haar leven in een postnatale depressie hangen.
S_S, hoor ik niet bij de honderdduizenden mensen die Nadia kennenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja klopt, ze zei dat het iemand is die de meeste mensen niet kennen. Maar dan is het niet Nadia denk ik, aangezien toch honderdduizenden mensen die wél kennen. Gelukkig maar.
Raar filmpje idd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor Dennis zoveel rare dingen zeggen in dit filmpje (what else is new, zou je zeggen).
Toen Nadia vertelde dat ze weeën had dacht Dennis "Ach lul niet".
Over het bedenken van de naam heeft Dennis het alleen maar over IK.
http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=ba0d3fcb-3a8d-4a4e-a1e7-eecb135c8875&tab=m2073
Maar volgens Nadia lijkt Jaycee-Lynn heel veel op haar papa
Héhéhéhéquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Raar filmpje idd.![]()
Weggegaan om bij zijn a.s. schoonmoeder toch maar een paar uurtjes slaap te pakken, hoe dan?
Arm kind, heet je Jaycee-Lynn en lijk je ook nog op je vader.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:53 schreef tuinfluiter het volgende:
de bekendheid van DGK geeft Dennis toch meer optredens
dan na zijn deelname aan Popstar the rivals.
Hahaha scherp.... ik begrijp niet hoe je als vader rustig naar huis kunt gaan om even bij te slapen, terwijl je vrouw met pijn in het ziekenhuis ligt, ieder normaal mens kan dan toch never nooit in slaap vallen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HéhéhéhéDennis die wakker gemaakt wordt en binnen 20 minuten weer in het ziekenhuis is?
niet eerst 2,5 uur haartjes stijlen?
Hoe dan?
Agossie, was je ons kwijt? WB.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik heb jullie gevonden joeppieeeeeeeee was jullie kwijt
Jeetjuh! Wat leukquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ja, dat moet dan welquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Agossie, was je ons kwijt? WB.![]()
40 cm ontsluiting, is het toch van Jaap?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Agossie, was je ons kwijt? WB.![]()
40 cm ontsluiting, is het toch van Jaap?
[DGK #56]hier verder ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik zie ze wel hoor, kijk eens hier: De ex-Gouden kooi bewoners in de media #2quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom zie ik mijn posten niet?
count your blessingsquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
S_S, hoor ik niet bij de honderdduizenden mensen die Nadia kennenIk kijk nooit naar de GK
nou, ik zie ze wel heur.... 4 op een rijquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom zie ik mijn posten niet?
ze doet net alsof ze het babytje een kusje wil geven maar jah dan gaat haar lipgloss eraf héquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef blomst het volgende:
Meer met de camera bezig dan met Jaycee Lynn
[ afbeelding ]
wel een mooie baby
Hij had altijd al zo'n plofkop. Zeker voor iemand die zo enorm gedreven voetbalde op bijna professioneel niveau.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:14 schreef Day het volgende:
Wat heeft die Dennis een dikke kop gekregen, zeg!
nogal lastig te zien met die enorme hoeveelheid spam eroverheenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef blomst het volgende:
Meer met de camera bezig dan met Jaycee Lynn
[ afbeelding ]
wel een mooie baby
Hij zit wel naast het fornuisquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:46 schreef beequeen het volgende:
Ja ja, daar is ie dan, met bril hè?
[ afbeelding ]
Met dank aan Lady-Night voor het scannen.
Amanda? En dan gooit ie haar tegen de muur om te kijken of ze gaar is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:49 schreef Manu82 het volgende:
Hij zit wel naast het fornuis
Wat zou hij gaan koken?
Geen idee, ik heb dat vod niet gekocht en meer gaf Lady-Night niet.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:46 schreef beequeen het volgende:
Ja ja, daar is ie dan, met bril hè?
[ afbeelding ]
Met dank aan Lady-Night voor het scannen.
Ik kan je smiley niet duiden.quote:
In het Chinees staat deze uitdrukking voor pure ongebreidelde extase.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda? En dan gooit ie haar tegen de muur om te kijken of ze gaar is.
hier het verhaaltje wat erbij staat:quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:47 schreef Copycat het volgende:
Zegt ie nog meer dan enkel deze quote?
quote:
Ondergoedmodel, mja sommige mensen moeten ook niet te hoog inzetten....quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:17 schreef beequeen het volgende:
Dank je Blommke, dat stukje heb ik helemaal gemist.
Entertainer en ondergoedmodel, OMG.
verdomdquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef CarOnline het volgende:
Probeert ie Johnny Depp na te doen met die bril?
[ afbeelding ]
Mijn Johnny, wat doe je!
Ik denk eerder dat Brian intellectueel over wil komenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Johnny, wat doe je!
Mooie manquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:47 schreef BrainView het volgende:
Wat een jaloezie hier op fok![]()
al die lelijke kneusjes hier op fok die maar niet willen toegeven dat het een mooie man is en het geen lelijke foto is![]()
En als een vrouw hem nou ook niet mooi vind? Is het dan ook jaloezie?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:47 schreef BrainView het volgende:
al die lelijke kneusjes hier op fok die maar niet willen toegeven dat het een mooie man is en het geen lelijke foto is![]()
Ik geloof toch echt dat er al héél wat vrouwen hebben gereageerd dat ze hem helemaal niks vinden hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:47 schreef BrainView het volgende:
En wat er uit dat hoofd kómt, die tekstenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef blomst het volgende:
Het lichaam van Brian is niets mis mee, maar dat hoofd doet het hem, daar zou ik niet constant tegen aan willen kijken.
Dat dus! Brian is niet zo dom als hij soms doet. Ik durf eigenlijk wel de stelling aan dat hij slimmer is dan 40 procent van de nederlandse bevolking. Daarnaast vind ik hem ook nog eens aantrekkelijk om te zien (als hetero man).quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:39 schreef BrainView het volgende:
hehe Tenenkrommende domheid???
Als Brian als megadom word bestempeld wat moet het merendeel van de bevolking dan wel niet van zichzelf denken??
Je bent niet dom als je zover komt in een programma als de Gouden kooi. Dat jullie dat niet snappen met z'n allen.
Sneuheid
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:39 schreef BrainView het volgende:
hehe Tenenkrommende domheid???
Als Brian als megadom word bestempeld wat moet het merendeel van de bevolking dan wel niet van zichzelf denken??
Je bent niet dom als je zover komt in een programma als de Gouden kooi. Dat jullie dat niet snappen met z'n allen.
Sneuheid
Heb je wel eens goed naar z'n beentjes gekeken..en z'n tong is net een naaktslak jasses..quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef blomst het volgende:
Het lichaam van Brian is niets mis mee, maar dat hoofd doet het hem, daar zou ik niet constant tegen aan willen kijken.
Dat bedoel je hopelijk wel serieus..quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat kloterige agressieve gedrag heeft. Dat haalt hem qua eindcijfer enorm onderuit en vandaar dan ook een onvoldoende.
Jammer dat je daar ook aan mee doet......, het prolongeren van feitelijke onjuisthedenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:51 schreef Danny het volgende:
Aangezien hij ook paarden aftrekt zou het me niet eens verbazen als Brian een Koe Batst.
Ik zou een rechtszaak beginnenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jammer dat je daar ook aan mee doet......, het prolongeren van feitelijke onjuistheden
Nou ja, zo vond ik het aanrandingsverhaal een voorbeeld van feitelijke onjuistheid prolongeren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jammer dat je daar ook aan mee doet......, het prolongeren van feitelijke onjuistheden
Kan.......begin een rechtzaak zou ik zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou ja, zo vond ik het aanrandingsverhaal een voorbeeld van feitelijke onjuistheid prolongeren.
Nou nee, ben geen partij in deze. Constateer alleen een feitquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan.......begin een rechtzaak zou ik zeggen
Idd is er niets mis met het lijf van Braaain, maar die kop en dat rotkarakterquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef blomst het volgende:
he bah heb je die rotkop van klabatz weerquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:08 schreef blomst het volgende:
[..]
hier het verhaaltje wat erbij staat:
[..]
wat ie porbeerd weet ik niet maar het is op voorhand al mislukt en dat keukenblok kan je gelijk weg pleurenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Johnny, wat doe je!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:51 schreef Danny het volgende:
Alleen z'n naam staat me al niet aan.
Brian Koe Bats
Aangezien hij ook paarden aftrekt zou het me niet eens verbazen als Brian een Koe Batst.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:08 schreef blomst het volgende:
[..]
hier het verhaaltje wat erbij staat:
[..]
gheghghe brian is niet knap , brian is niet lelijk ....................BRIAN IS KNAPLELIJKquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:47 schreef BrainView het volgende:
Bron: http://brianaire.hyves.nl/quote:Zo de Grazia van deze week is uit en eindelijk zijn de foto's te zien. Bij de eerste pagina van Man Candy zie je de sexy handen van Amanda. Die stond voor mij gehurkt om als een soort van dekmantel te fungeren De 2e foto, tsja ik was net even bezig de afwas te doen weet je....lekker afdrogen in je nakie weet je....en ik denk ik ga ff lekker rustig zitten en een enkele flash flash later had Carli Hermes er een foto van gemaakt
Ik was blij dat ik die theedoek ff liet liggen!
Skatties op www.grazia.nl staat er een leuke poll over welke naakte man in de Grazia vind jij het mooist?
Zullen we massaal gaan stemmen...muahahahh
ONE.
Ik heb hetzelfde. Alhoewel ik wel moet toegeven dat dit een erg leuke foto is...quote:Op zondag 20 juli 2008 21:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
blehhh als ik die kop van brian weer zie wordt ik misselijk en ik heb ff niet op brajen gestemd valt me wel reuze mee dat amanda en brajen nog bij elkaar zijn
Uitgerangeerd als poëet, als rapper, als K1 vechter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
http://i34.tinypic.com/x6ge8n.jpg
Ja vooral die scheve bril he, dat maakt m erg leuk jaquote:Op zondag 20 juli 2008 22:39 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Alhoewel ik wel moet toegeven dat dit een erg leuke foto is...
[ afbeelding ]
hoe karakteristiek; slonzige amanda in de bocht ,wat een konijn is dat mens ook .........hahahhahahahquote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef k_i_m het volgende:
Leuk, zo'n foto waar je nagels op half 7 hangen.
Ik zie dr twee??quote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
OMG, één rode nagel, roze lipstick en een oranje sjaal, hoe krijgt ze het voor elkaar?
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
En zo te zien heeft ze ook de plompzakriem nog om.
Je hebt gelijk, ik zie die duim nu ook.quote:
Roquefort, wat doe je? En ik moest gisteren nog wel aan je denken toen ik rozenstengels aan het pletten was.quote:
Fuck, je hebt me zo door! Was ik maar als Amanda, dán was ik vast wél gelukkig.quote:
Toch vind ik jou ook een knapperd hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck, je hebt me zo door! Was ik maar als Amanda, dán was ik vast wél gelukkig.
Was je echt rozenstengels aan het hameren?!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Roquefort, wat doe je? En ik moest gisteren nog wel aan je denken toen ik rozenstengels aan het pletten was.
Had jij laatst geen nieuwe BMW aangeschaftquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:59 schreef APK het volgende:
Tja, daar kon je op wachten.
ik vroeg me al af of jij zo slecht nederlands praattequote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:11 schreef -Blurk- het volgende:
Nieuws:
quote:Huub is niet gekomen om te werken,jaap was met cora ! nu weet ik het zeker een man heeft huub in zijn gezicht geslaan en per ongeluk heeft hij Claire een bloedneus geslaan. ik dacht zij zullen optreden maar huub is in hotel geblijven. De portier zegt dat de man heeft een bmw de latste modele, de man zal komen met andere mannen, maar laatste niemand is gekomen. Huub was met claire gekomen om een drink, huub was net gekomen van Marokko, hij was niet dronken of zo, de man die heeft gezetten bij militaire, is sterkt en was zoeken probleem om niks, huub,claire,jaap en cora , zullen gaanl vandaag naar nederland. Ik wil toen geen paniek doen omdat ik dacht dat huub zal komen werken. Ik vind verchreklijk dat zoms zijn gek mensen , Huub heeft een snee op zijn wang , ik was nu 2 dagen kapot van zorgen en verdriet nu weet ik van de portier in voom voom. vannacht was jaap alleen met cora aan praten en wil met niemand omgaan,hij vertrouw niemand. wij wensen sterkt voor huub en claire !
Aldus Nadia, een franse fan.
Zit nu een enorme deuk in.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef Manu82 het volgende:
Had jij laatst geen nieuwe BMW aangeschaft
Vermoedelijk zit driekwart van het vliegtuig dan geërgerd voor zich uit te kijken en durven al die mensen niets te zeggen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:35 schreef APK het volgende:
[..]
Maar goed, toen hij laatst schreef hoe hilarisch het was toen hij en Jaap een heel vliegtuig aan het vermaken waren trokken mijn tenen al krom.
Tja, als je niet weet wat qoute betekent is het inderdaad wat lastig voor je om te begrijpen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:26 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
ik vroeg me al af of jij zo slecht nederlands praatte
Mooi. Zo samen met die smiley.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef HoneyBunny het volgende:
Tja, als je niet weet wat qoute betekent is het inderdaad wat lastig voor je om te begrijpen.
Oh dat heb ik niet eens gezien...(blond)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Tja, als je niet weet wat qoute betekent is het inderdaad wat lastig voor je om te begrijpen.
Scannen en printen als het ff kan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:51 schreef schatje het volgende:
Brian en Amanda staan in de Party. Ze zijn bezig met een huisje en een grote roadshow waar Brian gaat deejayen en Amanda paaldansen. Amanda zegt dat ze op televisie zal terugkeren, maar in welke hoedanigheid en op welke zender moet ze nog even voor zich houden.
Toch knap dat jij al weet hoe het gebeurd is, je hebt een gave.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
En straks verschijnt er natuurlijk een tekstje op zijn weblog dat het de schuld van iedereen is, behalve van Huub zelf.
Sterkte Claire, knap dat je het bij zo`n 'held' uithoudt.
Net als Kelly, als webcamgirl?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:51 schreef schatje het volgende:
Brian en Amanda staan in de Party. Ze zijn bezig met een huisje en een grote roadshow waar Brian gaat deejayen en Amanda paaldansen. Amanda zegt dat ze op televisie zal terugkeren, maar in welke hoedanigheid en op welke zender moet ze nog even voor zich houden.
Dus jij denkt dat Huub huilend op zijn log gaat toegeven dat het zijn fout wasquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:03 schreef blomst het volgende:
Toch knap dat jij al weet hoe het gebeurd is, je hebt een gave.
Ik weet niets, maar peter schijnt al te weten dat het Huub zijn fout was, maar daar niet vooruit zal komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Huub huilend op zijn log gaat toegeven dat het zijn fout was
Men vraagt zich af waarom hij geslagen is.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:20 schreef -Blurk- het volgende:
Toch zie ik hier heel vreemde reacties. Je wordt geslagen, en vervolgens moet je je verdedigen voor het feit dát je geslagen bent
Af en toequote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Men vraagt zich af waarom hij geslagen is.
Of overkomt zoiets jou dagelijks?
Jee die tweede... ordinairder kon ook echt niet he.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef Prospera het volgende:
Amanda in de Panorama
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed gezien, maar ik kon het cappen niet laten, vooral omdat dit haar favo standje isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:54 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn volgens mij stills van het bijbehorende filmpje op de panoramasite:
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=1550
Yesses yuck!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef Prospera het volgende:
Amanda in de Panorama![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies...ik zou ze zelf wel eens op 'n foto wilen zien,denk dat dat in veel gevallen schrikken wordtquote:
Die hebben iig nog hun karakter mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef riri het volgende:
[..]
Precies...ik zou ze zelf wel eens op 'n foto wilen zien,denk dat dat in veel gevallen schrikken wordt
Het was even zoeken hè? Die opmerking betreft trouwens een andere foto shoot. Ook ordinair maar dat was te verwachten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef riri het volgende:
Precies...ik zou ze zelf wel eens op 'n foto wilen zien,denk dat dat in veel gevallen schrikken wordt
't blijft een zielig gevalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was even zoeken hè? Die opmerking betreft trouwens een andere foto shoot. Ook ordinair maar dat was te verwachten.
Daarom.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:40 schreef riri het volgende:
Ach...we weten allemaal wie het zeggen.
Dus Riri, als ik je goed begrijp vind jij dit prachtige foto's waarbij Amanda een fantastische uitstraling heeftquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef Prospera het volgende:
Amanda in de Panorama![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is een prachtfoto. Jammer dat die rare antilliaan in beeld staat, maar verder is het een prachtfotoquote:Op zondag 20 juli 2008 22:39 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Alhoewel ik wel moet toegeven dat dit een erg leuke foto is...
[ afbeelding ]
En jij vindt dat jezelf niveau hebt als jij iemand die je ook nog eens niet persoonlijk kent een vieze drekhoer noemt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:16 schreef bloodymary het volgende:
Als je die vieze drekhoer zo verdedigt, spoor je zelf volgens mij ook niet helemaal. Dat afgeven op Amanda heeft niks met afgunst te maken, wel met niveau.
Boe-fucking-hoe met je hypocriete geneuzel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:40 schreef riri het volgende:
Ach...we weten allemaal wie het zeggen,het is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven,afgunst is een nare ziekte'.
Het zijn altijd onzekere karakters die afgunst vertonen.
Ik kan het alleen maar ""Geen karakter hebben" noemen als mensen voortdurend een ander bekritiseren om het uiterlijk.
Het zegt eerder heel veel over deze mensen die het als een dagtaak beschouwen een ander te bekritiseren om zijn of haar uiterlijk.
same to you Noekje...same to you!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Boe-fucking-hoe met je hypocriete geneuzel.
Dus alleen jóuw opvattingen (die niet gekleurd zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:36 schreef riri het volgende:
Noekje,jij hoeft me,zoals je heel duidelijk weet,helemaal niet aan te komen met je opvattingen,want die zijn zo gekleurd als maar kan,en die neem ik dan ook met een hele grote korrel zout.
we weten allebei wat echte hypocritie is toch...
en we weten allebei wat ik daarvan vind,dat kan je niet ontgaan zijn
Verder nog nieuws?
Ja ja, fantast. Ik hoop niet dat John op de koffie zit te wachten want die zal inmiddels wel koud zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:36 schreef riri het volgende:
Noekje,jij hoeft me,zoals je heel duidelijk weet,helemaal niet aan te komen met je opvattingen,want die zijn zo gekleurd als maar kan,en die neem ik dan ook met een hele grote korrel zout.
en we weten allebei wat ik daarvan vind,dat kan je niet ontgaan zijn
Verder nog nieuws?
Misschien moet je het juiste woord 'hypocrisie' gebruikenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:36 schreef riri het volgende:
ja jullie zien het allemaal verkeerd, wij moeten alles hetzelfde zien als Lieke dan is het pas goed..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus alleen jóuw opvattingen (die niet gekleurd zijn) tellen hier.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:00 schreef Desii het volgende:
[..]
ja jullie zien het allemaal verkeerd, wij moeten alles hetzelfde zien als Lieke dan is het pas goed..
Lieke vond Huub geweldig.... dus Huub was een leuk jong![]()
Lieke vindt Huub een lul......... dus moeten wij hem ook haten en enkel nog slecht over hem schrijven![]()
Lieke heeft een nwe beste vriendin Amanda ..... Amanda heeft geen slabek, prachthaar en echte tieten![]()
Lieke mag Bra ....... dus Brian is tha bomb![]()
en Lieke zelf ....... volgens de zen en haar nwse godin is ze in balans met zichzelf en alles wat ze doet, doet ze goed
zo en nu jullie weer stelletje paupers en huubgroupies![]()
Vreemd dat ze nog geen aanbod van Playboy heeft gehad. Maar ach, Panorama begint ook met een P.quote:
Heeftie de Party al aangeklaagd voor het paardenrukkers verhaal danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef riri het volgende:
Nou de fotoshoot over is kan hij dus weer zijn gang gaan wil je zeggen?....
Geef hem aan bij de politie als je een echte kerel bent!
Brian zou jou aan kunnen geven omdat je iets beweert wat je helemaal niet hard kan maken...daar weleens aan gedacht?
Over een publieke figuur kun je niet zomaar van alles beweren wat los en vast zit....dat mag een roddelblad ook niet.
Pleepapier ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vreemd dat ze nog geen aanbod van Playboy heeft gehad. Maar ach, Panorama begint ook met een P.
Bedankt voor weer een wijze les. Brian is een grafschenner, wist je dat al? Bah hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef riri het volgende:
Brian zou jou aan kunnen geven omdat je iets beweert wat je helemaal niet hard kan maken...daar weleens aan gedacht?
Over een publieke figuur kun je niet zomaar van alles beweren wat los en vast zit....dat mag een roddelblad ook niet.
Ze kunnen toch photoshoppen? Nee hoor, Brian kan rustig door meppen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Gert het volgende:
Zal wel lastig geweest zijn voor Brian, dat-ie haar vanaf een week voor de fotoshoot niet meer kon slaan.
Wél een goede publiciteitsstunt dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kunnen toch photoshoppen? Nee hoor, Brian kan rustig door meppen.
Zo heeft Huub heeft nooit een blauw oog gehad. Die heeft dat er ook laten photoshoppen voor de commotie of Claire heeft het gedaan met make-up. Die is daar een kei in....
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Gert het volgende:
Zal wel lastig geweest zijn voor Brian, dat-ie haar vanaf een week voor de fotoshoot niet meer kon slaan.
Ze is nu into Ganesh hè, iedere week een andere God, how sweet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef noekje het volgende:
Dit topic moet gered worden. Hu!
God met een slurf, die hebben we nodig.
Ik begreep het al niet, dacht dat Noekje het over APK hadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is nu into Ganesh hè, iedere week een andere God, how sweet.
Is APK een God met een slurf dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:12 schreef -Blurk- het volgende:
Ik begreep het al niet, dacht dat Noekje het over APK had
Nee, ik begreep het verkeerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is APK een God met een slurf dan?
Je weet het nooit hè? Ik zeg maar één ding: Static!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef -Blurk- het volgende:
Nee, ik begreep het verkeerdmaar 1 ding zal wel kloppen denk ik
we hebben toch allemaal gezien hoe hij met vrouwen omgaat? die beweringen zijn dus vrij eenvoudig hard te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef riri het volgende:
mag-ie achter Yvonne van Hertum aansluiten...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:31 schreef Copycat het volgende:
Danny, straks moet je Brian (of is het nu Bryan?) FOK! cadeau doen omdat je hem schaadt met je laster!
Wordt die Yvonne ook een keertje van achter gepenetreerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:33 schreef Danny het volgende:
mag-ie achter Yvonne van Hertum aansluiten...
Als pepentreren een afgeleide is van penetrant, dan is het volgende van toepassing, maar dit terzijde:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt die Yvonne ook een keertje van achter gepenetreerd.
a) wat is er met z'n oog enquote:
leuk kindje ok, maar daar hoeven ze niet zo camerageil kwijlend boven te hangen op elke fokking foto.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leuke fotootjes, leuk filmpje![]()
Iedereen die daar kritiek op heeft is wel erg zuur![]()
Ja, het is om te gillen die lippen, zou dat geen pijn gaan doen op den duur?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:04 schreef CarOnline het volgende:
Haha ja, die domme getuite lippen ook van allebei
Ik zit je een beetje te stangen natuurlijk. Ik vermoed en denk dat ze die pose aan moeten nemen van de fotograaf him- herself.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef Danny het volgende:
[..]
leuk kindje ok, maar daar hoeven ze niet zo camerageil kwijlend boven te hangen op elke fokking foto.
Nou, niet zo zuur Blurk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het is om te gillen die lippen, zou dat geen pijn gaan doen op den duur?
En dat kindje ligt daar maar, het is hét onderwerp, maar pa en ma zijn alleen maar met zichzelf bezig.
Heb het fotoalbum na 1.37 maar gesloten, jakkes .
Vertel wat weet jij wat wij nog niet weten, we zijn gek op roddels.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, niet zo zuur Blurk!![]()
Het is een heel leuk kindje en Dennis en Marcia mogen er ook zijn. Beeldige mensen.
Je moet als pas bevallene én als verse papa wel een beetje uitdagend op de foto hoor, 't komt immers wél in het babyboek! Lekker recht in de camera, lipjes getuit, borstjes vooruit!
Eh hoe heet ze ook weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Vertel wat weet jij wat wij nog niet weten, we zijn gek op roddels.
heeft Dennis een nieuwe liefde???
Nadiaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh hoe heet ze ook weer![]()
Tis iets met ia toch?
Iemand die zich dagelijks op televisie en internet tentoonstelt ken ik goed genoeg om als zodanig te beoordelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:32 schreef riri het volgende:
[..]
En jij vindt dat jezelf niveau hebt als jij iemand die je ook nog eens niet persoonlijk kent een vieze drekhoer noemt?
Oké....
Dank je voor het duidelijk zijn daarover
Dóm? Hoezo? Dat zijn kúsjes, omdat ze zoveel van zichzelf de baby houden. Alleen jammer van die pauperherrie onder het verder zo schattige filmpje. Wiie is die kneus die dat zingt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:04 schreef CarOnline het volgende:
Ohh zijn dat kúsjes!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dóm? Hoezo? Dat zijn kúsjes, omdat ze zoveel van zichzelf de baby houden. Alleen jammer van die pauperherrie onder het verder zo schattige filmpje. Wiie is die kneus die dat zingt.
Bron: ZijOnLine en http://www.kingjaap.nl/quote:(13-8-2008) De winnaar van De Gouden Kooi, Terror Jaap, is druk bezig om een porno-actrice te vinden. Niet voor de seks, maar voor een goed gesprek! Op zijn website legt hij uit dat hij het liefst een meisje heeft dat nog een relatief groentje is in de pornowereld.
Terror Jaap op zijn website: “Hallo vrienden,
De vorderingen voor mijn nieuwe talkshow gaan goed en mijn eerste aflevering zal eind augustus klaar zijn.
Er was nogal wat commotie om mijn zoektocht naar een anorexia patiënt. Mijn log over de aanmelding van een anorexia patiënt haalde zelfs de fysieke Telegraaf. Verder kreeg ik erg veel reacties. Positief in de trant van wat gaaf dat ik dat ik zo’n gevoelig onderwerp durf aan te snijden tot regelrechte haatmail van andere anorexia patiënten die mij ontwetend noemden en me betichtten van het misbruiken van iemands conditie. Niets is minder waar, ik heb me zeer goed ingelezen op het onderwerp en alle critici mogen mij nogmaals mailen na het zien van de uitzending.
Voor mijn 2e gast zoek ik een porno actrice. Ik wil graag met een opkomend actrice spreken over de porno industrie en haar vak, maar ook over haar privé leven en de hobbels die ze daarin is tegen gekomen door haar werk.
Het thema is ludiek informatief. Ik wil een stukje nieuwswaarde en inhoud vinden, maar het niet te droog houden. Een grap moet kunnen uiteraard.
Dinsdag 19 augustus vinden de opnames plaats, dus haast met de aanmelding is geboden. Let op! Je hoeft dus geen A pornoster te zijn.”,
Ja geweldigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:04 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind Nadia ook erg dik geworden zeg. Moet je die buik zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
a) wat is er met z'n oog en
b) waarom staat ze zo achterlijk te lonken met de camera?
Je gaat op de foto met je kind, niet om porno actrice te worden.
Stom gezicht zo dat gewulp over het hoofd van hun kindje.
Je moet wel alles goed vertellen he?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:15 schreef Ning het volgende:
Ruud de Wild tart Jaap!
Lectori salutem,
knip
Is dit allemaal wel echt of zijn er alter ego's?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs Ruud de wild kreeg Jaap het al voor elkaar, nu ook al bij Han Peekel is Jaap niet zo geliefd.
Wat bezielt die mensen hun huidige koning zo te tarten?
Kijk dáár zaten we op te wachten in dit topic vol Brian en Amandaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:20 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=15118&postdays=0&postorder=asc&start=325
Ze won met Beauty & De Nerd ¤25000,-quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:31 schreef gauss het volgende:
http://ilargia.hyves.nl/a(...)West_Hollywood/kGQH/
vraag me af hoe selene aan zon vet appartement komt. Brad Pitt moest als chauffeur aan de bak toen ie in hollywood aankwam. naar mijn weten heeft selene geen rijke ouders. Ze weet niet eens wie haar vader is. Als een jong mokkel zonder geld en opleiding meteen zon tent weet te bemachtigen. Dan moet er iets niet in de haak zijn. Dit zaakje stinkt als je het mij vraagt....
porno-industrie levert toch een aardig zakcentje opquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:31 schreef gauss het volgende:
http://ilargia.hyves.nl/a(...)West_Hollywood/kGQH/
vraag me af hoe selene aan zon vet appartement komt. Brad Pitt moest als chauffeur aan de bak toen ie in hollywood aankwam. naar mijn weten heeft selene geen rijke ouders. Ze weet niet eens wie haar vader is. Als een jong mokkel zonder geld en opleiding meteen zon tent weet te bemachtigen. Dan moet er iets niet in de haak zijn. Dit zaakje stinkt als je het mij vraagt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |