Ik zie ze wel hoor, kijk eens hier: De ex-Gouden kooi bewoners in de media #2quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom zie ik mijn posten niet?
count your blessingsquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
S_S, hoor ik niet bij de honderdduizenden mensen die Nadia kennenIk kijk nooit naar de GK
nou, ik zie ze wel heur.... 4 op een rijquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom zie ik mijn posten niet?
ze doet net alsof ze het babytje een kusje wil geven maar jah dan gaat haar lipgloss eraf héquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef blomst het volgende:
Meer met de camera bezig dan met Jaycee Lynn
[ afbeelding ]
wel een mooie baby
Hij had altijd al zo'n plofkop. Zeker voor iemand die zo enorm gedreven voetbalde op bijna professioneel niveau.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:14 schreef Day het volgende:
Wat heeft die Dennis een dikke kop gekregen, zeg!
nogal lastig te zien met die enorme hoeveelheid spam eroverheenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef blomst het volgende:
Meer met de camera bezig dan met Jaycee Lynn
[ afbeelding ]
wel een mooie baby
Hij zit wel naast het fornuisquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:46 schreef beequeen het volgende:
Ja ja, daar is ie dan, met bril hè?
[ afbeelding ]
Met dank aan Lady-Night voor het scannen.
Amanda? En dan gooit ie haar tegen de muur om te kijken of ze gaar is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:49 schreef Manu82 het volgende:
Hij zit wel naast het fornuis
Wat zou hij gaan koken?
Geen idee, ik heb dat vod niet gekocht en meer gaf Lady-Night niet.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:46 schreef beequeen het volgende:
Ja ja, daar is ie dan, met bril hè?
[ afbeelding ]
Met dank aan Lady-Night voor het scannen.
Ik kan je smiley niet duiden.quote:
In het Chinees staat deze uitdrukking voor pure ongebreidelde extase.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |