S_S, hoor ik niet bij de honderdduizenden mensen die Nadia kennenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja klopt, ze zei dat het iemand is die de meeste mensen niet kennen. Maar dan is het niet Nadia denk ik, aangezien toch honderdduizenden mensen die wél kennen. Gelukkig maar.
Raar filmpje idd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor Dennis zoveel rare dingen zeggen in dit filmpje (what else is new, zou je zeggen).
Toen Nadia vertelde dat ze weeën had dacht Dennis "Ach lul niet".
Over het bedenken van de naam heeft Dennis het alleen maar over IK.
http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=ba0d3fcb-3a8d-4a4e-a1e7-eecb135c8875&tab=m2073
Maar volgens Nadia lijkt Jaycee-Lynn heel veel op haar papa
Héhéhéhéquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Raar filmpje idd.![]()
Weggegaan om bij zijn a.s. schoonmoeder toch maar een paar uurtjes slaap te pakken, hoe dan?
Arm kind, heet je Jaycee-Lynn en lijk je ook nog op je vader.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:53 schreef tuinfluiter het volgende:
de bekendheid van DGK geeft Dennis toch meer optredens
dan na zijn deelname aan Popstar the rivals.
Hahaha scherp.... ik begrijp niet hoe je als vader rustig naar huis kunt gaan om even bij te slapen, terwijl je vrouw met pijn in het ziekenhuis ligt, ieder normaal mens kan dan toch never nooit in slaap vallen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HéhéhéhéDennis die wakker gemaakt wordt en binnen 20 minuten weer in het ziekenhuis is?
niet eerst 2,5 uur haartjes stijlen?
Hoe dan?
Agossie, was je ons kwijt? WB.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik heb jullie gevonden joeppieeeeeeeee was jullie kwijt
Jeetjuh! Wat leukquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ja, dat moet dan welquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Agossie, was je ons kwijt? WB.![]()
40 cm ontsluiting, is het toch van Jaap?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Agossie, was je ons kwijt? WB.![]()
40 cm ontsluiting, is het toch van Jaap?
[DGK #56]hier verder ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik zie ze wel hoor, kijk eens hier: De ex-Gouden kooi bewoners in de media #2quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom zie ik mijn posten niet?
count your blessingsquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
S_S, hoor ik niet bij de honderdduizenden mensen die Nadia kennenIk kijk nooit naar de GK
nou, ik zie ze wel heur.... 4 op een rijquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom zie ik mijn posten niet?
ze doet net alsof ze het babytje een kusje wil geven maar jah dan gaat haar lipgloss eraf héquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef blomst het volgende:
Meer met de camera bezig dan met Jaycee Lynn
[ afbeelding ]
wel een mooie baby
Hij had altijd al zo'n plofkop. Zeker voor iemand die zo enorm gedreven voetbalde op bijna professioneel niveau.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:14 schreef Day het volgende:
Wat heeft die Dennis een dikke kop gekregen, zeg!
nogal lastig te zien met die enorme hoeveelheid spam eroverheenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef blomst het volgende:
Meer met de camera bezig dan met Jaycee Lynn
[ afbeelding ]
wel een mooie baby
Hij zit wel naast het fornuisquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:46 schreef beequeen het volgende:
Ja ja, daar is ie dan, met bril hè?
[ afbeelding ]
Met dank aan Lady-Night voor het scannen.
Amanda? En dan gooit ie haar tegen de muur om te kijken of ze gaar is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:49 schreef Manu82 het volgende:
Hij zit wel naast het fornuis
Wat zou hij gaan koken?
Geen idee, ik heb dat vod niet gekocht en meer gaf Lady-Night niet.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:46 schreef beequeen het volgende:
Ja ja, daar is ie dan, met bril hè?
[ afbeelding ]
Met dank aan Lady-Night voor het scannen.
Ik kan je smiley niet duiden.quote:
In het Chinees staat deze uitdrukking voor pure ongebreidelde extase.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |