quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda? En dan gooit ie haar tegen de muur om te kijken of ze gaar is.
hier het verhaaltje wat erbij staat:quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:47 schreef Copycat het volgende:
Zegt ie nog meer dan enkel deze quote?
quote:
Ondergoedmodel, mja sommige mensen moeten ook niet te hoog inzetten....quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:17 schreef beequeen het volgende:
Dank je Blommke, dat stukje heb ik helemaal gemist.
Entertainer en ondergoedmodel, OMG.
verdomdquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef CarOnline het volgende:
Probeert ie Johnny Depp na te doen met die bril?
[ afbeelding ]
Mijn Johnny, wat doe je!
Ik denk eerder dat Brian intellectueel over wil komenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef CarOnline het volgende:
Probeert ie Johnny Depp na te doen met die bril?
[ afbeelding ]
Mijn Johnny, wat doe je!
Mooie manquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:47 schreef BrainView het volgende:
Wat een jaloezie hier op fok![]()
al die lelijke kneusjes hier op fok die maar niet willen toegeven dat het een mooie man is en het geen lelijke foto is![]()
En als een vrouw hem nou ook niet mooi vind? Is het dan ook jaloezie?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:47 schreef BrainView het volgende:
al die lelijke kneusjes hier op fok die maar niet willen toegeven dat het een mooie man is en het geen lelijke foto is![]()
Ik geloof toch echt dat er al héél wat vrouwen hebben gereageerd dat ze hem helemaal niks vinden hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:47 schreef BrainView het volgende:
En wat er uit dat hoofd kómt, die tekstenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef blomst het volgende:
Het lichaam van Brian is niets mis mee, maar dat hoofd doet het hem, daar zou ik niet constant tegen aan willen kijken.
Dat dus! Brian is niet zo dom als hij soms doet. Ik durf eigenlijk wel de stelling aan dat hij slimmer is dan 40 procent van de nederlandse bevolking. Daarnaast vind ik hem ook nog eens aantrekkelijk om te zien (als hetero man).quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:39 schreef BrainView het volgende:
hehe Tenenkrommende domheid???
Als Brian als megadom word bestempeld wat moet het merendeel van de bevolking dan wel niet van zichzelf denken??
Je bent niet dom als je zover komt in een programma als de Gouden kooi. Dat jullie dat niet snappen met z'n allen.
Sneuheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |