quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda? En dan gooit ie haar tegen de muur om te kijken of ze gaar is.
hier het verhaaltje wat erbij staat:quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:47 schreef Copycat het volgende:
Zegt ie nog meer dan enkel deze quote?
quote:
Ondergoedmodel, mja sommige mensen moeten ook niet te hoog inzetten....quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:17 schreef beequeen het volgende:
Dank je Blommke, dat stukje heb ik helemaal gemist.
Entertainer en ondergoedmodel, OMG.
verdomdquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef CarOnline het volgende:
Probeert ie Johnny Depp na te doen met die bril?
[ afbeelding ]
Mijn Johnny, wat doe je!
Ik denk eerder dat Brian intellectueel over wil komenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Johnny, wat doe je!
Mooie manquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:47 schreef BrainView het volgende:
Wat een jaloezie hier op fok![]()
al die lelijke kneusjes hier op fok die maar niet willen toegeven dat het een mooie man is en het geen lelijke foto is![]()
En als een vrouw hem nou ook niet mooi vind? Is het dan ook jaloezie?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:47 schreef BrainView het volgende:
al die lelijke kneusjes hier op fok die maar niet willen toegeven dat het een mooie man is en het geen lelijke foto is![]()
Ik geloof toch echt dat er al héél wat vrouwen hebben gereageerd dat ze hem helemaal niks vinden hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:47 schreef BrainView het volgende:
En wat er uit dat hoofd kómt, die tekstenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef blomst het volgende:
Het lichaam van Brian is niets mis mee, maar dat hoofd doet het hem, daar zou ik niet constant tegen aan willen kijken.
Dat dus! Brian is niet zo dom als hij soms doet. Ik durf eigenlijk wel de stelling aan dat hij slimmer is dan 40 procent van de nederlandse bevolking. Daarnaast vind ik hem ook nog eens aantrekkelijk om te zien (als hetero man).quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:39 schreef BrainView het volgende:
hehe Tenenkrommende domheid???
Als Brian als megadom word bestempeld wat moet het merendeel van de bevolking dan wel niet van zichzelf denken??
Je bent niet dom als je zover komt in een programma als de Gouden kooi. Dat jullie dat niet snappen met z'n allen.
Sneuheid
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:39 schreef BrainView het volgende:
hehe Tenenkrommende domheid???
Als Brian als megadom word bestempeld wat moet het merendeel van de bevolking dan wel niet van zichzelf denken??
Je bent niet dom als je zover komt in een programma als de Gouden kooi. Dat jullie dat niet snappen met z'n allen.
Sneuheid
Heb je wel eens goed naar z'n beentjes gekeken..en z'n tong is net een naaktslak jasses..quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef blomst het volgende:
Het lichaam van Brian is niets mis mee, maar dat hoofd doet het hem, daar zou ik niet constant tegen aan willen kijken.
Dat bedoel je hopelijk wel serieus..quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat kloterige agressieve gedrag heeft. Dat haalt hem qua eindcijfer enorm onderuit en vandaar dan ook een onvoldoende.
Jammer dat je daar ook aan mee doet......, het prolongeren van feitelijke onjuisthedenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:51 schreef Danny het volgende:
Aangezien hij ook paarden aftrekt zou het me niet eens verbazen als Brian een Koe Batst.
Ik zou een rechtszaak beginnenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jammer dat je daar ook aan mee doet......, het prolongeren van feitelijke onjuistheden
Nou ja, zo vond ik het aanrandingsverhaal een voorbeeld van feitelijke onjuistheid prolongeren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jammer dat je daar ook aan mee doet......, het prolongeren van feitelijke onjuistheden
Kan.......begin een rechtzaak zou ik zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou ja, zo vond ik het aanrandingsverhaal een voorbeeld van feitelijke onjuistheid prolongeren.
Nou nee, ben geen partij in deze. Constateer alleen een feitquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan.......begin een rechtzaak zou ik zeggen
Idd is er niets mis met het lijf van Braaain, maar die kop en dat rotkarakterquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef blomst het volgende:
he bah heb je die rotkop van klabatz weerquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:08 schreef blomst het volgende:
[..]
hier het verhaaltje wat erbij staat:
[..]
wat ie porbeerd weet ik niet maar het is op voorhand al mislukt en dat keukenblok kan je gelijk weg pleurenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Johnny, wat doe je!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:51 schreef Danny het volgende:
Alleen z'n naam staat me al niet aan.
Brian Koe Bats
Aangezien hij ook paarden aftrekt zou het me niet eens verbazen als Brian een Koe Batst.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:08 schreef blomst het volgende:
[..]
hier het verhaaltje wat erbij staat:
[..]
gheghghe brian is niet knap , brian is niet lelijk ....................BRIAN IS KNAPLELIJKquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:47 schreef BrainView het volgende:
Bron: http://brianaire.hyves.nl/quote:Zo de Grazia van deze week is uit en eindelijk zijn de foto's te zien. Bij de eerste pagina van Man Candy zie je de sexy handen van Amanda. Die stond voor mij gehurkt om als een soort van dekmantel te fungeren De 2e foto, tsja ik was net even bezig de afwas te doen weet je....lekker afdrogen in je nakie weet je....en ik denk ik ga ff lekker rustig zitten en een enkele flash flash later had Carli Hermes er een foto van gemaakt
Ik was blij dat ik die theedoek ff liet liggen!
Skatties op www.grazia.nl staat er een leuke poll over welke naakte man in de Grazia vind jij het mooist?
Zullen we massaal gaan stemmen...muahahahh
ONE.
Ik heb hetzelfde. Alhoewel ik wel moet toegeven dat dit een erg leuke foto is...quote:Op zondag 20 juli 2008 21:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
blehhh als ik die kop van brian weer zie wordt ik misselijk en ik heb ff niet op brajen gestemd valt me wel reuze mee dat amanda en brajen nog bij elkaar zijn
Uitgerangeerd als poëet, als rapper, als K1 vechter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
http://i34.tinypic.com/x6ge8n.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |