Vreemd dat ze nog geen aanbod van Playboy heeft gehad. Maar ach, Panorama begint ook met een P.quote:
Heeftie de Party al aangeklaagd voor het paardenrukkers verhaal danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef riri het volgende:
Nou de fotoshoot over is kan hij dus weer zijn gang gaan wil je zeggen?....
Geef hem aan bij de politie als je een echte kerel bent!
Brian zou jou aan kunnen geven omdat je iets beweert wat je helemaal niet hard kan maken...daar weleens aan gedacht?
Over een publieke figuur kun je niet zomaar van alles beweren wat los en vast zit....dat mag een roddelblad ook niet.
Pleepapier ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vreemd dat ze nog geen aanbod van Playboy heeft gehad. Maar ach, Panorama begint ook met een P.
Bedankt voor weer een wijze les. Brian is een grafschenner, wist je dat al? Bah hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef riri het volgende:
Brian zou jou aan kunnen geven omdat je iets beweert wat je helemaal niet hard kan maken...daar weleens aan gedacht?
Over een publieke figuur kun je niet zomaar van alles beweren wat los en vast zit....dat mag een roddelblad ook niet.
Ze kunnen toch photoshoppen? Nee hoor, Brian kan rustig door meppen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Gert het volgende:
Zal wel lastig geweest zijn voor Brian, dat-ie haar vanaf een week voor de fotoshoot niet meer kon slaan.
Wél een goede publiciteitsstunt dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kunnen toch photoshoppen? Nee hoor, Brian kan rustig door meppen.
Zo heeft Huub heeft nooit een blauw oog gehad. Die heeft dat er ook laten photoshoppen voor de commotie of Claire heeft het gedaan met make-up. Die is daar een kei in....
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Gert het volgende:
Zal wel lastig geweest zijn voor Brian, dat-ie haar vanaf een week voor de fotoshoot niet meer kon slaan.
Ze is nu into Ganesh hè, iedere week een andere God, how sweet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef noekje het volgende:
Dit topic moet gered worden. Hu!
God met een slurf, die hebben we nodig.
Ik begreep het al niet, dacht dat Noekje het over APK hadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is nu into Ganesh hè, iedere week een andere God, how sweet.
Is APK een God met een slurf dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:12 schreef -Blurk- het volgende:
Ik begreep het al niet, dacht dat Noekje het over APK had
Nee, ik begreep het verkeerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is APK een God met een slurf dan?
Je weet het nooit hè? Ik zeg maar één ding: Static!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef -Blurk- het volgende:
Nee, ik begreep het verkeerdmaar 1 ding zal wel kloppen denk ik
we hebben toch allemaal gezien hoe hij met vrouwen omgaat? die beweringen zijn dus vrij eenvoudig hard te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef riri het volgende:
mag-ie achter Yvonne van Hertum aansluiten...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:31 schreef Copycat het volgende:
Danny, straks moet je Brian (of is het nu Bryan?) FOK! cadeau doen omdat je hem schaadt met je laster!
Wordt die Yvonne ook een keertje van achter gepenetreerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:33 schreef Danny het volgende:
mag-ie achter Yvonne van Hertum aansluiten...
Als pepentreren een afgeleide is van penetrant, dan is het volgende van toepassing, maar dit terzijde:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt die Yvonne ook een keertje van achter gepenetreerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |