Yesses yuck!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef Prospera het volgende:
Amanda in de Panorama![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies...ik zou ze zelf wel eens op 'n foto wilen zien,denk dat dat in veel gevallen schrikken wordtquote:
Die hebben iig nog hun karakter mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef riri het volgende:
[..]
Precies...ik zou ze zelf wel eens op 'n foto wilen zien,denk dat dat in veel gevallen schrikken wordt
Het was even zoeken hè? Die opmerking betreft trouwens een andere foto shoot. Ook ordinair maar dat was te verwachten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:32 schreef riri het volgende:
Precies...ik zou ze zelf wel eens op 'n foto wilen zien,denk dat dat in veel gevallen schrikken wordt
't blijft een zielig gevalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was even zoeken hè? Die opmerking betreft trouwens een andere foto shoot. Ook ordinair maar dat was te verwachten.
Daarom.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:40 schreef riri het volgende:
Ach...we weten allemaal wie het zeggen.
Dus Riri, als ik je goed begrijp vind jij dit prachtige foto's waarbij Amanda een fantastische uitstraling heeftquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:45 schreef Prospera het volgende:
Amanda in de Panorama![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is een prachtfoto. Jammer dat die rare antilliaan in beeld staat, maar verder is het een prachtfotoquote:Op zondag 20 juli 2008 22:39 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Alhoewel ik wel moet toegeven dat dit een erg leuke foto is...
[ afbeelding ]
En jij vindt dat jezelf niveau hebt als jij iemand die je ook nog eens niet persoonlijk kent een vieze drekhoer noemt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:16 schreef bloodymary het volgende:
Als je die vieze drekhoer zo verdedigt, spoor je zelf volgens mij ook niet helemaal. Dat afgeven op Amanda heeft niks met afgunst te maken, wel met niveau.
Boe-fucking-hoe met je hypocriete geneuzel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:40 schreef riri het volgende:
Ach...we weten allemaal wie het zeggen,het is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven,afgunst is een nare ziekte'.
Het zijn altijd onzekere karakters die afgunst vertonen.
Ik kan het alleen maar ""Geen karakter hebben" noemen als mensen voortdurend een ander bekritiseren om het uiterlijk.
Het zegt eerder heel veel over deze mensen die het als een dagtaak beschouwen een ander te bekritiseren om zijn of haar uiterlijk.
same to you Noekje...same to you!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Boe-fucking-hoe met je hypocriete geneuzel.
Dus alleen jóuw opvattingen (die niet gekleurd zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:36 schreef riri het volgende:
Noekje,jij hoeft me,zoals je heel duidelijk weet,helemaal niet aan te komen met je opvattingen,want die zijn zo gekleurd als maar kan,en die neem ik dan ook met een hele grote korrel zout.
we weten allebei wat echte hypocritie is toch...
en we weten allebei wat ik daarvan vind,dat kan je niet ontgaan zijn
Verder nog nieuws?
Ja ja, fantast. Ik hoop niet dat John op de koffie zit te wachten want die zal inmiddels wel koud zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:36 schreef riri het volgende:
Noekje,jij hoeft me,zoals je heel duidelijk weet,helemaal niet aan te komen met je opvattingen,want die zijn zo gekleurd als maar kan,en die neem ik dan ook met een hele grote korrel zout.
en we weten allebei wat ik daarvan vind,dat kan je niet ontgaan zijn
Verder nog nieuws?
Misschien moet je het juiste woord 'hypocrisie' gebruikenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:36 schreef riri het volgende:
ja jullie zien het allemaal verkeerd, wij moeten alles hetzelfde zien als Lieke dan is het pas goed..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus alleen jóuw opvattingen (die niet gekleurd zijn) tellen hier.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:00 schreef Desii het volgende:
[..]
ja jullie zien het allemaal verkeerd, wij moeten alles hetzelfde zien als Lieke dan is het pas goed..
Lieke vond Huub geweldig.... dus Huub was een leuk jong![]()
Lieke vindt Huub een lul......... dus moeten wij hem ook haten en enkel nog slecht over hem schrijven![]()
Lieke heeft een nwe beste vriendin Amanda ..... Amanda heeft geen slabek, prachthaar en echte tieten![]()
Lieke mag Bra ....... dus Brian is tha bomb![]()
en Lieke zelf ....... volgens de zen en haar nwse godin is ze in balans met zichzelf en alles wat ze doet, doet ze goed
zo en nu jullie weer stelletje paupers en huubgroupies![]()
Vreemd dat ze nog geen aanbod van Playboy heeft gehad. Maar ach, Panorama begint ook met een P.quote:
Heeftie de Party al aangeklaagd voor het paardenrukkers verhaal danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef riri het volgende:
Nou de fotoshoot over is kan hij dus weer zijn gang gaan wil je zeggen?....
Geef hem aan bij de politie als je een echte kerel bent!
Brian zou jou aan kunnen geven omdat je iets beweert wat je helemaal niet hard kan maken...daar weleens aan gedacht?
Over een publieke figuur kun je niet zomaar van alles beweren wat los en vast zit....dat mag een roddelblad ook niet.
Pleepapier ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vreemd dat ze nog geen aanbod van Playboy heeft gehad. Maar ach, Panorama begint ook met een P.
Bedankt voor weer een wijze les. Brian is een grafschenner, wist je dat al? Bah hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef riri het volgende:
Brian zou jou aan kunnen geven omdat je iets beweert wat je helemaal niet hard kan maken...daar weleens aan gedacht?
Over een publieke figuur kun je niet zomaar van alles beweren wat los en vast zit....dat mag een roddelblad ook niet.
Ze kunnen toch photoshoppen? Nee hoor, Brian kan rustig door meppen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Gert het volgende:
Zal wel lastig geweest zijn voor Brian, dat-ie haar vanaf een week voor de fotoshoot niet meer kon slaan.
Wél een goede publiciteitsstunt dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kunnen toch photoshoppen? Nee hoor, Brian kan rustig door meppen.
Zo heeft Huub heeft nooit een blauw oog gehad. Die heeft dat er ook laten photoshoppen voor de commotie of Claire heeft het gedaan met make-up. Die is daar een kei in....
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Gert het volgende:
Zal wel lastig geweest zijn voor Brian, dat-ie haar vanaf een week voor de fotoshoot niet meer kon slaan.
Ze is nu into Ganesh hè, iedere week een andere God, how sweet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef noekje het volgende:
Dit topic moet gered worden. Hu!
God met een slurf, die hebben we nodig.
Ik begreep het al niet, dacht dat Noekje het over APK hadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is nu into Ganesh hè, iedere week een andere God, how sweet.
Is APK een God met een slurf dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:12 schreef -Blurk- het volgende:
Ik begreep het al niet, dacht dat Noekje het over APK had
Nee, ik begreep het verkeerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is APK een God met een slurf dan?
Je weet het nooit hè? Ik zeg maar één ding: Static!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef -Blurk- het volgende:
Nee, ik begreep het verkeerdmaar 1 ding zal wel kloppen denk ik
we hebben toch allemaal gezien hoe hij met vrouwen omgaat? die beweringen zijn dus vrij eenvoudig hard te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef riri het volgende:
mag-ie achter Yvonne van Hertum aansluiten...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:31 schreef Copycat het volgende:
Danny, straks moet je Brian (of is het nu Bryan?) FOK! cadeau doen omdat je hem schaadt met je laster!
Wordt die Yvonne ook een keertje van achter gepenetreerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:33 schreef Danny het volgende:
mag-ie achter Yvonne van Hertum aansluiten...
Als pepentreren een afgeleide is van penetrant, dan is het volgende van toepassing, maar dit terzijde:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt die Yvonne ook een keertje van achter gepenetreerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |