Terror Jaap is niet voor iedereen.
Ola,
De reacties over mijn artikel in het AD zijn heftig. Aan de uiterste zijde van het spectrum zie je de "je bent een vadsige sukkel, rot van de TV af" tot "ik moet altijd om je lachen, je bent top".
Wat me opviel is dat mensen die wat te mekkeren op me hebben met zo weinig inhoud komen. Het is makkelijk om shit over iemand heen te pleuren vanuit je luie stoel veilig beschermd aan de andere kant van een langgerekte digitale snelweg.
Als ik in een winkelcentrum loop wordt ik veel herkend. Foto's, handtekeningen, vragen beantwoorden over mijn aankomende show, complimenten over mijn leuke acties in de Kooi, vragen over hoe het gaat met de andere bewoners, mensen die vanaf een terrasje keihard gillen "HET IS TOCH FOKKING NIET NORMAAL, TERRORRRRR".....dat is toch wel mijn core business die ik losmaak door mijn herkenbaarheid op straat.
Niemand heeft het lef om de grove reacties op de site van het ad.nl op straat recht in mijn gezicht te zeggen. Op hyves ben ik een handjevol keer bedreigd. "Als ik je zie geef ik je een klap voor je kop" en dergelijke. Nou ik tour door heel Nederland......nog geen klappen gehad.
Wederom het veilige internet.....
Check hier de reacties van het AD. Ik heb enkele inhoudelijk reacties overgenomen.
[ Citeer ] Erik - Z`drecht - 16/08/08 - 20:33:14 2533654
Sjonge jonge wat nemen een hoop mensen Jaap serieus zeg. Hij heeft zichzelf een rol aangemeten om in de gouden kooi op te vallen. En met succes. Die jongen blijft gewoon prachtig in zijn rol zolang er geld mee te verdienen valt. Geef 'm eens ongelijk. Jullie geloven toch niet echt dat hij zo in het dagelijks leven is. Kom op zeg!
[ Citeer ] hans - brielle - 16/08/08 - 17:22:37 2533337
Weet je wat het mooie van een Democratie is.. Je mag een mening hebben en hem ook ventileren zo ook die Jaap (ook al is dat niet de mijne) trouwens.. er zit een knop op je TV
[ Citeer ] mieke - Maasbracht - 16/08/08 - 15:03:37 2533112
reactie op: theetje-lutjebroek
NIEMAND ZIT OP JAAP TE WACHTEN !
[ Citeer ] Jannie - Spijkenisse - 16/08/08 - 15:02:45 2533111
dat is niet waar.
dat jij niet op hem zit te wachten kan natuurlijk.....heel veel mensen vinden jaap wel leuk.
[ Citeer ] Marco - 030 - 16/08/08 - 14:59:41 2533104
Ik ken deze jongen qua afbeelding in "nieuwssites". Ik zou zelf nooit naar zoiets kijken op tv, maar als er een markt voor is; prima toch. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je je kostbare tijd besteed aan het kijken naar zoiets doms en oninteressants.
(aan de andere kant is reageren hier ook niet bijster snugger natuurlijk)
[ Citeer ] logisch - meppel - 16/08/08 - 13:04:14 2532820
wist niet dat er zo veel mensen jaloers waren in nederland, Jaap heb van je genoten in spanje
mensen laat nou eens een dag alle mensen in hun waarden wedden dat je dan ook een fijne dag hebt.
Niet te vergeten.....hoe briljant is deze reactie......
[ Citeer ] jan de wit - zwelg in je eigen vet - 16/08/08 - 22:01:50 2533784
Elke aandacht is teveel, ook deze aandacht. Ik stop met het schenken van aandacht.
Waarom schrijf je dan toch wat over me SLIMBO?!?!?
Tja.....het is maar net waar je komt. De mainstream AD-website lezer zal minder met me hebben dan jongeren sites. Op de een verguist, op de ander tot God verheven. Dat is ook niet erg, iedereen mag zijn eigen mening hebben.
Een les die ik heb geleerd en hoe ik omga met verguizingsreacties is:
Terror Jaap is niet voor iedereen.
Terror Jaap heeft zijn eigen stijl, een niche, iets wat niet eerder op de Nederlandse TV te zien was. Vernieuwend, dat zeker. Wat mensen van die vernieuwing vinden loopt gigantisch uiteen.
Ach, als het je niet bevalt.
1) niemand dwingt jou om persberichten omtrent mij te lezen
2) niemand dwingt jou om materiaal over mij op TV te kijken
3) niemand dwingt jou om uberhaupt aan me te denken
4) sterker nog, het is zelfs je eigen keuze om deze zin op MIJN website te lezen haha
Vind je me wel lachen, top! Blijf dan vooral deze website checken waar alle info over mijn toekomst van zelf verschijnt.
Ik ben nou eenmaal niet voor iedereen.........
Jaapieooooooo
http://www.kingjaap.nl/20(...)t_voor_iedereen.html