Whoooooeeeeeiiiii! Ik sta ook in een lijstje!quote:
Modjes die alleen maarquote:
in een post zetten...quote:TVP
Succes meester P.quote:
hebben ze je vandaag niet wakker gebeld?quote:
wat een tijden!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:05 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen![]()
zo maar eens douchen en gaan werken ofzo
vertel me je geheimquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:27 schreef Klonk het volgende:
potverdorie wat lekker, kom net bij de dieetiste weg en ben sinds maart 14 kilo afgevallen
www.voedingscentrum.nl, niets geen enge dieet dingen, gewoon verantwoordelijk en gezond eten.quote:
awwww.... zo kom je nooit in dat lijstje natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:36 schreef DaMart het volgende:
Ah, na een zoveelste poging eindelijk een post kunnen plaatsen.
Nee, vandaag moet ik echt om 1 uur beginnenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hebben ze je vandaag niet wakker gebeld?
meh, laat maar danquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
www.voedingscentrum.nl, niets geen enge dieet dingen, gewoon verantwoordelijk en gezond eten.
Martquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ondanks mijn bijdragen aan een discussie over hetrookverbod
, sta ik er niet in
.
och, maakt niet uit hoorquote:
Proficiatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:27 schreef Klonk het volgende:
potverdorie wat lekker, kom net bij de dieetiste weg en ben sinds maart 14 kilo afgevallen
Nee, precies... maar KPN heeft zijn zaakjes niet goed op orde vanochtendquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awwww.... zo kom je nooit in dat lijstje natuurlijk
Muckquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:43 schreef Klonk het volgende:
Whehe, ook zonder het voedingscentrum komt het op hetzelfde neer:
200 gram groente, 2 stuks fruit, 6-7 sneetjes volkorenbrood, 250 gram aardappels en veel drinken.
Ik eet echt veel te weinig, das ook niet goedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:43 schreef Klonk het volgende:
Whehe, ook zonder het voedingscentrum komt het op hetzelfde neer:
200 gram groente, 2 stuks fruit, 6-7 sneetjes volkorenbrood, 250 gram aardappels en veel drinken.
wat ik nu geleerd heb de afgelopen maanden is dat het heel belangrijk is om de spijsvertering bezig te houden, ik ontbijt, dan rond half 11 appeltje, dan rond 1 uur lunch en dan rond half 4 gewoon nog twee boterhammen, en dan tussen 6 en half 7 warme hap en later op de avond nog een appeltje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik eet echt veel te weinig, das ook niet goed
Dat is het hem dus juist, ik moet echt wel wat kilootjes kwijtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:53 schreef Klonk het volgende:
als je je er lekker bij voelt maakt dat toch geen ruk uit
Dat zou ik ook eigenlijk moeten doen, maar vooral boterhammen rond half 4 gaat er echt niet in bij mij denk ik...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ik nu geleerd heb de afgelopen maanden is dat het heel belangrijk is om de spijsvertering bezig te houden, ik ontbijt, dan rond half 11 appeltje, dan rond 1 uur lunch en dan rond half 4 gewoon nog twee boterhammen, en dan tussen 6 en half 7 warme hap en later op de avond nog een appeltje.
Moet je even een dealtje maken met MPG. Hij kan nog wel wat gebruiken toch...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is het hem dus juist, ik moet echt wel wat kilootjes kwijt
ik ken het gevoel, mijn vriendin is er ook zo eentje, kan eten wat ze wil en nog geen grammetje erbij. maar eigenlijk kan ik maar 1 goeie tip geven, via de huisarts even een verwijsbriefje krijgen voor een dieetiste (word door alle zorgverzekeringen vergoed) en die kan je stukken beter helpen dan mijn goedbedoelde pogingenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou ik ook eigenlijk moeten doen, maar vooral boterhammen rond half 4 gaat er echt niet in bij mij denk ik...
MPG eet als een houthakker en zit zich vaak te verbazen over het feit dat ik vooral een beetje met mijn eten zit te schuiven en een paar hapjes eet
en nee, zo slecht kook ik ook weer niet
Ja, dat hebben we al geprobeerd, maar ondanks dat MPG en ik het willen, wil mijn buik het blijkbaar nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je even een dealtje maken met MPG. Hij kan nog wel wat gebruiken toch...
Het zal ook wel weer wat makkelijker gaan als ik weer werk heb of aan een opleiding begin hoor. Nu zit ik bijna de hele dag thuis en dat helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, mijn vriendin is er ook zo eentje, kan eten wat ze wil en nog geen grammetje erbij. maar eigenlijk kan ik maar 1 goeie tip geven, via de huisarts even een verwijsbriefje krijgen voor een dieetiste (word door alle zorgverzekeringen vergoed) en die kan je stukken beter helpen dan mijn goedbedoelde pogingen
1. suiker in de koffie/thee is viesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:08 schreef Klonk het volgende:
iets waar je altijd op kunt letten en die zelfs ik zeker weet:
1: geen suiker
2: let op het vet (verzadigd en onverzadigd)
3: half uurtje per dag bewegen (wandelen, fietsen)
het laatste is niet alleen belangrijk voor lichaam maar ook voor de geest
vertel dat eens tegen die dikke kont van mequote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:24 schreef Klonk het volgende:
dan doe je de basis in ieder geval al goed
billen hebben heul geen orenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:34 schreef Muck het volgende:
[..]
vertel dat eens tegen die dikke kont van me
ooievaarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:38 schreef Klonk het volgende:
Ik ga nuttige dingen doen, ajuus des parapluus
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:38 schreef Klonk het volgende:
Ik ga nuttige dingen doen, ajuus des parapluus
ik moest een paar keer lezen voordat ik het garpje snaptequote:
tuuk wel, je hebt ons van allerlei nuttige adviezen voorzienquote:
weet ik tochquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moest een paar keer lezen voordat ik het garpje snapte
nog iets meer bewegen dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moest een paar keer lezen voordat ik het garpje snapte
hee, jij snackt dus ook tussen lunch en avondeten.. dat doe ik ook steeds vaker.. Erg lekker... en ik kan het wel hebben ook trouwens..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ik nu geleerd heb de afgelopen maanden is dat het heel belangrijk is om de spijsvertering bezig te houden, ik ontbijt, dan rond half 11 appeltje, dan rond 1 uur lunch en dan rond half 4 gewoon nog twee boterhammen, en dan tussen 6 en half 7 warme hap en later op de avond nog een appeltje.
Wel goed hoor... beetje druk in de stad, maar daar kom ik dan maar wat minder de komende weken.. haha..quote:
wat is er aan de hand in de stad dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wel goed hoor... beetje druk in de stad, maar daar kom ik dan maar wat minder de komende weken.. haha..
primaquote:en daar?
Het is ook hier grote vakantie, dus half Indonesie is op vakantie. Zelfde effect als in Nederland, alleen factor 10 erger. Binnenstad is slecht bereikbaar, tenzij je een beetje de weggetjes binnendoor weet, maar als het te druk is, staan die ook vol natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
wat is er aan de hand in de stad dan?
[..]
prima
ah op die manier!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is ook hier grote vakantie, dus half Indonesie is op vakantie. Zelfde effect als in Nederland, alleen factor 10 erger. Binnenstad is slecht bereikbaar, tenzij je een beetje de weggetjes binnendoor weet, maar als het te druk is, staan die ook vol natuurlijk.
oh ja, huishouden....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:50 schreef Klonk het volgende:
even naar de bieb en appie in een dorpje verderop, uiteraard op de fiets, nu ff koffieleuten en dan verder met het huishouden
maar wind mee leuker, heb een kilometer ofzo achter een brommertje gehangen, gaat toch 40 per uur, na dat kilometertje was het ook wel puf, puf, hijg, hijgquote:
klonk!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:43 schreef Klonk het volgende:
Helleuh
wind mee is leuk, wind tegen niet...
als je toch bezig bent, wil je dan hier ook even stofzuigen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:50 schreef Klonk het volgende:
even naar de bieb en appie in een dorpje verderop, uiteraard op de fiets, nu ff koffieleuten en dan verder met het huishouden
Tussendoor eten is goed, blijft je spijsvertering werkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had nog een antwoordje gegeven toen je al pleitos was.
vind je het erg als ik nee zeg, veels te ver fietsenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
als je toch bezig bent, wil je dan hier ook even stofzuigen?
Regel een blinde darmontsteking, dat scheelt kiloos jeweetz!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is het hem dus juist, ik moet echt wel wat kilootjes kwijt
mijn spijsvertering is toch al erg actief, maar direct na de lunch slapen en 's avonds met regelmaat wat biertjes wegtikken zorgde er voor mij voor dat ik toch een paar kilo ben aangekomen volgens mij. Dan weeg ik onder de streep nog te weinig, maar boeie.. ben wel gezond verderquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tussendoor eten is goed, blijft je spijsvertering werken![]()
[..]
vind je het erg als ik nee zeg, veels te ver fietsen
da's eigenlijk wel het enige, aangezien het er nog net zo uit ziet als het brokvoer wat er in gaat over het algemeenquote:
ja das waar!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
d
[..]
da's eigenlijk wel het enige, aangezien het er nog net zo uit ziet als het brokvoer wat er in gaat over het algemeen
dan heeft ie gewoon zijn voedsel verplaatst!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:55 schreef Fha het volgende:
Ik vind de kots van mijn kat eigenlijk helemaal niet stinken
hihi nietus want ze maakt wel van die bbuuu buuu geluidenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan heeft ie gewoon zijn voedsel verplaatst!
hoe zei je?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:59 schreef Fha het volgende:
[..]
hihi nietus want ze maakt wel van die bbuuu buuu geluiden
Mja ik weet niet hoe je dat moet typen eigenlijkquote:
rare geluiden komen er uit jouw katquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:59 schreef Fha het volgende:
[..]
hihi nietus want ze maakt wel van die bbuuu buuu geluiden
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rare geluiden komen er uit jouw kat
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik weet niet hoe je dat moet typen eigenlijkmisschien is het meer een bleeuuuh bleeeuh geluid
Of een gwu gwu gwu geluid.. hmmm...
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:10 schreef Slarioux het volgende:
Wat een dag weer.. als ik met mijn armen over elkaar op mijn bureau ga hangen val ik zo in slaap
scherp inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet hetMaar dat is wel handig want dan weet ik dat ik op moet letten waar ik loop
Weheheh vet mooiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik nog in een studentenhuis woonden, hadden we ook een kat. Op een gegeven moment was ik aan het koken met mijn ex, die de kat telkens stukjes eten gaf, ondanks dat ik gezegd had dat ie dat beter niet kon doen, aangezien hij uitgehongerd aan was komen lopen en nog niet zoveel eten gewend was.
Op een gegeven moment begon de kat een beetje te kuchen en te wiebelen en ik zag de bui al hangen, maar mijn ex niet... Die ging dus op zijn knieën naast de kat zitten om te kijken wat er aan de hand was
kat:![]()
![]()
ex:*springt opzij
ik:![]()
![]()
achteraf jammer dat Tijger niet zo goed kon mikken
wheheh... klassiek!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik nog in een studentenhuis woonden, hadden we ook een kat. Op een gegeven moment was ik aan het koken met mijn ex, die de kat telkens stukjes eten gaf, ondanks dat ik gezegd had dat ie dat beter niet kon doen, aangezien hij uitgehongerd aan was komen lopen en nog niet zoveel eten gewend was.
Op een gegeven moment begon de kat een beetje te kuchen en te wiebelen en ik zag de bui al hangen, maar mijn ex niet... Die ging dus op zijn knieën naast de kat zitten om te kijken wat er aan de hand was
kat:![]()
![]()
ex:*springt opzij
ik:![]()
![]()
achteraf jammer dat Tijger niet zo goed kon mikken
[..]
ik ook
brokjesfestijn!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:14 schreef Klonk het volgende:
ik heb een keer een van onze katten gepakt op het moment dat ie op een tafel dreigde te gaan kotsen, alleen begon de kots voordat het arme beest op de grond stond, de gevolgen laten zich raden
Geeft niet hoor, ik ben ook niet echt wakkerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ga zo zetten. Ik dommelde net echt even weg
ik heb ook behoorlijk gelachen jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheheh vet mooiIk vind poes er altijd heel zielig er uit zien want het ziet er echt uit alsof het allemaal heel erg pijn doet enzo.
thanks!quote:Jij ook eet smakelijk
aartiiiiiiiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:13 schreef Aarti het volgende:
haaaaaaaaai
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:14 schreef Klonk het volgende:
ik heb een keer een van onze katten gepakt op het moment dat ie op een tafel dreigde te gaan kotsen, alleen begon de kots voordat het arme beest op de grond stond, de gevolgen laten zich raden
Met 1 ook hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, met 5 katten gaat er wel eens iets mis
ik niet met hondenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Met 1 ook hoorMijn kat vond het nodig om een maand lang elke keer naast de bak te poepen.. dus dan moest ik haar telkens weer op de bak zetten. Maar toen die ene keer had ze diaree en dat kon niet meer wachten...
kattenpoep is wel echt viesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Met 1 ook hoorMijn kat vond het nodig om een maand lang elke keer naast de bak te poepen.. dus dan moest ik haar telkens weer op de bak zetten. Maar toen die ene keer had ze diaree en dat kon niet meer wachten...
Heb jij ook zoveel geslapen? Want ik heb serieus iets van 9 uur geslapen vannacht, en een goeie wandeling voor ik goed en wel aan het werk ging. Desondanks na de lunch, ik duik zo wegquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben ook niet echt wakker
Mm ook een uur of 9 inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb jij ook zoveel geslapen? Want ik heb serieus iets van 9 uur geslapen vannacht, en een goeie wandeling voor ik goed en wel aan het werk ging. Desondanks na de lunch, ik duik zo weg.
Dat gebeurt mij regelmatig sochtends.. erg prettig inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:22 schreef Klonk het volgende:
ik ben midden in de nacht een keer met blote voeten in kattenkots gestapt, iken mijn lieve vriendin
![]()
Ach.. ik ben het nu wel gewend hahahquote:
Jaaa wacht maar. Ze gaan eerst je vertrouwen winnen en dan kotsen ze voor je bed zodat je er sochtends lekker in staatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:35 schreef OA het volgende:
Zo, dus het gaat over kattenkots.
Ik heb twee katten, al ruim anderhalf jaar en gelukkig heb ik nog nooit een haarbal gevonden.
De slaapkamer is de enige plek in huis waar ze niet mogen komen van mij. Ik wil geen bergen haar in bed en ook geen kost op de vloer...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaa wacht maar. Ze gaan eerst je vertrouwen winnen en dan kotsen ze voor je bed zodat je er sochtends lekker in staat
Dan leggen ze het voor je deur!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
De slaapkamer is de enige plek in huis waar ze niet mogen komen van mij. Ik wil geen bergen haar in bed en ook geen kost op de vloer...
we moeten het toch érgens over hebben het?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:35 schreef OA het volgende:
Zo, dus het gaat over kattenkots.
Ik heb twee katten, al ruim anderhalf jaar en gelukkig heb ik nog nooit een haarbal gevonden.
Zou kunnen, maar ik denk eerder dat het dan op de bank ligt of op het kleed. In ieder geval ergens waar de vlekken niet meer weggaan...quote:
Ik vind het ook een prima onderwerp voor tijdens (en na) de lunsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
we moeten het toch érgens over hebben het?
Oja.. dat is ook prettig inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk eerder dat het dan op de bank ligt of op het kleed. In ieder geval ergens waar de vlekken niet meer weggaan...![]()
Eenschquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:51 schreef OA het volgende:
Ik vind het ook een prima onderwerp voor tijdens (en na) de luns.
Dat zuigt!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:58 schreef Fha het volgende:
Ik heb nog steeds hoofdpijn maar nu is mijn nieuwe buur heel hard aan het klussen met boorgeluiden en hamer dingen enzo en het doet piiijjjjjnnnn![]()
Pierquote:
Behoorlijkquote:
kut is dat ja /madquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:58 schreef Fha het volgende:
Ik heb nog steeds hoofdpijn maar nu is mijn nieuwe buur heel hard aan het klussen met boorgeluiden en hamer dingen enzo en het doet piiijjjjjnnnn![]()
Fuzzyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:03 schreef Fha het volgende:
[..]
PierIk heb mijn wolk gemist gister
Hij was al voorbij gezweeft..
Aaahw sorryquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
FuzzyZat ik daar alleen op die wolk
Als je nu een poezen mens was dan kon je die lekker op schoot sleuren voor de warmquote:
met die vieze klauwen die pijn doen, en al dat rondvliegende poezenhaar??quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je nu een poezen mens was dan kon je die lekker op schoot sleuren voor de warm
Dan gooi je dat haar toch even weg?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
met die vieze klauwen die pijn doen, en al dat rondvliegende poezenhaar??
weggooien? je zit helemaal onder, en het plakt aan je kleren.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan gooi je dat haar toch even weg?En van die klauwen heb ik eigenlijk nooit last hoor..
Muckjequote:
Nog even 90 jaar geduldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:23 schreef Aarti het volgende:
ik heb het zowaar koud!!
He bah. Dat is wel heel warmquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog even 90 jaar geduld
http://www.volkskrant.nl/(...)_graden_in_Nederland
Aaaahwquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef Muck het volgende:
gatver, na 2,5 jaar het secretariaat van de muziekvereniging gedaan te hebben, hang ik na de vakantie mijn pen en papieren aan de wilgen, maar ik zit serieus met tranen in mijn ogen het mailtje naar de voorzitter te schrijven
krwek?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:07 schreef OA het volgende:
Werkwerkwekrwkerkwerkwerwekrkrkkkrwekrwekrwekrwekrwerk.
je hebt het verdiend, aangezien je gewoon eerder was dan MPG. Plus dat MPG vanavond gewoon weer mag, achter gesloten deuren.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
als er iets te knuffelen valt dan ben ik ook van de partij, sorry MPG
Aaahwquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef Muck het volgende:
gatver, na 2,5 jaar het secretariaat van de muziekvereniging gedaan te hebben, hang ik na de vakantie mijn pen en papieren aan de wilgen, maar ik zit serieus met tranen in mijn ogen het mailtje naar de voorzitter te schrijven
wekr?quote:
15:31? Rare tijd! Ik zou dan om 15:30 gaan eten..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
nog 9 minuten en het is tijd voor de laat in de middagbammetjes
Liefquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
als er iets te knuffelen valt dan ben ik ook van de partij, sorry MPG
juistquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hebt het verdiend, aangezien je gewoon eerder was dan MPG.
Was het maar zo'n feest.... MPG werkt nachtdiensten de komende tijd, dus we zien elkaar heel weinigquote:Plus dat MPG vanavond gewoon weer mag, achter gesloten deuren.
alleen om de functie. Ik wil wel graag muziek blijven maken namelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aaahw![]()
Maar gaat het alleen om de functie of neem je helemaal afscheid van ze?
ik ben halverwege mijn 2e pot thee en pak zo een lekker appeltjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
nog 9 minuten en het is tijd voor de laat in de middagbammetjes
15.31 ik heb zo mijn principesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
15:31? Rare tijd! Ik zou dan om 15:30 gaan eten..
maar wel lekker... hopelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:29 schreef Fha het volgende:
Pff.. ik was (blijkbaar) in slaap gevallen, dus mn hoofd was zo naar voren gaan hangen en nu heb ik kramp in mn nekweheheh fail
Mja dat wel hahaha maar wel kort (kwartiertje ofzo)quote:
Je kan ook gaan liggen hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:29 schreef Fha het volgende:
Pff.. ik was (blijkbaar) in slaap gevallen, dus mn hoofd was zo naar voren gaan hangen en nu heb ik kramp in mn nekweheheh fail
Maar mijn kussen is aan het werk..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan ook gaan liggen hoor
en een lap tekst in Wordquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
met de afdrukken van het toetsenbord in d´r voorhoofd
Nee zo laag ging het gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
met de afdrukken van het toetsenbord in d´r voorhoofd
boeiende scriptie:quote:
Wie?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:03 schreef Klonk het volgende:
ff voorkomen dat jij nu een kwartetje maakt
[Opa modus] de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie?
Ik?
Ik doe niet aan kwartetjes.
Hooguit aan SEXtetjes![]()
Muckquote:
quote:
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
[Opa modus] de jeugd van tegenwoordig[/Opa modus]
oh, wou je meedoen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
[Opa modus] de jeugd van tegenwoordig[/Opa modus]
Jeeeejquote:
Tourquote:
Whehe. Eigenlijk staat alleen het geluid maar aan, anders zou ik echt niet werken...quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Eigenlijk staat alleen het geluid maar aan, anders zou ik echt niet werken...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Tour
Fietsen, met mannetjes erop die strak staan van de doping
Zijn het ook, en dan zijn er zelfs 2 bij die te lui zijn om dat veld over te rennenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:34 schreef Klonk het volgende:
voetballen
22 overbetaalde mannetjes die achter een leren balletje aanrennen...
behoorlijkquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:49 schreef OA het volgende:
Naar huis!
Dat mag want hij was gister 2 (of 3?) te laat! (nou en dat dan keer de emotionele schade enzo is nu dus 11 te vroegquote:
Dat mag hij nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag want hij was gister 2 (of 3?) te laat! (nou en dat dan keer de emotionele schade enzo is nu dus 11 te vroeg)
Mag heus wel!!! en misschien kan hij wel heel goed multi taskenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag hij niet.
Hij verzaakt op zijn werk ook al door tour de frans te kijken![]()
.
je woont naast mijn oude huisgenote?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:04 schreef Fha het volgende:
Waarom begrijpen de bezoekers van mij buurvrouw niet dat ze ook naar binnen kunnen en gaan ze altijd staan krijsen onder het raam?!
Als dat een turk vrouwtje van ergens begin 70 is.. jaquote:
Dat mag hij niet. Ik ga het verklikken tegen schoonOA (zijn baas).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Mag heus wel!!! en misschien kan hij wel heel goed multi tasken
Tssk heb je niks beters te doen ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag hij niet. Ik ga het verklikken tegen schoonOA (zijn baas).
Ja, vannacht, werkenquote:
Mja ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
hmm, nee, het was een schreeuwende limbo met een peroxidehoofdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Als dat een turk vrouwtje van ergens begin 70 is.. jaen dan mag je dr weer ophalen hoor..
succes.quote:
Succesquote:
Ben je familie van MPG?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
ik heb gewoon 3 pagina's terug zitten lezen!
Maar ja, ik heb dan ook vakantie natuurlijk
Staat er niets in je CAO over de koffie kwaliteit?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet ik toch ff kwijt...
De koffie bij ons op het werk is me toch van ranzige kwaliteit....Werkelijk.... De derde kop kreeg ik niet meer naar binnen, en vond zijn weg in de plantenbak.
En ik ben echt wel wat gewend, na al die koffie van ooms en tantes, en mijn eigen brouwsels. Maar dit... k zal eens checken morgen wat voor kreng van apparaat het is.
Ik drink 's ochtends voor vertrek thuis extra bakken senseo, en 's avonds ook weer, ter compensatie. En overdag dan maar thee, drinkyogurt en water.
quote:
Dat is onze huisteruglezerT.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is onze huisteruglezerT.
Ah, op die toer! Ik was nog niet zo ver met teruglezen dat ik dat tegengekomen wasquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is onze huisteruglezerT.
In de OP zijn linkjes naar alle vorige topic'squote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ah, op die toer! Ik was nog niet zo ver met teruglezen dat ik dat tegengekomen was
is er ook ergens een samenvatting? Ik mag dan vakantie hebben, maar ik had eigenlijk gedacht om die anders door te brengen dan met oude KSC-topicsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de OP zijn linkjes naar alle vorige topic's
het is hier geen KLB hoor, aan samenvattingen doen we nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
is er ook ergens een samenvatting? Ik mag dan vakantie hebben, maar ik had eigenlijk gedacht om die anders door te brengen dan met oude KSC-topics
Is dit wat?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
is er ook ergens een samenvatting? Ik mag dan vakantie hebben, maar ik had eigenlijk gedacht om die anders door te brengen dan met oude KSC-topics
Das een prima samenvattingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dit wat?
[KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC
Kalkoenfilet met gewokte groenten en woksaus en rijst hierquote:
En waar begint MPG mee? 6 op een rij! En niemand die er wat van zegtquote:Kwartetpost
Vier posts op rij door een en dezelfde user. Meestal niet echt gewaardeerd door andere users
Das ook geen kwartetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waar begint MPG mee? 6 op een rij! En niemand die er wat van zegt
*knuffelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
wise-ass.
quote:
Van MPG zijn we het gewend, hij hekelt OAiaanse multiqoutes.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is per ongeluk biefstuk gebleven?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:42 schreef Pheno het volgende:
Couscous met mislukt gehakt.
de vorm bleef niet door extra ingredientenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:42 schreef Pheno het volgende:
Couscous met mislukt gehakt.
Nope.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Staat er niets in je CAO over de koffie kwaliteit?
Dat is een SEXtetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Spamz0r!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
Zo over 2 minuten een mailbom versturen
2000 mailtjes
Nope. Gewoon, postsquote:
LIES!!!1!!!1!!11!!!!1!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van MPG zijn we het gewend, hij hekelt OAiaanse multiqoutes.
Moet je niet eerst slagen voor je op vakantie mag?quote:
Ik ga sowieso niet wegquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet je niet eerst slagen voor je op vakantie mag?
Netjesquote:
hbo toegepaste psychologiequote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes.
Wat doe je eigenlijk voor opleiding?
Ah. Dat doet crossover ook geloof ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:22 schreef Fha het volgende:
[..]
hbo toegepaste psychologie
maar ik vind het heul niet leuk eigenlijk
Het is te makkelijk. En ik vind hbo gewoon te veel verslagen enzo. Ik leer liever boeken uit mn hoofd. Het was de bedoeling dat ik dit jaar mn P zou halen zodat ik naar de uni kan (daar psychologie doen) maar dat is dus niet gelukt dus nu zit ik er nog een jaar aan vastquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Dat doet crossover ook geloof ik.
Waarom niet, en wat zou je dan liever doen?
Aah. Wat jij beschrijft is precies de reden waarom crossover met psychologie op de uni is gestoptquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is te makkelijk. En ik vind hbo gewoon te veel verslagen enzo. Ik leer liever boeken uit mn hoofd. Het was de bedoeling dat ik dit jaar mn P zou halen zodat ik naar de uni kan (daar psychologie doen) maar dat is dus niet gelukt dus nu zit ik er nog een jaar aan vast
Wehehehequote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah. Wat jij beschrijft is precies de reden waarom crossover met psychologie op de uni is gestopt.
Zouden ze familie van elkaar zijn?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah. Wat jij beschrijft is precies de reden waarom crossover met psychologie op de uni is gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |