Dat zuigt!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:58 schreef Fha het volgende:
Ik heb nog steeds hoofdpijn maar nu is mijn nieuwe buur heel hard aan het klussen met boorgeluiden en hamer dingen enzo en het doet piiijjjjjnnnn![]()
Pierquote:
Behoorlijkquote:
kut is dat ja /madquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:58 schreef Fha het volgende:
Ik heb nog steeds hoofdpijn maar nu is mijn nieuwe buur heel hard aan het klussen met boorgeluiden en hamer dingen enzo en het doet piiijjjjjnnnn![]()
Fuzzyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:03 schreef Fha het volgende:
[..]
PierIk heb mijn wolk gemist gister
Hij was al voorbij gezweeft..
Aaahw sorryquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
FuzzyZat ik daar alleen op die wolk
Als je nu een poezen mens was dan kon je die lekker op schoot sleuren voor de warmquote:
met die vieze klauwen die pijn doen, en al dat rondvliegende poezenhaar??quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je nu een poezen mens was dan kon je die lekker op schoot sleuren voor de warm
Dan gooi je dat haar toch even weg?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
met die vieze klauwen die pijn doen, en al dat rondvliegende poezenhaar??
weggooien? je zit helemaal onder, en het plakt aan je kleren.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan gooi je dat haar toch even weg?En van die klauwen heb ik eigenlijk nooit last hoor..
Muckjequote:
Nog even 90 jaar geduldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:23 schreef Aarti het volgende:
ik heb het zowaar koud!!
He bah. Dat is wel heel warmquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog even 90 jaar geduld
http://www.volkskrant.nl/(...)_graden_in_Nederland
Aaaahwquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef Muck het volgende:
gatver, na 2,5 jaar het secretariaat van de muziekvereniging gedaan te hebben, hang ik na de vakantie mijn pen en papieren aan de wilgen, maar ik zit serieus met tranen in mijn ogen het mailtje naar de voorzitter te schrijven
krwek?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:07 schreef OA het volgende:
Werkwerkwekrwkerkwerkwerwekrkrkkkrwekrwekrwekrwekrwerk.
je hebt het verdiend, aangezien je gewoon eerder was dan MPG. Plus dat MPG vanavond gewoon weer mag, achter gesloten deuren.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
als er iets te knuffelen valt dan ben ik ook van de partij, sorry MPG
Aaahwquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef Muck het volgende:
gatver, na 2,5 jaar het secretariaat van de muziekvereniging gedaan te hebben, hang ik na de vakantie mijn pen en papieren aan de wilgen, maar ik zit serieus met tranen in mijn ogen het mailtje naar de voorzitter te schrijven
wekr?quote:
15:31? Rare tijd! Ik zou dan om 15:30 gaan eten..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
nog 9 minuten en het is tijd voor de laat in de middagbammetjes
Liefquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
als er iets te knuffelen valt dan ben ik ook van de partij, sorry MPG
juistquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hebt het verdiend, aangezien je gewoon eerder was dan MPG.
Was het maar zo'n feest.... MPG werkt nachtdiensten de komende tijd, dus we zien elkaar heel weinigquote:Plus dat MPG vanavond gewoon weer mag, achter gesloten deuren.
alleen om de functie. Ik wil wel graag muziek blijven maken namelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aaahw![]()
Maar gaat het alleen om de functie of neem je helemaal afscheid van ze?
ik ben halverwege mijn 2e pot thee en pak zo een lekker appeltjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
nog 9 minuten en het is tijd voor de laat in de middagbammetjes
15.31 ik heb zo mijn principesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
15:31? Rare tijd! Ik zou dan om 15:30 gaan eten..
maar wel lekker... hopelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:29 schreef Fha het volgende:
Pff.. ik was (blijkbaar) in slaap gevallen, dus mn hoofd was zo naar voren gaan hangen en nu heb ik kramp in mn nekweheheh fail
Mja dat wel hahaha maar wel kort (kwartiertje ofzo)quote:
Je kan ook gaan liggen hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:29 schreef Fha het volgende:
Pff.. ik was (blijkbaar) in slaap gevallen, dus mn hoofd was zo naar voren gaan hangen en nu heb ik kramp in mn nekweheheh fail
Maar mijn kussen is aan het werk..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan ook gaan liggen hoor
en een lap tekst in Wordquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
met de afdrukken van het toetsenbord in d´r voorhoofd
Nee zo laag ging het gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
met de afdrukken van het toetsenbord in d´r voorhoofd
boeiende scriptie:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |