Ja, dat hebben we al geprobeerd, maar ondanks dat MPG en ik het willen, wil mijn buik het blijkbaar nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je even een dealtje maken met MPG. Hij kan nog wel wat gebruiken toch...
Het zal ook wel weer wat makkelijker gaan als ik weer werk heb of aan een opleiding begin hoor. Nu zit ik bijna de hele dag thuis en dat helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, mijn vriendin is er ook zo eentje, kan eten wat ze wil en nog geen grammetje erbij. maar eigenlijk kan ik maar 1 goeie tip geven, via de huisarts even een verwijsbriefje krijgen voor een dieetiste (word door alle zorgverzekeringen vergoed) en die kan je stukken beter helpen dan mijn goedbedoelde pogingen
1. suiker in de koffie/thee is viesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:08 schreef Klonk het volgende:
iets waar je altijd op kunt letten en die zelfs ik zeker weet:
1: geen suiker
2: let op het vet (verzadigd en onverzadigd)
3: half uurtje per dag bewegen (wandelen, fietsen)
het laatste is niet alleen belangrijk voor lichaam maar ook voor de geest
vertel dat eens tegen die dikke kont van mequote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:24 schreef Klonk het volgende:
dan doe je de basis in ieder geval al goed
billen hebben heul geen orenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:34 schreef Muck het volgende:
[..]
vertel dat eens tegen die dikke kont van me
ooievaarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:38 schreef Klonk het volgende:
Ik ga nuttige dingen doen, ajuus des parapluus
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:38 schreef Klonk het volgende:
Ik ga nuttige dingen doen, ajuus des parapluus
ik moest een paar keer lezen voordat ik het garpje snaptequote:
tuuk wel, je hebt ons van allerlei nuttige adviezen voorzienquote:
weet ik tochquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moest een paar keer lezen voordat ik het garpje snapte
nog iets meer bewegen dusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moest een paar keer lezen voordat ik het garpje snapte
hee, jij snackt dus ook tussen lunch en avondeten.. dat doe ik ook steeds vaker.. Erg lekker... en ik kan het wel hebben ook trouwens..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ik nu geleerd heb de afgelopen maanden is dat het heel belangrijk is om de spijsvertering bezig te houden, ik ontbijt, dan rond half 11 appeltje, dan rond 1 uur lunch en dan rond half 4 gewoon nog twee boterhammen, en dan tussen 6 en half 7 warme hap en later op de avond nog een appeltje.
Wel goed hoor... beetje druk in de stad, maar daar kom ik dan maar wat minder de komende weken.. haha..quote:
wat is er aan de hand in de stad dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wel goed hoor... beetje druk in de stad, maar daar kom ik dan maar wat minder de komende weken.. haha..
primaquote:en daar?
Het is ook hier grote vakantie, dus half Indonesie is op vakantie. Zelfde effect als in Nederland, alleen factor 10 erger. Binnenstad is slecht bereikbaar, tenzij je een beetje de weggetjes binnendoor weet, maar als het te druk is, staan die ook vol natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
wat is er aan de hand in de stad dan?
[..]
prima
ah op die manier!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is ook hier grote vakantie, dus half Indonesie is op vakantie. Zelfde effect als in Nederland, alleen factor 10 erger. Binnenstad is slecht bereikbaar, tenzij je een beetje de weggetjes binnendoor weet, maar als het te druk is, staan die ook vol natuurlijk.
oh ja, huishouden....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:50 schreef Klonk het volgende:
even naar de bieb en appie in een dorpje verderop, uiteraard op de fiets, nu ff koffieleuten en dan verder met het huishouden
maar wind mee leuker, heb een kilometer ofzo achter een brommertje gehangen, gaat toch 40 per uur, na dat kilometertje was het ook wel puf, puf, hijg, hijgquote:
klonk!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:43 schreef Klonk het volgende:
Helleuh
wind mee is leuk, wind tegen niet...
als je toch bezig bent, wil je dan hier ook even stofzuigen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:50 schreef Klonk het volgende:
even naar de bieb en appie in een dorpje verderop, uiteraard op de fiets, nu ff koffieleuten en dan verder met het huishouden
Tussendoor eten is goed, blijft je spijsvertering werkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had nog een antwoordje gegeven toen je al pleitos was.
vind je het erg als ik nee zeg, veels te ver fietsenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
als je toch bezig bent, wil je dan hier ook even stofzuigen?
Regel een blinde darmontsteking, dat scheelt kiloos jeweetz!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is het hem dus juist, ik moet echt wel wat kilootjes kwijt
mijn spijsvertering is toch al erg actief, maar direct na de lunch slapen en 's avonds met regelmaat wat biertjes wegtikken zorgde er voor mij voor dat ik toch een paar kilo ben aangekomen volgens mij. Dan weeg ik onder de streep nog te weinig, maar boeie.. ben wel gezond verderquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tussendoor eten is goed, blijft je spijsvertering werken![]()
[..]
vind je het erg als ik nee zeg, veels te ver fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |