Wie?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:03 schreef Klonk het volgende:
ff voorkomen dat jij nu een kwartetje maakt
[Opa modus] de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie?
Ik?
Ik doe niet aan kwartetjes.
Hooguit aan SEXtetjes![]()
Muckquote:
quote:
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
[Opa modus] de jeugd van tegenwoordig[/Opa modus]
oh, wou je meedoen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
[Opa modus] de jeugd van tegenwoordig[/Opa modus]
Jeeeejquote:
Tourquote:
Whehe. Eigenlijk staat alleen het geluid maar aan, anders zou ik echt niet werken...quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Eigenlijk staat alleen het geluid maar aan, anders zou ik echt niet werken...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Tour
Fietsen, met mannetjes erop die strak staan van de doping
Zijn het ook, en dan zijn er zelfs 2 bij die te lui zijn om dat veld over te rennenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:34 schreef Klonk het volgende:
voetballen
22 overbetaalde mannetjes die achter een leren balletje aanrennen...
behoorlijkquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:49 schreef OA het volgende:
Naar huis!
Dat mag want hij was gister 2 (of 3?) te laat! (nou en dat dan keer de emotionele schade enzo is nu dus 11 te vroegquote:
Dat mag hij nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag want hij was gister 2 (of 3?) te laat! (nou en dat dan keer de emotionele schade enzo is nu dus 11 te vroeg)
Mag heus wel!!! en misschien kan hij wel heel goed multi taskenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag hij niet.
Hij verzaakt op zijn werk ook al door tour de frans te kijken![]()
.
je woont naast mijn oude huisgenote?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:04 schreef Fha het volgende:
Waarom begrijpen de bezoekers van mij buurvrouw niet dat ze ook naar binnen kunnen en gaan ze altijd staan krijsen onder het raam?!
Als dat een turk vrouwtje van ergens begin 70 is.. jaquote:
Dat mag hij niet. Ik ga het verklikken tegen schoonOA (zijn baas).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Mag heus wel!!! en misschien kan hij wel heel goed multi tasken
Tssk heb je niks beters te doen ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag hij niet. Ik ga het verklikken tegen schoonOA (zijn baas).
Ja, vannacht, werkenquote:
Mja ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
hmm, nee, het was een schreeuwende limbo met een peroxidehoofdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Als dat een turk vrouwtje van ergens begin 70 is.. jaen dan mag je dr weer ophalen hoor..
succes.quote:
Succesquote:
Ben je familie van MPG?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
ik heb gewoon 3 pagina's terug zitten lezen!
Maar ja, ik heb dan ook vakantie natuurlijk
Staat er niets in je CAO over de koffie kwaliteit?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet ik toch ff kwijt...
De koffie bij ons op het werk is me toch van ranzige kwaliteit....Werkelijk.... De derde kop kreeg ik niet meer naar binnen, en vond zijn weg in de plantenbak.
En ik ben echt wel wat gewend, na al die koffie van ooms en tantes, en mijn eigen brouwsels. Maar dit... k zal eens checken morgen wat voor kreng van apparaat het is.
Ik drink 's ochtends voor vertrek thuis extra bakken senseo, en 's avonds ook weer, ter compensatie. En overdag dan maar thee, drinkyogurt en water.
quote:
Dat is onze huisteruglezerT.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is onze huisteruglezerT.
Ah, op die toer! Ik was nog niet zo ver met teruglezen dat ik dat tegengekomen wasquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is onze huisteruglezerT.
In de OP zijn linkjes naar alle vorige topic'squote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ah, op die toer! Ik was nog niet zo ver met teruglezen dat ik dat tegengekomen was
is er ook ergens een samenvatting? Ik mag dan vakantie hebben, maar ik had eigenlijk gedacht om die anders door te brengen dan met oude KSC-topicsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de OP zijn linkjes naar alle vorige topic's
het is hier geen KLB hoor, aan samenvattingen doen we nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
is er ook ergens een samenvatting? Ik mag dan vakantie hebben, maar ik had eigenlijk gedacht om die anders door te brengen dan met oude KSC-topics
Is dit wat?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
is er ook ergens een samenvatting? Ik mag dan vakantie hebben, maar ik had eigenlijk gedacht om die anders door te brengen dan met oude KSC-topics
Das een prima samenvattingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dit wat?
[KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC
Kalkoenfilet met gewokte groenten en woksaus en rijst hierquote:
En waar begint MPG mee? 6 op een rij! En niemand die er wat van zegtquote:Kwartetpost
Vier posts op rij door een en dezelfde user. Meestal niet echt gewaardeerd door andere users
Das ook geen kwartetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waar begint MPG mee? 6 op een rij! En niemand die er wat van zegt
*knuffelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
wise-ass.
quote:
Van MPG zijn we het gewend, hij hekelt OAiaanse multiqoutes.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is per ongeluk biefstuk gebleven?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:42 schreef Pheno het volgende:
Couscous met mislukt gehakt.
de vorm bleef niet door extra ingredientenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:42 schreef Pheno het volgende:
Couscous met mislukt gehakt.
Nope.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Staat er niets in je CAO over de koffie kwaliteit?
Dat is een SEXtetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Spamz0r!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
Zo over 2 minuten een mailbom versturen
2000 mailtjes
Nope. Gewoon, postsquote:
LIES!!!1!!!1!!11!!!!1!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van MPG zijn we het gewend, hij hekelt OAiaanse multiqoutes.
Moet je niet eerst slagen voor je op vakantie mag?quote:
Ik ga sowieso niet wegquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet je niet eerst slagen voor je op vakantie mag?
Netjesquote:
hbo toegepaste psychologiequote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes.
Wat doe je eigenlijk voor opleiding?
Ah. Dat doet crossover ook geloof ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:22 schreef Fha het volgende:
[..]
hbo toegepaste psychologie
maar ik vind het heul niet leuk eigenlijk
Het is te makkelijk. En ik vind hbo gewoon te veel verslagen enzo. Ik leer liever boeken uit mn hoofd. Het was de bedoeling dat ik dit jaar mn P zou halen zodat ik naar de uni kan (daar psychologie doen) maar dat is dus niet gelukt dus nu zit ik er nog een jaar aan vastquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Dat doet crossover ook geloof ik.
Waarom niet, en wat zou je dan liever doen?
Aah. Wat jij beschrijft is precies de reden waarom crossover met psychologie op de uni is gestoptquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is te makkelijk. En ik vind hbo gewoon te veel verslagen enzo. Ik leer liever boeken uit mn hoofd. Het was de bedoeling dat ik dit jaar mn P zou halen zodat ik naar de uni kan (daar psychologie doen) maar dat is dus niet gelukt dus nu zit ik er nog een jaar aan vast
Wehehehequote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah. Wat jij beschrijft is precies de reden waarom crossover met psychologie op de uni is gestopt.
Zouden ze familie van elkaar zijn?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah. Wat jij beschrijft is precies de reden waarom crossover met psychologie op de uni is gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |